beetjequote:Op dinsdag 23 oktober 2018 07:20 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Kwam er een beetje sarcastisch uit he
lijkt het je wat?quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 07:25 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ben er nooit geweest dus kan ik niet zeggen
Robijntje stopt er mee. Die komt niet meer terugquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 07:25 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je moet robijntje inhalen he ... even puntjes voor AIU
Ja lijkt me wel mooi. Veel geschiedenis ook. Colosseum, toren van Pisa en de medici familie etcquote:
Waaromquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 07:26 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Robijntje stopt er mee. Die komt niet meer terug
shoppen in Milaanquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 07:28 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja lijkt me wel mooi. Veel geschiedenis ook. Colosseum, toren van Pisa en de medici familie etc
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 23-10-2018 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Ja jammer hè.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 07:29 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Waarom
Hij was juist een leuke user. Altijd vrolijk en aardig en met z'n gifjes
Afhaalchinees was hier ook maar heel kortquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 07:30 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja jammer hè.
Nu moeten we die leuke gifjes missen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |