2004 was fout, maar nog best leuk. 2009 was niet Sakis zijn avondquote:Op maandag 22 oktober 2018 22:52 schreef ato het volgende:
Ik vond Sakis een lekker ding in 2004 en zijn bijdrage leuk, maar de uithalen waren minder zuiver.
Zijn bijdrage in 2009 vond ik slecht.
quote:
Dat laatste is vooral het mooiste jaquote:Op maandag 22 oktober 2018 23:25 schreef ato het volgende:
Zij heeft ook de WTA prijs gekregen.
Zij was wisselend in haar spel afgelopen jaar, maar is wel de meest groeiende afgelopen jaar.
Eindelijk weer een Nederlandse tennisser in de top 10 na jaren..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet het bijna wel zeker. Maanden was het goed en precies nu weer schiet ie omhoog? Terwijl verder alles hetzelfde is geblevenBelde net de dokter maar die is met vakantie. Maar ik stop er dus maar weer mee.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 10:26 schreef Greys het volgende:
Mogguh!
Ik geloof dat ik zelf het raadsel van de mysterieuze 220 bloeddruk heb opgelost!Wauw, wat goed dat je daar achter bent gekomen! Dat zou het dan heel goed kunnen zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet het bijna wel zeker. Maanden was het goed en precies nu weer schiet ie omhoog? Terwijl verder alles hetzelfde is geblevenBelde net de dokter maar die is met vakantie. Maar ik stop er dus maar weer mee.
Nu je er weer mee stopt, kun je ook kijken of het dan nu weer omlaag gaat.
Als dit het inderdaad is, dan is het zeker wel een opluchting dat je daar nu achter bent. Misschien hoef je dan ook die medicijnen niet meer te gebruiken.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Nou dat laatste hoop ik dus echtquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 11:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wauw, wat goed dat je daar achter bent gekomen! Dat zou het dan heel goed kunnen zijn.
Nu je er weer mee stopt, kun je ook kijken of het dan nu weer omlaag gaat.
Als dit het inderdaad is, dan is het zeker wel een opluchting dat je daar nu achter bent. Misschien hoef je dan ook die medicijnen niet meer te gebruiken.
Nou, euh, de ESF-stress begint natuurlijk nu wel langzamerhand toe te nemen hè?quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 10:26 schreef Greys het volgende:
Ik weet het bijna wel zeker. Maanden was het goed en precies nu weer schiet ie omhoog? Terwijl verder alles hetzelfde is geblevenBelde net de dokter maar die is met vakantie. Maar ik stop er dus maar weer mee.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 10:26 schreef Greys het volgende:
Mogguh!
Ik geloof dat ik zelf het raadsel van de mysterieuze 220 bloeddruk heb opgelost!Wauw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet het bijna wel zeker. Maanden was het goed en precies nu weer schiet ie omhoog? Terwijl verder alles hetzelfde is geblevenBelde net de dokter maar die is met vakantie. Maar ik stop er dus maar weer mee.
Maar raar dat je daar zelf achter moet komen en dat zij daar nooit aan hebben gedacht (nu moet ik zeggen dat het mij ook niet bekend was als bijwerking).
De pil is ook gewoon rotzooi, ik slik 'm al jaren niet meer. Vind het een eng ding.Koel en donker bewaren
Vond heel veel artikelen, oa deze:quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 17:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wauw!
Maar raar dat je daar zelf achter moet komen en dat zij daar nooit aan hebben gedacht (nu moet ik zeggen dat het mij ook niet bekend was als bijwerking).
De pil is ook gewoon rotzooi, ik slik 'm al jaren niet meer. Vind het een eng ding.
Ja! Ben heel benieuwd. Jammer dat ze net nu dicht zijn wegens vakantie. Maar hoor het volgende week wel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 18:02 schreef Guanabana het volgende:
Maar anyway, wel fijn dat je waarschijnlijk de oorzaak hebt gevonden in plaats van dat het echt iets ergs is!![]()
Ben benieuwd wat de arts zegt!
Ja tis echt een godswonder bij nader inzien dat ik Lissabon overleefd heb dit jaarquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 17:41 schreef Dave het volgende:
[..]
Nou, euh, de ESF-stress begint natuurlijk nu wel langzamerhand toe te nemen hè?.
Is er geen plaatsvervangende arts aanwezig?
Ik ookquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 18:09 schreef Guanabana het volgende:
Zou stiekem toch wel genot zijn hoor, als hij gaat. Hopelijk met iets heel stoms, kunnen we lachen joh.
Heb liever Jan dan Ilse.
Nee, nee, nee... lachen doe ik wel om de andere inzendingen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 18:09 schreef Guanabana het volgende:
Zou stiekem toch wel genot zijn hoor, als hij gaat. Hopelijk met iets heel stoms, kunnen we lachen joh.
Heb liever Jan dan Ilse.
Nog niet zeker natuurlijk, maar ik geloof er eigenlijk wel in!quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 18:16 schreef ato het volgende:
Fijn dat je weet wat de oorzaak is, Greys.
Laat Jan dan maar voor Dld gaanquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 18:17 schreef ato het volgende:
[..]
Nee, nee, nee... lachen doe ik wel om de andere inzendingen.
Doen ze dat niet meer?quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 17:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was dus voorheen zelfs gewoon om die reden gebruikelijk om bloeddruk te checken door arts voor en na voorschrijven van de pil. Maar dat is niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |