abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 13:25:56 #201
131800 Tarado
capô de fusca
pi_182688559
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 13:19 schreef Elan het volgende:

[..]

Ja want jij zou die ranking van de afgelopen 10 jaar als referentiekader gebruiken zeker? Weet je wat een geld Inter geïnvesteerd heeft.

Als die niet al te ongunstig loten kunnen ze zo weer de halve finale halen. Dat is echt een heel ander kaliber dan Benfica of Ajax.
nou schat je ze toch wel te hoog in hoor, Juventus is halve finale materiaal, daar zitten zij echt nog wel een stukje onder
pi_182688592
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 13:21 schreef Heeinz het volgende:
Als Benfica minder goed is dan Inter ben ik ineens zeer hoopvol :D

Ik ben trouwens benieuwd hoeveel wedstrijden Elan heeft gezien van beide clubs
Inter maakte toch echt wel een sterkere indruk op mij dan Bayern terwijl Bayern nota bene won uit bij Benfica.
blablablabla
pi_182688633
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 13:27 schreef Elan het volgende:

[..]

Inter maakte toch echt wel een sterkere indruk op mij dan Bayern terwijl Bayern nota bene won uit bij Benfica.
Dat is niet gek als Inter een speelstijl hanteert die het al anderhalf jaar gewend is terwijl Bayern in een transitiefase naar nieuwe ideeën van een coach zit.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_182688675
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 13:25 schreef Tarado het volgende:

[..]

nou schat je ze toch wel te hoog in hoor, Juventus is halve finale materiaal, daar zitten zij echt nog wel een stukje onder
Zeg kwartfinale.
Benfica heeft naar behoren gepresteerd als ze derde worden en de EL halen. Ajax is toch wel min of meer aan zijn stand verplicht om tweede te worden in deze niet al te zware groep.
blablablabla
pi_182688695
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 13:27 schreef Elan het volgende:

[..]

Inter maakte toch echt wel een sterkere indruk op mij dan Bayern terwijl Bayern nota bene won uit bij Benfica.
Op de lange termijn zal Bayern altijd de bovenliggende partij zijn in europa want ze halen gemiddeld gezien vaak de halve finale

Bayern heeft een top organisatie in tegenstelling tot een hoop andere clubs in europa.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 13:35:27 #206
131800 Tarado
capô de fusca
pi_182688706
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 13:33 schreef Elan het volgende:

[..]

Zeg kwartfinale.
Benfica heeft naar behoren gepresteerd als ze derde worden en de EL halen. Ajax is toch wel min of meer aan zijn stand verplicht om tweede te worden in deze niet al te zware groep.
ik vind het echt moeilijk inschatten en Benfica is als 2e geplaatst dus waarom die tevreden moeten zijn met een 3e plek en Ajax niet begrijp ik niet zo
pi_182688764
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 13:35 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik vind het echt moeilijk inschatten en Benfica is als 2e geplaatst dus waarom die tevreden moeten zijn met een 3e plek en Ajax niet begrijp ik niet zo
Nouja zie de odds die de diverse wedkantoren hanteren voor de wedstrijd van vandaag, dan kun je toch niet anders concluderen dan dat Ajax de topfavoriet is voor plek 2.

Je punt aangaande plaatsingsstatus is wel uiterst legitiem verder hoor, maar je snapt wel wat ik bedoel toch?
blablablabla
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 13:42:02 #208
131800 Tarado
capô de fusca
pi_182688812
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 13:39 schreef Elan het volgende:

[..]

Nouja zie de odds die de diverse wedkantoren voor de wedstrijd van vandaag, dan kun je toch niet anders concluderen dan dat Ajax de topfavoriet is voor plek 2.

Je punt aangaande plaatsingsstatus is wel uiterst legitiem verder hoor, maar je snapt wel wat ik bedoel toch?
ik zou het zonde vinden als het Ajax nu niet zou lukken om 2e te worden maar dat Benfica maar tevreden moet zijn met een 3e plek is weer wat anders
pi_182688832
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 13:39 schreef Elan het volgende:

[..]

Nouja zie de odds die de diverse wedkantoren voor de wedstrijd van vandaag, dan kun je toch niet anders concluderen dan dat Ajax de topfavoriet is voor plek 2.

Je punt aangaande plaatsingsstatus is wel uiterst legitiem verder hoor, maar je snapt wel wat ik bedoel toch?

.
Als ods altijd zouden kloppen zou iedereen rijk zijn....

Mijn harvard berekeningen zeggen als je 5 ods heb met een lage quotering er minimaal 2-3 gemiddeld gezien niet uitkomen,

omdat de bal de andere kant oprolt..
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 13:42:50 #210
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182688835
Oh, nu toch dat derde shirt gezien. Waarom gaat dat niet in hemelsnaam? _O-
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_182688856
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 13:42 schreef Dven het volgende:
Oh, nu toch dat derde shirt gezien. Waarom gaat dat niet in hemelsnaam? _O-
show us!
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 13:45:35 #212
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182688889
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 13:33 schreef Elan het volgende:

[..]

Zeg kwartfinale.
Benfica heeft naar behoren gepresteerd als ze derde worden en de EL halen. Ajax is toch wel min of meer aan zijn stand verplicht om tweede te worden in deze niet al te zware groep.
Altijd mooi om dit van een Feyenoorder te horen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_182688958
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 13:45 schreef Dven het volgende:

[..]

Altijd mooi om dit van een Feyenoorder te horen.
Wat heeft dat er mee te maken :?
Al had de groep waar wij vorig seizoen in zaten (Napoli, City en Shaktar) ondanks de verder prima selectie Ajax waarschijnlijk ook niet overleefd.
blablablabla
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 13:49:41 #214
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_182688960
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 13:19 schreef Elan het volgende:

[..]

Ja want jij zou die ranking van de afgelopen 10 jaar als referentiekader gebruiken zeker? Weet je wat een geld Inter geïnvesteerd heeft.

Als die niet al te ongunstig loten kunnen ze zo weer de halve finale halen. Dat is echt een heel ander kaliber dan Benfica of Ajax.
Kortom, Inter is dus europese top en als PSV niet zo'n kneus op het doel had staan hadden ze gewoon gewonnen. Dus PSV is ook gewoon europese top. Geweldig :)

Inter is gewoon niveau Tottenham. Spelen leuk mee in de CL en hebben kans op overwinteren als het een beetje mee zit. Niet meer niet minder.
Normaal gesproken zijn in ieder geval Barcelona, Real Madrid, Atletico Madrid, Juventus, Liverpool, Manchester City, Bayern Munchen en PSG gewoon beter.
Ze komen gewoon in het rijtje AS Roma, Napoli, BVB, Valencia, Lyon, Manchester United en Tottenham. Met een goede loting en wat mazzel is de halve finale misschien mogelijk, maar niet gewoon omdat ze de kwaliteiten hebben.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_182688984
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 13:45 schreef Dven het volgende:

[..]

Altijd mooi om dit van een Feyenoorder te horen.
Indekken 2.0. Alvast vooruitlopen op andermaal topprestaties van Ajax in Europa.
pi_182689043
“Niet al te zware groep”

Verliest vervolgens zelf van AS Trencin
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 13:54:19 #217
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_182689050
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 13:42 schreef Dven het volgende:
Oh, nu toch dat derde shirt gezien. Waarom gaat dat niet in hemelsnaam? _O-
Dat is het shirt van vorig jaar.

Maar heel dom dat ze die niet mee hebben genomen, alsof ze er nu pas achter komen dat Ajax in het wit-rood-wit speelt _O-
Oh.
pi_182689052
Kolere hey, wat een tyfus zooi hier. 8)7
Lekker opbokken met al die kut lijstjes die jou op dat moment het beste uitkomen. Ik pak die van 10 jaar oud want die komt nu het beste uit, straks pak ik die van 1 jaar want dan is die weer handiger.
Het is geen goeie prestatie want... het is wel een goeie prestatie want... flikker op man.

On: Zin in match day! *O*
Wel een matig dat er niet in het thuis shirt gespeeld kan worden.
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 13:54:49 #219
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_182689058
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 13:53 schreef JeSuisDroppie het volgende:
“Niet al te zware groep”

Verliest vervolgens zelf van AS Trencin
Niet alleen zomaar verloren, maar gewoon compleet vermorzeld en vernederd door AS Trencin.
Oh.
pi_182689075
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 13:54 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Niet alleen zomaar verloren, maar gewoon compleet vermorzeld en vernederd door AS Trencin.
Volledig zoekgespeeld, lol.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_182689128
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 13:49 schreef Komakie het volgende:

[..]

