Vind hem nu al erg mooi geworden !quote:Op donderdag 2 januari 2020 00:42 schreef FranticDJ het volgende:
Omdat ik zo heerlijk goed kan slapen zojuist het blad voor de tweede keer in de olie gezet. Over 4u gaat de wekker, daarna nog een derde laag er op en dan is t echt klaar
[ afbeelding ]
En toch mooi spul die hue lampen. Gewoon daglicht midden in de nacht
Uiteindelijk een kant en klaar eiken timmer paneel gebruikt uit de voorraad van naasten. Geolied met Danish Oil. Misschien in maart dan nog eens wet sanden met danish..
Firma Hout & Staalquote:Op donderdag 26 maart 2020 14:38 schreef Poepz0r het volgende:
Waar heb je die eettafel gekocht? Ik ken namelijk een zaak en die is spotgoedkoop met die tafels.
Als jij nou even met de website van jouw zaak komt dan kunnen we kijken of ie daar goedkoper is dan 455 euro anders is deze toevoeging van 0,0 waarde.quote:Op donderdag 26 maart 2020 14:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk teveel afgetikt gok ik. Zonde.
Dat zal me eerlijk gezegd aardig aan mn anus oxiderenquote:Op donderdag 26 maart 2020 14:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk teveel afgetikt gok ik. Zonde.
Heb hem al gepmd. Ga geen reclame maken voor bedrijven hierzo.quote:Op donderdag 26 maart 2020 14:41 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Als jij nou even met de website van jouw zaak komt dan kunnen we kijken of ie daar goedkoper is dan 455 euro.
Ik vind de tafel overigens wel tof. De hele inrichting is wel mijn ding trouwensquote:Op donderdag 26 maart 2020 14:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dat zal me eerlijk gezegd aardig aan mn anus oxideren
Massief is wel cool ja. Ik ben meer van de betonlook tafels met een coating erop. In de basis dezelfde tafel volgens mij.quote:Op donderdag 26 maart 2020 14:43 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik vind de tafel overigens wel tof. De hele inrichting is wel mijn ding trouwens
Hehe thanksquote:Op donderdag 26 maart 2020 14:43 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik vind de tafel overigens wel tof. De hele inrichting is wel mijn ding trouwens
Er zit een vrouwenhand in die tafel? Luguber, maar ik zou er veel geld voor over hebbenquote:Op donderdag 26 maart 2020 14:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hehe thanksTafel is niet te heffen zo zwaar
zit wel een vrouwen hand in hoor voor de bange figuren
Tafel blijkt niet eens goedkoper te wezenquote:Op donderdag 26 maart 2020 14:41 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Als jij nou even met de website van jouw zaak komt dan kunnen we kijken of ie daar goedkoper is dan 455 euro anders is deze toevoeging van 0,0 waarde.
Ingegoten in het epoxyquote:Op donderdag 26 maart 2020 14:48 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Er zit een vrouwenhand in die tafel? Luguber, maar ik zou er veel geld voor over hebben
Kan ik wel custom voor je maken hoorquote:Op donderdag 26 maart 2020 14:48 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Tof! Is er ook een variant met de ogen?
Ja, ik kan de ogen zelf leveren.quote:Op donderdag 26 maart 2020 14:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Kan ik wel custom voor je maken hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |