abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_182680340
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 22:52 schreef ato het volgende:
Ik vond Sakis een lekker ding in 2004 en zijn bijdrage leuk, maar de uithalen waren minder zuiver.

Zijn bijdrage in 2009 vond ik slecht.
2004 was fout, maar nog best leuk. 2009 was niet Sakis zijn avond :N
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_182680418
En even _O_ voor Bertens.
Life can be a bitch, so like it..
pi_182680503
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 23:05 schreef ato het volgende:
En even _O_ voor Bertens.
:Y Vooral na die eerste set. Had niet verwacht (gezien de laatste weken) dat ze alsnog de partij zou pakken. Hopelijk wint ze nog een partij en gaat ze naar de halve finale.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_182680775
Zij heeft ook de WTA prijs gekregen.
Zij was wisselend in haar spel afgelopen jaar, maar is wel de meest groeiende afgelopen jaar.

Eindelijk weer een Nederlandse tennisser in de top 10 na jaren..
pi_182680847
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 23:25 schreef ato het volgende:
Zij heeft ook de WTA prijs gekregen.
Zij was wisselend in haar spel afgelopen jaar, maar is wel de meest groeiende afgelopen jaar.

Eindelijk weer een Nederlandse tennisser in de top 10 na jaren..
Dat laatste is vooral het mooiste ja :) De prijs zelf is niet zo heel bijzonder, maar mooi dat ze die krijgt. Normaal gesproken had ze die niet gekregen, die was naar Osaka (die de US Open won), maar die was al voor de beste speelster genomineerd. En je kunt niet voor beiden genomineerd worden....

Hopelijk wordt ze volgend jaar nog stabieler, zodat ze vast in de top tien komt te staan. Maar meer nog dan dat hopen we natuurlijk vooral op een Grand Slam titel.
  Moderator dinsdag 23 oktober 2018 @ 10:26:18 #31
163650 crew  Greys
Nee.
pi_182685880
Mogguh! w/

Ik geloof dat ik zelf het raadsel van de mysterieuze 220 bloeddruk heb opgelost! :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet het bijna wel zeker. Maanden was het goed en precies nu weer schiet ie omhoog? Terwijl verder alles hetzelfde is gebleven :D Belde net de dokter maar die is met vakantie. Maar ik stop er dus maar weer mee.
Koutist in opleiding.
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 11:23:42 #32
357663 Aoibhin
Salvadorable
pi_182686757
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 10:26 schreef Greys het volgende:
Mogguh! w/

Ik geloof dat ik zelf het raadsel van de mysterieuze 220 bloeddruk heb opgelost! :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet het bijna wel zeker. Maanden was het goed en precies nu weer schiet ie omhoog? Terwijl verder alles hetzelfde is gebleven :D Belde net de dokter maar die is met vakantie. Maar ik stop er dus maar weer mee.
Wauw, wat goed dat je daar achter bent gekomen! Dat zou het dan heel goed kunnen zijn.
Nu je er weer mee stopt, kun je ook kijken of het dan nu weer omlaag gaat.

Als dit het inderdaad is, dan is het zeker wel een opluchting dat je daar nu achter bent. Misschien hoef je dan ook die medicijnen niet meer te gebruiken.
  Moderator dinsdag 23 oktober 2018 @ 13:14:28 #33
163650 crew  Greys
Nee.
pi_182688352
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 11:23 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Wauw, wat goed dat je daar achter bent gekomen! Dat zou het dan heel goed kunnen zijn.
Nu je er weer mee stopt, kun je ook kijken of het dan nu weer omlaag gaat.

Als dit het inderdaad is, dan is het zeker wel een opluchting dat je daar nu achter bent. Misschien hoef je dan ook die medicijnen niet meer te gebruiken.
Nou dat laatste hoop ik dus echt _O_ Ben benieuwd! *O*
Koutist in opleiding.
  Moderator dinsdag 23 oktober 2018 @ 13:43:27 #34
163650 crew  Greys
Nee.
pi_182688847
Moest lachen

BbkOBsv.png
Koutist in opleiding.
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 14:27:20 #35
357663 Aoibhin
Salvadorable
pi_182689708
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 13:43 schreef Greys het volgende:
Moest lachen

[ afbeelding ]
:D _O-
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 17:41:25 #36
2681 Dave
···········
pi_182694169
quote:
Nou, euh, de ESF-stress begint natuurlijk nu wel langzamerhand toe te nemen hè? :P.

Is er geen plaatsvervangende arts aanwezig?
:o)
pi_182694271
quote:
Mogguh! w/

SPOILER
Wauw!

Maar raar dat je daar zelf achter moet komen en dat zij daar nooit aan hebben gedacht (nu moet ik zeggen dat het mij ook niet bekend was als bijwerking).

De pil is ook gewoon rotzooi, ik slik 'm al jaren niet meer. Vind het een eng ding.
Yeah, well, you know, that’s just, like, your opinion, man.
  Moderator dinsdag 23 oktober 2018 @ 17:57:33 #38
163650 crew  Greys
Nee.
pi_182694499
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 17:46 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Wauw!

Maar raar dat je daar zelf achter moet komen en dat zij daar nooit aan hebben gedacht (nu moet ik zeggen dat het mij ook niet bekend was als bijwerking).

De pil is ook gewoon rotzooi, ik slik 'm al jaren niet meer. Vind het een eng ding.
Vond heel veel artikelen, oa deze:

https://www.ntvg.nl/artik(...)il%E2%80%99/volledig

Het was dus voorheen zelfs gewoon om die reden gebruikelijk om bloeddruk te checken door arts voor en na voorschrijven van de pil. Maar dat is niet meer.

En zelfs bij jonge meisjes die nog maar een paar maanden de pil gebruiken stijgt het soms al:
https://www.gezondheidsnet.nl/anticonceptiepil-verhoogt-bloeddruk

[ Bericht 8% gewijzigd door Greys op 23-10-2018 18:05:07 ]
Koutist in opleiding.
pi_182694585
Naast dit lees ik vaak ook allerlei andere ellende over de pil. Waaronder depressieve gevoelens, waarbij vrouwen dan jaren niet de link leggen dat het aan de pil ligt. Heb ik zelf ook meegemaakt, had me best wat stemmings-ellende kunnen besparen denk ik.

Vind dat er te licht over de pil wordt gedacht, dat ding is volgens mij voor meer klachten en gedoe verantwoordelijk dan iedereen denkt.
pi_182694636
Maar anyway, wel fijn dat je waarschijnlijk de oorzaak hebt gevonden in plaats van dat het echt iets ergs is! ^O^

Ben benieuwd wat de arts zegt!
  Moderator dinsdag 23 oktober 2018 @ 18:07:52 #41
163650 crew  Greys
Nee.
pi_182694734
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 18:02 schreef Guanabana het volgende:
Maar anyway, wel fijn dat je waarschijnlijk de oorzaak hebt gevonden in plaats van dat het echt iets ergs is! ^O^

Ben benieuwd wat de arts zegt!
Ja! Ben heel benieuwd. Jammer dat ze net nu dicht zijn wegens vakantie. Maar hoor het volgende week wel.

En wat je zegt hoor ik ook vaker idd. Veel klachten die erdoor veroorzaakt kunnen worden. Sterker nog, toen ik daarna Googlede op mijn specifieke pil waren er kuddes mensen die naast hartkloppingen en hoge bloeddruk zelfs vele kramp in benen noemden. Precies de reden dat ik in eerste instantie naar de dokter ging en er toen achter kwam. Kan echt bijna geen toeval meer zijn. :D
Koutist in opleiding.
  Moderator dinsdag 23 oktober 2018 @ 18:08:56 #42
163650 crew  Greys
Nee.
pi_182694748
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 17:41 schreef Dave het volgende:

[..]

Nou, euh, de ESF-stress begint natuurlijk nu wel langzamerhand toe te nemen hè? :P.

Is er geen plaatsvervangende arts aanwezig?
Ja tis echt een godswonder bij nader inzien dat ik Lissabon overleefd heb dit jaar :D :'( :D Maar dit jaar komt het goed. Jan Smit gaat en dan interesseert het me toch niet hoe hij het doet. :+
Koutist in opleiding.
pi_182694765
Zou stiekem toch wel genot zijn hoor, als hij gaat. Hopelijk met iets heel stoms, kunnen we lachen joh.

Heb liever Jan dan Ilse.
  Moderator dinsdag 23 oktober 2018 @ 18:11:36 #44
163650 crew  Greys
Nee.
pi_182694792
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 18:09 schreef Guanabana het volgende:
Zou stiekem toch wel genot zijn hoor, als hij gaat. Hopelijk met iets heel stoms, kunnen we lachen joh.

Heb liever Jan dan Ilse.
Ik ook :@ Juist door wat je zegt, dan wordt het een heel ander seizoen haha.
Koutist in opleiding.
pi_182694896
Fijn dat je weet wat de oorzaak is, Greys.
pi_182694918
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 18:09 schreef Guanabana het volgende:

Heb liever Jan dan Ilse.
Nee, nee, nee... lachen doe ik wel om de andere inzendingen.
  Moderator dinsdag 23 oktober 2018 @ 18:18:25 #47
163650 crew  Greys
Nee.
pi_182694931
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 18:16 schreef ato het volgende:
Fijn dat je weet wat de oorzaak is, Greys.
Nog niet zeker natuurlijk, maar ik geloof er eigenlijk wel in! :Y
Koutist in opleiding.
pi_182694993
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 18:17 schreef ato het volgende:

[..]

Nee, nee, nee... lachen doe ik wel om de andere inzendingen.
Laat Jan dan maar voor Dld gaan :+
PM
Ik heb quote-alerts uitstaan.
pi_182695803
Ik kijk nu 2006 voor het eerst (zoals bij elkaar jaar kende ik een paar songs al), MAAR WHAT THE HECK: DIT IS ECHT EEN SUPER STERK JAAR.

Alvedansen, ZO MOOI
Moja Stikla, ZO GRAPPIG EN GOED TEGELIJKERTIJD
Ninanajna, PRECIES MIJN SMAAK

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Yeah yeah, fire.
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 19:21:27 #50
357663 Aoibhin
Salvadorable
pi_182696399
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 17:57 schreef Greys het volgende:

[..]

Het was dus voorheen zelfs gewoon om die reden gebruikelijk om bloeddruk te checken door arts voor en na voorschrijven van de pil. Maar dat is niet meer.
Doen ze dat niet meer? :o Dat vind ik wel vreemd eigenlijk.

Toen ik aan de pil ging, weet ik nog dat wel mijn bloeddruk werd getest en ik moest ook een hele vragenlijst invullen met of ik ooit klachten had gehad met organen bijv. maag, lever, hart, etc. Ik had nergens last van, maar mijn huisarts zei toen nog wel dat in de gevallen dat er wel een dergelijke geschiedenis aan klachten is, het altijd extra wordt onderzocht of je wel aan de pil mag. Als ze dat niet meer standaard doen nu, vind ik dat wel raar; het zijn toch allemaal hormonen die je tot je gaat nemen en dat kan effect hebben op je lichaam.

Maar zelf slik ik de pil ook eigenlijk niet meer, ondanks dat ik er eigenlijk nooit bijwerkingen van heb gehad (ik ondervond zelfs alleen maar voordelen eigenlijk). Ik vergeet dat ding toch telkens in te nemen en heb momenteel toch geen relatie.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')