Haha ja ;pquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 16:30 schreef Poes. het volgende:
Wel heeeel goed opmeten en altijd een maat groter nemen, retourneren is niet echt handig
Ik heb de rest van het jaar een Ali verbodquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 16:31 schreef LPFAN het volgende:
Maar goed ik heb zoveel dingen al die ik wel wil hebben van Alie
Hahaquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 16:33 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik heb de rest van het jaar een Ali verbod
RIP aan je bankrekeningquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 16:34 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Haha
Ik ga in januari/februari 'los'
Nah ga wel voorzichtig doen hoorquote:
Hahahahahaahahahahahahahahahaquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 16:37 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Nah ga wel voorzichtig doen hoorMoet sowieso sparen voor een nieuwe fiets
Hahahaquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 16:39 schreef Poes. het volgende:
[..]
Hahahahahaahahahahahahahahaha
You wish
Hahah is goedquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 16:41 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik heb deze quote even opgeslagen, we praten in mei ofzo wel weer.
Nou, ik vind dit al best grote stappen hoorquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 16:51 schreef LPFAN het volgende:
Maar goed eerst kleine stapjes tot het volgend jaar isVolgende week begint de volgende stap in het traject al
tijd vliegt!
Jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 17:06 schreef Poes. het volgende:
[..]
Nou, ik vind dit al best grote stappen hoormaar jij kan dit!!
Marketing, ze doen het goedquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 17:36 schreef Poes. het volgende:
Oh god, ik ben zo'n moeder geworden die kindertoetjes koopt omdat er leuke speeltjes bijzitten
WHERE DID IT GO WRONG??!!
Oopsquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 17:37 schreef Poes. het volgende:
Maar was dus in de supermarkt. Geen zin om te koken, kaasui-broodjes meegenomen en voor vanavond een zak Dorito's met salsadip
Maar deze zijn wel tof hoorquote:
Maar dan nog is dit geen avondeten natuurlijk. Merk wel verschil dat je geen overgewicht hebt en er anders in staat.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 17:39 schreef Poes. het volgende:
[..]
Fuck it, ben al zo lang zo goed bezigTenminste, twee weken is best lang voor mij
Kloptquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 17:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar dan nog is dit geen avondeten natuurlijk. Merk wel verschil dat je geen overgewicht hebt en er anders in staat.
Wat eten de kinderen?
Precies, vitamientjesquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 17:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar groente.
Ik ben benieuwd wat ik krijg straks. Nog een zakenmeeting zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |