Me niet eens gerealiseerdquote:Op zondag 21 oktober 2018 21:36 schreef heywoodu het volgende:
Nou Kimi, kom op. Zou heel tof zijn als hij na bijna 6 jaar eindelijk nog eens een race kan winnen
Echt een bandengodquote:Op zondag 21 oktober 2018 21:37 schreef franklop het volgende:
Bandjes van Max zien er nog prima uit.
DC zei dat het een Ferrari tactiek kan zijn om Max net binnen DRS te laten komen om het zo moeilijk voor HAM te maken om bij Max te komen.quote:
Wie weet.quote:Op zondag 21 oktober 2018 21:39 schreef daNpy het volgende:
Heeft Kimi nu wel voldoende brandstof bij?
Haha idd.quote:Op zondag 21 oktober 2018 21:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
DC zei dat het een Ferrari tactiek kan zijn om Max net binnen DRS te laten komen om het zo moeilijk voor HAM te maken om bij Max te komen.
Ja duh, die heeft niets te verliezen.quote:Op zondag 21 oktober 2018 21:37 schreef Parzival het volgende:
met nog minder ronden te gaan.. zou VER nog weleens echt kunnen gaan verdedigen..
Bottasquote:
er al een aantal keren net binnen geweestquote:Op zondag 21 oktober 2018 21:40 schreef marcodej het volgende:
Max blijft maar steeds buiten die seconde hangen.
Ga maarquote:Op zondag 21 oktober 2018 21:40 schreef ondeugend het volgende:
Jeeeeetje wat spannend. En ik moet plassen
Ik moet ook.quote:Op zondag 21 oktober 2018 21:40 schreef ondeugend het volgende:
Kunnen ze geen gokje wagen met de motor?quote:
zeikerd.quote:Op zondag 21 oktober 2018 21:40 schreef ondeugend het volgende:
Ik ookquote:Op zondag 21 oktober 2018 21:40 schreef ondeugend het volgende:
I voted for Stoffel Vandoorne as #F1DriveroftheDay. Make your vote here: https://www.formula1.com/en/vote.htmlquote:
Mwah spannende race maar Lewis gaat dit echt wel winnen hoor.quote:
Goed gereden, maar ruggengraatloze cucks verdienen geen awardsquote:
Op Sky gaven ze dat advies 5 rondes geleden.quote:Op zondag 21 oktober 2018 21:40 schreef ondeugend het volgende:
gainquote:Op zondag 21 oktober 2018 21:42 schreef Greys het volgende:
Wat zeiden ze nou over a whole lot of pain ahead?
Wijsquote:
Rusland 2.0 ditquote:Op zondag 21 oktober 2018 21:42 schreef StephanL het volgende:
Ver P2 is legendarisch, zeker na vorig jaar
Oh! Dan verstond de Duitse commentator het net als ik ook verkeerd. Dankquote:
Dat dus!!!quote:
Ja. Over achterblijversquote:Op zondag 21 oktober 2018 21:42 schreef Greys het volgende:
Wat zeiden ze nou over a whole lot of pain ahead?
Pain hoor. Volgens Channel4 althansquote:Op zondag 21 oktober 2018 21:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh! Dan verstond de Duitse commentator het net als ik ook verkeerd. Dank
Durft hij niet.quote:
Ja toch wel?quote:Op zondag 21 oktober 2018 21:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Pain hoor. Volgens Channel4 althans
quote:
Te laat binnen gehaald.quote:Op zondag 21 oktober 2018 21:48 schreef marcodej het volgende:
2-stoppertje dus strategisch blundertje.
Ferrari heeft jarenlang niet meegedaan en als hij al een kans had moest hij tweede viool spelenquote:Op zondag 21 oktober 2018 21:48 schreef Mansjester het volgende:
Snap de liefde voor Kimi niet. Die vent heeft jaren niks gewonnen in een fokking Ferrari. Dat is eerder dramatisch dan dat deze overwinning geweldig is
Alles behalve saai. Toprace.quote:Op zondag 21 oktober 2018 21:48 schreef BroesWillems het volgende:
Wat een top race. Super van Max, KiMi! En ook Vettel heeft zich goed herpakt na de spin!
Z'n sarcasme is geliefdquote:Op zondag 21 oktober 2018 21:48 schreef Mansjester het volgende:
Snap de liefde voor Kimi niet. Die vent heeft jaren niks gewonnen in een fokking Ferrari. Dat is eerder dramatisch dan dat deze overwinning geweldig is
Hij is zo vaak genaaid door Ferrari. Tis fijn dat hij weer eens wint.quote:Op zondag 21 oktober 2018 21:48 schreef Mansjester het volgende:
Heeft niet geholpen.quote:Op zondag 21 oktober 2018 21:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Had zodra we konden stemmen meteen voor Kimi gestemd.
Jep.quote:
Hij is gewoon niet snel genoeg. En daarnaast vind ik het ook nog eens een debiel. Ik ben geen fanquote:Op zondag 21 oktober 2018 21:49 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hij is zo vaak genaaid door Ferrari. Tis fijn dat hij weer eens wint.
Eet smakelijk!quote:Op zondag 21 oktober 2018 20:56 schreef Justevo het volgende:
Als Verstappen dit uit kan rijden eet ik m'n schoen op.
Ghehequote:Op zondag 21 oktober 2018 21:51 schreef Max23 het volgende:
[..]
Eet smakelijk!
We wachten op de foto's/filmpjes
Wil je er wat Joppiesaus bij?quote:Op zondag 21 oktober 2018 20:56 schreef Justevo het volgende:
Ook maar 2 seizoenen echt kunnen uitblinkenquote:Op zondag 21 oktober 2018 21:51 schreef Nober het volgende:
Häkkinen, twee wereldtitels, niet meer de succesvolste Fin want het gaat om zeges.
Ben je gek. Die wilde alleen voor Vettel eindigen. Hij heeft het 1x geprobeerd bij Max en ziet dat het te veel risico is en pakt zijn punten. Hij loopt uit. En in Mexico pakt hij gewoon de titel.quote:Op zondag 21 oktober 2018 21:51 schreef Zorro het volgende:
Hamilton kan de druk duidelijk niet aan dus.
Keke Rosberg vindt dit niet leukquote:Op zondag 21 oktober 2018 21:51 schreef Nober het volgende:
Häkkinen, twee wereldtitels, niet meer de succesvolste Fin want het gaat om zeges.
Jammie lekker lekkerquote:Op zondag 21 oktober 2018 20:56 schreef Justevo het volgende:
Dan zijn ze nu vast heel blijquote:Op zondag 21 oktober 2018 00:16 schreef DutchTrain het volgende: Het publiek was 20 seconden heel blij toen Kimi de pole leek te pakken. En daarna enigszins teleurgesteld.
Pics or it didn't happen.quote:Op zondag 21 oktober 2018 20:56 schreef Justevo het volgende:
Dit idd. Hakkinen veel beterquote:Op zondag 21 oktober 2018 21:51 schreef Nober het volgende:
Die heeft hij echt welquote:
Denk dat hij wel een klein stijfje heeft hoor.....quote:
Howdy!quote:
Dan heb je Ric niet weg zien lopenquote:Op zondag 21 oktober 2018 21:54 schreef Joosie200 het volgende:
Nice outfit van Max. Zie ik voor het eerst
Oeh nice!!!quote:Op zondag 21 oktober 2018 21:55 schreef CrashO het volgende:
Heeft Pirelli dit jaar weer deze?
[ afbeelding ]
Heeft die outfit van Max eigenlijk wel nodig
Ziggotv als je Ziggo hebt.quote:Op zondag 21 oktober 2018 21:56 schreef Seam het volgende:
kan ik nog ergens de herhaling kijken, behalve dan op Ziggo vannacht? Op reguliere kanalen?
Duitse RTL+ misschien?quote:Op zondag 21 oktober 2018 21:56 schreef Seam het volgende:
kan ik nog ergens de herhaling kijken, behalve dan op Ziggo vannacht? Op reguliere kanalen?
quote:Op zondag 21 oktober 2018 21:56 schreef Justevo het volgende:
Die Amerikanen denken ook van wtf is dit? Zo'n grote show, helikopters, vliegtuigen, parachutisten, vuurwerk en dan zo'n ijskonijn die wint met zo'n slap interview.
Al moest het wel weer uit zijn tenen komen.quote:Op zondag 21 oktober 2018 21:56 schreef Greys het volgende:
Hamilton die Max complimenteert, een super job. Netjes.
Die moet Max op ipv een petje straksquote:Op zondag 21 oktober 2018 21:55 schreef CrashO het volgende:
Heeft Pirelli dit jaar weer deze?
[ afbeelding ]
Heeft die outfit van Max eigenlijk wel nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |