bij een flinke storm denk ikquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:22 schreef RiennevanPlus het volgende:
Sta er van te kijken dat de iglo nog heel is. Had verwacht dat het stuk zou gaan.
Ik weet niet of Sleepbeen er nu met een mes binnen is ...quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:22 schreef RiennevanPlus het volgende:
Sta er van te kijken dat de iglo nog heel is. Had verwacht dat het stuk zou gaan.
Wacht maar tot het gaat waaienquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:22 schreef RiennevanPlus het volgende:
harmonie-commissie? wtf nu weer? net alsof dat helpt bij dat domme volk daarquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:19 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Maaikie is goei bezig 👍, zou bijna denken dat hij in de "harmonie-commissie" zit ipv Merel
Ja zeker wel Merel met haar kut kopquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Merel praat mike wel onder de tafel. geweldig
Wel eens was bijna dageljjkse kost bij hem.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:26 schreef Yurtovic het volgende:
Sjon over laf dreigen om naar huis te gaan, deed ie zelf ook wel eens
Toch wel tegen jessie en jeffrey zelf he of apart tegen mike.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:26 schreef Yurtovic het volgende:
Sjon over laf dreigen om naar huis te gaan, deed ie zelf ook wel eens
D'r mot meer harmonie kommuh jah!quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:25 schreef Charmian het volgende:
[..]
harmonie-commissie? wtf nu weer? net alsof dat helpt bij dat domme volk daar
Snap dat wel. Maar als john niet met zijn kwaaie kop tegen shelley had gezegd dat ze in het huisje kon was ook dit niet aan de hand geweest. Dus eigenlijk john zijn schuld haha (geintje)quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:28 schreef IkFok het volgende:
stront voor dank zegt John nu al voor de 2e keer over Jessie en Jeffrey
en merel zit in die cie?quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:28 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
D'r mot meer harmonie kommuh jah!
Verzinsel van Merel, ja vraag mij niet waarom en dan ook nog zo'n grote steukert. Zijn er meer van maar die lallen niet over 'harmonie'quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:25 schreef Charmian het volgende:
[..]
harmonie-commissie? wtf nu weer? net alsof dat helpt bij dat domme volk daar
Snel weer Broederquote:
Gek wordt je ervanquote:
quote:
Ja het wordt met de dag ergerquote:
Brengt wel kleur dan in hun levenquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:31 schreef IkFok het volgende:
[..]
Je kunt er zo langzamerhand de alle binnenwanden van een huisje mee betegelen
Ik moet het ook nog zien hoor of dit allemaal doorgaat.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:29 schreef zodeju het volgende:
Sjon heeft niet door dat Jes en jef daar niet eens willen liggen.....
Terwijl ik het toch nooit had verwacht dat Sjon met twee meiden daar gaat liggen.......
quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 18:38 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Wat ook wel een boeiend stuk is, is het gesprek van Chris en Hiske, waar even later ook Tim komt en er 'heibel' ontstaat over Tim wel en niet in marktcommissie
Ook het gesprek Chris en His. Hiske die Christel weer van van alles beschuldigd. Zoals: IK heb de boodschappen overgenomen van Jessie en ik heb het idee dat jij dat nu van mij af gaat pakken. En als dat gebeurt dannnnnnn, was de dreiging van Hiske
Begon rond 10.50 u
quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Timothy boos na gesprek met Christel en Hiske - 23 oktober 2018
x6vzsdw
Klopt maar John doet net of hij er de baas over inquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:32 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik moet het ook nog zien hoor of dit allemaal doorgaat.
Zie het wel gebeuren dat John iets heeft van zoek het maar uit met z'n 2en jullie Jess en Jeff maar Merel en Shelly komen gewoon ook in dat huisje
Het is ook te gek voor woorden dat Jes en Jef nu een huisje met z'n 2en krijgen en nog lopen te zeiken
quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:33 schreef Koos1958 het volgende:
Door john zijn reactie net weet ik bijna zeker dat er een deal is geweest tussen john en de febo. Nog een week of 3 john op de streams en daarna zit hij weer tinie en lau te spelen in delft.
Hier ookquote:
Ja, want nu heeft hij ff erover na kunnen denken en vindt het eigenlijk van de zotte......quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:33 schreef Koos1958 het volgende:
Door john zijn reactie net weet ik bijna zeker dat er een deal is geweest tussen john en de febo. Nog een week of 3 john op de streams en daarna zit hij weer tinie en lau te spelen in delft.
Ik ben er bijna 100% zeker van dat hij weggaat in november. Als het niet zo is zal ik alles een dag lang beamen wat jij schrijft hier. Oke 😉quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
![]()
die febo toch steeds he
Hoeft helemaal niet maar moe van het febo gezeik continuquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik ben er bijna 100% zeker van dat hij weggaat in november. Als het niet zo is zal ik alles een dag lang beamen wat jij schrijft hier. Oke 😉
quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Timothy boos na gesprek met Christel en Hiske - 23 oktober 2018
x6vzsdw
Hij stelt het zelf voor. Nogmaals als hij shelley het niet gezegd had was er.niets aan de hand geweest.Hij heeft het veroorzaakt en nu ook opgelost.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, want nu heeft hij ff erover na kunnen denken en vindt het eigenlijk van de zotte......
quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Zeggen ze nu daar allemaal leggen ipv liggen
Dat GB 'm ng niet als UI heeft.quote:
Ja. Al diversen keren afgelopen dagenquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is dit weer een nieuwe tik van haar.....zag het haar ook al in hun hutje doen.......
Word ook aangepast in de dikke van dalenquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Staat hij al inquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:37 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
ff in Jess dr topic plies
"belangrijke meeting""
Gerritquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
John hij mot er echt uit zei je vorige week ook al John...
John zegt zit er nu weer 1 te roken zeker die bolle weer zou eens niet zo wezen...
wie bedoelt hij met bolle?
Dat is pas een maand of vierquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Oh dat kan maar jeff zei het op de streams en we weten toch hoe het werkt na al die jaren.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hoeft helemaal niet maar moe van het febo gezeik continu
Je krijg gelijkquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh dat kan maar jeff zei het op de streams en we weten toch hoe het werkt na al die jaren.
De bolle is meestal Gerrit. Sjon zei nu de bolle, ow dr zit een vogeltje te roken. Merel=vogeltje bij sJonquote:
Dat vind ik misselijke uitspraken van hem. Toen met sanne ook steeds.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:38 schreef Yurtovic het volgende:
Sjon: Die bolle is aan het roken, zal ook weer niet
Okequote:
Spreek je zelf tegenquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hoeft helemaal niet maar moe van het febo gezeik continu
waneer zeg ik dat het vd febo moet nooit dusquote:
Nee klopt heb ik van jou nooit gelezen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
waneer zeg ik dat het vd febo moet nooit dus
Precquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee klopt heb ik van jou nooit gelezen.
Passend bij haar liedje the cupsongquote:
Dat is Lotusquote:
Dat is één cupquote:
Ze heeft een opdracht voor een vest.quote:
Soort van demi-toplessquote:
Ja vroeger had ze cup c toen ze 15 wasquote:
Cupje Broeder.quote:
Ik dacht een bovenstukje voor een zwangere vrouw......quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze heeft een opdracht voor een vest.
quote:
Ik zit met the cupsong in mijn hoofd, vandaar.quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik dacht een bovenstukje voor een zwangere vrouw......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Die lach is idd irritant maar het is verder een leuke meid (:quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
t is net hoesten dat lachje van Lotus
Klopt een zeer leuke meid... ook actief enzoquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:46 schreef utopiabasfan het volgende:
[..]
Die lach is idd irritant maar het is verder een leuke meid (:
sowieso de leukste tot nu toe vind ik dan. Hoop dat het zo blijft.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Klopt een zeer leuke meid... ook actief enzo
Alles kan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:49 schreef IkFok het volgende:
[..]
Ik dacht dat een vest gebreid werd maar haken kan dus ook
Klopt een vest kopen kan ookquote:
Wat?? ga naar andere stream en weer sl.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
John en mike weer over jessy en jefrey
Jij kan zeker niet haken?quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Klopt een vest kopen kan ook
Wat denk je? Zombie herhaling van Uto 1.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:52 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Hiske komt niet meer bij. Met haar Huuuuuhhhhhh lach om wat er vanavond binnen komt.
Het komt eerst binnen bij de Yurt.
Maar zegt ze 5x het is ter promotie he. Ik ben er niet van om mensen te kwetsen.
Jeffry ook niet zegt hij
wat een kwibus he? ongelofelijk!quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
Jeffry lult het gelijk door aan Jessie.
Ja.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wat denk je? Zombie herhaling van Uto 1.
Ik namelijk wel.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:42 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat is Lotus
Edit: En het is haken overigens
Oke iets met wol in ieder gevalquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:42 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat is Lotus
Edit: En het is haken overigens
quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:03 schreef zodeju het volgende:
Als jess gezien had hoe lief Mike nu net deed tegen zusje 2 had ze helemaal groen en geel gezien.
Sorry,ik scrol meestal over je posts heen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:57 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja.
Heb ik hier vandaag al tig keren getypt dat die vanavond komen
Dat is onaardig FFquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Sorry,ik scrol meestal over je posts heen.
Ja, keek ik ook van op, was wel lief, zo spontaan, heeft ie bij Jessie nooit gedaan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:03 schreef zodeju het volgende:
Als jess gezien had hoe lief Mike nu net deed tegen zusje 2 had ze helemaal groen en geel gezien.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Sorry,ik scrol meestal over je posts heen.
quote:
Geintje.quote:
Ik erger me al vanaf dag 1 aan die meid met die geitenlach en dat gegeil naar die gastenquote:
Ik ben me gaan erger na haar geroddel en kwaadsprekerij met Shelley in die Yurt over Jessie.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik erger me al vanaf dag 1 aan die meid met die geitenlach en dat gegeil naar die gasten
Het is een stiekem kindquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:12 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik ben me gaan erger na haar geroddel en kwaadsprekerij met Shelley in die Yurt over Jessie.
wat heeft hij gemakt?quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:11 schreef Juud79 het volgende:
Levensgevaarlijk wat Mike doet, door dit soort domme dingen belanden mensen in het brandwondencentrum....
Niet zo zeer het zijn ook zenuwen. Maar dat happy spring in het veld is wat ik niet trekquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik erger me al vanaf dag 1 aan die meid met die geitenlach en dat gegeil naar die gasten
Jessie vindt het schijnheilig.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:11 schreef Zeyina het volgende:
Hiske nu weer een rondje maken met Jessie
Maar ze heeft wel een beetje gelijk, Niemand vroeg iets aan Jeffrey.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Jessie vindt het schijnheilig.
Ik heb een aanname: Ze wil zo graag met Jeffry het samenwonen naspelen.Net als vroeger in de poppenhoek.
Ze is niet echt. Wacht maar tot dat masker valt. Dan komt er een heel naar meisje uit. Het is een wolf in schaapsklerenquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet zo zeer het zijn ook zenuwen. Maar dat happy spring in het veld is wat ik niet trek
Dat kwam meer van Shelly's kantquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:12 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik ben me gaan erger na haar geroddel en kwaadsprekerij met Shelley in die Yurt over Jessie.
zoiets ja, ze wist zelf ook niet precies hoe ze het moest noemenquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:14 schreef Zeyina het volgende:
Jessie: Er wordt niet aan Jeffry gevraagd. Waarom heb je nachtslapeloosheid?
Terwijl ik het type denk ik. Zei ze het nu zo of niet?
ja dat blije eikel gevoel..trek ik ook niet 🙈quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet zo zeer het zijn ook zenuwen. Maar dat happy spring in het veld is wat ik niet trek
Beterquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze is niet echt. Wacht maar tot dat masker valt. Dan komt er een heel naar meisje uit. Het is een wolf in schaapskleren
Dat 'krabbelen aan haar kut' kwam toch van Lotus af?quote:
De waarheid ligt ergens in het midden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:14 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Maar ze heeft wel een beetje gelijk, Niemand vroeg iets aan Jeffrey.
Nog 1quote:
Dat zei ze dus echt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:14 schreef Zeyina het volgende:
Jessie: Er wordt niet aan Jeffry gevraagd. Waarom heb je nachtslapeloosheid?
Terwijl ik het type denk ik. Zei ze het nu zo of niet?
Het was slaapnachtloosheidquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:15 schreef Charmian het volgende:
[..]
zoiets ja, ze wist zelf ook niet precies hoe ze het moest noemen
interessant zijn en belangrijk gevonden willen worden...quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:16 schreef Charmian het volgende:
maar wat wil die rooie nu met deze informatie?
Zegt ze het wel precies tegen de goede. Hiske en Christel waren Gerrit volop aan het voeden om Jessie en Jeff massaal aan te pakken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:16 schreef Koos1958 het volgende:
Jessie vind de oplossing goed maar de manier waarop. Jessie zegt eerst even Jeffrey publiekelijk voor lul zetten. Ze hadden dit al vorige week kunnen doen.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:17 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Het was slaapnachtloosheid![]()
![]()
(Even teruggeluisterd)
Ja en het neuspeuteren. Daarom wilde Joa ook geen eten van haar hebben vandaag. En wel een bord vol scheppen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat 'krabbelen aan haar kut' kwam toch van Lotus af?
Het is nog erger. Zie hierbovenquote:
Omdat ze al weken de ene smoes na de andere proberen te verzinnen......te vol te weinig slaap nou weer niemand vertrouwen......quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:14 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Maar ze heeft wel een beetje gelijk, Niemand vroeg iets aan Jeffrey.
sjefke kan ook eens een keer gewoon zeggen wat hem dwars zit, dan was dit allemaal niet nodig geweest...maar dat doet hij niet en gooit alles op dat slapeloos zijnquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:16 schreef Koos1958 het volgende:
Jessie vind de oplossing goed maar de manier waarop. Jessie zegt eerst even Jeffrey publiekelijk voor lul zetten. Ze hadden dit al vorige week kunnen doen.
Altijdquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
De waarheid ligt ergens in het midden.
Info vergaren en uitspelen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:17 schreef Hznootje het volgende:
[..]
interessant zijn en belangrijk gevonden willen worden...
Ach schei uit een normaal mens? Wat is dat dan. Beetje herrie in de tent is wat ik wilquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nog 1![]()
Ik verlang gewoon naar een normaal mens. Gewoon een leuk mens. Maar ik denk dat leuke mensen daar niet tussen willen zitten
quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:18 schreef chufi het volgende:
Jeff heeft toch vanaf de 1e dag medicatie?
Vrolijke mensen, tsja, daar krijg je uitslag van, hè zuurtjequote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou, dan kun je je hart ophalen bij deze groep. Wat een stelletje lamlendelingen bij elkaar. Aan het stoken en stiekem doen van de vroege morgen tot de late avondquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach schei uit een normaal mens? Wat is dat dan. Beetje herrie in de tent is wat ik wil
Dat gaat vandaag of morgen wel Hiske opbreken hoor, als ze zo door gaat komt dat best wel via post of bezoek bij de anderen een keer terecht.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:20 schreef Zeyina het volgende:
Heel verhaal over dat Gerrit het aankaarten
En wederom houdt Hiske haar mond dat het van haar afkwam
Die knullen zitten de hele dag aan hun zakie en dat is haar niet opgevallen daar.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Moest er even naar zoeken, toch gevonden ....![]()
Merel over het neuspeuteren en aan haar kut krabben van Jessie .....![]()
[ afbeelding ]
Dat maakt het wel leuk jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou, dan kun je je hart ophalen bij deze groep. Wat een stelletje lamlendelingen bij elkaar. Aan het stoken en stiekem doen van de vroege morgen tot de late avond
Denken precies het zelfde er over.......quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:20 schreef Koos1958 het volgende:
Jessie zegt het is hier 1 vies naaierij spelletje. Gerrit profileert zich goed nu ineens op het strand. Hiske zou nu moeten zeggen dat het van hun afgekomen is dat Gerrit dit deed. Nu krijg die knul de schuld van Jessie terwijl hij alleen maar voor het karretje is gespannen door hiske en christel.
Ja die lep de hele dag te lobbyen bij Ger & Shellquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:20 schreef zodeju het volgende:
Nou Hiske kom er eens vooruit dat jullie Gerrit die opdracht had gegeven.......en dat dit helemaal niet van uit hem zelf kwam.......
quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die knullen zitten de hele dag aan hun zakie en dat is haar niet opgevallen daar.
Moet je eens op het voetbal veld gaan kijkenquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die knullen zitten de hele dag aan hun zakie en dat is haar niet opgevallen daar.
Daarom was het gelijk een vals kind bij mij. Jessie douched dan nog regelmatig. Zie ik die mannen nooit doen daar.quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Moet je eens op het voetbal veld gaan kijken
Nee. Hij zei. Dat hij gehoord had dat hij wel empathie had mogen tonen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:25 schreef Koos1958 het volgende:
Mike wil alleen maar dat mensen gelukkig zijn in utopia. Christel zegt met jeffrey is het moeilijk. En hij heeft weer iets gehoord. En kan dus geen sympathie opbrengen.
Ja dat hij had gehoord van geen sympathie kon opbrengen, dat dat door jessie werd gezegd.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:26 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Nee. Hij zei. Dat hij gehoord had dat hij wel empathie had mogen tonen.
Hij zei niet dat hij geen sympathie op kon brengen
Zoals jij het schrijft zeg je dat Mike zelf geen sympathie meer op kan brengenquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja dat hij had gehoord van geen sympathie kon opbrengen, dat dat door jessie werd gezegd.
Hoi Klapskaats.We hopen op een strenge winter.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:27 schreef Klapskaats het volgende:
![]()
Tjonge zeg. Deze versie van utopia is zo mogelijk nog triester dan de vorige .... Wat een ellende daar.
Oh verkeerd opgeschreven, dat jessie dat gezegd zou hebben is het.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:27 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Zoals jij het schrijft zeg je dat Mike zelf geen sympathie meer op kan brengen
Echt een vreselijke groep egoÏstenquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:27 schreef Klapskaats het volgende:
![]()
Tjonge zeg. Deze versie van utopia is zo mogelijk nog triester dan de vorige .... Wat een ellende daar.
Ja ik ook, maar dat hoop ik al paar jaarquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hoi Klapskaats.We hopen op een strenge winter.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:29 schreef Koos1958 het volgende:
Die christel is ook een vreemde zeg. Gerrit opstoken. Gerrit wordt nu als kloyo gezien en zelf niet zeggen van dat hebben wij aan hem gevraagd. Wat een volk zit er toch zeg.
Die stookt op dit moment bij iedereen het hardste.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:29 schreef mazaru het volgende:
Zo jammer dat Christel zich mee laat slepen in dit gelazer
Ja totaal geen goed zelf inzicht. Hij is er mee begonnen samen met John. Net zoals uit een vergadering lopen. Nam hij Jeffrey kwalijk terwijl hij er nooit bij zat.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:30 schreef mazaru het volgende:
Mike die nu jankt dat ze niet mee komen eten? Dat doet hij zelf al maanden
Dat valt me tegen van haar. In het begin deed ze er niet aan mee. Dit is pas van de laatste twee, drie wekenquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:30 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die stookt op dit moment bij iedereen het hardste.
Dat is toch niet nieuws? Cristel lult mooiquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:30 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die stookt op dit moment bij iedereen het hardste.
Oh jawel hoor ze verpakt het beterquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat valt me tegen van haar. In het begin deed ze er niet aan mee. Dit is pas van de laatste twee, drie weken
Jammer hoor. Ik vond haar nog vrij normaal vergeleken met de rest.quote:
Ik heb haar altijd sneaky gevonden. Dat lief zijn met en voor iedereenquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jammer hoor. Ik vond haar nog vrij normaal vergeleken met de rest.
Of Hiske aan de kant doen althans haar zelf de dingen laten oplossen waar Hiske mee zit.....door dat afschuiven of vooruit schuiven krijg je verwarring.....quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:29 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Christel wil altijd leuk en gezellig, 1 groep. Ze zou dan eens moeten beginnen te stoppen met roddelen en afluisteren.
[ afbeelding ]
Het is er smering en er zijn spinnen. Daarom slaapt ze slecht. Denk dat het nu beter gaat worden met die ramen dicht. Dan nog een keer de dweil er doorheen en de muren soppen en alles is weer fris.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:35 schreef mazaru het volgende:
Het 'meisje' dat niet kan slapen ligt te slapen
[ afbeelding ]
Viel niemand op maar Merel = Lotusquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Moest er even naar zoeken, toch gevonden ....![]()
Merel over het neuspeuteren en aan haar kut krabben van Jessie .....![]()
[ afbeelding ]
Een beetje meer fysieke inspanning helpt ook om in slaap te komen. Om zeven uur naar bed gaan terwijl je de hele dag niets hebt gedaan en vanmorgen lekker hebt uitgeslapen niet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Het is er smering en er zijn spinnen. Daarom slaapt ze slecht. Denk dat het nu beter gaat worden met die ramen dicht. Dan nog een keer de dweil er doorheen en de muren soppen en alles is weer fris.
Adriaan roept wel meer wat niet waar isquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:41 schreef zodeju het volgende:
A3 zou nooit meer in de yurt komen toch.......??
hij wilde ook in eerste instantie nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:41 schreef zodeju het volgende:
Zouquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:41 schreef zodeju het volgende:
deze heeft tijd nodig,..quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jammer hoor. Ik vond haar nog vrij normaal vergeleken met de rest.
Oh ja de jongensavond......begrijp het......quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:42 schreef Charmian het volgende:
[..]
hij wilde ook in eerste instantie niet
Waar komt dat verhaal vandaan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:41 schreef zodeju het volgende:
Tomorrow.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:41 schreef Charmian het volgende:
sjefke en jessie mogen wel eens beginnen met inpakken als ze uit dat hutje weg moeten...of wanneer was die grote verhuizing de bedoeling?
quote:
Uit Adjes mond.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Waar komt dat verhaal vandaan?
godzijdank zegtie nog net niet 'de vrouw van mijn kinderen'quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:45 schreef Jemoederniet het volgende:
Adriaan heeft in Lotus eindelijk een maatje gevonden
Was toen dat hij uitgenodigd was door een bezoekster om in de yurt vegan te eten.....er is toen wat voorgevallen en hij was zelfs een beetje boos.....quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
hij kon het er toch niet mee eens zijn hoe die yurt er was gekomen, dus ineens wilde hij daar niet meer naar binnenquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
oh ja dat ook nog, die bezoekster wilde toch in lingerie koken of zo?quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Was toen dat hij uitgenodigd was door een bezoekster om in de yurt vegan te eten.....er is toen wat voorgevallen en hij was zelfs een beetje boos.....
Zeker dat misschien ook geen beschimmeld brood in haar kist laten liggen. eigenlijk helemaal geen levensmiddelen daarquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Het is er smering en er zijn spinnen. Daarom slaapt ze slecht. Denk dat het nu beter gaat worden met die ramen dicht. Dan nog een keer de dweil er doorheen en de muren soppen en alles is weer fris.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:48 schreef Charmian het volgende:
[..]
oh ja dat ook nog, die bezoekster wilde toch in lingerie koken of zo?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:50 schreef Koos1958 het volgende:
Dus in feite wil tim een vrouw zoals jessie. Die voor haar man vecht hha
En dat was erg?quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:48 schreef Charmian het volgende:
[..]
oh ja dat ook nog, die bezoekster wilde toch in lingerie koken of zo?
adriaan zit vol met principes jwzquote:
Toen viel ze even door de mand,vond ze niet grappig van Gerrit.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:48 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Zeker dat misschien ook geen beschimmeld brood in haar kist laten liggen. eigenlijk helemaal geen levensmiddelen daar
Ze kwamen niet naar de mannen/vrouwen avond want ze gingen slapenquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:57 schreef Koos1958 het volgende:
Mike dat jessie en jeff zich buiten de groep zetten nu omdat ze er niet bij zijn. John ligt ook te slapen en daar zegt hij niets over
Shelley ligt ook in bed en die twee galbakken liggen toch ook in die wigwam?quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:57 schreef Koos1958 het volgende:
Mike dat jessie en jeff zich buiten de groep zetten nu omdat ze er niet bij zijn. John ligt ook te slapen en daar zegt hij niets over
Mike zei John slaaptquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:57 schreef Koos1958 het volgende:
Shelley is gewoon écht ziek. Dat vind ik wat andersquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Shelley ligt ook in bed en die twee galbakken liggen toch ook in die wigwam?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Shelley ligt ook in bed en die twee galbakken liggen toch ook in die wigwam?
Jeff en Jessie hebben de hele nacht doorgewerkt en gingen pas om half zes naar bed en waren er om 11 uur weer uit.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:00 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Shelley is gewoon écht ziek. Dat vind ik wat anders
Ja, maar ze zouden naar bed gaan en Jeff kan nu ook niet alleen gaan liggen en slapen.....moet hij wachten op Jessie.......quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jeff en Jessie hebben de hele nacht doorgewerkt en gingen pas om half zes naar bed en waren er om 11 uur weer uit.
Sorry kan voor hun echt geen medelijden opbrengen. Het is gewoon karma is a bitch gebeuren m.i.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jeff en Jessie hebben de hele nacht doorgewerkt en gingen pas om half zes naar bed en waren er om 11 uur weer uit.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:03 schreef Zeyina het volgende:
Jessie: Ik koop sigaretten, wat kan mij het schelen.
(Gaat ze dingen invoeren bij de boodschappen zonder overleg? )
Tja zo ken ik Jessie weer, vals loeder dat het isquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:03 schreef Zeyina het volgende:
Jessie: Ik koop sigaretten, wat kan mij het schelen.
(Gaat ze dingen invoeren bij de boodschappen zonder overleg? )
nou poehe geweldig, waarom konden ze dat niet gewoon overdag doen? waarom hebben ze niet gewoon hulp gevraagd? sowieso merel en lotus wilden meehelpen...nee liever zielig doen 'wij hebben tot snacht gewerkt'quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:59 schreef r0ydr het volgende:
En daar zijn Jessie en jeff weer... als iedereen weer weg is gaan zeker weer roddelen
Dat vinden zij wel inderdaad, maar afspraak is dat boodschappen via His en Chris gaan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:04 schreef danaqui het volgende:
[..]Ze hebben nu een vrijbrief he ze mogen alles doen niemand die er iets aan doet
Gerrit heeft het zelfs aangeboden.....maar de eerste keer wilden ze het alleen doen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:05 schreef Charmian het volgende:
[..]
nou poehe geweldig, waarom konden ze dat niet gewoon overdag doen? waarom hebben ze niet gewoon hulp gevraagd? sowieso merel en lotus wilden meehelpen...nee liever zielig doen 'wij hebben tot snacht gewerkt'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |