Omdat daar ruimte isquote:Op maandag 22 oktober 2018 17:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat geld dus ook voor alle anderen. Waarom moet het dan alleen bij jessie en jeffrey en niet bij john of de yurt extra personen slapen.
Ze wordt steeds lelijkerquote:Op maandag 22 oktober 2018 17:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Wil een huisje van de BV.
Met een stalen gezicht dat even melden.quote:Op maandag 22 oktober 2018 17:37 schreef Koos1958 het volgende:
Wat een dom mokkel ze heeft 100¤ gegeven om te bouwen en wil dus nu al een huisje hebben. Die spoort echt niet.
Maar jij hebt je huis daar niet.......Voor hetzelfde geld slapen ze met zijn allen in Utopia.......Jeff is er helemaal niet geschikt voor en Jess ook niet met haar achterdocht......om in een groep te wonen.quote:Op maandag 22 oktober 2018 17:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze anderen daar moeten toelaten. Het is hun slaapplek. Kom op zeg. Bij mij thuis komen de buren ook niet zomaar binnen vallen.
Maar rond, dus geen handige hoeken voor bedden. Dat scheelt veel ruimte.quote:
Gaan ze lekker bij hun maatjes in de Yurt liggen. Lekker warm en ruim zat.quote:Op maandag 22 oktober 2018 17:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar jij hebt je huis daar niet.......Voor hetzelfde geld slapen ze met zijn allen in Utopia.......Jeff is er helemaal niet geschikt voor en Jess ook niet met haar achterdocht......om in een groep te wonen.
gerit is en erge vent, de lotus TT´s gaan nergens over zij was niet on streamquote:Op maandag 22 oktober 2018 17:38 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
jij had idd laatste post, wil je een andere TT ?
Maar daar betalen de andere niet aan, en wat als ze B&B hebben moeten dan nog meer bewoners een andere slaapplek zoeken.quote:
In werkelijkheid vroeg John haar op welke plek ze zou willen wonen en wat voor huisje ze voor zich ziet.quote:Op maandag 22 oktober 2018 17:38 schreef 5thencounter het volgende:
Lotus staat bij Sjon een Huissie bijelkaar te slijmen.. laatste in rij, maar krijgt vast wel wat ze wil.. Lekkerbekkie
[ afbeelding ]
Met geld wat ook is ingebracht door Jeff en Jess. Maar laat maar. Heet al je buren welkom de aankomende tijd in je huis.quote:Op maandag 22 oktober 2018 17:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar rond, dus geen handige hoeken voor bedden. Dat scheelt veel ruimte.
En het huisje is voor 4 man gebouwd, door de BV. Dus wat is het probleem.
Kan wel zijn maar tot nu toe wel een pittige dame. Iedereen loopt er mee wegquote:Op maandag 22 oktober 2018 17:38 schreef 5thencounter het volgende:
Lotus staat bij Sjon een Huissie bijelkaar te slijmen.. laatste in rij, maar krijgt vast wel wat ze wil.. Lekkerbekkie
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 oktober 2018 17:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Met geld wat ook is ingebracht door Jeff en Jess. Maar laat maar. Heet al je buren welkom de aankomende tijd in je huis.
Is ze al weer naar huisquote:Op maandag 22 oktober 2018 17:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
gerit is en erge vent, de lotus TT´s gaan nergens over zij was niet on stream
Van zo'n man moet je toch houden.quote:Op maandag 22 oktober 2018 17:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
Die denkt dat iedereen blind is of zo........quote:Op maandag 22 oktober 2018 17:40 schreef Koos1958 het volgende:
Haha jeffrey zegt er is geen verschil in hun huisje of dit huisje. Je kan wel bij Hiske en Christel. Het is bijna net zo groot.
Precies dat, sowieso was het voor 4 man. Eigenlijk is sjefke het probleem, zo'n zielige jongen waar iedereen rekening mee moet houden. Andersom met anderen rekening houden is een puntje...quote:Op maandag 22 oktober 2018 17:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar rond, dus geen handige hoeken voor bedden. Dat scheelt veel ruimte.
En het huisje is voor 4 man gebouwd, door de BV. Dus wat is het probleem.
Lotus is een blijver. Al denk ik dat ze stemmen krijgt van het vrouwen front.quote:Op maandag 22 oktober 2018 17:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Is ze al weer naar huis![]()
![]()
Zou kinderachtig zijn vd vrouwen, maar denk dat jij gelijk krijgtquote:Op maandag 22 oktober 2018 17:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Lotus is een blijver. Al denk ik dat ze stemmen krijgt van het vrouwen front.
Behalve jaloerse Merel. Die is geen fan van Lotus.quote:Op maandag 22 oktober 2018 17:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan wel zijn maar tot nu toe wel een pittige dame. Iedereen loopt er mee wegVooral de heren
Koos die keten zijn gebouwd voor 4 personen, niet voor 2........Nu eisen ze gewoon effe een woning op, dat kan zo maar niet...........Is het helder?.......quote:Op maandag 22 oktober 2018 17:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Met geld wat ook is ingebracht door Jeff en Jess. Maar laat maar. Heet al je buren welkom de aankomende tijd in je huis.
Onzin, als er ruimte in de klompenhut is. Bovendien moeten er dan 4 mensen verkassen als er b&b'ers zijn.quote:Op maandag 22 oktober 2018 17:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gaan ze lekker bij hun maatjes in de Yurt liggen. Lekker warm en ruim zat.
quote:Op maandag 22 oktober 2018 17:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Van zo'n man moet je toch houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik gaa ook massieren ,maar nur vrouwen
![]()
![]()
![]()
Zegt nog niets,ze gaat toch niet weg.quote:Op maandag 22 oktober 2018 17:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Zou kinderachtig zijn vd vrouwen, maar denk dat jij gelijk krijgt
Dat is echt een minihuisjequote:Op maandag 22 oktober 2018 17:40 schreef Koos1958 het volgende:
Haha jeffrey zegt er is geen verschil in hun huisje of dit huisje. Je kan wel bij Hiske en Christel. Het is bijna net zo groot.
Inderdaad en maar op bed liggen in die wigwamquote:
Nee een smaakmaker in alle opzichtenquote:Op maandag 22 oktober 2018 17:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zegt nog niets,ze gaat toch niet weg.
Denk ik.
Is ook een leermoment zegt Brandon.quote:Op maandag 22 oktober 2018 17:43 schreef sjampoeh het volgende:
jeff moet een brief schrijven en voorlezen
Klopt maar weer eerlijk in die Yurt is ook ruimte. Kan een stapelbed in gezet worden. Waarom dan niet gewoon daar. Waarom moet ze met alle geweld op die plek liggen.quote:Op maandag 22 oktober 2018 17:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Koos die keten zijn gebouwd voor 4 personen, niet voor 2........Nu eisen ze gewoon effe een woning op, dat kan zo maar niet...........Is het helder?.......
quote:Op maandag 22 oktober 2018 17:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Inderdaad en maar op bed liggen in die wigwam
tis te hopen voor dat volkquote:Op maandag 22 oktober 2018 17:41 schreef danaqui het volgende:
Wat een stelletje asociale galbakken zijn die alco en kutje zeg![]()
Gaat zeker over dat die 2 debieltjes dat huis voor zichzelf willen? 'Ik kan niet slapen door de drukte'quote:Op maandag 22 oktober 2018 17:43 schreef sjampoeh het volgende:
jeff moet een brief schrijven en voorlezen
gaat hi ook vrouwenarts spelen? heeft hij geen grens?quote:Op maandag 22 oktober 2018 17:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zegt nog niets,ze gaat toch niet weg.
Denk ik.
Jaquote:Op maandag 22 oktober 2018 17:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Gaat zeker over dat die 2 debieltjes dat huis voor zichzelf willen? 'Ik kan niet slapen door de drukte'
Daar gaat het nu niet om, die twee dombo's eisen gewoon een plek op, terwijl ze dat recht niet eens hebben........quote:Op maandag 22 oktober 2018 17:44 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Klopt maar weer eerlijk in die Yurt is ook ruimte. Kan een stapelbed in gezet worden. Waarom dan niet gewoon daar. Waarom moet ze met alle geweld op die plek liggen.
ga cosquote:Op maandag 22 oktober 2018 17:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
Wordt begeleid wonen, don't panic.quote:Op maandag 22 oktober 2018 17:44 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
tis te hopen voor dat volk
dat het leven maar mee gaat zitten
mbt wonen.. onderdak hebben
walgelijke instelling die 2
Bij Jef zijn ouders dan zeker?quote:Op maandag 22 oktober 2018 17:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wordt begeleid wonen, don't panic.
Dat zijn de regels. 2 minuten wachten op de laatste user vh topic.quote:Op maandag 22 oktober 2018 17:45 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
ga cos
Als het maar over jou gaat toch ?
Wat maakt die TT nou uit
Jij weet hoe ze wonen, hebben ze daar een kamer dat ze van niemand last hebben? (en niemand van hen)quote:Op maandag 22 oktober 2018 17:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Bij Jef zijn ouders dan zeker?
Die TT is ook wel erg onntopic zeg maar........quote:Op maandag 22 oktober 2018 17:45 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
ga cos
Als het maar over jou gaat toch ?
Wat maakt die TT nou uit
Haha gister praatte ze nog met Jeffrey mee.quote:Op maandag 22 oktober 2018 17:46 schreef sjampoeh het volgende:
Hiske gaat haar mond wel even opentrekken, vind het superflauw
quote:Op maandag 22 oktober 2018 17:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die TT is ook wel erg onntopic zeg maar........
Dat is waar, maar bij mij werden ze de laatste paar keer ook binnen een minuut al gekaaptquote:Op maandag 22 oktober 2018 17:46 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Dat zijn de regels. 2 minuten wachten op de laatste user vh topic.
Ja handig, ook nog even geld uitgeven voor een stapelbed omdat opa en moeke niet kunnen delen.quote:Op maandag 22 oktober 2018 17:44 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Klopt maar weer eerlijk in die Yurt is ook ruimte. Kan een stapelbed in gezet worden. Waarom dan niet gewoon daar. Waarom moet ze met alle geweld op die plek liggen.
Dat is Hiskequote:Op maandag 22 oktober 2018 17:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Haha gister praatte ze nog met Jeffrey mee.
Dan mot je ff roepuhquote:Op maandag 22 oktober 2018 17:47 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Dat is waar, maar bij mij werden ze de laatste paar keer ook binnen een minuut al gekaapt
Nee shelley heeft al 100¤ aan de bv gegeven dus die moeten maar een huisje bouwen voor haar en gerrit.quote:Op maandag 22 oktober 2018 17:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja handig, ook nog even geld uitgeven voor een stapelbed omdat opa en moeke niet kunnen delen.
Dan wel graag een normale TT en geen TT die nog kant of wal slaat............quote:Op maandag 22 oktober 2018 17:46 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Dat zijn de regels. 2 minuten wachten op de laatste user vh topic.
Dat kunnen ze toch prima dekken met de boekingen?quote:Op maandag 22 oktober 2018 17:45 schreef mazaru het volgende:
Ruimte zat!!
Gooi daar maar een paar bedden neer. De BV gaat toch opdraaien voor de afbetaling
[ afbeelding ]
Bij ons waren vroeger heel veel mensen welkom Koos,we hadden dan ook de ruimte.quote:Op maandag 22 oktober 2018 17:46 schreef Koos1958 het volgende:
Echt zou nu wel bij de mensen willen kijken die vinden dat ze het goed moeten vinden dat John gewoon zegt wie er in je slaapruimte bijkomt, dat de burgemeester of zo zegt je krijgt een gast in je huis. Je huis is groot genoeg dus je moet het maar doen. Denk dat er niemand zegt zonder slag of stoot van ja dat is goed.
Godver wat een gezeik, we zitten op pagina 2quote:Op maandag 22 oktober 2018 17:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dan wel graag een normale TT en geen TT die nog kant of wal slaat............
Nee hoor want er komen bijna geen gasten.quote:Op maandag 22 oktober 2018 17:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat kunnen ze toch prima dekken met de boekingen?
Mee eens. Ik vind deze TT ook nergens op slaan.quote:Op maandag 22 oktober 2018 17:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
het is zo gegroeid hèquote:Op maandag 22 oktober 2018 17:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja handig, ook nog even geld uitgeven voor een stapelbed omdat opa en moeke niet kunnen delen.
Geloof je dat nou echt? En waar gaan ze dan de sauna en de jacuzzi van betalen, van de afzeggingen?quote:Op maandag 22 oktober 2018 17:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat kunnen ze toch prima dekken met de boekingen?
Veenlijk denkt echt iets in de melk te sprokkelen te hebben gezewezen seinquote:Op maandag 22 oktober 2018 17:46 schreef sjampoeh het volgende:
Hiske gaat haar mond wel even opentrekken, vind het superflauw
DIT IS UTOPIA, GEEN NORMALE WOONWIJK!quote:Op maandag 22 oktober 2018 17:46 schreef Koos1958 het volgende:
Echt zou nu wel bij de mensen willen kijken die vinden dat ze het goed moeten vinden dat John gewoon zegt wie er in je slaapruimte bijkomt, dat de burgemeester of zo zegt je krijgt een gast in je huis. Je huis is groot genoeg dus je moet het maar doen. Denk dat er niemand zegt zonder slag of stoot van ja dat is goed.
Wat boeit dat. Ieder z'n eigen TT als je aan de beurt bentquote:Op maandag 22 oktober 2018 17:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jij moet ook een beetje voer hebben om weer te kunnen zeiken.....bij deze.....quote:Op maandag 22 oktober 2018 17:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Godver wat een gezeik, we zitten op pagina 2
quote:Op maandag 22 oktober 2018 17:49 schreef mootie het volgende:
[..]
DIT IS UTOPIA, GEEN NORMALE WOONWIJK!
Dat laatste betwijfel ik ten zeerste.quote:Op maandag 22 oktober 2018 17:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij weet hoe ze wonen, hebben ze daar een kamer dat ze van niemand last hebben? (en niemand van hen)
Lul niet, zowat elk weekend.quote:Op maandag 22 oktober 2018 17:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee hoor want er komen bijna geen gasten.
Als je Mario maar kunt pakken. Heel stoer.quote:Op maandag 22 oktober 2018 17:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jij moet ook een beetje voer hebben om weer te kunnen zeiken.....bij deze.....
quote:Op maandag 22 oktober 2018 17:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Bij mij ook maar dan wel die ik zelf uitkoos en niet dat iemand uit boosheid dat zei. Dat is het waar het omdraait. Tijdje terug wilde John nog dat Jessie en Jeffrey alleen in dat huisje zouden liggen en nu elke keer na een ruzie flikt hij dit. Daarom zegt ik van gewoon niet aan toegeven.quote:Op maandag 22 oktober 2018 17:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Bij ons waren vroeger heel veel mensen welkom Koos,we hadden dan ook de ruimte.
Vrienden van me,gescheiden tantes,en andere mensen die tijdelijk geen onderdak hadden.
Mijn ouders hebben dat nooit een probleem gevonden.
wij zitten niet in utopia.... betalen ze huur voor dat huisje of hebben ze het gekocht? ik nl hier wel dus ja verschilletje he koosquote:Op maandag 22 oktober 2018 17:46 schreef Koos1958 het volgende:
ooooooowwwwquote:Op maandag 22 oktober 2018 17:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Er is een vlag over het hek gegooid, weet alleen niet wat er op staatquote:Op maandag 22 oktober 2018 17:50 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Adrian .. rennen llachen blijei modus
watsloos
hijg hijg
de prei praat terug ??
OH GOH WIST IK NIET>quote:Op maandag 22 oktober 2018 17:49 schreef mootie het volgende:
[..]
ag soquote:Op maandag 22 oktober 2018 17:51 schreef danaqui het volgende:
[..]
Er is een vlag over het hek gegooid, weet alleen niet wat er op staat
hier ook niet hoor Ff vrienden familie altijd welkom hier... schoondochter woont nu ook hier in no problem...... vrienden vriendinnen van mijn kinderen sliepen heel vaak hierquote:Op maandag 22 oktober 2018 17:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Bij ons waren vroeger heel veel mensen welkom Koos,we hadden dan ook de ruimte.
Vrienden van me,gescheiden tantes,en andere mensen die tijdelijk geen onderdak hadden.
Mijn ouders hebben dat nooit een probleem gevonden.
Was een of andere vlag over het gegooid met "leider van utopia" en een foto van Maaik? Was ietwat snel om goed te herkennenquote:Op maandag 22 oktober 2018 17:50 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Adrian .. rennen llachen blijei modus
watsloos
hijg hijg
de prei praat terug ??
quote:Op maandag 22 oktober 2018 17:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Veenlijk denkt echt iets in de melk te sprokkelen te hebben gezewezen sein
Schreeuw is niet zoquote:Op maandag 22 oktober 2018 17:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Bij mij komt niemand in huis opzouten. En SC is ook wel leukquote:Op maandag 22 oktober 2018 17:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hier ook niet hoor Ff vrienden familie altijd welkom hier... schoondochter woont nu ook hier in no problem...... vrienden vriendinnen van mijn kinderen sliepen heel vaak hier
Ik pak niemand hoor, wees gerust..........Heb je in de gaten dat jezelf ook continu offtopic bent met je gedram?...............quote:Op maandag 22 oktober 2018 17:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Als je Mario maar kunt pakken. Heel stoer.
Hier ook hoor altijd en heel veel loge's maar altijd uit mijn eigen keus en niet omdat de buurman zegt dat het moet.quote:Op maandag 22 oktober 2018 17:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hier ook niet hoor Ff vrienden familie altijd welkom hier... schoondochter woont nu ook hier in no problem...... vrienden vriendinnen van mijn kinderen sliepen heel vaak hier
quote:Op maandag 22 oktober 2018 17:52 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ag so
![]()
![]()
![]()
hij zee net
die ga ik vanacht ophangen
quote:Op maandag 22 oktober 2018 17:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
quote:
damn trap op mijn rem was net onderweg . terug dan maarquote:Op maandag 22 oktober 2018 17:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Bij mij komt niemand in huis opzouten. En SC is ook wel leuk
Het is te grappigquote:Op maandag 22 oktober 2018 17:54 schreef sjampoeh het volgende:
Volgens mij is het voedertijd .
Wat een gehap
En dan gaat Jeffry zijn brief voorlezen.quote:Op maandag 22 oktober 2018 17:54 schreef mootie het volgende:
Chris vindt dat ze dit met de hele groep moeten bespreken. Dit gaat over heel Utopia.
Op zich vind ik wel dat Chris een punt heeft.quote:Op maandag 22 oktober 2018 17:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En dan gaat Jeffry zijn brief voorlezen.
Blij dat je het er mee eens bentquote:Op maandag 22 oktober 2018 17:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ach dit zegt zoveel groeten maar weer he.
Dan hadden ze iets voor zichzelf moeten maken en niet met zijn tweeën in een vier persoons huisje......quote:Op maandag 22 oktober 2018 17:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Bij mij ook maar dan wel die ik zelf uitkoos en niet dat iemand uit boosheid dat zei. Dat is het waar het omdraait. Tijdje terug wilde John nog dat Jessie en Jeffrey alleen in dat huisje zouden liggen en nu elke keer na een ruzie flikt hij dit. Daarom zegt ik van gewoon niet aan toegeven.
quote:Op maandag 22 oktober 2018 17:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dan hadden ze iets voor zichzelf moeten maken en niet met zijn tweeën in een vier persoons huisje......
quote:Op maandag 22 oktober 2018 17:58 schreef 5thencounter het volgende:
Lotusje heeft Ome Sjons Zeiksnor al zeer snel ingepakt... Sjon die "overal se klauwe fanaf trok" gaat vrijwillig, en geheel zonder drang aan Lotussje vragen waar ze wonen wil en wat ze hebben wil... badkamer/balkon/ ..
Ik ging er juist pitten, schijt aan die twee dombo's...............quote:Op maandag 22 oktober 2018 17:59 schreef kaatje50 het volgende:
Ik zou al niet meer in dat huisje willen. Met zoveel vijandigheid, is toch ook niet fijn om daar te moeten slapen
Jef en jessy tolereren niemand in hun huisje niet als loge niet als medebewoner naar volk. Jessy is de ergste... stookt jefrey continu op .en die slome jefrey laat alles aan leunen ook het getreiter van Jessy naar hem .. die twee mogen van mij naar huis en Jessy publieksstem aubquote:Op maandag 22 oktober 2018 17:59 schreef kaatje50 het volgende:
Ik zou al niet meer in dat huisje willen. Met zoveel vijandigheid, is toch ook niet fijn om daar te moeten slapen
Dat heeft ze vlot en snel voor elkaar. Ook opa is gevoelig voor wat vrouwelijk schoonquote:Op maandag 22 oktober 2018 17:58 schreef 5thencounter het volgende:
Lotusje heeft Ome Sjons Zeiksnor al zeer snel ingepakt... Sjon die "overal se klauwe fanaf trok" gaat vrijwillig, en geheel zonder drang aan Lotussje vragen waar ze wonen wil en wat ze hebben wil... badkamer/balkon/ ..
quote:Op maandag 22 oktober 2018 17:59 schreef sjampoeh het volgende:
Juffrouw sjammie gaat ff koken.
Geen ruzie maken
Ik vond OpaZeiksnor al zo verdacht lollig na de De Nachtbake Van Lotusje... Opa om 7u smorgens lachend bij het kampvuur.. heel engquote:Op maandag 22 oktober 2018 18:01 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Dat heeft ze vlot en snel voor elkaar. Ook opa is gevoelig voor wat vrouwelijk schoon
het zal net als bij geile greet zijnquote:Op maandag 22 oktober 2018 18:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Jef en jessy tolereren niemand in hun huisje niet als loge niet als medebewoner naar volk. Jessy is de ergste... stookt jefrey continu op .en die slome jefrey laat alles aan leunen ook het getreiter van Jessy naar hem .. die twee mogen van mij naar huis en Jessy publieksstem aub
Ik zag je post net te laat.quote:
zitten niet genoeg pitamientjes en andere bouwstoffen in Jessequote:
Wie Shelley? Dan heeft ze al meer betaald dan Jessie ooit gedaan heeft ...John zei laatst dat Jessie hem maar 50 euro had gegeven voor dat huisje en Jeff helemaal niets...quote:Op maandag 22 oktober 2018 17:37 schreef Koos1958 het volgende:
Wat een dom mokkel ze heeft 100¤ gegeven om te bouwen en wil dus nu al een huisje hebben. Die spoort echt niet.
quote:Op maandag 22 oktober 2018 18:09 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
zitten niet genoeg pitamientjes en andere bouwstoffen in Jessie
daar geneest die manke poot niet van
Teamwork.quote:Op maandag 22 oktober 2018 18:09 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Je illustreerde mijn post juist fantastisch! Afgesproken werk bijna
Sociale huursector zitten ze inquote:Op maandag 22 oktober 2018 18:09 schreef snetje het volgende:
[..]
Wie Shelley? Dan heeft ze al meer betaald dan Jessie ooit gedaan heeft ...John zei laatst dat Jessie hem maar 50 euro had gegeven voor dat huisje en Jeff helemaal niets...
quote:Op maandag 22 oktober 2018 18:09 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
zitten niet genoeg pitamientjes en andere bouwstoffen in Jesse
daar geneest die manke poot niet van
kloptquote:Op maandag 22 oktober 2018 18:10 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Sociale huursector zitten ze in
Neem een wijntje, misschien snap je het dan........quote:
Dan regelt talpa wel een nepzon. Zoals in The Truman Show.quote:Op maandag 22 oktober 2018 18:10 schreef 5thencounter het volgende:
Heel goed Lotus.. is bezig met het regelen van een zonne-ovenDie werken vreselijk goed in de herfst/winter in nederland
Er hangen genoeg lampen.quote:Op maandag 22 oktober 2018 18:12 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Dan regelt talpa wel een nepzon. Zoals in The Truman Show.
Waarom zeg je dat nooit eens over Adriaanquote:Op maandag 22 oktober 2018 18:13 schreef Goldencharly het volgende:
Lotus weer druk aan de afwas de kanjer
En dan vooral de toon waarop...............Hoeft een vrouw bij mij niet te flikken, andersom zou ik het ook niet doen........quote:
dan komt jessie met een mes achter je aan (om je luchtbed lek te prikken)quote:Op maandag 22 oktober 2018 18:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik ging er juist pitten, schijt aan die twee dombo's...............
Zal wel een Zonne-oven worden met een stekker, tenzij Lotus gewoon écht van het padje is daarquote:Op maandag 22 oktober 2018 18:12 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Dan regelt talpa wel een nepzon. Zoals in The Truman Show.
A3 is ook een kanjer en bond erg leuk met Lotus.quote:Op maandag 22 oktober 2018 18:13 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat nooit eens over Adriaan
Er zijn verschillende bewoners die er wat van zeggen.....doe is normaal.......quote:Op maandag 22 oktober 2018 18:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En dan vooral de toon waarop...............Hoeft een vrouw bij mij niet te flikken, andersom zou ik het ook niet doen........
Bitch dat het isquote:Op maandag 22 oktober 2018 18:14 schreef Yurtovic het volgende:
Brenda wil niet gratis voedselbankklantjes knippen
Ow, daar zie ik die dombo wel voor aan.............quote:Op maandag 22 oktober 2018 18:14 schreef Charmian het volgende:
[..]
dan komt jessie met een mes achter je aan (om je luchtbed lek te prikken)
Beetje rimpels erbij denken en ze lijkt 20 jaar ouder..........quote:
Heeft ze ook gedaan gister.........quote:Op maandag 22 oktober 2018 18:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ow, daar zie ik die dombo wel voor aan.............
Dat wordt gezegd maar is niet te zien geweest, als de regie het heeft gezien dan moet ze er gewoon keihard uitgezet worden.quote:Op maandag 22 oktober 2018 18:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heeft ze ook gedaan gister.........
Dat zegt dus al genoeg...........quote:Op maandag 22 oktober 2018 18:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Er zijn verschillende bewoners die er wat van zeggen.....doe is normaal.......
Dit is echt waar: Jef zei gisteren tegen haar dat zijn moeder ook zo tegen hem doet.Je zou bijna medelijden met hem krijgen.quote:Op maandag 22 oktober 2018 18:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En dan vooral de toon waarop...............Hoeft een vrouw bij mij niet te flikken, andersom zou ik het ook niet doen........
Dat heeft ze gisterenavond ook gedaanquote:Op maandag 22 oktober 2018 18:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ow, daar zie ik die dombo wel voor aan.............
Hoeft ze bij mij maar één keer te doen.............quote:Op maandag 22 oktober 2018 18:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heeft ze ook gedaan gister.........
+1quote:Op maandag 22 oktober 2018 18:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat wordt gezegd maar is niet te zien geweest, als de regie het heeft gezien dan moet ze er gewoon keihard uitgezet worden.
Ze wilde het echt oplikken.quote:
Dat wordt niet hier gezegd maar daar door hunzelf en andere bewoners.......Jessie zei zelf dat was bijna een exit......quote:Op maandag 22 oktober 2018 18:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat wordt gezegd maar is niet te zien geweest, als de regie het heeft gezien dan moet ze er gewoon keihard uitgezet worden.
Daar kwam wat meuk mee uit haar muil........quote:
Zit ze ook nog ff te loeren wat er uit kwamquote:Op maandag 22 oktober 2018 18:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Daar kwam wat meuk mee uit haar muil........
Paprikachips.quote:Op maandag 22 oktober 2018 18:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die jonge verdient zo'n bitch helemaal niet.............quote:Op maandag 22 oktober 2018 18:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dit is echt waar: Jef zei gisteren tegen haar dat zijn moeder ook zo tegen hem doet.Je zou bijna medelijden met hem krijgen.
Wilde net 'n hap van m'n hachee nemenquote:Op maandag 22 oktober 2018 18:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 oktober 2018 18:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat wordt niet hier gezegd maar daar door hunzelf en andere bewoners.......
1 bewoner zei dat Gerrit. En die was er niet bij. Maar nogmaals als het zo echt is geweest heel snel eruit met haar.quote:Op maandag 22 oktober 2018 18:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Klopt,tis een eigenaardige gast maar veels te goed voor zo een takkewijf.quote:Op maandag 22 oktober 2018 18:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die jonge verdient zo'n bitch helemaal niet.............
zij en tim hadden het er vanochtend zelf overquote:Op maandag 22 oktober 2018 18:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 oktober 2018 18:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 oktober 2018 18:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wilde net 'n hap van m'n hachee nemen
Dan moet hij een officiele klacht indienen en eisen dat ze er uit gaat, snap het probleem niet. En denk ook dat als het echt heel bedreigend had geweest Tim wel hoger op had gespeeld. En terecht dan ook.quote:Op maandag 22 oktober 2018 18:19 schreef Charmian het volgende:
[..]
zij en tim hadden het er vanochtend zelf over
Ook,het leek op hachee.quote:Op maandag 22 oktober 2018 18:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Geen groene slijm?...............
En ik hoorde dat gisteravond door Jess en Tim na de sl zeggen Dat was bijna een exit.....Ja zegt Jessie .quote:Op maandag 22 oktober 2018 18:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
[..]
1 bewoner zei dat Gerrit. En die was er niet bij. Maar nogmaals als het zo echt is geweest heel snel eruit met haar.
voor ons allebei zei jessie. Tim ontkende dat toen.quote:Op maandag 22 oktober 2018 18:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
En ik hoorde dat gisteravond door Jess en Tim na de sl zeggen Dat was bijna een exit.....Ja zegt Jessie .
Kom kom niet zo zwaar aan tillen, ze was de Halloween~rave aan t promoten, wees blij dat ze ook een keer meehelpt 🐷quote:Op maandag 22 oktober 2018 18:19 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dan moet hij een officiele klacht indienen en eisen dat ze er uit gaat, snap het probleem niet. En denk ook dat als het echt heel bedreigend had geweest Tim wel hoger op had gespeeld. En terecht dan ook.
Ja, die zei Ik ben zo slim om aan niemand te komen.....maar mijn oog was wel bijna exit.........quote:Op maandag 22 oktober 2018 18:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
voor ons allebei zei jessie. Tim ontkende dat toen.
Het liep gisteren ook wel hoog op imo,zelfs een beetje te ver.Ik hou niet van dat soort situaties,met die bril ging me ook te ver.Valt me op dat Jessie in beide situaties betrokken was.quote:Op maandag 22 oktober 2018 18:19 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dan moet hij een officiele klacht indienen en eisen dat ze er uit gaat, snap het probleem niet. En denk ook dat als het echt heel bedreigend had geweest Tim wel hoger op had gespeeld. En terecht dan ook.
Eet smakelijk,die van jou ziet er altijd heerlijk uit.quote:
Zelfs de duivel moet eten.quote:Op maandag 22 oktober 2018 18:21 schreef Ghostbuster het volgende:
Mijn lieffie zit ook lekker te eten![]()
[ afbeelding ]
En volgens mij is Tim niet zo, want hij was zijn spel aan het spelen maar niet verwacht dat ze een mes zou pakken......quote:Op maandag 22 oktober 2018 18:19 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hachee was lekkerder dan die groene slierten van Jessiequote:Op maandag 22 oktober 2018 18:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Eet smakelijk,die van jou ziet er altijd heerlijk uit.
Tis rijst met nog wat,valt mee dat Sjon er inderdaad bij is.quote:Op maandag 22 oktober 2018 18:25 schreef FreshFruit72 het volgende:
Het moet wel lekker zijn,zelfs John zit aan tafel.
Hij was wel aan het sarren natuurlijk en ging ook lang door. Maar dan nog ben je achtelijk om een mes te pakken om een luchtbed lek te steken als er iemand op ligtquote:Op maandag 22 oktober 2018 18:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
En volgens mij is Tim niet zo, want hij was zijn spel aan het spelen maar niet verwacht dat ze een mes zou pakken......
Die zat al met haar bord in de hut ..was zeker vergeten dat Merel graag iedereen aan tafel wilde...volgens mij was Merel het zelf ook al weer vergeten ...quote:Op maandag 22 oktober 2018 18:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[ afbeelding ]
brenda?quote:Op maandag 22 oktober 2018 18:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft vast op de streams gezien dat die geul nog niet eens af is dus doet helemaal niets voorlopigquote:Op maandag 22 oktober 2018 18:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die zou toch vandaag komen met dat zand.
quote:Op maandag 22 oktober 2018 18:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Geen groene slijm?...............
Beetje eten, beetje liggen, beetje eten, beetje stoken, beetje eten, beetje staan kijken, beetje eten, beetje roddelen, beetje eten en beetje een tering grote muil open trekken......quote:Op maandag 22 oktober 2018 18:25 schreef Ghostbuster het volgende:
Merel wat heeft iedereen gedaan vandaag? nou meer als jou iig varken
Het ging mij ook te lang door......quote:Op maandag 22 oktober 2018 18:26 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij was wel aan het sarren natuurlijk en ging ook lang door. Maar dan nog ben je achtelijk om een mes te pakken om een luchtbed lek te steken als er iemand op ligt
Echt een irritant kut wijf jaquote:Op maandag 22 oktober 2018 18:27 schreef DKUp het volgende:
[..]
Beetje eten, beetje liggen, beetje eten, beetje stoken, beetje eten, beetje staan kijken, beetje eten, beetje roddelen, beetje eten en beetje een tering grote muil open trekken......
ze probeert het in ieder gevalquote:Op maandag 22 oktober 2018 18:25 schreef Ghostbuster het volgende:
Merel wat heeft iedereen gedaan vandaag? nou meer als jou iig varken
gekkiequote:
quote:Op maandag 22 oktober 2018 18:27 schreef DKUp het volgende:
[..]
Beetje eten, beetje liggen, beetje eten, beetje stoken, beetje eten, beetje staan kijken, beetje eten, beetje roddelen, beetje eten en beetje een tering grote muil open trekken......
Ik dacht gisteren echt even dat ze zou gaan meppen of zoiets.Toen ze naast hem zat.quote:Op maandag 22 oktober 2018 18:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
En volgens mij is Tim niet zo, want hij was zijn spel aan het spelen maar niet verwacht dat ze een mes zou pakken......
wat probeert ze precies?quote:Op maandag 22 oktober 2018 18:27 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
ze probeert het in ieder geval
mes?quote:Op maandag 22 oktober 2018 18:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik eet nooit tijdens het COSsen.quote:
rule #1 tenzij je er tegen kuntquote:Op maandag 22 oktober 2018 18:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik eet nooit tijdens het COSsen.
quote:
quote:Op maandag 22 oktober 2018 18:29 schreef Yurtovic het volgende:
Mike wil tampons hergebruiken voor halloween
Net een zak chips leeg gegeten met brandon, jess en jeff nog geen 10min geledenquote:Op maandag 22 oktober 2018 18:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[ afbeelding ]
Geniaal en leiderwaardigquote:Op maandag 22 oktober 2018 18:29 schreef Yurtovic het volgende:
kan je mij aub ik kort bij praten aubquote:
Wel ludiek om in het spookhuis te hangenquote:Op maandag 22 oktober 2018 18:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]wat een mafklappers daar
Misschien kunnen ze wodka gebruiken, schijnt best “heftach tuh zaain.”quote:Op maandag 22 oktober 2018 18:29 schreef Yurtovic het volgende:
Jij kan ook snel koken,magnetronmaaltijd?quote:Op maandag 22 oktober 2018 18:30 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Net een zak chips leeg gegeten met brandon, jess en jeff nog geen 10min geleden
en wat eten ze? rijst?quote:Op maandag 22 oktober 2018 18:30 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
In een zakchips zit meer lucht dan chips en dat met vier mensenquote:Op maandag 22 oktober 2018 18:30 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ideetje;tampon met een Frysk Kruidenbittertje.3 muntjes.quote:Op maandag 22 oktober 2018 18:31 schreef DKUp het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze wodka gebruiken, schijnt best “heftach tuh zaain.”
Smakelijk 👍quote:Op maandag 22 oktober 2018 18:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ideetje;tampon met een Frysk Kruidenbittertje.3 muntjes.
Nee jij met je ''koken'' en dan een brommertje voor je deurquote:Op maandag 22 oktober 2018 18:30 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
In een kistje van Sjonquote:Op maandag 22 oktober 2018 18:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Godverquote:Op maandag 22 oktober 2018 18:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Natasia, Nena, Lieke, Claire, Nadia of Amanda......quote:Op maandag 22 oktober 2018 18:34 schreef Koos1958 het volgende:
Ik kon maar niet om die naam komen van die griet uit DGK die ook zo agressief reageerde met ruzie's daar lijkt Jessie op die Amanda qua gedrag.
Is stikstof trouwens.quote:Op maandag 22 oktober 2018 18:31 schreef DKUp het volgende:
[..]
In een zakchips zit meer lucht dan chips en dat met vier mensen
Omdat de yurt een korte B&B aan Lotus was aangeboden met een ander naar keus daar te laten slapen.....quote:Op maandag 22 oktober 2018 18:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
kan je mij aub ik kort bij praten aub
Die stop je in je doos. Prima planquote:
nee multitasken maatquote:Op maandag 22 oktober 2018 18:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Jij kan ook snel koken,magnetronmaaltijd?
dat meisje is echt niet goed hoorquote:Op maandag 22 oktober 2018 18:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Omdat de yurt een korte B&B aan Lotus was aangeboden met een ander naar keus daar te laten slapen.....
Joa en Tim vroegen of ze voor een nachtje bij Jeff en Jessi mochten slapen . Dat na aanleiding dat Shell niet daar mag liggen van hun vanwege allerlei smoesjes.....
Jeff vond het helemaal niks maar Jessie zag de lol er wel van in en dacht dat doen ze toch niet.....Maar de jongens deden dat wel
Jeff ging achter de pc in de caravan en Joa ging op zijn plaats liggen en Tim op het luchtbed daarnaast.....in begin was het leuk.....Jessie liet brieven lezen en deed bij Joa een gezichtscreme op......maar het duurde te lang voor Jessie en die werd narrig tot zelfs grof in haar mond. Joa pakte zijn kussen en ging en Tim wilde een stapje verder en zei Ik blijf.....dat mocht niet van haar hoop geschreeuw terwijl hij zijn trui uit deed en in zijn slaapzak ging liggen....toen in ene een sl ....die lang duurde en de rest was eerst gissen...maar ze probeerde met een mes zijn luchtbed stuk te prikken naast het hoofd van tim.....
Sorry.quote:Op maandag 22 oktober 2018 18:36 schreef DKUp het volgende:
[..]
Een zakchips voelde nooit zo leeg bij het openmaken van de zak
Eet smakelijk.quote:
Amanda zit toch vast?quote:Op maandag 22 oktober 2018 18:34 schreef Koos1958 het volgende:
Ik kon maar niet om die naam komen van die griet uit DGK die ook zo agressief reageerde met ruzie's daar lijkt Jessie op die Amanda qua gedrag.
quote:Op maandag 22 oktober 2018 18:40 schreef sjampoeh het volgende:
Ik lig lekker chinees te vreten zo uit de bak in bed
Harmonieuze Merel tracht de groep bij elkaar te brengen (of zo roddels te ontfutselen)quote:Op maandag 22 oktober 2018 18:40 schreef sjampoeh het volgende:
ze mogen zeker niet meer in bed eten, zo verplicht aan tafel
Nee zag dat haar partner is opgepakt en zij is geschrokken en weet nergens van.quote:Op maandag 22 oktober 2018 18:41 schreef Abracadabra_Simsalabim het volgende:
[..]
Amanda zit toch vast?
Ow nou leuk vriendjequote:Op maandag 22 oktober 2018 18:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee zag dat haar partner is opgepakt en zij is geschrokken en weet nergens van.
Echt, die was toch met een rijke oude buitenlandse kerel getrouwd nog niet zo lang geleden......quote:Op maandag 22 oktober 2018 18:41 schreef Abracadabra_Simsalabim het volgende:
[..]
Amanda zit toch vast?
weten we dan wat er gebeurt is?quote:Op maandag 22 oktober 2018 18:42 schreef Abracadabra_Simsalabim het volgende:
[..]
Ow nou leuk vriendje
Zodeju vergeet nog te vermelden dat ze Brenda ook riep om te helpen,die wilde een emmer water gaan halen.Toen Sl.dat mocht dus ook niet.quote:Op maandag 22 oktober 2018 18:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dat meisje is echt niet goed hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |