Pics or it didn't happen.quote:Op zondag 21 oktober 2018 20:56 schreef Justevo het volgende:
Als Verstappen dit uit kan rijden eet ik m'n schoen op.
Dit idd. Hakkinen veel beterquote:Op zondag 21 oktober 2018 21:51 schreef Nober het volgende:
Häkkinen, twee wereldtitels, niet meer de succesvolste Fin want het gaat om zeges.
Die heeft hij echt welquote:
Denk dat hij wel een klein stijfje heeft hoor.....quote:
Howdy!quote:
Dan heb je Ric niet weg zien lopenquote:Op zondag 21 oktober 2018 21:54 schreef Joosie200 het volgende:
Nice outfit van Max. Zie ik voor het eerst
Oeh nice!!!quote:Op zondag 21 oktober 2018 21:55 schreef CrashO het volgende:
Heeft Pirelli dit jaar weer deze?
[ afbeelding ]
Heeft die outfit van Max eigenlijk wel nodig
Ziggotv als je Ziggo hebt.quote:Op zondag 21 oktober 2018 21:56 schreef Seam het volgende:
kan ik nog ergens de herhaling kijken, behalve dan op Ziggo vannacht? Op reguliere kanalen?
Duitse RTL+ misschien?quote:Op zondag 21 oktober 2018 21:56 schreef Seam het volgende:
kan ik nog ergens de herhaling kijken, behalve dan op Ziggo vannacht? Op reguliere kanalen?
quote:Op zondag 21 oktober 2018 21:56 schreef Justevo het volgende:
Die Amerikanen denken ook van wtf is dit? Zo'n grote show, helikopters, vliegtuigen, parachutisten, vuurwerk en dan zo'n ijskonijn die wint met zo'n slap interview.
Al moest het wel weer uit zijn tenen komen.quote:Op zondag 21 oktober 2018 21:56 schreef Greys het volgende:
Hamilton die Max complimenteert, een super job. Netjes.
Die moet Max op ipv een petje straksquote:Op zondag 21 oktober 2018 21:55 schreef CrashO het volgende:
Heeft Pirelli dit jaar weer deze?
[ afbeelding ]
Heeft die outfit van Max eigenlijk wel nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |