True. Maar dat heb ik bij bijna elke gast eigenlijk bij RTLLN. Inmiddels ook bij DWDD en Jinekquote:Op dinsdag 29 januari 2019 00:28 schreef Jason22 het volgende:
Als ik langs RTLN zap, en ik even kijk wie de gasten zijn, vraag ik me toch steeds af waarom die carnavalsvierder uit Venlo (Lex) elke keer aan tafel zit.
Jensen heeft ook betere gastenquote:Op woensdag 30 januari 2019 09:44 schreef ikweethetookniet het volgende:
Best bekeken talkshow nu op RTL5
Jensen verslaat Twan Huys
Robert Jensen heeft alle reden om te lachen. Zijn talkshow wordt beter bekeken dan die van Twan Huys.
Robert Jensen maakt gehakt van Twan Huys. De kwakkelende talkshow van Twin op vlaggenschip RTL4 is ingehaald door een concurrent uit eigen huis.
De door veel media zo verguisde Robert Jensen trok dinsdagavond op RTL5 (..) 283.000 kijkers. Twan boeide slechts 265.000 mensen, aldus de stichting Kijkonderzoek.
Jensen valt vooral op door zijn onconventionele gasten. Bij hem zaten in korte tijd Geert Wilders, Thierry Baudet en Hiddema aan tafel. Ook had hij een paar keer flink woorden met Peter R. de Vries die duidelijk maakte dat hij Robert niet kritisch genoeg vindt richting ’rechtse’ politici.
https://www.telegraaf.nl/nieuws/3086870/jensen-verslaat-twan-huys
![]()
Klopt.quote:Op maandag 4 februari 2019 22:37 schreef JanCees het volgende:
Die neger is ook al bij Jinek geweest volgens mij tijdje terug
Kan ook andere show zijn geweest bedenk ik me nou
quote:Op vrijdag 8 februari 2019 14:19 schreef Zipportal het volgende:
ikweethetookniet
De familie Roelvink schuift vanavond aan, dit vind jij leuk.
quote:Op vrijdag 8 februari 2019 22:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dries Roelvink bij Twan
In gele zwembroek![]()
quote:
quote:
quote:
De sympathieke Zipportal wenst jullie veel plezier.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 22:22 schreef ikweethetookniet het volgende:
Nu naar rtl4
Dries![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hopelijk gaat hij nog zingen ook![]()
![]()
De sympathieke El-Stinho meldt dat hij al ziek in bed ligt.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 22:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
De sympathieke Zipportal wenst jullie veel plezier.
Ben je erg dankbaarquote:Op vrijdag 8 februari 2019 22:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
De sympathieke Zipportal wenst jullie veel plezier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |