abonnement Unibet Coolblue
pi_182681824
Vond in het begin die oudjes wel sympathiek, later vond ik vooral die vrouw enorm zeikerig..
Toen kwam die andere familie erbij, beetje uit de hoogte :') Vooral die vrouw met d`r "Ja joh" toen die andere partij zei "Ik woon hier al 77 jaar" bah..

Maar goed, uitspraak is uitspraak maar ik zou als die oudjes mijn buren waren geweest gewoon zoiets gehad hebben van leven en laten leven, zou me kapot schamen..
pi_182685095
quote:
2s.gif Op maandag 22 oktober 2018 23:32 schreef ToT het volgende:

[..]

Niet meegekregen dat ze vele jaren voordat die nieuwelingen het huis kochten die ruil al hadden geregeld met de vorige eigenaar van dat huis?
Alleen de communicatie er over met die nieuwelingen is niet helemaal netjes verlopen, maar ze vonden het allemaal prima. En na al die jaren zou je sowieso toch al denken dat het allemaal verjaard was. En nu, 13 jaar nadat die mensen het gekocht hebben, praten ze ineens over landjepik terwijl het allemaal met de VORIGE eigenaar van dat huis geregeld was.
En die vrouw ging ook direct in de aanval i.p.v. het rustig te bespreken met die oudjes. Geen wonder dat ze dan de kont tegen de krib gooien.

Het is alleen jammer dat die oudjes het toen niet meteen op papier hadden laten zetten, of een schutting geplaatst hadden.

Overigens lijkt het er wél op dat die deal met die vorige bewoners niet helemaal zuiver is verlopen; die oudjes deden blijkbaar alsof dat hele stuk aan de voorkant hun eigendom was terwijl dat dus helemaal niet zo was; het grootste deel ervan hadden ze in bruikleen van die mensen van die villa, en dat geleende deel hebben ze dus geruild tegen dat stuk aan de achterkant.
Die nieuwe mensen hebben het inderdaad niet slim aangepakt. De term landjepik suggereert immers boze opzet van de buren, terwijl dat niet bewezen was. Maar het blijft natuurlijk vreemd dat je een stuk grond wat niet eens van jou is, ruilt voor een ander stuk grond. Bovendien hadden die mensen uit de villa aangegeven dat ze het stuk in bruikleen hadden gegeven, terwijl die oude man het deed voorkomen alsof het eigendom was geworden. En volgens mij is het ook zo dat wanneer je iets in bruikleen geeft het in principe ook nooit door verjaring iemand anders eigendom kan worden. Wat hem ook niet sympathiek maakte is dat hij met geen enkel bewijsmateriaal kwam, alleen maar met dat het al tientallen jaren zo was, en dat het dus nu allemaal zijn eigendom was geworden, en dat de buren niet moesten zeiken.

Het argument dat de buren eerder hadden moeten klagen is ook onzin, want ze kwamen er pas na 13 jaar achter dat het verhaal van de buurman (ik heb een stuk grond van jullie, jullie hebben een ongeveer even groot stuk van mij) niet klopte. Want de buurman had een heel groot stuk van hun, terwijl het stuk wat zij van de buurman hadden echt miniem was.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_182686208
quote:
2s.gif Op maandag 22 oktober 2018 21:47 schreef ToT het volgende:

13 fucking jaar later: "Hee dat strookje is eigenlijk ÓÓK nog eens van mij! Ja als ik dat niet terug krijg en ik had dat 13 jaar geleden geweten, had ik het NOOIT gekocht hoor!" :')
Vanwege het gedoe natuurlijk. Hij heeft het wel gekocht op het aantal vierkante meter. Als je iets koopt met 30m2 aan tuin en later moet je het verkopen met 10m2 dan scheelt dat wel aan geld.
Dan maakt het niet uit of je er wel of niet lekker hebt gezeten.
pi_182686387
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 21:01 schreef Snowsquall het volgende:
ahhh samenzwering :')
Die villa mensen zullen ook wel heel blij zijn met de uitzending. Geven aan de oudjes een stuk grond in bruikleen, niet eens dat stukje oprit dat ze weer aan andere buren doorgaven maar flink stuk aan achterkant tot aan water, en worden als dank openlijk verdacht van samenzwering.
pi_182739887
Net teruggekeken, viel me in de rechtszitting wel op dat de man achter het oudere echtpaar wel heel erg veel op Harry Mens leek! Weten we gelijk van wie die “kapitale villa” was...
pi_182822401
Straks weer :P
pi_182822583
Los *O*
pi_182822617
Solange: schuldig of onschuldig?
pi_182822626
Ik ben er ook weer boys
pi_182822630
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 20:31 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Solange: schuldig of onschuldig?
Onschuldig :P

Die ene zus is een loeder _O-
pi_182822659
Interessante zaak. Keer iets anders.
pi_182822666
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 20:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Interessante zaak. Keer iets anders.
Zegt Viktor ook net :p
pi_182822683
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 20:33 schreef ja_okay_whatever het volgende:

[..]

Zegt Viktor ook net :p
Ja, ik ben een trouwe kijker. Zit met Viktor op 1 lijn.
pi_182822688
Ik kijk ook mee *O*
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_182822706
Een nummer 33 schilderij :P
pi_182822737
Een gotspe :D
pi_182822748
Vies jelly op Solange
pi_182822774
Gelukkig hebben ze de foto's nog :P
  PR/Manusje van alles maandag 29 oktober 2018 @ 20:39:16 #69
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_182822804
De wand vrijgehouden. :'( :D
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_182822808
LOL urn staat bij de notaris _O-
pi_182822814
"Een gotspe (chotspe) is een uiting of handeling waarvan het betekenis-spectrum ligt tussen 'gewaagd' en 'brutaal' (vergelijk Oudgrieks 'hybris'). Het eerste gedocumenteerde gebruik van 'gotspe' in het geschreven Nederlands dateert van 1937."
pi_182822818
Een gotspe
  PR/Manusje van alles maandag 29 oktober 2018 @ 20:40:11 #73
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_182822821
Team #Solange
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_182822845
#topshow :P
pi_182822848
Die Solange heeft wel prammen, ik denk dat ik haar verhaal geloof.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')