1950 belde, ze willen hun doctrines terugquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:14 schreef pvdplanet het volgende:
[..]
Nee, maar dat hoort gewoon. Etiquette!
Dit. Sowieso heeft de Engelse versie meer chique uitstraling door de locatie. Niks geen trap oplopen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
Die armoedige stoelen en setting. Bij de Engelse is het vast ook zo maar filmen ze het net wat fijner
Het zou voor mij gelijk de laatste date zijn als iemand zo ouderwets isquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:14 schreef pvdplanet het volgende:
[..]
Nee, maar dat hoort gewoon. Etiquette!
Naturel, zelf dipsaus toevoegen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:17 schreef -Phineas- het volgende:
Die vrouw is best saai.. of ben ik de enige die dat vindt?
Niet saaier dan die goudvisfanquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:17 schreef -Phineas- het volgende:
Mèh. Ze lijkt wat gereserveerd maar denk dat ze best grappig is.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:17 schreef -Phineas- het volgende:
Hebben we geen bal aan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:22 schreef ato het volgende:
Laatste leek mij leuk stel, maar liefde moet van 2 kanten komen?
Vond hij haar meer dan leuk of andersom?
Lekker duidelijk..
quote:
En ik had het eind nog niet gezien maar het klonk al zo leukquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik dacht serieus niet aan die bowlingbaan.
Viel mij ook op ja!quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:55 schreef yosander het volgende:
Die kerel leeft nog het meest op als die over zijn goudvis vertelt
Ik vind de Nederlandse leuker.Want Nederland.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:37 schreef Japepk het volgende:
Wow, ineens gaat er hier bijna een topic per aflevering doorheen. En dat terwijl de UK versie zoveel vermakelijker is om naar te kijken.
Anyway; bij Yanna van afgelopen maandag heb ik nog in de klas gezeten. Hoewel ze wel redelijk als zichzelf is neergezet valt het me op dat ze wel een redelijk platgeslagen karakter van je monteren.
Vind 'm net Luuk de Jong.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:04 schreef Protoplanet het volgende:
Deze gast met zwarte trui heeft een heerlijke stem
toevallig ook in mijn geboorteplaatsquote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:49 schreef Vlaggenroof het volgende:
Sharise woont in mijn geboorteplaats
Ken dr alleen niet
Leuk! Dat wist ik.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:49 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
toevallig ook in mijn geboorteplaats
wat moet ik in jouw dm ?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:52 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Leuk! Dat wist ik.
Kom je in mijn dm?
Ze heeft 4 gemeenschappelijke vrienden maar volgens fb ook een relatie? Sinds april :’) met ene bob
Nouquote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:57 schreef Silenus het volgende:
Wat een rare hoofden heeft iedereen vanavond? Lijkt wel alsof het aan mn tv ligt.
En alleen op widebody toestellen inzetbaar.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:57 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Met zo een romp heb je twee vliegtickets nodig jong
Ja, hij was teleurgesteld. Jammer.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
Wat zielig. Die jongen had het niet van die andere jongen verwacht.
Je kan net zo goed je ballen afknippen als je een vrouw laat betalen op de eerste date.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:12 schreef KennyPowers het volgende:
Portemonnee vergeten.
Alle clichés komen langs he?
20quote:Op donderdag 25 oktober 2018 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe oud is deze jongen? (*schakelt net in*).
Denk rond de 20quote:Op donderdag 25 oktober 2018 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe oud is deze jongen? (*schakelt net in*).
Dat.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 19:36 schreef marcodej het volgende:
Ze oogt juist allesbehalve intelligent.
Idd, Erasmus voor hbo aanzienquote:Op donderdag 25 oktober 2018 19:36 schreef marcodej het volgende:
Ze oogt juist allesbehalve intelligent.
"oooooh wooooow, dus je bent echt heel slim".quote:Op donderdag 25 oktober 2018 19:37 schreef marcodej het volgende:
Universiteit zit dus gewoon niet in haar belevingswereld.
Universiteit staat helaas niet garant voor slim zijnquote:Op donderdag 25 oktober 2018 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
"oooooh wooooow, dus je bent echt heel slim".
Ik ben daar juist ongelofelijk veel domme mensen tegen gekomen.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
"oooooh wooooow, dus je bent echt heel slim".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |