Enige wat me aanspreekt is dat er in de titel Dominator staat... hou niet van zulke spellen.quote:
Ja ben je graag onderdanig?quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 15:36 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Enige wat me aanspreekt is dat er in de titel Dominator staat... hou niet van zulke spellen.
Ik weet niet of ze warm wordt van een appelmoesbad.quote:
37 graden als geo er even boven mag staanquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 15:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze warm wordt van een appelmoesbad.
Dominator, het festival bedoel ikquote:
o echtquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 15:40 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Domintor, het festival bedoel ik
Ben jij zo'n hardstylesletje ja?quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 15:40 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
domintorquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 15:40 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Defqon.2; K-Base; Miesterieland;quote:
Hou je proletenmuziek lekker in ONZ-radio.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 15:40 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Dominator, het festival bedoel ik
quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 15:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Defqon.2; K-Base; Miesterieland;
Het kan allemaal bij Charlotte3.
Da's hardcorequote:Op dinsdag 23 oktober 2018 15:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ben jij zo'n hardstylesletje ja?
Ga je volgend jaar wel dan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 15:40 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Dominator, het festival bedoel ik
Haten op Defqonquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 15:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Hou je proletenmuziek lekker in ONZ-radio.
wtftwitter:NewYorker twitterde op dinsdag 23-10-2018 om 15:45:55Scholars have known for centuries that Greek and Roman marble figures were routinely covered in bright paint. Why does the myth of their whiteness persist? https://t.co/KoWgFQpxqw https://t.co/ssels69bYU reageer retweet
Je bent oud wanneer je je oud voelt ouwe reus.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 15:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben je niet een beetje oud voor die onzin inmiddels?
lekker snuiven ja tochquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 15:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je bent oud wanneer je je oud voelt ouwe reus.
TR gezetquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 15:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Zonder drugs is er toch geen kk aan op zo´n festival man.
Drugs nodig hebben om een feestje te bouwenquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 15:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Zonder drugs is er toch geen kk aan op zo´n festival man.
met je volle verstand op zo'n kutfeest staanquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 15:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Drugs nodig hebben om een feestje te bouwen
Wat een enorme debiel ben je dan zeg.
Lekker Saind.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 15:57 schreef Saind het volgende:
[..]
met je volle verstand op zo'n kutfeest staan![]()
Dan heb je dus echt geen verstand
Ik wil hiermee zeggen dat je echt een mongool bent als je daar nuchter plezier kunt hebbenquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 15:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker Saind.
Trek nog een flesje open joh.
Alto gespot.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 15:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik wil hiermee zeggen dat je echt een kankermongool bent als je daar nuchter plezier kunt hebben
je moet jezelf eerst terug naar groep 2 snuiven voor die shit leuk is
quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 15:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik wil hiermee zeggen dat je echt een kankermongool bent als je daar nuchter plezier kunt hebben
geldt eigenlijk voor alle edm muziek festivalsquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 15:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik wil hiermee zeggen dat je echt een mongool bent als je daar nuchter plezier kunt hebben
TR gezetquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 15:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik wil hiermee zeggen dat je echt een mongool bent als je daar nuchter plezier kunt hebben
Carnaval of Doomquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 16:00 schreef Elan het volgende:
Dit was mijn laatste feestje ooit van die orde, wel intens genoten trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |