abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 31 december 2002 @ 13:20:14 #1
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_7637135
quote:
het is koffiedikkijken, glazenbolgluren en azijnstaren, maar hou er maar vast rekening mee dat in 2003 mars dichter bij de aarde staat dan de afgelopen 76.000 jaar het geval is geweest. en mars, dat is niet alleen een chocoladereep, maar ook de planeet van agressie en oorlog.

oorlog, dat komt er in het nieuwe jaar dan ook zo goed als zeker. niet alleen volgens george bush, maar ook volgens helderzienden, paragnosten, tarotkaartenleggers, en zelfs volgens het opperwezen damonstra. wie een aantal voorspellers raadpleegt over 2003, zou er haast aan gaan twijfelen of hij niet beter een jaar in bed kan blijven. van oorlog tot epidemieën, van aanslagen in europa tot een marginale rol voor het nederlandse voetbal.

"ik heb echt niets leuks doorgekregen", zegt helderziende-paragnoste roos zorge uit terneuzen. via medium marjorie zegt zij contact te hebben gehad met het opperwezen damonstra. "nou ja, positief is dat er wel oorlog komt, maar dat het niet uit zal lopen op een wereldoorlog."

"het wordt wel oorlog maar geen wereldoorlog", zegt ook paragnost jan c. van der heide uit oegstgeest. "maar ik zeg eerlijk dat ik niet alles vertel van wat ik doorkrijg als ik aan het midden-oosten denk. dat is te gruwelijk."

vervelend vindt roos zorge het wel. "natuurlijk is het naar, maar er is gewoon niets leuks te vertellen over 2003. al denk ik dat het een fase is waar wij als mensheid doorheen moeten."

stroomstoring

internet is het domein van paragnost jan c. van der heide. dit jaar voorziet hij een stroomstoring, een hittegolf in de zomer, zwaar weer voor de financiële instellingen in nederland, twee droevige gebeurtenissen rond het koningshuis, watersnood als de dijken niet worden verhoogd, geen voetbalsuccessen en massale opstanden in russische staten en nieuwe vredesmarsen, die wellicht zullen vertrekken vanaf het huis van pim fortuyn in rotterdam. "nee, het is allemaal niet leuk, maar het is niet anders. het is een erg griezelige wereld en ik krijg de ergste dingen door. zeg nu zelf: de wereld is nu eenmaal geen pretje."

bang

voorspellen in de openbaarheid roept natuurlijk wel de vraag op of mensen op deze manier niet onnodig bang worden gemaakt. van der heide: "geen mens weet honderd procent zeker wat de toekomst brengt. zelf zit ik er ook wel eens naast. maar mensen hebben ook recht op informatie. als er een chloortrein langs je huis rijdt, hoor je dat als bewoner toch ook te weten?"

roos zorge: "ik denk dat het nodig is, dat het te belangrijk is. de waarheid moet worden verteld. maar ik zou de mensen wel op het hart willen drukken vooral de kalmte te bewaren."

bijkomend probleem vinden zorge en van der heide het dat er in hun branche veel luchtfietserij in omloop is - al zijn dat natuurlijk de anderen. zorge: "er wordt zoveel flauwekul verkocht op het gebied van helderziendheid. en daar hebben de mensen die wel serieus met hun vak bezig zijn last van."2

pi_7637202
wat een voorspelling zeg, dat zijn dingen die behoorlijk voor de hand liggen eigenlijk, tuurlijk is de kans groot dat het koninklijk huis 2 tragische gebeurtenissen meemaakt, bernhard en juliana zijn beiden in de 90 en niet vreselijk gezond meer.

die oorlog dreiging is er al vanaf de twin towers, en dat de vs irak binnenvalt in 2003 lijkt vrijwel zeker dus dat is ook een voorspelling van lik me vest.

al die dingen die zij voorspelt had ik ook kunnen voorspellen. en als het niet gebeurt zegt ze, ja ik kan het ook niet altijd goed hebben

pi_7637390
loedertje, geef zelf eens je mening oid.

gewoon een lap tekst neergooien, is niet de bedoeling namelijk.

begin een discussie, dat is voor anderen ook aantrekkelijker dan alleen een stuk tekst.

Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_7637398
quote:
zelf zit ik er ook wel eens naast.
het kan dus nog erger...?
I´m back.
  dinsdag 31 december 2002 @ 13:40:31 #5
10744 2meter3
Volle bak Ambiance.
pi_7637543
quote:
op dinsdag 31 december 2002 13:23 schreef erikh het volgende:
wat een voorspelling zeg, dat zijn dingen die behoorlijk voor de hand liggen eigenlijk, tuurlijk is de kans groot dat het koninklijk huis 2 tragische gebeurtenissen meemaakt, bernhard en juliana zijn beiden in de 90 en niet vreselijk gezond meer.

die oorlog dreiging is er al vanaf de twin towers, en dat de vs irak binnenvalt in 2003 lijkt vrijwel zeker dus dat is ook een voorspelling van lik me vest.

al die dingen die zij voorspelt had ik ook kunnen voorspellen. en als het niet gebeurt zegt ze, ja ik kan het ook niet altijd goed hebben

inderdaad, zo kan ik ook wel iets voorspellen.
nou, voor mij wordt het een mooi jaar, kan alleen maar beter zijn als vorig jaar!!
Groot geworden door niet klein te blijven.
  dinsdag 31 december 2002 @ 13:41:28 #6
12505 deGVR
Tussen schrijf en kramp..
pi_7637562
het jaar begint voor mij met een verhuizing naar een geweldig mooi huisje... dus het kan voor mij alvast niet stuk!
Midden in dat bos woont een kleine, rode aap.
Kijk daar zit 'ie, in die boom. Hij doet een reuzegrote gaap.
http://www.chrishantzen.nl
http://www.onbeschreven.nl
pi_7637586
he getver
  dinsdag 31 december 2002 @ 13:45:47 #8
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_7637658
het zal ook eens tijd worden voor een flinke wereldoorlog. de vorige is al zo lang geleden als je de verlopen van oorlogen in de loop der geschiedenis bekijkt.

tijd om te bepalen wie hier de baas is, lijkt het wel.

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
pi_7637722
hm...maar dan kunnen we wel beter in 2003 naar mars gaan en alvast gaan terraformeren als ie dan zo dichtbij staat.
To challenge me is to respect chaos, and to respect death!
pi_7637768
quote:
en mars, dat is niet alleen een chocoladereep, maar ook de planeet van agressie en oorlog.
nou, en kan iemand daar een verklaring voor geven. buiten dat ie toevallig ooit een naam van een romeinse god heeft gekregen?

als ze hem adonis hadden genoemd was het de planeet van de liefde ofzo.

pi_7637843
quote:
op dinsdag 31 december 2002 13:50 schreef battlesickloner het volgende:

[..]

nou, en kan iemand daar een verklaring voor geven. buiten dat ie toevallig ooit een naam van een romeinse god heeft gekregen?

als ze hem adonis hadden genoemd was het de planeet van de liefde ofzo.

netzoals jupiter genoemd is naar jupiter de oppergod
To challenge me is to respect chaos, and to respect death!
  dinsdag 31 december 2002 @ 13:55:05 #12
32966 Flying_Vee
Toyota Corolla G6R _O_
pi_7637900
het wordt een topjaar

ik weet het zeker alle voortekenen heb ik al gezien.

jaaa ik kan haast niet meer wachten op 2003

2003 roeleerd

"Censuur is de dood van de democratie"
pi_7638092
quote:
op dinsdag 31 december 2002 13:52 schreef the_wanderer het volgende:
netzoals jupiter genoemd is naar jupiter de oppergod
ja, zo kan je het hele rijtje wel afgaan.

what's in a name ?

pi_7638495
het wordt een mooi jaar

dat voel ik gewoon .. hoe het jaar maatschappelijk op wereldniveau wordt , ik heb geen flauw idee als die gekke bush maar z'n kop gaat houden en zich stabiliseerd dan komt het vast goed.

voor mij in persoon wordt het gewoon een goed jaar.

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  † In Memoriam † dinsdag 31 december 2002 @ 14:23:15 #15
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_7638703
quote:
op dinsdag 31 december 2002 13:33 schreef muus het volgende:
loedertje, geef zelf eens je mening oid.

gewoon een lap tekst neergooien, is niet de bedoeling namelijk.

begin een discussie, dat is voor anderen ook aantrekkelijker dan alleen een stuk tekst.

ik heb geen mening over jomonda-achtige uitspraken, alhoewel, ik geloof er niet niet
  dinsdag 31 december 2002 @ 14:31:43 #16
23780 Templ4r
Spiritual Warrior
pi_7638936
ik denk dat 2003 (voor mij) een uitstekend jaar gaat worden.
  FOK!fotograaf dinsdag 31 december 2002 @ 14:55:39 #17
18921 freud
Who's John Galt?
pi_7639509
ik heb even gekeken op de site van dat medium marjorie om op te zoeken wie de ^&% damonstra nou is. er staat daar ook een soort gesprek met dat wezen. na een paar zinnen ben ik maar opgehouden, omdat ik tegenkwam dat het opsporen van alle kometen die de aarde kunnen raken maar een paar miljoen per jaar kost. dat feitje door het 'wezen van de waarheid' klopt al voor geen meter, dus nam ik de rest ook niet echt aan.

daarbij komt ook dat de personen in het stukje een paar deuren opentrappen die al open stonden (zoals ook hierboven al gezegd was). deze voorspellingen had je net zo goed voor dit jaar kunnen laten gelden, alleen moet je irak vervangen door afghanistan.

nee, dergelijke figuren neem ik echt niet serieus. als een greenspan of duisenberg uitspraken doet luister ik bijvoorbeeld weer wel.

Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_7640073
helderziend my ass ... gewoon logisch nadenken heet zoiets en de kranten en nieuws volgen
pi_7640601
inderdaad, en dan nog iets. als we straks massaal naar mars gaan verhuizen, dan klopt er toch geen reet meer van dat astronomische systeem, toch? heeft onze eigen planeet aarde dan zelf wel ineens een functie?
pi_7640850
the seven signs
Lambo of Rekt
  dinsdag 31 december 2002 @ 17:51:24 #21
37835 Anemoon
I am a human being??
pi_7642495
2003 wordt een jaar zoals die moet zijn. het gaat precies zoals het moet gaan.

niet goed niet slecht maar neutraal en hooguit interessant.

niet echt boeiend onderwerp dus... want je leeft hier en nu en niet toen of straks.

pi_7643400
quote:
op dinsdag 31 december 2002 17:51 schreef anemoon het volgende:
2003 wordt een jaar zoals die moet zijn. het gaat precies zoals het moet gaan.

niet goed niet slecht maar neutraal en hooguit interessant.

niet echt boeiend onderwerp dus... want je leeft hier en nu en niet toen of straks.

waarom maak je je dan zo druk over een op handen zijnde nwo?
  dinsdag 31 december 2002 @ 22:23:21 #23
37835 Anemoon
I am a human being??
pi_7645480
quote:
op dinsdag 31 december 2002 19:01 schreef iteejer het volgende:

[..]

waarom maak je je dan zo druk over een op handen zijnde nwo?

ik niet, waarom zou ik me druk maken over zoiets aards en materieels?
ik vind het wel heel mooi om te bestuderen en om het allemaal te weten, al die structuren en verbanden. heel interessant en bovendien: je bent het nieuws altijd voor!
ik leef voor het hier en nu en ik ben niet materialistisch ingesteld.
dat scheelt een hele hoop. laat maar komen hoor!
  donderdag 2 januari 2003 @ 14:07:20 #24
30307 Disher
Sors Salutis
pi_7664998
jan c van der heide (die al heel vaak gelijk heeft gehad, bijvoorbeeld met de bijlmerramp, en de strijd tussen het christendom en de islam) die voorspelt:

* terroristische aanslagen op: bush en poetin
* berichten overde dood van bin laden worden feitelijk bewezen
* politieke aardverschuiving in engeland
* een gevaarlijke confrontatie tussen irak en iran
* een gasaanval in new york
* een spectaculaire bevrijdingsactie van milosevic
* een computervirus dat het beeldscherm aantast
* langdurige stroomstoring
* als de dijken niet verhoogt worden, wachten er zware tijden
* gezinsuitbreiding voor wimlex en maxima

"Wie geen plezier vindt in eenzaamheid zal niet van de vrijheid houden."
"Verleden en toekomst bestaan slechts voorzover wij eraan denken."
"De kunst van liefde is de kunst van het volhouden."
"Logica brengt je van A naar B. Verbeelding Overal"
  donderdag 2 januari 2003 @ 14:22:21 #25
40878 BOT
Casual Outside - Hardcore insi
pi_7665225
die voorspellingen zijn in mijn ogen gewoon het vervolg van wat er al een aantal jaar aan de gang is.
de lijn wordt verder getrokken
pi_7665388
quote:
crisis, wat moet dit nou weer voorstellen, lol!!!
  donderdag 2 januari 2003 @ 15:30:13 #27
37835 Anemoon
I am a human being??
pi_7666595
ja, dat is toch wel het meest alarmerende nieuws van deze voorspeller: het beeldscherm kan worden aangetast...brrrr.

kep net een mooie nieuwe sony trinitron gekocht...

pi_7667062
voorspellingen voor het jaar 2002

door jan c. van der heide.

http://www.uitgeverijcitadel.com/voorspellingen/wat_brengt_2002.html

allemaal barweinig van terecht gekomen, mijn inziens heeft die man gewoon een grote duim

donderdag 2 januari 2003 @ 17:03:23 #29
37960 juffie
flieft op pepe
pi_7668716
nah, vanzelfsprekende voorspellingen, erg standaard. maar ook wel deprimerend hoor. kom aan, positive thinking please, als je zo gaat beginnen , nou, pak je schep en graaf je grafje maar. nee, ik denk dat 2003 een topjaar gaat worden, iig op persoonlijk niveau. maatschappelijk gezien zullen we wel zien wat de uitslag van de verkiezingen wordt, en dan praten we verder. kijk, je kan gaan lopen miepen, maar begin bij jezelf en maak er wat leuks van!
en die oorlogsdreiging? komaan zeg, die ligt er al jaren!
juf is always right ;)
pi_7669167
dat ziet er niet allemaal te best uit.
en we krijgen ook nog eens een flinke inflatie, vaste lasten etc gaan omhoog. dit wordt een klote jaar !!!
  donderdag 2 januari 2003 @ 21:15:36 #31
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_7673129
kom op mensen, als je je zorgen gaat maken over dingen die "zogenaamde" helderzienden voorspellen dan is elk jaar wel een rotjaar. elk jaar gaan er mensen dood, elk jaar zijn er terroristische aanslagen (in welke vorm dan ook) en elk jaar is er ongein op de wereld.

nu het lapje tekst van de topicstarter.
ik lees gewoon een hoop schattingen/gissingen hoe het nu gaat lopen in de wereld/nl. je hoeft geen helderziende te zijn om te voorspellen dat er een oorlog komt tussen irak en bush en zijn kornuiten... noch de kans dat bernhard en/of juliana het leven laten door gezondheids problemen of ouderdom...

het zal allemaal wel meevallen er komen elk jaar tenslotte ook voorspellingen dat de wereld vergaat...
nou we zitten nu nog steeds te fok!en dit zegt wel wat over de status van de wereld (hij is er nog )...

Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
pi_7695281
vertel mij wat mn vriendin heeft t vandaag uitgemaakt
MeSs WiTh ThE BeSt DiE LiKe ThE ReSt
pi_7695559
2003 word zeker een slecht jaar..., ik hoop nog ergens dat als de oorlog begint deze "vredig" verloopt. als er een land gaat gooien, bijvoorbeeld irak met biologische wapens op israel.., dan breekt echt de hel los. binnen enkele dagen zullen er zo veel doden vallen dat zich nooit meer heeft voorgdaan tijdens pest. en ik ben geen voorspeller, maar dit zie je wel aankomen....

stel dat irak gaat gooien, gooien ze ook alles wat ze hebben, dat is het probleem. ze weten dat hun land compleet platgegooid word als ze iets doen met chemische wapens.... dus hopen dat saddam niet krankzinnig word en hun arsenaal aan biologische wapens (of ze deze nu hebben of niet), lekker bij zich houden...

A Predator is like a very dangerous bird with very sharp teeth.
  zaterdag 4 januari 2003 @ 01:48:38 #34
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_7698694
quote:
op donderdag 2 januari 2003 14:07 schreef disher het volgende:
jan c van der heide (die al heel vaak gelijk heeft gehad, bijvoorbeeld met de bijlmerramp, en de strijd tussen het christendom en de islam) die voorspelt:

ik denk in juli
denk dat er ook over een een paar (6 ofzo) maanden duidelijkheid komt
is al aan de gang, maar het is meer op koningshuis gericht
irak gaat iran als vijand zien aan de zijde van de vs
bush laat een scheet als hij op bezoek is
en wie wil hem bevrijden?
ik ben al bezig met het maken
is de laatste tijd al veel gebeurd, dus het is te verwachten dat het nog wel een keer gebeurd
dat zou binnenkort weleens kunnen gebeuren, met die regen
dat kan iedereen wel voorspellen!

zaterdag 4 januari 2003 @ 01:52:33 #35
37835 Anemoon
I am a human being??
pi_7698759
quote:
op donderdag 2 januari 2003 17:03 schreef juffie het volgende:
nah, vanzelfsprekende voorspellingen, erg standaard. maar ook wel deprimerend hoor. kom aan, positive thinking please, als je zo gaat beginnen , nou, pak je schep en graaf je grafje maar. nee, ik denk dat 2003 een topjaar gaat worden, iig op persoonlijk niveau. maatschappelijk gezien zullen we wel zien wat de uitslag van de verkiezingen wordt, en dan praten we verder. kijk, je kan gaan lopen miepen, maar begin bij jezelf en maak er wat leuks van!
en die oorlogsdreiging? komaan zeg, die ligt er al jaren!
ik sluit mij voor nu bij juffie aan.
  woensdag 8 januari 2003 @ 23:10:54 #36
17061 mvt
blame Canada
pi_7788840
quote:
op woensdag 8 januari 2003 22:17 schreef m.alta het volgende:

[..]

ik weet het niet. ik geloof idd niet alles.

het is in ieder geval materiaal om je hersens te oefenen.
die reptiel-afbeelding was wel lachen.

w.b.t. die extra planeet niburu in 2003, zou ik niet e.a. direct willen ontkennen.

waarom lezen we niet in de krant:

niburu bestaat niet c.q. komt niet ?

iig is als het goed is al jaren geleden vastgesteld dat er idd een 10e planeet is in ons zonnestelsel, volgens mij is zelfs de baan van de planeet in ons zonnestelsel al bekend dit is ook door de wetenschap erkend. (ooit van mijn natuurkunde docent gehoord).

even met google gezocht :
pluto was voorspeld wegens de afwijkingen in de banen van neptunes en bijvoorbeeld haley's komeet. echter, pluto is maar een klein rotplaneetje waardoor is voorspeld dat er een grotere planeet is voorbij pluto, maar ook daar wordt weer aan getwijvel.
vrij naar : http://anw.hml.nl/werkstukken/dirk_versluis/tiende_planeet/

We were to understand there would be pie and punch?
  donderdag 6 maart 2003 @ 00:37:32 #37
26417 Dovenwereld
Ingenieur Informatica
pi_8901153
voorspelling : twee droevige gebeurtenis van koninklijke huis lijkt wel uit :
affaire ! (dus eerste gebeurtenis.. .en tweede gebeurtenis is vrijwel zeker overlijden van juliana )
  zondag 9 maart 2003 @ 23:13:24 #38
39524 Spellbinder
Achtbaanfanaat
pi_8994050
een computervirus dat het beeldscherm aantast
----------------

ja.....maaar natuurlijk...!

My girlfriend told me she needed more room, so I kicked her out of my house...
pi_9073258
quote:
op zondag 9 maart 2003 23:13 schreef spellbinder het volgende:
een computervirus dat het beeldscherm aantast
windows?
pi_9093420
1337+666=2003
Senatus Populus Que Romanus
pi_9254992
"van oorlog tot epidemieën"

gaat best wel op voor deze tijd.. oorlog die nu net begonnen is en die epidemieën zijn gelijk aan sars en de vogelpest

pi_9283535
voetbal gaat iig tot nu toe redelijk goed (voor ajax dan ) en voor het nl's elftal zie ik ook een zeer goede toekomst in, zeker als ze volgende week van tsjechie winnen . die oorlog kan iedereen voorspellen, dat stond al bijna vast.
  vrijdag 21 maart 2003 @ 16:28:32 #43
35614 nikanoru
[TK]Merry Fucking Christmas!
pi_9286663
quote:
op donderdag 13 maart 2003 16:06 schreef nynex het volgende:
1337+666=2003

tweakers are evil!!!1

maar ff serieus, ik denk wel dat dit een behoorlijk slecht jaar gaat worden. zeker dankzij noord-korea.

Dear Lord,please make it stop.Ik vind je lief. f0toboekThis is evolution,the monkey,the man,then the gun.
pi_9302870
tssss wrom is zijn die voorspellingen altijd zo door en door negatief!? er gebeurt nooit eens wat gezelligs of leuks.

volgens mij wordt ut echt niet zo'n kut jaar. economisch gezien kan ut niet veel slechter gaan. mensen vergeten altijd dat de economie een "sinusgolf" is met ups en downs. t ging tijden goed, nah op een gegeven moment moet het gewoon slechter gaan. nu dus, maar we komen er zeker weer boven op.

en trouwens, de toekomst is wat jij er van maakt. ergens tussen wat teksten van nostradamus (ja die mafkees weer jah ) stond dat als men de toekomst weet is die te veranderen. de toekomst heeft een bepaalde tendens om 1 kant op te stromen, maar als je de toekomst weet kan je het proberen te veranderen.

dus niet janken dat het een slecht jaar wordt, je bent er zelf bij en je moet zelf aan je toekomst werken!

That which you give thought to, is that which you invite into your reality. Give though only to what you are wanting to see and forget what you do not wish to see.
pi_9407671
er staan ook voorspellingen dat de oorlog in irak 3 jaar en 7 maanden gaat duren terwjl dat iemansd anders 3 maanden voorspelt.......

o en wat te denken van onze grote vriend nostradamus???

met mijn gedachten ergens anders,ben ik altijd overal
  donderdag 27 maart 2003 @ 12:49:39 #46
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_9408500
neliz315:
niet de persoonlijke toekomst, die is wel te beinvloeden, maar de toekomst van de wereld en mensen gaat het hier denk ik over

boeit me niet of die goed of slecht wordt eerlijk gezegd.. als het weer maar goed blijft en het supermarktbier niet duurder wordt :s

donderdag 27 maart 2003 @ 13:04:50 #47
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_9408812
quote:
op donderdag 27 maart 2003 12:03 schreef lief_hemeltje het volgende: en wat te denken van onze grote vriend nostradamus???

volgens nossie gaat mabus ( sudam ) snel dood . gek genoeg gaat men er vanuit dat mabus de antichrist is , maar er staat nergens in zijn tekst dat het zo is..
en het kan ook niet want na de dood van mabus gaat de antichrist nog 27 jaar door met oorlogvoeren..
die oorlog van 27 jaar is imo de "war on terror" die gebruikt zal worden om de strijd voort te zetten tegen andere islamitische landen in het middenoosten.
de standvastige islam is een doorn in het oog van elk mogelijke antichrist en het laatste bastion van verzet tegen zijn hegemonie..
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
  donderdag 27 maart 2003 @ 13:09:10 #48
37401 M.ALTA
The Truth is Gold
pi_9408910
quote:
op donderdag 27 maart 2003 13:04 schreef fonkmeistah het volgende:

[..]

volgens nossie gaat mabus ( sudam ) snel dood . gek genoeg gaat men er vanuit dat mabus de antichrist is , maar er staat nergens in zijn tekst dat het zo is..
en het kan ook niet want na de dood van mabus gaat de antichrist nog 27 jaar door met oorlogvoeren..
die oorlog van 27 jaar is imo de "war on terror" die gebruikt zal worden om de strijd voort te zetten tegen andere islamitische landen in het middenoosten.
de standvastige islam is een doorn in het oog van elk mogelijke antichrist en het laatste bastion van verzet tegen zijn hegemonie..

ik had ergens gelezen dat prince william kandidaat anti-christ was.

nog meer kandidaten: bush sr., hillary clinton en queen elisabeth

Morgen, dat beloof ik, gaat alles beter. Dan schijnt de zon, en dan zingen de vogels, dan waait er weer een frisse wind. [url]http://www.niburu.nl[/url] * [url]http://www.rense.com[/url] * [url]http://www.daanspeak.com[/url]
  donderdag 27 maart 2003 @ 16:05:14 #49
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_9412418
quote:
op donderdag 27 maart 2003 13:09 schreef m.alta het volgende:ik had ergens gelezen dat prince william kandidaat anti-christ was.

nog meer kandidaten: bush sr., hillary clinton en queen elisabeth

neh.. de werkelijke antichrist werkt achter de schermen..
en bovenstaande figuren zouden toch wel een belediging zijn voor zoiets krachtigs als de antichrist
ze kunnen daarentegen allen wel "in de geest van de antichrist" zijn, z'n minions dus..
ik heb katholieke bisschoppen ( oid ) wel eens horen zeggen dat het vaticaan weet wie het is, de werkelijke 3e antichrist is dus al "alive and kicking" maar ze willen de naam niet prijsgeven.
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
  donderdag 27 maart 2003 @ 16:21:31 #50
37401 M.ALTA
The Truth is Gold
pi_9412885
quote:
op donderdag 27 maart 2003 16:05 schreef fonkmeistah het volgende:

[..]

en bovenstaande figuren zouden toch wel een belediging zijn voor zoiets krachtigs als de antichrist
ze kunnen daarentegen allen wel "in de geest van de antichrist" zijn, z'n minions dus..
ik heb katholieke bisschoppen ( oid ) wel eens horen zeggen dat het vaticaan weet wie het is, de werkelijke 3e antichrist is dus al "alive and kicking" maar ze willen de naam niet prijsgeven.

allerlaatste nieuws:
het zou een fake genetisch gemanipuleerde jezus zijn.
Morgen, dat beloof ik, gaat alles beter. Dan schijnt de zon, en dan zingen de vogels, dan waait er weer een frisse wind. [url]http://www.niburu.nl[/url] * [url]http://www.rense.com[/url] * [url]http://www.daanspeak.com[/url]
  donderdag 27 maart 2003 @ 16:23:19 #51
15675 nossio
overtuigd satanist
pi_9412932
quote:
op dinsdag 31 december 2002 13:20 schreef loedertje het volgende:

[..]

hittegolf

mijn jaar kan niet meer stuk
[<knip Censuur op Fok!>]
pi_9419666
quote:
op donderdag 27 maart 2003 16:05 schreef fonkmeistah het volgende:

[..]

vergis je niet. wat is een betere dekmantel dan je voordoen als een incapabel persoon? kijk bijv. ook maar naar hoe satan wordt afgeschilderd. wordt vaak afgeschilderd als een grappig rood wezentje met een staart en een vork. is een sterke tactiek, door jezelf belachelijk te maken of je bestaan te ontkennen zal men niet alert worden, ondervind je geen tegenstand, en kun je plotseling de aanval openen.
  zondag 28 september 2003 @ 14:25:06 #53
43017 _asterix_
www.koervers.nl
pi_13496934
quote:
stroomstoring

internet is het domein van paragnost jan c. van der heide. dit jaar voorziet hij een stroomstoring, een hittegolf in de zomer, zwaar weer voor de financiële instellingen in nederland, twee droevige gebeurtenissen rond het koningshuis, watersnood als de dijken niet worden verhoogd, geen voetbalsuccessen en massale opstanden in russische staten en nieuwe vredesmarsen, die wellicht zullen vertrekken vanaf het huis van pim fortuyn in rotterdam. "nee, het is allemaal niet leuk, maar het is niet anders. het is een erg griezelige wereld en ik krijg de ergste dingen door. zeg nu zelf: de wereld is nu eenmaal geen pretje."

na net een bericht te hebben gelezen over de stroomstoring in heel italie, kwam ik dit bericht tegen....toch wel maf. lees zelf.

ik vind het gewoon raar dat er in een keer hele grote stroomstoringen zijn.

pi_13498711
en een hittegolf, en ja, het nederlands voetbal was nog niet echt om over naar huis te schrijven. gelukkig is er in het koningshuis dit jaar nog niks gebeurd.
http://upcomingaward.nl/#_band-groovegarden
Stemt allen op Groove Garden!
  zondag 28 september 2003 @ 15:32:57 #55
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_13498755
quote:
op zondag 28 september 2003 14:25 schreef _asterix_ het volgende:

ik vind het gewoon raar dat er in een keer hele grote stroomstoringen zijn.

het is gewoon warm en de media let er weer 'ns extra op.
kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
pi_13499065
lol, allemaal dingen die iemand met een beetje heldere geest kan voorspellen. bunch of bullshit.
Pain is weakness leaving the brain !
  zondag 28 september 2003 @ 19:19:36 #57
43017 _asterix_
www.koervers.nl
pi_13504058
quote:
op zondag 28 september 2003 15:44 schreef p4nic het volgende:
lol, allemaal dingen die iemand met een beetje heldere geest kan voorspellen. bunch of bullshit.
ow...en waarom kan die heldere geest van een timofee geen hittegolf voorspellen ??

laat dan eens een meteorologische site zien die deze hitte golf had voorspeld. of is dit dan een lucky shot !!

zondag 28 september 2003 @ 19:20:31 #58
43017 _asterix_
www.koervers.nl
pi_13504086
quote:
op zondag 28 september 2003 15:30 schreef sjakie007 het volgende:
en een hittegolf, en ja, het nederlands voetbal was nog niet echt om over naar huis te schrijven. gelukkig is er in het koningshuis dit jaar nog niks gebeurd.
maar hopen dat het een gezonde baby is wordt
pi_13504756
quote:
internet is het domein van paragnost jan c. van der heide. dit jaar voorziet hij een stroomstoring
stroomstoringen zat, ook in nederland.
quote:
een hittegolf in de zomer
jup, gelijk heeft ie.
quote:
zwaar weer voor de financiële instellingen in nederland
ahold?
of valt dat niet hier onder?
quote:
twee droevige gebeurtenissen rond het koningshuis
hmmm, nog niks gebeurd.
quote:
watersnood als de dijken niet worden verhoogd
wilnis en andere dijken die plots niet stevig genoeg blijken.
quote:
geen voetbalsuccessen
klopt.
quote:
en massale opstanden in russische staten en nieuwe vredesmarsen, die wellicht zullen vertrekken vanaf het huis van pim fortuyn in rotterdam.
??
quote:
"nee, het is allemaal niet leuk, maar het is niet anders. het is een erg griezelige wereld en ik krijg de ergste dingen door. zeg nu zelf: de wereld is nu eenmaal geen pretje."
de wereld is wel een "pretje" helaas is de mensheid te achterlijk om er mee om te gaan.
pi_13504791
quote:
oorlog, dat komt er in het nieuwe jaar dan ook zo goed als zeker. niet alleen volgens george bush, maar ook volgens helderzienden, paragnosten, tarotkaartenleggers, en zelfs volgens het opperwezen damonstra

het klopt!!!!

Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
  zondag 28 september 2003 @ 21:58:55 #61
43017 _asterix_
www.koervers.nl
pi_13507936
quote:
op zondag 28 september 2003 19:48 schreef refragmental het volgende:

hmmm, nog niks gebeurd.

prins claus is toch overleden !

zondag 28 september 2003 @ 21:59:19 #62
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_13507954
quote:
op zondag 28 september 2003 21:58 schreef _asterix_ het volgende:

[..]

ja, in 2002.
1 kernfysicus
  zondag 28 september 2003 @ 22:01:34 #63
43017 _asterix_
www.koervers.nl
pi_13508037
quote:
op zondag 28 september 2003 21:59 schreef tvlxd het volgende:

[..]

ja, in 2002.

is dat alweer zo lang geleden
  zondag 28 september 2003 @ 22:02:17 #64
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_13508066
quote:
op zondag 28 september 2003 22:01 schreef _asterix_ het volgende:

[..]

is dat alweer zo lang geleden

ja?
1 kernfysicus
  Moderator / Miss SHO zondag 28 september 2003 @ 22:03:46 #65
22592 crew  Ole
pi_13508115
quote:
op zondag 28 september 2003 19:48 schreef refragmental het volgende:

[..]

ahold?
of valt dat niet hier onder?

ahold is geen financiele instelling.

dan moet je meer aan banken en verzekeringsmaatschappijen denken..

Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  maandag 29 september 2003 @ 10:17:20 #66
64352 Anti-Dajjal
Die..Anti-Christ! Die!
pi_13514526
quote:
op woensdag 8 januari 2003 23:10 schreef mvt het volgende:

[..]

iig is als het goed is al jaren geleden vastgesteld dat er idd een 10e planeet is in ons zonnestelsel, volgens mij is zelfs de baan van de planeet in ons zonnestelsel al bekend dit is ook door de wetenschap erkend. (ooit van mijn natuurkunde docent gehoord).

even met google gezocht :
pluto was voorspeld wegens de afwijkingen in de banen van neptunes en bijvoorbeeld haley's komeet. echter, pluto is maar een klein rotplaneetje waardoor is voorspeld dat er een grotere planeet is voorbij pluto, maar ook daar wordt weer aan getwijvel.
vrij naar : http://anw.hml.nl/werkstukken/dirk_versluis/tiende_planeet/

uhm, nasa verteld anders. ze spreken overigens wel over "there is no known planet". maar geeft toch wel een indicatie dat de planet niet zou bestaan.
zie deze link van nasa
"Novus Ordo Seclorum" ?
  woensdag 1 oktober 2003 @ 08:57:42 #67
40878 BOT
Casual Outside - Hardcore insi
pi_13563724
[quote:
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------

wilnis en andere dijken die plots niet stevig genoeg blijken.

quote/]

dit was toch niet echt een watersnoodramp, wel lullig natuurlijk voor de mensen die er woonden maar een echte ramp kun je het niet noemen.

zoiets gebeurt toch wel vaker in nederland

[dit bericht is gewijzigd door bot op 01-10-2003 08:58]

pi_13588579
ik voorspel dat er voor het einde van 2003 iets gebeurt in nederland dat niet zo leuk is.
ik voorspel dat brute kracht de politiek overneemt
ik voorspel dat de 8-tracks de cd gaat vervangen
"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
  donderdag 2 oktober 2003 @ 04:15:38 #69
67733 Kanzaki
Allemaal als nOOb begonnen
pi_13588619
hokup pokus onzin. mensen voeren op diverse gronden een oorlog. maar de positie van sterren en planeten. of de uitspraken van paragnosten heeft daar niet mee te maken. ik voorspel je er komt een oorlog. en waarom. omdat er nog geen dag voorbij is gegaan zonder dat er ergens op deze planeet een oorlog is.
Very funny, Scotty. Now beam down my clothes.
pi_13588695
gewoon goed het nieuws in de gaten houden en vooruit denken. het is allemaal actie>reactie

willem-alexander en maxima zijn 1 jaar getrouwd..hey misschien komt er wel een baby.

oei bush heeft het zo vaak over een aanval op irak de laatste tijd, misschien doet ie dat wel echt

het gaat niet zo erg goed met juliana en bernard. misschien dat er wel 1 van de 2 overlijd in 2003

warme zomers hebben we al een paar jaar achter elkaar gehad, overstromingen ook.

dus als je een beetje logisch nadenkt kun je veel dingen zelf wel voorspellen

"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
pi_13654679
volkomen mee eens
Waarom denkt een vrouw altijd aan sex als ik aan hun vraag waar mannen altijd aan denken?
  zondag 5 oktober 2003 @ 15:17:18 #72
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_13665008
quote:
op donderdag 2 oktober 2003 06:13 schreef brianmay het volgende:
doe eens een paar leuke voor 2004
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_13665035
quote:
via medium marjorie zegt zij contact te hebben gehad met het opperwezen damonstra.
[b]Iedereen is gelijk[/b][br]Maar sommige zijn iets gelijker dan anderen
pi_13665805
quote:
gewoon goed het nieuws in de gaten houden en vooruit denken. het is allemaal actie>reactie

willem-alexander en maxima zijn 1 jaar getrouwd..hey misschien komt er wel een baby.

oei bush heeft het zo vaak over een aanval op irak de laatste tijd, misschien doet ie dat wel echt

het gaat niet zo erg goed met juliana en bernard. misschien dat er wel 1 van de 2 overlijd in 2003

warme zomers hebben we al een paar jaar achter elkaar gehad, overstromingen ook.

idd ,die paragnosten roepen al jaren ik zie een sterf geval in het koningshuis. ok ze hebben een keer gelijk gehad,goed hoor. heheh ,ik voorspel dat bernard niet sterft in 2004, die ouwe taaie is onverwoestbaar, die wordt minstens 100. kijk dat is nog eens een voorspelling.
100% Funk
  maandag 6 oktober 2003 @ 01:52:32 #75
43017 _asterix_
www.koervers.nl
pi_13680288
quote:

ow ja...en als de hele zomer had geregend en ze hadden dat voorspelt dan was dat ook zeker logisch ?? logisch in jouw ogen omdat er al een aantal jaren warme zomers zijn geweest en het nu een keer moest omslaan ??
als het allemaal zo logisch is, wat voor zomer krijgen we dan in 2004 ? wat zal er met korea gebeuren ? wat gebeurt er in israel ?

ik denk dat een aantal mensen gewoon weigeren om in te zien dat het wel mogelijk is. dit lijkt erg op hetgeen zich in de middeleeuwen afspeelde, toen noemde men het ook hekserij. wat de gevestigde orde niet begreep of wat ongeneeselijk was in hun ogen maar in een keer genezen kon worden, dat werd als hekserij gezien.

het feit dat wij als mensen dingen niet kunnen zien of waarnemen betekend niet dat het niet bestaat. infra rood kunnen wij ook niet zien net zo min als dat wij radio golven waar kunnen nemen. nu weet ik bijna zeker dat iemand zal zeggen dat we dat wel kunnen waarnemen met instrumenten.
idd, nu wel ja...maar 500 jaar geleden kon wij dat niet en toch was er toen ook infra rood licht en geluidsgolven.

sommige dingen zijn gewoon niet te benaderen door logisch te denken, als dat zo was, dan was er geen relativiteits theorie en waren we ook niet op de maan geweest.

maandag 6 oktober 2003 @ 02:11:24 #76
53110 Rennus
Mod-der Fok-ker
pi_13680454
volgens mij klopt dit wel (gedeeltelijk) wat hier staat...
I don't byte, I nibble a bit |
pi_13680470
het klopt nog ook ja
We'll keep on whispering our mantras.
pi_13680570
toch verbazingwekkend dat er zoveel blijkt te kloppen (en wie weet wat er nog komen gaat)
pi_13680614
die twee droevige gebeurtenissen in het koningshuis zijn margarita en mabel.
Back in business.
pi_13680631
quote:
op maandag 6 oktober 2003 02:30 schreef shirley het volgende:
die twee droevige gebeurtenissen in het koningshuis zijn margarita en mabel.
wie weet gaan er toch nog sterfgevallen bijkomen

wat ik overigens niet hoop...

pi_13680673
grappig dat een oud topic tot leven is gekomen.
dacht even waar hebben jullie het over, begon even toch te twijfelen of ik wel in het goede jaar leefde

ontopic: de topicstarter had gelijk!

pi_13681178
quote:
op maandag 6 oktober 2003 01:52 schreef _asterix_ het volgende:

[..]

ow ja...en als de hele zomer had geregend en ze hadden dat voorspelt dan was dat ook zeker logisch ?? logisch in jouw ogen omdat er al een aantal jaren warme zomers zijn geweest en het nu een keer moest omslaan ??
als het allemaal zo logisch is, wat voor zomer krijgen we dan in 2004 ? wat zal er met korea gebeuren ? wat gebeurt er in israel ?

ik denk dat een aantal mensen gewoon weigeren om in te zien dat het wel mogelijk is. dit lijkt erg op hetgeen zich in de middeleeuwen afspeelde, toen noemde men het ook hekserij. wat de gevestigde orde niet begreep of wat ongeneeselijk was in hun ogen maar in een keer genezen kon worden, dat werd als hekserij gezien.

het feit dat wij als mensen dingen niet kunnen zien of waarnemen betekend niet dat het niet bestaat. infra rood kunnen wij ook niet zien net zo min als dat wij radio golven waar kunnen nemen. nu weet ik bijna zeker dat iemand zal zeggen dat we dat wel kunnen waarnemen met instrumenten.
idd, nu wel ja...maar 500 jaar geleden kon wij dat niet en toch was er toen ook infra rood licht en geluidsgolven.

sommige dingen zijn gewoon niet te benaderen door logisch te denken, als dat zo was, dan was er geen relativiteits theorie en waren we ook niet op de maan geweest.

de reden dat er zovaak voorkomt dat zulke voorspellingen zovaak uitkomen is ook omdat je er altijd iets over hoort als ze ook uitgekomen zijn, maar zelden dat ze niet uitgekomen zijn.

(ff een vergelijking: als dat je naar opsporing verzocht aan het kijken bent, en er is een misdaad gepleegt en de schets die ze laten zien is van een getinte man, dan denk je ook ha, wel toevallig, weer zo'n zwarte. terwijl er ook vaak genoeg blanken zijn. maar dat van die zwarte dat onthoud je, maar van die blanke niet.)

dat van die voorspellingen die uitgekomen zijn dat onthoud je, maar die niet uitgekomen zijn niet.
er worden zoveel voorspellingen gedaan per jaar, logisch dat er een paar tussen zitten die het goed hebben dat er iemand in het koningshuis overlijd, of dat er een oorlog komt.

"Looooooooooooosch!!"
- Pim Derks, 1 juni 2005
  maandag 6 oktober 2003 @ 11:38:14 #83
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_13684659
quote:
op maandag 6 oktober 2003 01:52 schreef _asterix_ het volgende:
. wat is er zo metafysisch aan de maanlanding?
1 kernfysicus
pi_13684832
zag net weer een leuke voorspelling op jan c v/d heide z'n pagina staan
quote:
voorspelling van de dag:

kabinet balkenende nog 159 dagen en dan nieuwe verkiezingen....

gaan we beginnen met aftellen...

maandag 6 oktober 2003 @ 15:16:46 #85
43017 _asterix_
www.koervers.nl
pi_13689868
quote:
op maandag 6 oktober 2003 05:15 schreef brianmay het volgende:

[..]

de reden dat er zovaak voorkomt dat zulke voorspellingen zovaak uitkomen is ook omdat je er altijd iets over hoort als ze ook uitgekomen zijn, maar zelden dat ze niet uitgekomen zijn.

(ff een vergelijking: als dat je naar opsporing verzocht aan het kijken bent, en er is een misdaad gepleegt en de schets die ze laten zien is van een getinte man, dan denk je ook ha, wel toevallig, weer zo'n zwarte. terwijl er ook vaak genoeg blanken zijn. maar dat van die zwarte dat onthoud je, maar van die blanke niet.)

dat van die voorspellingen die uitgekomen zijn dat onthoud je, maar die niet uitgekomen zijn niet.
er worden zoveel voorspellingen gedaan per jaar, logisch dat er een paar tussen zitten die het goed hebben dat er iemand in het koningshuis overlijd, of dat er een oorlog komt.

dat is wel erg algemeen, de mens onthoud nu eenmaal alleen de successen, de geniale uitvindingen, de overwinningen in de sport etc etc. niet iedereen is even nauwkeurig in het voorspellen, echter een aantal mensen hebben het jaar naar jaar goed. je hebt dus gelijk dat ons alleen de juiste voorspellingen opvallen, maar weet jij nu wie in 2002 14de was op de wk voetbal ? nee, maar je weet zeker wel wie de laatste jaren de tour de france heeft gewonnen.

snappen hoe het allemaal werkt doe ik ook niet, maar ik sta er wel open tegenover. niet naïf, ik besef wel degelijk dat er ook een hoop kwakzalvers rond lopen, maar ik kan niet begrijpen dat mensen iets bagataliseren alleen omdat ze het niet begrijpen.

we begrijpen nog steeds niet hoe men de pyramides gebouwd heeft, samen met nog een hoop andere bouwwerken, toch bestaan ze.

maandag 6 oktober 2003 @ 15:26:29 #86
43017 _asterix_
www.koervers.nl
pi_13690138
quote:
op maandag 6 oktober 2003 11:38 schreef tvlxd het volgende:

[..]

. wat is er zo metafysisch aan de maanlanding?

wat ik hiermee bedoel te zeggen, is dat het nu misschien wel logisch is dat we naar de maan kunnen omdat we de techniek hebben en begrijpen hoe het mogelijk is.
maar als jij tegen iemand in de middeleeuwen iets over een openhart operatie had verteld, en ook al was het de slimste en meest logisch denkende man/vrouw van die tijd, dat had hij/zij niet logisch gevonden.

wij mensen accepteren pas iets als het wetenschappelijk aantoonbaar is. ultrasounds bestond ook al 1000 jaar geleden, alleen was het toen niet aantoonbaar. ik bedoel, misschien is het wel zo dat wij nog niet over de techniek beschikken om het in kaart te brengen. maar om dan meteen alles naar de wereld der fabels te verwijzen vind ik kortzichtig.

maandag 6 oktober 2003 @ 15:28:05 #87
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_13690174
zolang het niet bewezen kan worden, bestaat het niet.

-edit-

wat bruut van me, . nee, ik bedoel het anders. iets dat niet bewezen is, is niet per definitie waar. er kan iets bestaan, waarvan wij niets weten.

1 kernfysicus
pi_13786897
het zijn wel allemaal hele algemene dingen die voorspeld waren, geen details wat wel jammer is want op deze manier is het natuurlijk geen 'voorspelling' echt. tja dat er een oorlog zou komen dat was ook wel duidelijk en het nl voetbal gaat al jaren slecht..
  zaterdag 11 oktober 2003 @ 13:26:46 #89
43017 _asterix_
www.koervers.nl
pi_13807782
het verhaal met onze prins en zijn mafia bruid mag toch ook als slecht gezien worden.
als hij had gezegd dat er niets zou gebeuren in het koningshuis, hetgeen meestal het geval is, dan zullen de meesten zeggen, "zie je wel, hij weet het niet".....maar feit is dat ie wel gelijk heeft of dat nu logisch is of niet.
  zaterdag 11 oktober 2003 @ 13:29:16 #90
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_13807802
alsof er een jaar niet iets ergs gebeurd,
1 kernfysicus
  zaterdag 11 oktober 2003 @ 13:30:47 #91
43017 _asterix_
www.koervers.nl
pi_13807825
nou ...er zijn tal van jaren geweest waarin het koningshuis in een winterslaap zat en saaiheid troef was.
  zaterdag 11 oktober 2003 @ 13:32:46 #92
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_13807857
quote:
op zaterdag 11 oktober 2003 13:30 schreef _asterix_ het volgende:
nou ...er zijn tal van jaren geweest waarin het koningshuis in een winterslaap zat en saaiheid troef was.
dit is wel wat serieuzer, maar de voorspelling is zó algemeen.
1 kernfysicus
  zaterdag 11 oktober 2003 @ 13:36:29 #93
43017 _asterix_
www.koervers.nl
pi_13807907
quote:
op zaterdag 11 oktober 2003 13:32 schreef tvlxd het volgende:

[..]

dit is wel wat serieuzer, maar de voorspelling is zó algemeen.

dat is waar, maar hij klopt wel. en dit had niet hoeven te gebeuren, niemand wist het toch van te voren ! voor de sceptici, hij heeft dan wel verdomd goed gegokt, of niet. hittegolf, problemen in het koningshuis, dijkdoorbraken. statistisch gezien is dit al bijna onmogelijk.
  zaterdag 11 oktober 2003 @ 13:38:29 #94
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_13807936
quote:
op zaterdag 11 oktober 2003 13:36 schreef _asterix_ het volgende:

[..]

dat is waar, maar hij klopt wel. en dit had niet hoeven te gebeuren, niemand wist het toch van te voren ! voor de sceptici, hij heeft dan wel verdomd goed gegokt, of niet. hittegolf, problemen in het koningshuis, dijkdoorbraken. statistisch gezien is dit al bijna onmogelijk.

al die voorspellingen zijn zo algemeen. problemen worden gezocht in het koningshuis. dijkdoorbraken? nou, zo erg was het niet, het gebeurt wel vaker. hittegolven zijn er praktisch elk jaar.

als er nou gewoon wat specifieks stond, . ach, ik zie wel.

1 kernfysicus
pi_13807939
quote:
op donderdag 2 januari 2003 14:07 schreef disher het volgende:

3 out of 10, matigjes

maar het jaar zit er nog niet op uiteraard

[b]Iedereen is gelijk[/b][br]Maar sommige zijn iets gelijker dan anderen
pi_13807968
toch een hoop gebeurt.

het gezeik rondom het koningshuis is nu aan de gang
er is een dijkdoorbraak geweest
er is een hittegolf geweest
nls voetbal stelt idd geen klote meer voor
oorlog is geweest

[b]Op vrijdag 7 november 2003 00:23 schreef gelly het volgende:[/b][br]Ik wil Fok! wel leuk houden.
  zaterdag 11 oktober 2003 @ 13:40:20 #97
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_13807972
quote:
is dit gebeurd? ik zie slechts, suggestieve, algemene en niet uitgekomen voorspellingen.
1 kernfysicus
pi_13807986
gelukkig maar dat 2003 bijna voorbij is
pi_13808013
quote:
op zaterdag 11 oktober 2003 13:40 schreef tvlxd het volgende:

[..]

is dit gebeurd? ik zie slechts, suggestieve, algemene en niet uitgekomen voorspellingen.

beter kijken dan:

dit jaar voorziet hij een stroomstoring,
dat is gebeurt, in de vs, in de uk, in italie en in nederland

een hittegolf in de zomer,
is gebeurd

zwaar weer voor de financiële instellingen in nederland,
klopt, vooral de pensioenfondsen ed.

1 is nu aan de gang

watersnood als de dijken niet worden verhoogd,

is gebeurd. dijkdoorbraak heeft plaatsgevonden en op meerdere plaatsen dreigde het.

geen voetbalsuccessen
nl kan zich niet eens direct plaatsen en na vanavond zal blijken of we er misschien helemaal niet bij zijn

en massale opstanden in russische staten en nieuwe vredesmarsen, die wellicht zullen vertrekken vanaf het huis van pim fortuyn in rotterdam. "
nog niet gebeurd maar het jaar is nog lang niet voorbij

[b]Op vrijdag 7 november 2003 00:23 schreef gelly het volgende:[/b][br]Ik wil Fok! wel leuk houden.
  zaterdag 11 oktober 2003 @ 13:48:02 #100
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_13808080
quote:
op zaterdag 11 oktober 2003 13:43 schreef tedje_van_es het volgende:

dit jaar voorziet hij een stroomstoring,
dat is gebeurt, in de vs, in de uk, in italie en in nederland

klopt, zeer algemeen.
quote:
een hittegolf in de zomer,
is gebeurd
dat is elk jaar, zowat.
quote:
zwaar weer voor de financiële instellingen in nederland,
klopt, vooral de pensioenfondsen ed.
nou, zwaar weer, hoor.
quote:
1 is nu aan de gang
is dit droevig? ik heb de tissues al naast me staan.
quote:
watersnood als de dijken niet worden verhoogd,[/b]
is gebeurd. dijkdoorbraak heeft plaatsgevonden en op meerdere plaatsen dreigde het.
watersnood is een groot woord voor wat gebeurd is, wat niets had te maken met de hoogte van de dijken.
quote:
geen voetbalsuccessen
nl kan zich niet eens direct plaatsen en na vanavond zal blijken of we er misschien helemaal niet bij zijn
. daar hoef je geen helderziende voor te zijn.
quote:
en massale opstanden in russische staten en nieuwe vredesmarsen, die wellicht zullen vertrekken vanaf het huis van pim fortuyn in rotterdam. "
nog niet gebeurd maar het jaar is nog lang niet voorbij
wie weet.

het kan allemaal wel kloppen, hoor, hoewel ik natuurlijk geen waarde hecht aan dit bijgeloof. het is zo: wil je het geloven, dan is alles waar, wil je het niet geloven, dan zijn er relativerende omstandigheden.
laat er maar eens wat concreets voorspeld worden, dan wil ik wel het lidmaadschap overwegen.

1 kernfysicus
pi_13809360
quote:
op zaterdag 11 oktober 2003 13:48 schreef tvlxd het volgende:
het kan allemaal wel kloppen, hoor, hoewel ik natuurlijk geen waarde hecht aan dit bijgeloof. het is zo: wil je het geloven, dan is alles waar, wil je het niet geloven, dan zijn er relativerende omstandigheden.
laat er maar eens wat concreets voorspeld worden, dan wil ik wel het lidmaadschap overwegen.
niemand kan 100% juiste voorspellingen doen als het gaat om een algemeen jaaroverzicht te schrijven van gebeurtenissen. je kan misschien wel stellen dat die van der heide statistisch gezien veel juiste voorspellingen doet tov ieder ander. bovendien vind ik dat hij wel degelijk veel concrete voorspellingen doet.
  zondag 12 oktober 2003 @ 21:31:46 #102
43017 _asterix_
www.koervers.nl
pi_13835467
als het dan allemaal zo logisch is daag ik je uit tvxld om een voorspelling te doen voor volgend jaar. noem 10 gebeurtenissen die in 2004 plaatsvinden.

durf je dan nu al een hittegolf te voorspellen of zou het logisch zijn dat we volgend jaar een regen zomer krijgen omdat het dit jaar zo warm is geweest, zo warm dat bijna elk record is gebroken. zullen we volgend jaar ook stroom storing hebben ? lijkt me dan wel, aangezien die van 2003 heel erg logisch waren. wist jij trouwens in 2002 al van het blaster virus, het virus dat zoveel problemen veroorzaakte en waardoor je niet meer normaal je computer kon gebruiken omdat ie om de haverklap ging rebooten ?

ik denk dat jij pas open zult staan dat dergelijke dingen mogelijk zijn als iemand keer op keer de juiste lotto getallen weet te voorspellen. jij wilt er niet voor open staan, let wel, ik heb het dus niet over geloven. op deze manier beperk je alleen jezelf, aangezien je een mogelijkheid bij voorbaat al uitsluit.

dat is bijna hetzelde door voor een toernooi al te zeggen, ach winnen zullen we toch niet.

pi_13842159
lol

mars is niet alleen van agressie en oorlog.

mars is traditioneel ook een beschermer.
en de planeet van de geilheid om het maar zo te zeggen.

mars is vrij passief hoor. om met mars te werken moet je er zo veel energie in steken...

pi_14669630
net ff dat beginverhaaltje doorgelezen, en dan vooral dit stukje
quote:
internet is het domein van paragnost jan c. van der heide. dit jaar voorziet hij een stroomstoring
nou, die hebben we genoeg gehad. in nederland een aantal, italië ook last gehad en wat te denken van amerika?
quote:
een hittegolf in de zomer
en of die is geweest!
quote:
zwaar weer voor de financiële instellingen in nederland
weet ik verder niet wat van eigenlijk, of moet dat nog komen?
quote:
margarita en mabel neem ik aan.
quote:
wilnis...
quote:
geen voetbalsuccessen
ach ja, zie gisteren
quote:
en massale opstanden in russische staten en nieuwe vredesmarsen, die wellicht zullen vertrekken vanaf het huis van pim fortuyn in rotterdam.
dit moet nog komen dan.
pi_14669910
"en massale opstanden in russische staten"
georgie ofzo wat laatst op het nieuws was, is dat niet een russische staat? of heb ik niet goed opgelet bij aardrijkskunde?
pi_14675724
quote:
op zondag 16 november 2003 02:08 schreef b0ng het volgende:
"en massale opstanden in russische staten"
georgie ofzo wat laatst op het nieuws was, is dat niet een russische staat? of heb ik niet goed opgelet bij aardrijkskunde?
nee, georgie is een apart land. met president shevarnadze.
het is wel zo dat erg nauw wordt samengewerkt met georgie omdat ook georgie last heeft van die checheense terroristen en hun eigen terroristen. bovendien voorziet georgie rusland van hooggeschoolde gastarbeiders, vooral voor de gezondheidszorg, en laaggeschoolde laagbetaalde gastarbeiders voor de bouw. verder werkt rusland met georgie en nog een aantal andere landen samen op veel gebieden, een beetje zoals europa in de 60er 70er jaren

als er opstanden in rusland komen dan wordt het in de onderloop van de volga. stalingrad en zuidelijker

maar aannemelijker wordt het als je aanneemt dat hij zich een beetje vergist heeft: in kaliningrad zijn er erg veel problemen geweest. een opstand zou ik het niet noemen, maar globale ontevredenheid zeker. (omdat ze nou een visa moeten halen om door lithuania rusland in te kunnen. kaliningrad is van alle kanten omringd door andere landen, hoewel het bij rusland hoort. en met dat visa halen is met niet blij in kaliningrad, maar rusland kan er niks aan doen omdat lithuania niet meegeeft)

pi_14677342
waarom zet men nooit de website erbij waar men de informatie vandaan heeft? ook bij de openingspost... alleen stuk tekst... geen website vermelding... kan belangrijk zijn hoor...
pi_14677373
http://www.zetatalk.com/
ook heel bekende profetie over 2003...
blijkt alleen wel niet waar te zijn, meneer hazzlewood en de mevrouw van zetatalk kregen beetje ruzie en sindsdien hebben ze elkaar niet echt meer gesteund betreffende de profetieen...
  dinsdag 23 december 2003 @ 15:29:11 #109
26417 Dovenwereld
Ingenieur Informatica
pi_15640859
quote:
nee, georgie is een apart land. met president shevarnadze.
het is wel zo dat erg nauw wordt samengewerkt met georgie

georgie is een lid van gos, is een ex-sovjet-republiek. eigenlijk klopt het alles.

en over finanicele weer:

een groot schandaal in ahold. het klopt precies volgens hem alles. en de koersen gaan nog niet helemaal stijgen. het komt door hoge koers van euro.

pi_15641320
quote:
op dinsdag 23 december 2003 15:29 schreef dovenwereld het volgende:

[..]
georgie is een lid van gos, is een ex-sovjet-republiek. eigenlijk klopt het alles.

de gos bestaat toch niet meer... of ben ik nou in de war?
  woensdag 24 december 2003 @ 00:57:05 #111
26417 Dovenwereld
Ingenieur Informatica
pi_15657540
quote:
op dinsdag 23 december 2003 15:43 schreef sessy het volgende:

[..]

de gos bestaat toch niet meer... of ben ik nou in de war?

nee gos blijft bestaan... het is soort organisatie voor ex-sovjet-republieken inclusief rusland. uitgezonderd: litrouwen, letland,estland.
pi_15657809
ik dacht dat het na jeltsin opgeheven was...

waarom doet poetin anders een militair verdrag met 4 of 5 andere landen...

maar je zult het wel weten

vrijdag 26 december 2003 @ 02:01:20 #113
26417 Dovenwereld
Ingenieur Informatica
pi_15710663

http://www2.telegraaf.nl/nieuwslink/article6801381.ece

het was raak!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')