Kortom, Inter is dus europese top en als PSV niet zo'n kneus op het doel had staan hadden ze gewoon gewonnen. Dus PSV is ook gewoon europese top. Geweldig :)

Inter is gewoon niveau Tottenham. Spelen leuk mee in de CL en hebben kans op overwinteren als het een beetje mee zit. Niet meer niet minder.
Normaal gesproken zijn in ieder geval Barcelona, Real Madrid, Atletico Madrid, Juventus, Liverpool, Manchester City, Bayern Munchen en PSG gewoon beter.
Ze komen gewoon in het rijtje AS Roma, Napoli, BVB, Valencia, Lyon, Manchester United en Tottenham. Met een goede loting en wat mazzel is de halve finale misschien mogelijk, maar niet gewoon omdat ze de kwaliteiten hebben.
Dit soort lijstjes zeggen allemaal echt helemaal niks, Spurs bijvoorbeeld eindigde in de competitie boven Liverpool die jij kennelijk dan wel weer top de absolute top rekent (waarschijnlijk omdat ze vorig seizoen de finale wisten te behalen of zo) en Inter won deze editie al uit bij Spurs terwijl Bayern er na die 1-1 zomaar uit kan vliegen of tweede kunnen worden.

Maar goed, wat jij wil verder.
Om enigszins ontopic te blijven denk ik dat dit seizoen wel een redelijk unieke kans is voor Ajax om te gaan overwinteren. Bayern in verval, AEK die totaal geen rol spelen en Benfica die je voetballend moet kunnen hebben. Zou weer een keer mooi zijn voor een Nederlandse club.
blablablabla
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 13:58:54 #222
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182689136
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 13:54 schreef biertank het volgende:
Kolere hey, wat een tyfus zooi hier. 8)7
Lekker opbokken met al die kut lijstjes die jou op dat moment het beste uitkomen. Ik pak die van 10 jaar oud want die komt nu het beste uit, straks pak ik die van 1 jaar want dan is die weer handiger.
Het is geen goeie prestatie want... het is wel een goeie prestatie want... flikker op man.

On: Zin in match day! *O*
Wel een matig dat er niet in het thuis shirt gespeeld kan worden.
Doe eens niet zo zuur
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 14:00:17 #223
467261 Ascorbinezuur
Bordevol Vitamine C
pi_182689153
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 13:33 schreef Elan het volgende:

[..]

Zeg kwartfinale.
Benfica heeft naar behoren gepresteerd als ze derde worden en de EL halen. Ajax is toch wel min of meer aan zijn stand verplicht om tweede te worden in deze niet al te zware groep.
Benfica speelt voor de 5e maal op rij CL en heeft de vorige 4 jaren 2 keer overwinterd en een keer de kwartfinale gehaald. Ajax speelt voor het eerst sinds 4 jaar CL en heeft geen poule meer overleefd sinds 05/06.
Maar Ajax heeft dus een hogere stand, oke...
pi_182689170
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 14:00 schreef Ascorbinezuur het volgende:

[..]

Benfica speelt voor de 5e maal op rij CL en heeft de vorige 4 jaren 2 keer overwinterd en een keer de kwartfinale gehaald. Ajax speelt voor het eerst sinds 4 jaar CL en heeft geen poule meer overleefd sinds 05/06.
Maar Ajax heeft dus een hogere stand, oke...
Resultaten uit het verleden............
Ajax heeft toch gewoon een betere selectie man.

Voor dat jullie min of meer uit het niets zo succesvol werden eind jaren 90 was er ook Europees geen klote gepresteerd.
blablablabla
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 14:04:24 #225
467261 Ascorbinezuur
Bordevol Vitamine C
pi_182689220
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 14:01 schreef Elan het volgende:

[..]

Resultaten uit het verleden............
Ajax heeft toch gewoon een betere selectie man.

Voor dat jullie min of meer uit het niets zo succesvol werden eind jaren 90 was er ook Europees geen klote gepresteerd.
Gaan we mee maken, ik denk dat we twee gewaagde teams gaan zien :) Maar stellen dat Ajax even tweede moet worden in de poel want "aan zijn stand verplicht" slaat natuurlijk nergens op.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')