Ja, en het nare is dat ik er dus ook van wist toen ze nog een cent warenquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je had gewoon 1000 van die klote Bitcoins moeten kopen toen ze nog een cent waren. Had je nu nergens meer over in hoeven te zitten met gekke aandelen en shit. Dan had ik nu met een cocktail ergens op een strand gelegen met mn hand in mn zwembroek
Preciesquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 23:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat klinkt in ieder geval hoopvol
AiiiDat is wel minder. Heeft het ook veel impact op je eigen bedrijfje? Of kun je het nog beetje ocmbineren?
iTeachmyselfquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 23:50 schreef Amoeba het volgende:
Heeft er iemand een app waarmee je goed woorden kunt overhoren?
heb je iphone of android?quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 23:50 schreef Amoeba het volgende:
Heeft er iemand een app waarmee je goed woorden kunt overhoren?
Gelukkig maar, ook van de vermoeidheid. Wel vervelend dat er nog meer is.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 23:51 schreef I. het volgende:
[..]
Precies![]()
Valt nog redelijk te combineren, vermoeidheid is wel grotendeels verholpen, maar er zijn wat andere ongemakken die het niet makkelijker maken. Maar er zijn ergere dingen.
Duolingo is wel goede basis inderdaadquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 23:53 schreef Amoeba het volgende:
Android
Gebruik nu duolingo maar zit wel echt in een stage dat ik ook wat decent time in een uitbreiding van mijn woordenschat moet gaan steken.
Zeker, dat scheelt al een hoop.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 23:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ook van de vermoeidheid. Wel vervelend dat er nog meer is.
En natuurlijk zijn er ergere dingen, maar dit zijn jouw ongemakken en daardoor niet minder dan wat dan ook.
Soms om gewoon even je hart/hoofd te luchtenquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 23:58 schreef I. het volgende:
[..]
Zeker, dat scheelt al een hoop.
Da's ook zo.Leuk is anders, maar je doet er weinig aan, dus er over klagen heeft ook zo weinig zin.
Ja zeker, ben nu een halve week bezig en begin ook al na te denken over de grammatica.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 23:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Duolingo is wel goede basis inderdaad
Ik vind de app nu ook een stuk minder uitdagend om heel eerlijk te zijn.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 23:59 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja zeker, ben nu een halve week bezig en begin ook al na te denken over de grammatica.
Mar echt woorden trainen (stampen) zit er niet tussen.
Noorsquote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind de app nu ook een stuk minder uitdagend om heel eerlijk te zijn.
Welke taal leer jij?
Ja vroeger 2 jaar op school gehad.quote:
Ik heb het 5 jaar lang gehad, maar wil beetje geheugen verversenquote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:04 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja vroeger 2 jaar op school gehad.
Maar Norsk is wel leuk eigenlijk. Als je een beetje prima Engels en Duits kunt pik je het best makkelijk op. Sowieso is het ook eenvoudiger om het vanuit het Engels te leren, is mijn ervaring.
Zat laatst op de Noorse omegle. Ik wist gelijk wat 'gutten' betekende
Nouja als je zegt 'Jeg er en jente' willen ze ook best met je pratenquote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb het 5 jaar lang gehad, maar wil beetje geheugen verversen
Ja ik leer Frans (en leerde Duits) ook vanuit het Engels op Duolingo. Maar ik merkte dat mijn hersenen wel erg moeite hadden met Nederlands denken/Engels lezen/naar Duits vertalen.![]()
Zal misschien eens een poging voor Noors doen, al denk ik niet dat ik het ooit nodig heb! Je hebt ook een website waar je met iemand kan chatten en elkaar een taal kan leren. Dus jij iemand Engels/Nederlands bijv en hij/zij jou Noors. Maar weet even niet meer hoe het heet
Interpals bedoel je?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb het 5 jaar lang gehad, maar wil beetje geheugen verversen
Ja ik leer Frans (en leerde Duits) ook vanuit het Engels op Duolingo. Maar ik merkte dat mijn hersenen wel erg moeite hadden met Nederlands denken/Engels lezen/naar Duits vertalen.![]()
Zal misschien eens een poging voor Noors doen, al denk ik niet dat ik het ooit nodig heb! Je hebt ook een website waar je met iemand kan chatten en elkaar een taal kan leren. Dus jij iemand Engels/Nederlands bijv en hij/zij jou Noors. Maar weet even niet meer hoe het heet
Da's wel fijn af en toe idd, heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 23:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Soms om gewoon even je hart/hoofd te luchten
Ik denk dat supermemo beter werkt aangezien er een leer algoritme achter steekt wat een verband legt tussen je score en de frequentie waarmee z'n woord terug komt.quote:
Dat is nog best lastig, anderzijds als je kaartjes zelf maakt dan leer je ook weerquote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:14 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nouja als je zegt 'Jeg er en jente' willen ze ook best met je praten
Zat eens naar supermemo te kijken maar dan moet je wel even al die kaartjes zelf maken.
Wrts ken ik ook nog wel, maar dat werkt alleen via PC toch?
Gaat geen belletje rinkelen, zou zomaar kunnenquote:
Weet ikquote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:17 schreef I. het volgende:
[..]
Da's wel fijn af en toe idd, heb je gelijk in.
quote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:20 schreef naatje_1 het volgende:
I., nieuwe additie voor het fokkerkhof: Braddie
Gisteren nogquote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]pas geleden nog even actief
Niet echt een chatsite, maar meer soort panpal-idee maar kan je ook aanbieden om andere mensen een taal te leren enzoquote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is nog best lastig, anderzijds als je kaartjes zelf maakt dan leer je ook weer![]()
En wrts zou je aan naatje moeten vragen
[..]
Gaat geen belletje rinkelen, zou zomaar kunnen
[..]
Weet ik
Grappig welquote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet echt een chatsite, maar meer soort panpal-idee maar kan je ook aanbieden om andere mensen een taal te leren enzo
ich spreche ein klein bischen Deutschquote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:20 schreef Amoeba het volgende:
Und mein Deutsch ist gar nicht schlecht.
Ja, dat was mijn vraag dus, of ze inmiddels een app hebbenquote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:14 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nouja als je zegt 'Jeg er en jente' willen ze ook best met je praten
Zat eens naar supermemo te kijken maar dan moet je wel even al die kaartjes zelf maken.
Wrts ken ik ook nog wel, maar dat werkt alleen via PC toch?
Ja hoor.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, dat was mijn vraag dus, of ze inmiddels een app hebben
was stiekem ook wel tof om zijn reviews te lezenquote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:24 schreef hemarookworst het volgende:
De enige verdwenen user die ik jammer vind blijft Iwanius, puur vermaak die gozer
quote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:20 schreef naatje_1 het volgende:
I., nieuwe additie voor het fokkerkhof: Braddie
Edit: oh, zie dat ie er al bij staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |