gejat concept dus?quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 14:01 schreef RobjeGeus het volgende:
Ja zeker gekeken. Leuk programma, lijkt wel wat op buch in de bajes.
Nouja dit keer was het in een vrouwengevangenis.. maar voor de rest heb ik geen nieuwe wending gezien.quote:
buch is in seizoen 2 ook in een vrouwengevangenis geweestquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 14:03 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Nouja dit keer was het in een vrouwengevangenis.. maar voor de rest heb ik geen nieuwe wending gezien.
Ja, ik heb gekeken!quote:
10 jaar krijg je echt niet zomaar, zulke mensen zijn goed in manipuleren en zichzelf in de slachtofferrol praten.. wat denk jij?quote:Op dinsdag 13 november 2018 11:45 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ja, ik heb gekeken!
Wat denk jij van die vrouw die haar schoonmoeder vermoord zou hebben?
Dat denk ik ook! Ik vind het wel erg voor de kinderen...quote:Op dinsdag 13 november 2018 11:56 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
10 jaar krijg je echt niet zomaar, zulke mensen zijn goed in manipuleren en zichzelf in de slachtofferrol praten.. wat denk jij?
Susanne H.?quote:Op dinsdag 13 november 2018 11:45 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ja, ik heb gekeken!
Wat denk jij van die vrouw die haar schoonmoeder vermoord zou hebben?
Ja dat is inderdaad deze zaak !quote:Op dinsdag 13 november 2018 22:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Susanne H.?
https://www.parool.nl/ams(...)s-uit-oost~a4580902/
Moet zelf nog gaan kijken.
Genoeg bewijs lijkt me.quote:Op dinsdag 13 november 2018 23:22 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad deze zaak !
Heftig hoorquote:Op dinsdag 13 november 2018 22:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Susanne H.?
Ja triest voor de kinderen die worden er de dupe van...en deze zijn beide ouders in 1 keer "kwijt"quote:Op dinsdag 13 november 2018 22:38 schreef Daniane het volgende:
[..]
Dat denk ik ook! Ik vind het wel erg voor de kinderen...
Volgens mij is het deze, en die Ingrid komt niet verder dan 'ze luisteren niet naar ons en die andere familieleden wijzen de vinger naar ons zonder enig bewijs' maar dit vertelt ze er dan niet bijquote:Op dinsdag 13 november 2018 22:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Susanne H.?
quote:Op woensdag 14 november 2018 14:30 schreef Nober het volgende:
Feride, Semra K., onder druk van d'r man die zelf ook een flinke straf kreeg dat is wel een slachtoffer.
https://www.telegraaf.nl/(...)e&utm_medium=organic
Triest. Leek me een aardige vrouw.quote:Op woensdag 14 november 2018 14:30 schreef Nober het volgende:
Feride, Semra K., onder druk van d'r man die zelf ook een flinke straf kreeg dat is wel een slachtoffer.
https://www.telegraaf.nl/(...)e&utm_medium=organic
Dat lijken ze allemaal wel, voor de camera even een goed woordje doen en lachen.quote:Op woensdag 14 november 2018 16:12 schreef Jeanne_Darc het volgende:
[..]
Triest. Leek me een aardige vrouw.
Om het nog wat interessanter te maken: die man met die gitaar die gezellig met hun meedoet is de broer van de directeur. En voorziet ook in andere behoeftes van de dames zeg maar zo...quote:Op maandag 19 november 2018 22:52 schreef superniger het volgende:
Dat kan echt niet. Samen muziek maken met het personeel.
Hier ben ik het helemaal mee eens, in hun ogen kan het ook iedereen overkomen, ik denk zelf dat het toch ook een beetje te maken heeft met intelligentie, bepaalde naīviteit en intuītie, sommige meiden/vrouwen, dat sommigen sneller in bepaalde situaties terecht komen dan anderen.quote:Op woensdag 14 november 2018 21:19 schreef Ceviche het volgende:
Wel irritant dat ze in dit soort programma's altijd doen alsof het iedereen kan overkomen, die zaken zullen er vast zijn maar het gros van die vrouwen heeft gewoon domme keuzes gemaakt.
Dat, maar ook dingen als: ik zat in een slechte relatie en van hem moest ik iemand doodschieten. Dan denk ik: je had misschien naar de politie kunnen gaan, of een blijf-van-mijn-lijf-huis. Ik begrijp dat dat niet altijd kan, maar dan had de vrouw er alsnog voor kunnen kiezen in de benen te schieten in plaats van in een hoofd. Denk ik dan.quote:Op zaterdag 24 november 2018 09:47 schreef Anouk83 het volgende:
[..]
Hier ben ik het helemaal mee eens, in hun ogen kan het ook iedereen overkomen, ik denk zelf dat het toch ook een beetje te maken heeft met intelligentie, bepaalde naīviteit en intuītie, sommige meiden/vrouwen, dat sommigen sneller in bepaalde situaties terecht komen dan anderen.
Wat voor behoeftes?quote:Op zaterdag 24 november 2018 09:44 schreef Anouk83 het volgende:
[..]
Om het nog wat interessanter te maken: die man met die gitaar die gezellig met hun meedoet is de broer van de directeur. En voorziet ook in andere behoeftes van de dames zeg maar zo...
Sex...quote:Op zaterdag 24 november 2018 10:24 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Wat voor behoeftes?
Als broer van de directeur vind ik dat ook een beetje raar. Ik snap die collega's van hem wel.
Bron?quote:Op zaterdag 24 november 2018 09:44 schreef Anouk83 het volgende:
[..]
Om het nog wat interessanter te maken: die man met die gitaar die gezellig met hun meedoet is de broer van de directeur. En voorziet ook in andere behoeftes van de dames zeg maar zo...
Nou, dat is een beetje prive, maar mijn baas vertegenwoordigd als advocaat een van de vrouwen in deze gevangenis en in plaats van deze medewerker aan te spreken op z'n gedrag worden er vrouwen overgeplaatst naar bijvoorbeeld Ter Peel die hier niet in meegaan...quote:
nou ja, beter dat ze gewoon aan het werk kunnenquote:
Werken is altijd beter dan niet werken, maar de horeca of de schoonmaak lijkt me echt geen leuk werk. Dus ik kan er wel mee leven.quote:
https://www.omroepwest.nl(...)e-zat-het-ook-alweerquote:Monique wil tegen de politie niets vertellen; ze beroept zich op haar zwijgrecht. Dat doet ze op aanraden van haar advocaten, die er kennelijk van uit gaan dat de zaak zichzelf wel oplost.
De rechtbank veroordeelt Monique B. tot levenslang. 'Want we weten niet waarom ze het heeft gedaan en of het nog eens kan gebeuren'. Monique lijkt zich nu te realiseren dat ze toch echt iets moet gaan vertellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |