Dan hadden ze iets voor zichzelf moeten maken en niet met zijn tweeën in een vier persoons huisje......quote:Op maandag 22 oktober 2018 17:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Bij mij ook maar dan wel die ik zelf uitkoos en niet dat iemand uit boosheid dat zei. Dat is het waar het omdraait. Tijdje terug wilde John nog dat Jessie en Jeffrey alleen in dat huisje zouden liggen en nu elke keer na een ruzie flikt hij dit. Daarom zegt ik van gewoon niet aan toegeven.
quote:Op maandag 22 oktober 2018 17:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dan hadden ze iets voor zichzelf moeten maken en niet met zijn tweeën in een vier persoons huisje......
quote:Op maandag 22 oktober 2018 17:58 schreef 5thencounter het volgende:
Lotusje heeft Ome Sjons Zeiksnor al zeer snel ingepakt... Sjon die "overal se klauwe fanaf trok" gaat vrijwillig, en geheel zonder drang aan Lotussje vragen waar ze wonen wil en wat ze hebben wil... badkamer/balkon/ ..
Ik ging er juist pitten, schijt aan die twee dombo's...............quote:Op maandag 22 oktober 2018 17:59 schreef kaatje50 het volgende:
Ik zou al niet meer in dat huisje willen. Met zoveel vijandigheid, is toch ook niet fijn om daar te moeten slapen
Jef en jessy tolereren niemand in hun huisje niet als loge niet als medebewoner naar volk. Jessy is de ergste... stookt jefrey continu op .en die slome jefrey laat alles aan leunen ook het getreiter van Jessy naar hem .. die twee mogen van mij naar huis en Jessy publieksstem aubquote:Op maandag 22 oktober 2018 17:59 schreef kaatje50 het volgende:
Ik zou al niet meer in dat huisje willen. Met zoveel vijandigheid, is toch ook niet fijn om daar te moeten slapen
Dat heeft ze vlot en snel voor elkaar. Ook opa is gevoelig voor wat vrouwelijk schoonquote:Op maandag 22 oktober 2018 17:58 schreef 5thencounter het volgende:
Lotusje heeft Ome Sjons Zeiksnor al zeer snel ingepakt... Sjon die "overal se klauwe fanaf trok" gaat vrijwillig, en geheel zonder drang aan Lotussje vragen waar ze wonen wil en wat ze hebben wil... badkamer/balkon/ ..
quote:Op maandag 22 oktober 2018 17:59 schreef sjampoeh het volgende:
Juffrouw sjammie gaat ff koken.
Geen ruzie maken
Ik vond OpaZeiksnor al zo verdacht lollig na de De Nachtbake Van Lotusje... Opa om 7u smorgens lachend bij het kampvuur.. heel engquote:Op maandag 22 oktober 2018 18:01 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Dat heeft ze vlot en snel voor elkaar. Ook opa is gevoelig voor wat vrouwelijk schoon
het zal net als bij geile greet zijnquote:Op maandag 22 oktober 2018 18:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Jef en jessy tolereren niemand in hun huisje niet als loge niet als medebewoner naar volk. Jessy is de ergste... stookt jefrey continu op .en die slome jefrey laat alles aan leunen ook het getreiter van Jessy naar hem .. die twee mogen van mij naar huis en Jessy publieksstem aub
Ik zag je post net te laat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |