Ik mag hopen van nietquote:Op zondag 21 oktober 2018 23:46 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee zo interpreteer ik hem ook.
Maar, ik denk dat het een doelredenatie is. Niet dat het er letterlijk staat, dat zou een gigaschandaal zijn.
Ja, geestelijk gehandicapte die het geluid van voorbij razende F1-bolides nadoetquote:
quote:
Vanwege een beetje vuil op de lens?quote:Op maandag 22 oktober 2018 00:02 schreef Nattekat het volgende:
https://streamable.com/nagfv
Dit verklaart waarom er geen onboardbeelden van Max waren
Filmpje uitkijken.quote:Op maandag 22 oktober 2018 00:06 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Vanwege een beetje vuil op de lens?
Heb je m afgekeken?quote:Op maandag 22 oktober 2018 00:06 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Vanwege een beetje vuil op de lens?
Ja heb ik gedaan?quote:
Zo... goed kapotquote:Op maandag 22 oktober 2018 00:02 schreef Nattekat het volgende:
https://streamable.com/nagfv
Dit verklaart waarom er geen onboardbeelden van Max waren
quote:Verstappen maakte indruk door in de laatste stint maar liefst 33 ronden te doen met een set supersofts. "Dat was zo indrukwekkend", aldus Horner. "Al onze rekenmodellen vertelden ons dat zijn banden onmogelijk tot het einde mee zouden gaan, maar hij bleef ze maar aan de praat houden, net als in bijvoorbeeld Oostenrijk en Barcelona. Hij heeft een ongelooflijke race gereden. Als hij geen Driver Of The Day is geworden, dan had hij dat wel moeten zijn." Fans wereldwijd hebben Verstappen wel tot Driver Of The Day verkozen na de wedstrijd in Amerika.
Ik niet, er komt meer vuil (en water) op de lens en dan schakelt ie weg naar de halo camquote:
Da's geen vuil, die is kaduuk.quote:Op maandag 22 oktober 2018 00:10 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik niet, er komt meer vuil (en water) op de lens en dan schakelt ie weg naar de halo cam
quote:Op maandag 22 oktober 2018 00:02 schreef Nattekat het volgende:
https://streamable.com/nagfv
Dit verklaart waarom er geen onboardbeelden van Max waren
Oh haha nu zie ik het pasquote:
En dan nòg zijn er mensen die het allemaal niet zo heel bijzonder vonden wat Max heeft laten zien.quote:
Mwa, zo bijzonder was dat niet hoor, volgens sommige users hier...quote:Op maandag 22 oktober 2018 00:08 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Zo... goed kapot
https://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/368107/horner-zo-n-stint-kon-niet-zeiden-al-onze-rekenmodellen/
[..]
Het plan was een tweestopper, daar ging ik thuis ook vanuit. Ongelooflijk dat ie hiermee zo kort op Kimi eindigt en Ham achter zich weet te houden. Het team vroeg hem om rustig aan te doen, en hij zegt doodleuk dat ie al rustig aandoet...quote:Op maandag 22 oktober 2018 00:11 schreef vosss het volgende:
[..]
En dan nòg zijn er mensen die het allemaal niet zo heel bijzonder vonden wat Max heeft laten zien.
Hoe dik is die plank voor hun harses wel niet?
quote:LH: Was it close between us? I think I gave you too much space
MV: I think you could have squeezed a bit more! Yeah!
LH: I never know with you. I didn't want a coming to come together...
MV: A bit of wheel-banging is... I was also thinking 'I don't know what Lewis is going to do here!'
LH: I couldn't see you!
MV: It was alright - I was just really struggling with the tyres the last two or three laps but, yeah, made it a bit more fun!
Wat een genot was dat gevecht.quote:Op maandag 22 oktober 2018 00:24 schreef ondeugend het volgende:
de beschreven perso
https://www.formula1.com/(...)aVqOoKwY8qSuSoa.html
[..]
Brandstofverbruik mag niet te hoog zijn, wat een onzin! Dat soort milieu-idioterie hoort niet thuis in deze sport.quote:Diskwalificatie Ocon en Magnussen om brandstofverbruik
Esteban Ocon en Kevin Magnussen zijn uit de uitslag van de Amerikaanse Grand Prix Formule 1 geschrapt. De rijders van Force India en Haas overschreden de limieten van het brandstofverbruik.
Meteen na de aankomst kondigde de FIA aan dat de wagens van Esteban Ocon en Kevin Magnussen zouden worden onderzocht. Ocon overschreed in de eerste ronde van de race met zijn Force India de bovengrens op het brandstofverbruik, die op 100 kilogram brandstof per uur ligt. De Fransman verliest zijn achtste plek.
Magnussen verbruikte dan weer te veel brandstof over de hele race, meer dan de toegestane 105 kilo. Ook de Deen verdwijnt uit de uitslag en verliest net zoals zijn team Haas de twee gescoorde punten van de negende plek.
Sergio Perez stijgt door die dubbele uitsluiting van tien naar acht. Brendon Hartley en Marcus Ericsson komen ook de top-tien binnen. Stoffel Vandoorne blijft buiten de punten, hij is elfde in de eindrangschikking.
"Er was een plotse piek in het verbruik, maar die daalde daarna weer", legde Force India-teambaas Otmar Szafnauer uit voor het bekendmaken van de straf van Ocon. "Als je het over de hele ronde bekijkt, was het verbruik neutraal en hebben we er geen voordeel uitgehaald. Het is de eerste keer dat zoiets gebeurt. Als je buiten de baanlimieten gaat en er geen voordeel bij behaalt, bestraffen ze je ook niet. Hier is geen precedent voor."
Regels zijn regels. Dus terecht bestraft. En een groenere F1 was een van de pijlers van de FIA waarop de regels vanaf 2014 gebaseerd zijn. Dat was het hele idee achter deze hybride motoren.quote:Op maandag 22 oktober 2018 01:09 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Brandstofverbruik mag niet te hoog zijn, wat een onzin! Dat soort milieu-idioterie hoort niet thuis in deze sport.
Idd, je zou denken dat ze de tank exact op 105kg ontwerpen (minder gewicht, minder groot).quote:Op maandag 22 oktober 2018 02:48 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Regels zijn regels. Dus terecht bestraft. En een groenere F1 was een van de pijlers van de FIA waarop de regels vanaf 2014 gebaseerd zijn. Dat was het hele idee achter deze hybride motoren.
Alleen vind ik het vreemd dat Magnussen meer dan 105kg bij zich had.
En Szafnauer heeft geen gelijk, want Ricciardo is er in 2014 al voor bestraft. Toen is zijn tweede plek afgenomen in Australië.
Dit vat het prima samen.quote:Op maandag 22 oktober 2018 08:09 schreef Tarado het volgende:
leuke race, top circuit is dit toch wel
Je hebt natuurlijk ook brandstof nodig voor de opwarmronde en je in-lap. Dat zou het kunnen zijn.quote:Op maandag 22 oktober 2018 08:01 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Idd, je zou denken dat ze de tank exact op 105kg ontwerpen (minder gewicht, minder groot).
Dat dus, geweldig circuitquote:Op maandag 22 oktober 2018 08:09 schreef Tarado het volgende:
leuke race, top circuit is dit toch wel
En voor monsters moet er ook nog wat in de tank overblijven.quote:Op maandag 22 oktober 2018 08:43 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk ook brandstof nodig voor de opwarmronde en je in-lap. Dat zou het kunnen zijn.
Iedereen snapt dat zijn auto veel sneller is, dus is het zonde van je banden om het gevecht aan te gaan. Uiteindelijk verlies je toch, dus kan je beter je focus leggen op het behoud van je positie ten opzichte van de rest.quote:Op maandag 22 oktober 2018 08:41 schreef klaasweetalles het volgende:
Max had kunnen winnen als Lewis niet zo dichtbij was gekomen
Ik heb ook echt het idee dat max vrije doortocht kreeg vanaf positie achtien tot positie 7
niemand durft het aan en iedereen laat hem voorbij gaan
dus zo bijzonder zijn die inhaal manouvres nou ook weer niet....
Hij werd dan ook geen DOTD door de opmars naar P6/7, maar door de race die er op volgde. Neem maar aan dat mensen die hier doen voorkomen alsof het gisteren geen toprace van Verstappen was een poging tot trollen doen of er echt heel weinig van snappen.quote:Op maandag 22 oktober 2018 08:41 schreef klaasweetalles het volgende:
Max had kunnen winnen als Lewis niet zo dichtbij was gekomen
Ik heb ook echt het idee dat max vrije doortocht kreeg vanaf positie achtien tot positie 7
niemand durft het aan en iedereen laat hem voorbij gaan
dus zo bijzonder zijn die inhaal manouvres nou ook weer niet....
Je zag gewoon iedereen opzij gaanquote:Op maandag 22 oktober 2018 09:13 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hij werd dan ook geen DOTD door de opmars naar P6/7, maar door de race die er op volgde. Neem maar aan dat mensen die hier doen voorkomen alsof het gisteren geen toprace van Verstappen was een poging tot trollen doen of er echt heel weinig van snappen.
Ik denk dat hij het werd door het gevecht met Hamilton.quote:Op maandag 22 oktober 2018 09:13 schreef TAV74 het volgende:
Hij werd dan ook geen DOTD door de opmars naar P6/7, maar door de race die er op volgde.
Hartley gewoon in de punten nadat ie van de achterste rij is gestart.quote:
F1 gaat om het produceren van de beste motor, efficiëntie is nu eenmaal een belangrijke component in het ontwerpen van motoren.quote:Op maandag 22 oktober 2018 01:09 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Brandstofverbruik mag niet te hoog zijn, wat een onzin! Dat soort milieu-idioterie hoort niet thuis in deze sport.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |