Ik vind het zwevende kusje ernaast wel heel aandoenlijkquote:Op donderdag 25 oktober 2018 09:56 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
[..]
Goede tips heb jij altijd!Ik geloof dat ze er op de opvang wel wat op hebben gesmeerd (ik heb hem zelf niet gebracht dus weet niet precies wat) maar boter ga ik onthouden.
Ik ben overigens niet zo'n ramptoerist die bij elke ellende foto's maakt van mijn kind. Het gebeurde op zo'n haastmoment (we hadden allemaal al weg moeten zijn) dat ik even een foto wilde voor een moment dat ik rustig zat en het even goed kon bekijken
Ik zit al te lang op Fok! om met aangevallen te voelen hoor ;-)quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 16:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hahaha, zie het niet als een persoonlijke aanval heHier ventileren de dames soms even hun eigen frustraties van het thuisfront
nee joh, vooral lekker doorslapen als je niets kan doen om haar te helpen. maar vraag sochtends eerst hoe haar nacht is geweest voordat je roept dat het een goede nacht was / de kleine heeft doorgeslapen / enz.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 16:16 schreef Cultuur058 het volgende:
[..]Ik doe natuurlijk enorm mijn best, maar ga geen beloftes doen dat ik elke keer voeden ga meemaken.
mijn beide kinderen waren geen speenkinderen... ze wilde of snapte t niet... Enkel de pinkquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 17:16 schreef Peacefulll het volgende:
Ik was even binnen met een vraag.
Zijn er baby's die een speen niet snappen? Onze M wil wel op de speen zuigen maar hij lijkt meer te sabbelen en duwt de speen alleen maar zijn mond uit. Heb nu een kleine speen van Difrax. Nog tips voor andere spenen misschien?
Wij gebruiken alleen nog maar Pampers nappy pants.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 17:27 schreef minilot het volgende:
Als we 's nachts te lui zijn om de beeb te verschonen, drie van de vier keer drijven we dan in een zee van pies 's morgens![]()
Nog altijd geen luiers gevonden die Günthers output gedurende acht á tien uur binnen de randjes houden.
Mijn baby pakt alleen spenen met de kers/naturel vorm, helemaal rond dus zonder afgeplatte kant. En hij heeft ook liever een iets grotere speen, 3 tot 6 maanden pakt ie niet maar 6+ wel. Hij is nu bijna 5 maanden. Misschien gewoon wat verschillende proberen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 17:16 schreef Peacefulll het volgende:
Zijn er baby's die een speen niet snappen? Onze M wil wel op de speen zuigen maar hij lijkt meer te sabbelen en duwt de speen alleen maar zijn mond uit. Heb nu een kleine speen van Difrax. Nog tips voor andere spenen misschien?
Al geprobeerd. Hielp niet! Onze plaskampioen heeft zichzelf al door heel wat A- en B-merkvarianten heengewaterd.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 17:40 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Wij gebruiken alleen nog maar Pampers nappy pants.
Nooit een lek
een wasbaar overbroekje over de wegwerpluier als extra buffer?quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 17:42 schreef minilot het volgende:
[..]
Al geprobeerd. Hielp niet! Onze plaskampioen heeft zichzelf al door heel wat A- en B-merkvarianten heengewaterd.
Oh, dat is eigenlijk wel een slim idee.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 17:56 schreef Elleska het volgende:
[..]
een wasbaar overbroekje over de wegwerpluier als extra buffer?
L. accepteert alleen de Avent Ultra Air (0-6 mnd). Op de verpakking stond dat 98% van de baby’s de speen accepteren oid.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 17:16 schreef Peacefulll het volgende:
Kruidvat luiers!quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 17:27 schreef minilot het volgende:
Als we 's nachts te lui zijn om de beeb te verschonen, drie van de vier keer drijven we dan in een zee van pies 's morgens![]()
Nog altijd geen luiers gevonden die Günthers output gedurende acht á tien uur binnen de randjes houden.
Hier het zelfde als Aure ook alleen maar kers spenen. Ik had gelezen dat die natursutten spenen ook wel helpen tegen baby's die het eigenlijk niet zo goed "snappen".quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 17:16 schreef Peacefulll het volgende:
Kees snapte alleen maar de Avent speen, zo'n ronde met een gat er in. Deze: https://m.drogisterij.net(...)et=1&partnercode=222quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 17:16 schreef Peacefulll het volgende:
Heb je nog gekeken naar een draagzak? Iig ideaal tijdens het boodschappen doen en ze vallen er snel in slaap in.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 21:34 schreef Peacefulll het volgende:
Thnx voor alle reacties. Wij willen de speen niet veel gaan gebruiken, maar M was vandaag tijdens het winkelen veel aan het huilen en jammeren. De pink werkt normaal perfect, maar dat was tijdens het winkelen geen succes. Sowieso met kinderwagen de winkels inRamp.
M heeft nu zo'n kersenspeen/bolle speen die in zo'n gratis doos zat. Die pakt hij dus niet goed. We gaan eens verder op zoek. Dan maar verschillende soorten kopen en uitproberen. En ook verschillende maten, ook een goede tip.
Ja! We hebben afgelopen dinsdag een consult gehad. Ik kwam (wederom) bij de Tula ftg uit. Mijn man twijfelde nog tussen de Tula en een andere. Maar we gaan eerst de Tula beide uitproberen. Echt een uitkomst die dingen!!! Maar, voor mij nog te zwaar om echt lang mee te lopen. Ik merk dat mijn core, en daarmee vooral mijn rug, nog erg zwak is na de keizersnede. Ik denk dat ik M er zo in ga slingeren. Het jochie is niet te genieten vandaagquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 21:55 schreef Wolken het volgende:
[..]
Heb je nog gekeken naar een draagzak? Iig ideaal tijdens het boodschappen doen en ze vallen er snel in slaap in.
Qua speen gebruik ik een Soothie, en dan degene met 1 dingetje eraan, niet die met die berenoortjes die je in de winkel kan kopen.
Deze:
https://www.neomaatje.nl/(...)speen,-vanaf-40-wkn-
Takkie, hoe gaat het nu met de hond? Nog naar de dierenarts geweest?
Vriendlief mag van mij ook gewoon blijven liggen, maar als ik de hele nacht wakker ben geweest van baby die erg onrustig is en van een snurkende partner moet die s'ochtends niet zeggen dat het zo een lekkere rustige nacht is geweest. Nou slaapt vriendlief nog door het brandalarm heen dus word nergens wakker van. Daar ben ik soms wel jaloers op, ik word van het minste geluidje al wakker momenteel.
We hebben nu ingezet op 2,5 dag opvang. Even kijken hoe dat qua uren gaat uitkomen. Maximaal 25 uur in elk geval verdeeld over 3 dagen. Maar kan ook zomaar terug gaan naar 15 uur.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 17:42 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Zo dat is hard gegaan NJ. Hoeveel dagen gaat je vriendin werken?
Nee.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 10:03 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Mini wat goed, Gunther weer eens in zijn eigen bed. Is het vaker gelukt?
nog steeds rommelig, en hij was om 5 klaar om de dag te beginnen. Maar, nog een keer zelf in slaap gevallen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 13:22 schreef Loj het volgende:
Jager
Hoe ging de rest van de nacht?
Li heeft de difrax ronde speen, net als haar broers
Herkenbaar Venco, baby’s die niet doorslapen, oké nog maar kleuters
Nou Helsinki, kleding blijft moeilijk maar ik heb een superleuk boxpakje nu voor Li. Zwart met gekleurde sterren, ze is zo mooi
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 15:27 schreef minilot het volgende:
Dank voor de verduidelijking Jagar en succes!
Voor de ouders van verse newborns hier: opgepast! De beebs worden geboren, je knippert met je ogen en dan staan ze ineens verlekkerd naar sappige kinderboerderijkonijnen te loeren!
[ afbeelding ]
Mnohhhhquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 15:27 schreef minilot het volgende:
Dank voor de verduidelijking Jagar en succes!
Voor de ouders van verse newborns hier: opgepast! De beebs worden geboren, je knippert met je ogen en dan staan ze ineens verlekkerd naar sappige kinderboerderijkonijnen te loeren!
[ afbeelding ]
Nee, dat zal nooit meer weg gaan nee. Begrijp me niet verkeerd. Ik ben ontzettend opgelucht dat alles weer goed is gekomen, maar echt geloven durf ik het nog niet. Ik was vandaag in het ziekenhuis. We hebben gelachen, het is niet vanaf nu kommer en kwel. Maar het is wel lachen..ja..vanuit een idee van 'laten we maar lachen want gelukkig hebben we nog reden om te lachen'. Ik weet niet zo goed hoe het uit te leggen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 19:58 schreef MevrouwCactus het volgende:
Godver CoolGuy, wat een verschrikkelijk verhaal zeg. Je kindje zo zien, dat beeld gaat nooit meer van je netvlies.
Ik wilde nog een heleboel typen, maar weet gewoon niet wat. En waarschijnlijk is het nog veel te vroeg voor deze tip, maar hou jezelf en je vrouw goed in de gaten. Dit is echt heel heftig en dit kan je nog een hele tijd achtervolgen.
Ja, ik geloof dus totaal niet in zulke dingen, maar, als het te lang duurt is het wel iets waar ik naar ga kijken. Nu is het denk ik nog te vers om daar een besluit over te nemen. Ik wil het even een week of 2 aankijken, kijken of het...nou ja, niet weg gaat, want dat gaat het niet, maar of het wat meer naar de achtergrond gaat zeg maar. Daar zou ik nu al heel blij mee zijn.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:10 schreef Mrs.Peel het volgende:
CoolGuy, wat een afgrijselijke ervaring voor jouw gezin, logisch dat je het niet kunt loslaten. Ik hoop dat je snel weer vertrouwen krijgt in de gezondheid van jullie dochter. En een tip voor later, mocht dat nodig zijn: er is een hele goede behandeling voor het verwerken van traumatische ervaringen, namelijk EMDR. Blijf er niet te lang zelf mee omspoken. Sterkte hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door CoolGuy op 27-10-2018 20:23:59 ]Breitling - Instruments for Professionals
Ja, doodsangst hebben we gehad. Paniek, machteloosheid. Nu, achteraf nadenkende, hadden we kunnen weten dat ze niet dood was, want ze lag aan de bewaking, waarop hartslag en saturatie te zien waren, en die waren beiden stabiel.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:27 schreef Malteser het volgende:
CoolGuy, wat een vreselijk verhaal. Wat een angst moeten jullie gevoeld hebben. Alle sterkte voor jullie. En heeeeel veel knuffelen met jullie mooie, kleine meisje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |