bij een flinke storm denk ikquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:22 schreef RiennevanPlus het volgende:
Sta er van te kijken dat de iglo nog heel is. Had verwacht dat het stuk zou gaan.
Ik weet niet of Sleepbeen er nu met een mes binnen is ...quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:22 schreef RiennevanPlus het volgende:
Sta er van te kijken dat de iglo nog heel is. Had verwacht dat het stuk zou gaan.
Wacht maar tot het gaat waaienquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:22 schreef RiennevanPlus het volgende:
harmonie-commissie? wtf nu weer? net alsof dat helpt bij dat domme volk daarquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:19 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Maaikie is goei bezig 👍, zou bijna denken dat hij in de "harmonie-commissie" zit ipv Merel
Ja zeker wel Merel met haar kut kopquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Merel praat mike wel onder de tafel. geweldig
Wel eens was bijna dageljjkse kost bij hem.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:26 schreef Yurtovic het volgende:
Sjon over laf dreigen om naar huis te gaan, deed ie zelf ook wel eens
Toch wel tegen jessie en jeffrey zelf he of apart tegen mike.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:26 schreef Yurtovic het volgende:
Sjon over laf dreigen om naar huis te gaan, deed ie zelf ook wel eens
D'r mot meer harmonie kommuh jah!quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:25 schreef Charmian het volgende:
[..]
harmonie-commissie? wtf nu weer? net alsof dat helpt bij dat domme volk daar
Snap dat wel. Maar als john niet met zijn kwaaie kop tegen shelley had gezegd dat ze in het huisje kon was ook dit niet aan de hand geweest. Dus eigenlijk john zijn schuld haha (geintje)quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:28 schreef IkFok het volgende:
stront voor dank zegt John nu al voor de 2e keer over Jessie en Jeffrey
en merel zit in die cie?quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:28 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
D'r mot meer harmonie kommuh jah!
Verzinsel van Merel, ja vraag mij niet waarom en dan ook nog zo'n grote steukert. Zijn er meer van maar die lallen niet over 'harmonie'quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:25 schreef Charmian het volgende:
[..]
harmonie-commissie? wtf nu weer? net alsof dat helpt bij dat domme volk daar
Snel weer Broederquote:
Gek wordt je ervanquote:
quote:
Ja het wordt met de dag ergerquote:
Brengt wel kleur dan in hun levenquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:31 schreef IkFok het volgende:
[..]
Je kunt er zo langzamerhand de alle binnenwanden van een huisje mee betegelen
Ik moet het ook nog zien hoor of dit allemaal doorgaat.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:29 schreef zodeju het volgende:
Sjon heeft niet door dat Jes en jef daar niet eens willen liggen.....
Terwijl ik het toch nooit had verwacht dat Sjon met twee meiden daar gaat liggen.......
quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 18:38 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Wat ook wel een boeiend stuk is, is het gesprek van Chris en Hiske, waar even later ook Tim komt en er 'heibel' ontstaat over Tim wel en niet in marktcommissie
Ook het gesprek Chris en His. Hiske die Christel weer van van alles beschuldigd. Zoals: IK heb de boodschappen overgenomen van Jessie en ik heb het idee dat jij dat nu van mij af gaat pakken. En als dat gebeurt dannnnnnn, was de dreiging van Hiske
Begon rond 10.50 u
quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Timothy boos na gesprek met Christel en Hiske - 23 oktober 2018
x6vzsdw
Klopt maar John doet net of hij er de baas over inquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:32 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik moet het ook nog zien hoor of dit allemaal doorgaat.
Zie het wel gebeuren dat John iets heeft van zoek het maar uit met z'n 2en jullie Jess en Jeff maar Merel en Shelly komen gewoon ook in dat huisje
Het is ook te gek voor woorden dat Jes en Jef nu een huisje met z'n 2en krijgen en nog lopen te zeiken
quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:33 schreef Koos1958 het volgende:
Door john zijn reactie net weet ik bijna zeker dat er een deal is geweest tussen john en de febo. Nog een week of 3 john op de streams en daarna zit hij weer tinie en lau te spelen in delft.
Hier ookquote:
Ja, want nu heeft hij ff erover na kunnen denken en vindt het eigenlijk van de zotte......quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:33 schreef Koos1958 het volgende:
Door john zijn reactie net weet ik bijna zeker dat er een deal is geweest tussen john en de febo. Nog een week of 3 john op de streams en daarna zit hij weer tinie en lau te spelen in delft.
Ik ben er bijna 100% zeker van dat hij weggaat in november. Als het niet zo is zal ik alles een dag lang beamen wat jij schrijft hier. Oke 😉quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
![]()
die febo toch steeds he
Hoeft helemaal niet maar moe van het febo gezeik continuquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik ben er bijna 100% zeker van dat hij weggaat in november. Als het niet zo is zal ik alles een dag lang beamen wat jij schrijft hier. Oke 😉
quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Timothy boos na gesprek met Christel en Hiske - 23 oktober 2018
x6vzsdw
Hij stelt het zelf voor. Nogmaals als hij shelley het niet gezegd had was er.niets aan de hand geweest.Hij heeft het veroorzaakt en nu ook opgelost.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, want nu heeft hij ff erover na kunnen denken en vindt het eigenlijk van de zotte......
quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Zeggen ze nu daar allemaal leggen ipv liggen
Dat GB 'm ng niet als UI heeft.quote:
Ja. Al diversen keren afgelopen dagenquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is dit weer een nieuwe tik van haar.....zag het haar ook al in hun hutje doen.......
Word ook aangepast in de dikke van dalenquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Staat hij al inquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:37 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
ff in Jess dr topic plies
"belangrijke meeting""
Gerritquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
John hij mot er echt uit zei je vorige week ook al John...
John zegt zit er nu weer 1 te roken zeker die bolle weer zou eens niet zo wezen...
wie bedoelt hij met bolle?
Dat is pas een maand of vierquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Oh dat kan maar jeff zei het op de streams en we weten toch hoe het werkt na al die jaren.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hoeft helemaal niet maar moe van het febo gezeik continu
Je krijg gelijkquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh dat kan maar jeff zei het op de streams en we weten toch hoe het werkt na al die jaren.
De bolle is meestal Gerrit. Sjon zei nu de bolle, ow dr zit een vogeltje te roken. Merel=vogeltje bij sJonquote:
Dat vind ik misselijke uitspraken van hem. Toen met sanne ook steeds.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:38 schreef Yurtovic het volgende:
Sjon: Die bolle is aan het roken, zal ook weer niet
Okequote:
Spreek je zelf tegenquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hoeft helemaal niet maar moe van het febo gezeik continu
waneer zeg ik dat het vd febo moet nooit dusquote:
Nee klopt heb ik van jou nooit gelezen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
waneer zeg ik dat het vd febo moet nooit dus
Precquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee klopt heb ik van jou nooit gelezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |