trein2000 | zondag 21 oktober 2018 @ 23:46 |
Bron: Fédération Internationale de l'Automobile & Pirelli Motorsport Actueel weer Austin # Hoeveel onderdelen mag je gebruiken in 2018? # Hoe werken grid penalties in 2018? # Hoe kiest Pirelli de compounds voor elk circuit? # Hoe kan je een F1 Super licentie krijgen? | |
aesop | zondag 21 oktober 2018 @ 23:53 |
Iemand nog meegekregen hoe het gesprek is gegaan waarin Vettel Max wel even zou vertellen dat “hij zichzelf er niet mee hielp door zo te rijden”? Wat een staaltje bandenmanagement van Max trouwens. En dan vooral de pace in ogenschouwnemend. | |
Peterselieman | zondag 21 oktober 2018 @ 23:53 |
Ik mag hopen van niet | |
ondeugend | zondag 21 oktober 2018 @ 23:54 |
https://streamable.com/40gkt | |
TheFreshPrince | zondag 21 oktober 2018 @ 23:56 |
haha, ja, dat. | |
Whiskers2009 | zondag 21 oktober 2018 @ 23:58 |
Ja, geestelijk gehandicapte die het geluid van voorbij razende F1-bolides nadoet [ Bericht 0% gewijzigd door Whiskers2009 op 22-10-2018 00:11:58 ] | |
Tinos85 | maandag 22 oktober 2018 @ 00:00 |
Raceweek | |
trein2000 | maandag 22 oktober 2018 @ 00:01 |
| |
Peterselieman | maandag 22 oktober 2018 @ 00:01 |
| |
Nattekat | maandag 22 oktober 2018 @ 00:02 |
https://streamable.com/nagfv Dit verklaart waarom er geen onboardbeelden van Max waren | |
trein2000 | maandag 22 oktober 2018 @ 00:06 |
Vanwege een beetje vuil op de lens? | |
Noppie2000 | maandag 22 oktober 2018 @ 00:07 |
Filmpje uitkijken. | |
Tinos85 | maandag 22 oktober 2018 @ 00:07 |
Heb je m afgekeken? | |
trein2000 | maandag 22 oktober 2018 @ 00:07 |
Ja heb ik gedaan? | |
Noppie2000 | maandag 22 oktober 2018 @ 00:08 |
Ik betwijfel het. | |
TheFreshPrince | maandag 22 oktober 2018 @ 00:08 |
Zo... goed kapot https://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/368107/horner-zo-n-stint-kon-niet-zeiden-al-onze-rekenmodellen/
| |
trein2000 | maandag 22 oktober 2018 @ 00:10 |
Ik niet, er komt meer vuil (en water) op de lens en dan schakelt ie weg naar de halo cam | |
Noppie2000 | maandag 22 oktober 2018 @ 00:11 |
Da's geen vuil, die is kaduuk. | |
ondeugend | maandag 22 oktober 2018 @ 00:11 |
| |
trein2000 | maandag 22 oktober 2018 @ 00:11 |
Oh haha nu zie ik het pas | |
vosss | maandag 22 oktober 2018 @ 00:11 |
En dan nòg zijn er mensen die het allemaal niet zo heel bijzonder vonden wat Max heeft laten zien. Hoe dik is die plank voor hun harses wel niet? | |
Themeparktommy | maandag 22 oktober 2018 @ 00:15 |
Mwa, zo bijzonder was dat niet hoor, volgens sommige users hier... | |
ondeugend | maandag 22 oktober 2018 @ 00:16 |
Ik vind deze wel mooi | |
Anonymousz | maandag 22 oktober 2018 @ 00:17 |
🇫🇮Raikkonengod🇫🇮 | |
trein2000 | maandag 22 oktober 2018 @ 00:18 |
Bevestigd, ocon dsq | |
aesop | maandag 22 oktober 2018 @ 00:18 |
Het plan was een tweestopper, daar ging ik thuis ook vanuit. Ongelooflijk dat ie hiermee zo kort op Kimi eindigt en Ham achter zich weet te houden. Het team vroeg hem om rustig aan te doen, en hij zegt doodleuk dat ie al rustig aandoet... | |
trein2000 | maandag 22 oktober 2018 @ 00:21 |
KMag ook DSQ. | |
ondeugend | maandag 22 oktober 2018 @ 00:24 |
de beschreven perso https://www.formula1.com/(...)aVqOoKwY8qSuSoa.html
| |
#ANONIEM | maandag 22 oktober 2018 @ 00:36 |
Wat een genot was dat gevecht. | |
#ANONIEM | maandag 22 oktober 2018 @ 01:09 |
Brandstofverbruik mag niet te hoog zijn, wat een onzin! Dat soort milieu-idioterie hoort niet thuis in deze sport. | |
Bonobo11 | maandag 22 oktober 2018 @ 02:00 |
Geweldige race! | |
sasquatsch | maandag 22 oktober 2018 @ 02:48 |
Regels zijn regels. Dus terecht bestraft. En een groenere F1 was een van de pijlers van de FIA waarop de regels vanaf 2014 gebaseerd zijn. Dat was het hele idee achter deze hybride motoren. Alleen vind ik het vreemd dat Magnussen meer dan 105kg bij zich had. En Szafnauer heeft geen gelijk, want Ricciardo is er in 2014 al voor bestraft. Toen is zijn tweede plek afgenomen in Australië. | |
twiFight | maandag 22 oktober 2018 @ 03:03 |
Ik vind dat altijd zo slap he, vooral van de 'fans' die reageren. De regels zijn er en die zijn bekend. Dan niet achteraf gaan janken "ja maar hij heeft er toch geen voordeel van" blablabla. Of je past met zijn allen de regel aan (bij voorkeur niet mid-season), of je volgt ze gewoon. Dat is de sport, take it or leave it. | |
mikieu | maandag 22 oktober 2018 @ 07:29 |
Stelling: RB had Ric net zoals Ham binnengehaald tijdens de VSC. | |
SnowOokami | maandag 22 oktober 2018 @ 08:01 |
Idd, je zou denken dat ze de tank exact op 105kg ontwerpen (minder gewicht, minder groot). | |
Tarado | maandag 22 oktober 2018 @ 08:09 |
leuke race, top circuit is dit toch wel | |
DeeBee | maandag 22 oktober 2018 @ 08:36 |
Hele topic telkens reageren op bianconerigod, lol. Dit vat het prima samen. | |
klaasweetalles | maandag 22 oktober 2018 @ 08:41 |
Max had kunnen winnen als Lewis niet zo dichtbij was gekomen Ik heb ook echt het idee dat max vrije doortocht kreeg vanaf positie achtien tot positie 7 niemand durft het aan en iedereen laat hem voorbij gaan dus zo bijzonder zijn die inhaal manouvres nou ook weer niet.... | |
trein2000 | maandag 22 oktober 2018 @ 08:43 |
Je hebt natuurlijk ook brandstof nodig voor de opwarmronde en je in-lap. Dat zou het kunnen zijn. | |
trein2000 | maandag 22 oktober 2018 @ 08:44 |
Dat dus, geweldig circuit | |
nogeenoudebekende | maandag 22 oktober 2018 @ 08:46 |
En voor monsters moet er ook nog wat in de tank overblijven. | |
StephanL | maandag 22 oktober 2018 @ 08:48 |
Race terug kijk genot | |
Asschen_sukar | maandag 22 oktober 2018 @ 09:10 |
Iedereen snapt dat zijn auto veel sneller is, dus is het zonde van je banden om het gevecht aan te gaan. Uiteindelijk verlies je toch, dus kan je beter je focus leggen op het behoud van je positie ten opzichte van de rest. Zelfde is als Vettel of Hamilton achteraan starten. Weerstand begint pas in de top 8 ofzo. | |
TAV74 | maandag 22 oktober 2018 @ 09:13 |
Hij werd dan ook geen DOTD door de opmars naar P6/7, maar door de race die er op volgde. Neem maar aan dat mensen die hier doen voorkomen alsof het gisteren geen toprace van Verstappen was een poging tot trollen doen of er echt heel weinig van snappen. | |
klaasweetalles | maandag 22 oktober 2018 @ 09:17 |
Je zag gewoon iedereen opzij gaan Maar dat heeft natuurlijk ook met de kwaliteit van Max xijn inhaalkunsten te maken want je moet toch altijd op de juiste plekken in het circuit proberen in te halen Als je 2e wordt vanaf postiie 18 is het logisch dat het een topprestatie is goser [ Bericht 8% gewijzigd door Nattekat op 22-10-2018 10:50:50 ] | |
Sunri5e | maandag 22 oktober 2018 @ 10:12 |
Honda was niet zo best gister. | |
VEM2012 | maandag 22 oktober 2018 @ 10:14 |
Ik denk dat hij het werd door het gevecht met Hamilton. Als je over de gehele race kijkt is Kimi in mijn beleving toch degene die het het beste heeft gedaan. Geweldige start. Onder druk steeds de juiste keuzes gemaakt. Zich niet gek laten maken door het team. Dat gevecht met Hamilton was ook top, maar het is ook wel makkelijker als je de naam hebt liever er samen af te vliegen dan iets kado te geven en dan te vechten met de persoon die met een derde plaats zo goed als zeker is van de titel die die bij er samen afvliegen ineens 25 punten van zijn voorsprong zou zien verdampen (even uitgaande van dat Kimi geluisterd zou hebben naar de daarop volgende teamorder). | |
fathank | maandag 22 oktober 2018 @ 10:17 |
Hartley gewoon in de punten nadat ie van de achterste rij is gestart. | |
_-_ratjetoe_-_ | maandag 22 oktober 2018 @ 10:23 |
F1 gaat om het produceren van de beste motor, efficiëntie is nu eenmaal een belangrijke component in het ontwerpen van motoren. Meer dan terechte regel. Hopelijk wordt verder aangescherpt met 2.8% per jaar, het Efficient World Scenerio van de IEA volgend. | |
_-_ratjetoe_-_ | maandag 22 oktober 2018 @ 10:24 |
Gejuich dat deze motor veel beter zou zijn dan Renault was zwaar overdreven inderdaad. | |
Gruj0 | maandag 22 oktober 2018 @ 10:36 |
Arrivabene gisteren bij de huldiging van Raikkonen. Echt prachtig, maar ook emotioneel om te zien. Arrivabene wilde hem helemaal niet kwijt. Waarschijnlijk beseften ze allemaal dat dit de laatste P1 is voor Kimi in een Ferrari en dus eigenlijk zijn waardige afscheid van Ferrari. Damn, als ik Seb was zou ik moeite doen om Kimi de resterende races de overwinning te bezorgen. Vettel zal toch geen WK worden. Viel het iemand ook op dat Kimi na 5 jaar weer winst, nadat hij uit zijn auto was gestapt, niet naar de engineers toeging om met hen de overwinning te vieren? Zal dat zijn omdat hij weg moet bij Ferrari? | |
Red_85 | maandag 22 oktober 2018 @ 10:40 |
Werd hij niet direct weggetrokken door de protocolman? Toen hij uitstapte keek hij tijdens het juichgebaar wel naar die gasten. En denk je dat na de podiumceremonie niet gewoon keihard gezopen wordt met z'n allen? En Kimi is Kimi. Iemand die ontbijt met een diazepam/valium/lithium cocktail heeft nog meer emotie. | |
maan_man | maandag 22 oktober 2018 @ 10:44 |
Ik denk dat het lastig is om daar iets over te zeggen zonder data. Die auto is meer dan alleen de motor. Als jij de prestatie van de Renault koppelt aan het resultaat van Max of Stoffel dan kom jij ook tot een hele andere conclusie, terwijl het dezelfde motor is. | |
Gruj0 | maandag 22 oktober 2018 @ 10:45 |
Ik weet dat Kimi een ijskonijn is, maar toch. Ik zocht er wat meer achter omdat hij niet echt goed behandeld is/wordt door Ferrari. Normaal gesproken vliegt Hamilton de zijne direct in de armen. Hetzelfde wb Vettel en Max. Max had overigens een prachtsuit aan. RBR weet hoe ze moeten marketen. Maar misschien ook wel halsoverkop gemaakt aangezien in zijn rechterschoen opeens een gat stond (iemand die dit beter kon zien?). | |
VEM2012 | maandag 22 oktober 2018 @ 10:46 |
Ik denk dat ze meer gokken op dat Honda in de toekomst wel op het niveau Mercedes kan komen, waar ze dat opgegeven hebben met Renault. Overigens heb ik het idee dat Mercedes vanwege het vrijwel onbegrensde budget jaar in jaar uit de beste zal zijn, tenzij ze bij een regelwijziging even echt een denkfout maken (en die kans is klein vanwege dat enorme budget). Je ziet dat ook dit seizoen weer. Ferrari was gewaagd aan Mercedes, maar in no time heeft Mercedes weer een idiote voorsprong. Ongekend. | |
VEM2012 | maandag 22 oktober 2018 @ 10:47 |
Nee, dat is meer zijn karakter. Is nooit een blije geit geweest. | |
Gruj0 | maandag 22 oktober 2018 @ 10:48 |
Ik heb daar nog steeds een " " gevoel bij. Dat ze (Merc) dit zo snel hebben weten recht te trekken. | |
Tarado | maandag 22 oktober 2018 @ 10:49 |
het zou al heel wat zijn als Max volgend jaar 1 of een paar races kan winnen met die Honda achterin, meedoen om het kampioenschap lijkt me wat teveel gevraagd, hopelijk in 2020 | |
Nattekat | maandag 22 oktober 2018 @ 10:52 |
Helpt niet mee dat Vettel er zo'n bende van maakt. | |
VEM2012 | maandag 22 oktober 2018 @ 10:52 |
Hamilton acteert alles. Zelfs als die gaat schijten trekt hij daarbij aangeleerde bekken Vettel en Max zijn meer van het type blije geit, al verwacht ik dat Max als winnen voor hem normaler wordt ook wat nuchterder zal worden. Ik vind het overigens ook overdreven vaak. 20 jaar terug zag je dat veel minder, dat gefeest met het team. Volgens mij was het Schumacher die het team er echt bij ging betrekken, maar die deed dat volgens mij omdat hij ervan overtuigd was dat het team dan harder voor hem ging werken. | |
fathank | maandag 22 oktober 2018 @ 10:52 |
Ferrari speelde vals met het hybride pakket. Daar is met de installatie van een extra sensor een einde aan gemaakt. | |
Gruj0 | maandag 22 oktober 2018 @ 10:53 |
Ik denk dat dat er wel in zit. Kijk wat hij nu uit die "Tag Heuer" ( ) haalt. Uit een Honda zal hij zeker meer weten te halen. De support door Honda zal wel beter lopen dan de support van Renault. Ben meer benieuwd hoe Ric het gaat doen in de Renault. | |
VEM2012 | maandag 22 oktober 2018 @ 10:55 |
Wie niet? Er is geen reet meer aan als een team zo lang zo dominant is. Het zou mij echt niet verbazen als Mercedes de komende 10 jaar ook alle wk’s wint. En Hamilton straks alle records te pakken heeft. Eigenlijk kan Max het beste met Mercedes afspreken dat hij Hamilton op gaat volgen. En dan stiekem Elon Musk opnaaien om Hamilton naar Mars te schieten. | |
Tarado | maandag 22 oktober 2018 @ 10:55 |
Op basis van wat? Voorlopig laat Honda nog echt te weinig zien, behalve uitspraken van een ieder die Honda gerelateerd is of gaat zijn dat ze er volgend jaar echt staan is er te weinig om daar vanuit te gaan | |
Gruj0 | maandag 22 oktober 2018 @ 10:55 |
Volgens Ferrari is dit niet het geval. Als ze echt vals hadden gespeeld, had Mercedes dat wel breed in de media gegooid of niet? Wat Ferrari heeft gedaan is niet als illegaal door de FIA bestempeld. | |
VEM2012 | maandag 22 oktober 2018 @ 10:55 |
Ook zonder fouten was hij dit jaar geen wereldkampioen geworden. Reken maar na. | |
VEM2012 | maandag 22 oktober 2018 @ 10:56 |
Bron? | |
nogeenoudebekende | maandag 22 oktober 2018 @ 10:58 |
Niet illegaal nee maar de FIA heeft wel de regels voor volgend jaar aangepast. Beetje 1+1 als je het mij vraagt. | |
Gruj0 | maandag 22 oktober 2018 @ 10:59 |
Hoeveel waarde moet je hechten aan een coureur die alle records heeft/zal verbreken omdat zijn auto technisch te overdominant is voor de rest? Het is niet dat ik Hamilton haat of zo, integendeel. Hij zal vast een goede kerel zijn, maar dat overacting en arrogante van hem ligt mij niet echt. Ik hoop dat in 2020 Merc Bottas gedag zegt en Max welkom, zodat Max flink wat druk op Hamilton kan leggen. Ocon en Russel mogen dan coureurtje spelen bij het B team van Merc: Williams. | |
Tarado | maandag 22 oktober 2018 @ 11:00 |
dat weet je toch niet? Hij heeft het vroeg weggegeven ipv het spannend houden, dan weet je nooit hoe races verlopen | |
Gruj0 | maandag 22 oktober 2018 @ 11:00 |
Tja, Merc is ook sneaky. Hebben zij begin dit seizoen niet aan Pirelli gevraagd om de banden wat dunner te maken? Toen lagen de banden Merc opeens wel maar Ferrari niet. Vraag: Waarom heeft Merc altijd haar pitbox bij de pit entry (de allereerste pitbox bij de entry)? Ze trekken daar toch voordeel uit omdat ze altijd rustig naar binnen en naar buiten kunnen? | |
Nattekat | maandag 22 oktober 2018 @ 11:02 |
Nagerekend, hij zou voor Hamilton staan. F1 / Hamilton vs Vettel - De titelstrijd van 2018 | |
Sked | maandag 22 oktober 2018 @ 11:04 |
Lewis en Max samen gaat nooit gebeuren. | |
VEM2012 | maandag 22 oktober 2018 @ 11:05 |
En hoe hebben die regels dan effexct dit jaar? Het is veel eerder dat Mercedes Sassi heeft weggekocht (unlimited budget!) en daarmee de stappen heeft kunnen zetten. Het ging ook ineens een klap beter met de nieuwe motor bij Mercedes. Het is natuurlijk altijd wel handig als je precies weet wat de concurrent doet. Dus niet Ferrari werd minder, nee Mercedes maakte een stap die idioot groot was. | |
maan_man | maandag 22 oktober 2018 @ 11:06 |
Worden die niet verdeeld op basis de uitslag van het kampioenschap van afgelopen jaar. | |
Tarado | maandag 22 oktober 2018 @ 11:07 |
nee Ferrari had duidelijk meer straight line speed wat ze kwijt zijn na het plaatsen van die sensors | |
VEM2012 | maandag 22 oktober 2018 @ 11:07 |
Ik vind Hamilton niet bijzonder. Die mening kan ik alleen bijsturen als hij echt presteert in een gelijkwaardige auto, maar dat ging hem begin dit jaar slecht af. Hij had donders veel geluk dat het hem nauwelijks punten kostte, maar anders had hij het dit jaar wellicht niet gered (omdat ook Vettel onder druk gewoon extra fouten maakt en die dus waarschijnlijk beter had gepresteert). | |
VEM2012 | maandag 22 oktober 2018 @ 11:09 |
Je ziet toch het puntenverschil? En het snelheidsverschil? Zelfs Bottas doet nu vaak weer vooraan mee. Dat is niveau Sainz ofzo. | |
VEM2012 | maandag 22 oktober 2018 @ 11:09 |
Wereldkampioen. Dat is gewoon de regel. | |
_-_ratjetoe_-_ | maandag 22 oktober 2018 @ 11:10 |
Het eeuwige motto van Honda: volgend jaar een goede motor. | |
Tarado | maandag 22 oktober 2018 @ 11:12 |
maar toch zijn het net mensen die coureurs, zo relaxed als Hamilton gisteren was zou hij niet zijn als er nog een echte strijd om het kampioenschap zou zijn en Kimi won dus wat bedoel je eigenlijk? | |
VEM2012 | maandag 22 oktober 2018 @ 11:13 |
Jouw berekening klopt mijns inziens niet. Cijfermatig wellicht wel, maar de onderbouwing ben ik het niet mee eens. | |
Nattekat | maandag 22 oktober 2018 @ 11:13 |
Dan ga je er op in. Ik ben nog redelijk conservatief geweest. | |
fathank | maandag 22 oktober 2018 @ 11:14 |
Er zijn meerdere berichten hierover geweest. Uit de gpsdata bleek dat Ferrari ineens een idiote sprong had gemaakt in snelheid op de rechte stukken. En dat voordeel was ineens verdwenen ha het plaatsen van de 2e sensor. Ferrari dat zegt dat het ene niks met andere te maken heeft is natuurlijk een gevalletje 'Wij van WC-eend'. [ Bericht 8% gewijzigd door fathank op 22-10-2018 11:19:37 ] | |
VEM2012 | maandag 22 oktober 2018 @ 11:14 |
Nogmaals: bron? Het verschil is ontstaan na de zomerstop en die sensors werd al veel eerder over gesproken. | |
VEM2012 | maandag 22 oktober 2018 @ 11:14 |
Dat is Renault. | |
Tarado | maandag 22 oktober 2018 @ 11:15 |
heb ik ooit al eens geplaatst, ik zal even kijken of ik het kan terugvinden maar de laatste keer dat Ferrari dat snelheidsvoordeel had was op Spa | |
VEM2012 | maandag 22 oktober 2018 @ 11:17 |
Kimi won door een strategische fout van Hamilton. Als die gewoon had afgewacht had hij na de stop van Kimi simpelweg de leiding kunnen nemen, later wisselen (Kimi was op US gestart) en vervolgens erop en erover. Wat hij wellicht in de praktijk niet had gedaan omdat hij alleen maar hoeft te consolideren, maar Mercedes was ook hier weer de snelste. | |
TAV74 | maandag 22 oktober 2018 @ 11:18 |
Ik vind hem goed, maar niet zo goed als zijn records doen vermoeden. In ieder geval niet categorie Senna/Schumacher. Vettel ook niet trouwens. Maar blijft moeilijk hem echt op waarde te schatten in een superieure auto met een matige pannenkoek als teamgenoot. | |
Tarado | maandag 22 oktober 2018 @ 11:20 |
mwa niet helemaal met je eens, in kwalificatie nagenoeg gelijk met Ferrari en ook qua race pace wel gelijkwaardig, dat Hamilton af en toe sneller was kwam omdat hij 2 pitstops gedaan had | |
VEM2012 | maandag 22 oktober 2018 @ 11:20 |
Bv China. Dat was geen fout van Vettel. Hamilton maakte gisteren een fout die hem meer heeft gekost dan de tik die Vettel kreeg en niet noodzakelijk een fout was (hij moet nu eenmaal vol ervoor gaan). De aanvaring tussen Hamilton en Vettel was niet noodzakelijk een fout van Vettel. En had net zo goed fout af kunnen lopen voor Hamilton (had je het dan op basis van toeval een fout van Hamilton genoemd?). Ik noem maar wat. | |
VEM2012 | maandag 22 oktober 2018 @ 11:22 |
Maar het gaat dus om de sprong die Mercedes heeft gemaakt na de zomerstop. Dus hoe heeft die sensor daarmee te maken? Voor de zomerstop draaide het bij Ferrari nog prima en waren ze gewaagd aan Mercedes. | |
VEM2012 | maandag 22 oktober 2018 @ 11:22 |
En die sensor is ruim daarvoor al geplaatst. | |
Tarado | maandag 22 oktober 2018 @ 11:23 |
hier het artikel
| |
VEM2012 | maandag 22 oktober 2018 @ 11:24 |
Eens. Schumacher was de beste. Daarom hoop ik ook dat zijn record blijft staan en dat niet een Hamilton die over kan nemen op basis van het budget van Mercedes. | |
VEM2012 | maandag 22 oktober 2018 @ 11:27 |
1 pitstop was duidelijk de snelste strategie. Ik heb het niet zozeer over rondetijden, maar over het geheel. Kimi was in het begin niet eens echt sneller met de US. Hamilton kon prima volgen. Echt, gewoon wachten tot Kimi stopt, langer buiten blijven en dan pas naar binnen en hij had er naartoe gereden en was dan sneller geweest met verser rubber. Het verschil was op dit circuit wel veel minder groot dan de afgelopen wedstrijden. | |
Tarado | maandag 22 oktober 2018 @ 11:28 |
voor mij is Hamilton ook niet van het kaliber Schumacher al is het alleen maar omdat hij door z'n teammaat verslagen is , als ik Rosberg zie moet ik toch altijd glimlachen | |
VEM2012 | maandag 22 oktober 2018 @ 11:29 |
Een tweet is geen artikel en het is slechts een (suggestieve) vraag. Een gerucht is geen feit. | |
VEM2012 | maandag 22 oktober 2018 @ 11:32 |
Ook. Daarom word ik ook een beetje misselijk als ik dat gekakel bij Ziggo hoor over hoe fantastisch hij wel niet is. Je kan twisten over de vraag wie beter is, Vettel of Hamilton, maar Hamilton zo op een voetstuk plaatsen is naar mijn mening echt onzinnig. | |
Tarado | maandag 22 oktober 2018 @ 11:32 |
OK dan niet, maar het lijkt me geen toeval | |
Nattekat | maandag 22 oktober 2018 @ 11:33 |
Twisten? Hamilton > Vettel, punt. | |
Tarado | maandag 22 oktober 2018 @ 11:33 |
het blijft een Engelse sport dus ook Olav & co worden daarmee besmet | |
Tarado | maandag 22 oktober 2018 @ 11:34 |
dit jaar zeker, Vettel heeft teveel fouten gemaakt | |
DKUp | maandag 22 oktober 2018 @ 11:34 |
Kijkcijfers waren gisteren best goed bij Ziggy 4. Autosport F1 GP USA (Ziggo) 1.369.000 kijkers, marktaandeel 18,1 | |
TAV74 | maandag 22 oktober 2018 @ 11:36 |
Dit seizoen hoef je er niet over te discussieren inderdaad. Vettel heeft teveel zelf laten liggen om hem de betere te noemen. Als je ze echt in een gelijke auto zet ontlopen ze elkaar op pure snelheid niet of nauwelijks vermoed ik, maar ik denk dat Hamilton op beslissende momenten net even slimmer is. | |
TheFreshPrince | maandag 22 oktober 2018 @ 11:37 |
Ik zag het op het werk ook wel. 10 jaar terug had ik maar 1 collega waarmee ik over F1 kon praten, de rest keek je schaapachtig aan. Met Max in de F1 was het soms het gesprek bij de koffie-automaat. Op het moment ben ik deeltijd ZZP'er / half met pensioen dus heb niet zoveel collega's | |
VEM2012 | maandag 22 oktober 2018 @ 11:40 |
Begin dit jaar in een gelijkwaardige auto was Vettel beter. Vorig jaar presteerde Vettel beter in een mindere auto de eerste helft van het seizoen. Dus voor mij is Vettel overduidelijk de betere rijder. | |
VEM2012 | maandag 22 oktober 2018 @ 11:43 |
Dan ben je vergeten hoe Hamilton in de eerste seizoenshelft zijn shit verloor. Het was puur geluk dat het hem nauwelijks punten heeft gekost, waar ieder foutje bij Vettel dit jaar echt dramatisch uit heeft gepakt. Beiden zijn onder druk gewoon bezweken. Wat bij Vettel meer iets van de laatste jaren is en bij Hamilton vrij structureel. | |
Tarado | maandag 22 oktober 2018 @ 11:43 |
daar heeft hij naar mijn mening toch wat teveel fouten voor gemaakt | |
trein2000 | maandag 22 oktober 2018 @ 11:58 |
Wel nee, zodra er enigszins druk op komt knakt Vettel meteen. Dan ben je geen topper | |
bloodymary1 | maandag 22 oktober 2018 @ 11:59 |
Perfecte tijd om 20.00 's avonds. Lekker kijken onder het eten. Al zullen veel dat al eerder gedaan hebben. Maar dan nog prime time. | |
twiFight | maandag 22 oktober 2018 @ 12:01 |
Dan krijg je met een grotendeels europese klasse de facto veel nachtraces natuurlijk. Vind ik niet erg, maar dan moeten al die circuits aangepast worden. En ik kan de discussies over wel/niet goede rijders nooit serieus nemen omdat je bij het meerendeel er bias doorheen ziet druipen van oordelen over de persoon, ipv rijderskwaliteiten. | |
Tarado | maandag 22 oktober 2018 @ 12:13 |
volgende week dezelfde tijd toch? | |
VEM2012 | maandag 22 oktober 2018 @ 12:24 |
Dit seizoen was wat dat betreft een dieptepunt ja. | |
VEM2012 | maandag 22 oktober 2018 @ 12:26 |
Hij heeft anders ook onder zware druk enkele titels binnengehaald. Hamilton is net zo min stabiel. Dat valt alleen niet zo op als je een auto hebt die ongeveer een halve tot hele seconde per ronde sneller is en je een teamgenoot hebt die zeer middelmatig is. | |
Tarado | maandag 22 oktober 2018 @ 12:27 |
zou die Bottas bij een psychiater lopen? Wat lijkt me dat een verschrikking om iedere keer aan de kant te moeten hoe begrijpelijk dan ook | |
VEM2012 | maandag 22 oktober 2018 @ 12:35 |
Ik denk dat hij naar zijn loonstrookje kijkt en de drie lekker wijven die in zijn bed op hem wachten en er wel weer overheen komt. | |
Tarado | maandag 22 oktober 2018 @ 12:36 |
hij is getrouwd met z'n zus en het lijkt me toch een dreun keer op keer | |
VEM2012 | maandag 22 oktober 2018 @ 12:39 |
Nou, daar word je ook niet vrolijk van inderdaad. Misschien is het de foto, maar zo op het eerste gezicht word ik er niet heel warm van. | |
twiFight | maandag 22 oktober 2018 @ 13:14 |
Finnen zijn ook een heel ander volk en ik denk dat bottas en vettel en hamilton er niet zo mee zit hoe een stel middelmatige fokkers over ze denken. Allemachtig wat laten een paar mensen hier zich kennen zeg. | |
daNpy | maandag 22 oktober 2018 @ 13:16 |
Mooi he | |
Gruj0 | maandag 22 oktober 2018 @ 13:17 |
Zij ziet er echt knap uit hoor. Je vergist je 100%. Ik denk een van de mooiste vrouwen op het grid (als ze er is). | |
motorbloempje | maandag 22 oktober 2018 @ 13:27 |
| |
Sjemmert | maandag 22 oktober 2018 @ 13:29 |
Met zijn zus lol | |
bloodymary1 | maandag 22 oktober 2018 @ 13:37 |
Haha, inderdaad. Net zo'n saaie grijze muis. | |
Smacked_Actor | maandag 22 oktober 2018 @ 13:38 |
Sky wist te melden dat Ferrari erachter is gekomen dat de upgrades die ze in en na Singapore op de auto hadden geplaatst, niet werkten en dat ze dit weekend weer terug zijn gegaan naar het pakket dat ze in Spa hadden. Vandaar dat Ferrari weer op snelheid is. Er zou dus iets mis zijn bij de design afdeling en/of de correlatie design/windtunnel/praktijk. Weet niet of dit hier al langs is gekomen.... | |
VEM2012 | maandag 22 oktober 2018 @ 13:43 |
Dat kan. Ik zie ook maar een foto. | |
VEM2012 | maandag 22 oktober 2018 @ 13:45 |
Ik ken meerdere Finse vrouwen. Daar zitten ook echt leuke vrouwen bij. Maar die zullen ook vast foto’s hebben waar ze er helemaal niet zo leuk uitzien. Heel relevant is het allemaal niet. | |
VEM2012 | maandag 22 oktober 2018 @ 13:46 |
Dat is dan wel de zoveelste blunder dit seizoen daar. Lijkt wel een vloek. | |
Nattekat | maandag 22 oktober 2018 @ 13:47 |
Goed, het lijkt me dat er genoeg nagepraat is over de race. Tot donderdag | |
zoem | donderdag 25 oktober 2018 @ 17:30 |
F1 / [live] Formula 1 2018 Gran Premio de México #160 |