abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13809360
quote:
op zaterdag 11 oktober 2003 13:48 schreef tvlxd het volgende:
het kan allemaal wel kloppen, hoor, hoewel ik natuurlijk geen waarde hecht aan dit bijgeloof. het is zo: wil je het geloven, dan is alles waar, wil je het niet geloven, dan zijn er relativerende omstandigheden.
laat er maar eens wat concreets voorspeld worden, dan wil ik wel het lidmaadschap overwegen.
niemand kan 100% juiste voorspellingen doen als het gaat om een algemeen jaaroverzicht te schrijven van gebeurtenissen. je kan misschien wel stellen dat die van der heide statistisch gezien veel juiste voorspellingen doet tov ieder ander. bovendien vind ik dat hij wel degelijk veel concrete voorspellingen doet.
  zondag 12 oktober 2003 @ 21:31:46 #102
43017 _asterix_
www.koervers.nl
pi_13835467
als het dan allemaal zo logisch is daag ik je uit tvxld om een voorspelling te doen voor volgend jaar. noem 10 gebeurtenissen die in 2004 plaatsvinden.

durf je dan nu al een hittegolf te voorspellen of zou het logisch zijn dat we volgend jaar een regen zomer krijgen omdat het dit jaar zo warm is geweest, zo warm dat bijna elk record is gebroken. zullen we volgend jaar ook stroom storing hebben ? lijkt me dan wel, aangezien die van 2003 heel erg logisch waren. wist jij trouwens in 2002 al van het blaster virus, het virus dat zoveel problemen veroorzaakte en waardoor je niet meer normaal je computer kon gebruiken omdat ie om de haverklap ging rebooten ?

ik denk dat jij pas open zult staan dat dergelijke dingen mogelijk zijn als iemand keer op keer de juiste lotto getallen weet te voorspellen. jij wilt er niet voor open staan, let wel, ik heb het dus niet over geloven. op deze manier beperk je alleen jezelf, aangezien je een mogelijkheid bij voorbaat al uitsluit.

dat is bijna hetzelde door voor een toernooi al te zeggen, ach winnen zullen we toch niet.

pi_13842159
lol

mars is niet alleen van agressie en oorlog.

mars is traditioneel ook een beschermer.
en de planeet van de geilheid om het maar zo te zeggen.

mars is vrij passief hoor. om met mars te werken moet je er zo veel energie in steken...

pi_14669630
net ff dat beginverhaaltje doorgelezen, en dan vooral dit stukje
quote:
internet is het domein van paragnost jan c. van der heide. dit jaar voorziet hij een stroomstoring
nou, die hebben we genoeg gehad. in nederland een aantal, italië ook last gehad en wat te denken van amerika?
quote:
een hittegolf in de zomer
en of die is geweest!
quote:
zwaar weer voor de financiële instellingen in nederland
weet ik verder niet wat van eigenlijk, of moet dat nog komen?
quote:
twee droevige gebeurtenissen rond het koningshuis
margarita en mabel neem ik aan.
quote:
watersnood als de dijken niet worden verhoogd
wilnis...
quote:
geen voetbalsuccessen
ach ja, zie gisteren
quote:
en massale opstanden in russische staten en nieuwe vredesmarsen, die wellicht zullen vertrekken vanaf het huis van pim fortuyn in rotterdam.
dit moet nog komen dan.
pi_14669910
"en massale opstanden in russische staten"
georgie ofzo wat laatst op het nieuws was, is dat niet een russische staat? of heb ik niet goed opgelet bij aardrijkskunde?
pi_14675724
quote:
op zondag 16 november 2003 02:08 schreef b0ng het volgende:
"en massale opstanden in russische staten"
georgie ofzo wat laatst op het nieuws was, is dat niet een russische staat? of heb ik niet goed opgelet bij aardrijkskunde?
nee, georgie is een apart land. met president shevarnadze.
het is wel zo dat erg nauw wordt samengewerkt met georgie omdat ook georgie last heeft van die checheense terroristen en hun eigen terroristen. bovendien voorziet georgie rusland van hooggeschoolde gastarbeiders, vooral voor de gezondheidszorg, en laaggeschoolde laagbetaalde gastarbeiders voor de bouw. verder werkt rusland met georgie en nog een aantal andere landen samen op veel gebieden, een beetje zoals europa in de 60er 70er jaren

als er opstanden in rusland komen dan wordt het in de onderloop van de volga. stalingrad en zuidelijker

maar aannemelijker wordt het als je aanneemt dat hij zich een beetje vergist heeft: in kaliningrad zijn er erg veel problemen geweest. een opstand zou ik het niet noemen, maar globale ontevredenheid zeker. (omdat ze nou een visa moeten halen om door lithuania rusland in te kunnen. kaliningrad is van alle kanten omringd door andere landen, hoewel het bij rusland hoort. en met dat visa halen is met niet blij in kaliningrad, maar rusland kan er niks aan doen omdat lithuania niet meegeeft)

pi_14677342
waarom zet men nooit de website erbij waar men de informatie vandaan heeft? ook bij de openingspost... alleen stuk tekst... geen website vermelding... kan belangrijk zijn hoor...
pi_14677373
http://www.zetatalk.com/
ook heel bekende profetie over 2003...
blijkt alleen wel niet waar te zijn, meneer hazzlewood en de mevrouw van zetatalk kregen beetje ruzie en sindsdien hebben ze elkaar niet echt meer gesteund betreffende de profetieen...
  dinsdag 23 december 2003 @ 15:29:11 #109
26417 Dovenwereld
Ingenieur Informatica
pi_15640859
quote:
nee, georgie is een apart land. met president shevarnadze.
het is wel zo dat erg nauw wordt samengewerkt met georgie

georgie is een lid van gos, is een ex-sovjet-republiek. eigenlijk klopt het alles.

en over finanicele weer:

een groot schandaal in ahold. het klopt precies volgens hem alles. en de koersen gaan nog niet helemaal stijgen. het komt door hoge koers van euro.

pi_15641320
quote:
op dinsdag 23 december 2003 15:29 schreef dovenwereld het volgende:

[..]
georgie is een lid van gos, is een ex-sovjet-republiek. eigenlijk klopt het alles.

de gos bestaat toch niet meer... of ben ik nou in de war?
  woensdag 24 december 2003 @ 00:57:05 #111
26417 Dovenwereld
Ingenieur Informatica
pi_15657540
quote:
op dinsdag 23 december 2003 15:43 schreef sessy het volgende:

[..]

de gos bestaat toch niet meer... of ben ik nou in de war?

nee gos blijft bestaan... het is soort organisatie voor ex-sovjet-republieken inclusief rusland. uitgezonderd: litrouwen, letland,estland.
pi_15657809
ik dacht dat het na jeltsin opgeheven was...

waarom doet poetin anders een militair verdrag met 4 of 5 andere landen...

maar je zult het wel weten

vrijdag 26 december 2003 @ 02:01:20 #113
26417 Dovenwereld
Ingenieur Informatica
pi_15710663
internet is het domein van paragnost jan c. van der heide. dit jaar voorziet hij een stroomstoring

http://www2.telegraaf.nl/nieuwslink/article6801381.ece

het was raak!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')