Draw Bracketquote:Thursday October 25 (2000 local time, 1900 UK time)
Steve West v Mervyn King
Ian White v Richard North
Simon Whitlock v Steve Beaton
Michael Smith v Steve Lennon
Joe Cullen v Jelle Klaasen
Michael van Gerwen v Paul Nicholson
Rob Cross v Danny Noppert
Peter Wright v Jermaine Wattimena
Friday October 26
Afternoon Session (1345 local time, 1245 UK time)
Jonny Clayton v James Wilson
Darren Webster v Stephen Bunting
Gerwyn Price v Kyle Anderson
Mensur Suljovic v Cristo Reyes
Daryl Gurney v Ricky Evans
Max Hopp v William O'Connor
James Wade v Martin Schindler
Adrian Lewis v Dave Chisnall
Evening Session (2000 local time, 1900 UK time)
Cullen/Klaasen v Smith/Lennon
Whitlock/Beaton v Wright/Wattimena
White/North v Cross/Noppert
Van Gerwen/Nicholson v West/King
Saturday October 27 (2000 local time, 1900 UK time)
Price/Anderson v Lewis/Chisnall
Suljovic/Reyes v Webster/Bunting
Wade/Schindler v Gurney/Evans
Hopp/O'Connor v Clayton/Wilson
Sunday October 28
Afternoon Session (1345 local time, 1245 UK time)
Quarter-Finals
Evening Session (2000 local time, 1900 UK time)
Semi-Finals
Final
twitter:FrankVischsch twitterde op zondag 21-10-2018 om 19:37:16BRACKET TIME, BRACKETEERS!!!https://t.co/CoSuLfm7VaNog 4 dagen te gaan tot het European Championship #rtl7darts, 32 man die in de startblokken staan. Hoe laat jij de hazen lopen?Op de winnaar (van het bracket :-) wacht weer een mooi verrassingspakket van @DartsWarehouse1! https://t.co/jr7J38U2Ei reageer retweet
Zjak is niet geheel objectief. Ik denk dat hij verwacht dat het Duitse publiek hem vleugels gaat geven. Wat me niet zou verbazen.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 00:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat vind je ervan dat Zjak Max Hopp tipt als dé outsider voor dit toernooi?
RTL Z...het lijkt me wel iets voor Harry Mens.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:58 schreef wimderon het volgende:
Koert aan de microfoon tot ~20.50, Bartje Nolles bij de EL.
Wie gaat dit spektakel presenteren jongons?
ZJAKquote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:58 schreef wimderon het volgende:
Koert aan de microfoon tot ~20.50, Bartje Nolles bij de EL.
Wie gaat dit spektakel presenteren jongons?
Ik zet mijn centjes op Martijn en Frankquote:Op donderdag 25 oktober 2018 20:03 schreef wimderon het volgende:
Dit gaat toch niet betekenen dat we het met Niels de Ruiter of Martijn van Zijtveld moeten doen in het bezemhok?
Laten we hopen dat hij ziek is. Heel ziek. En dat er net morgen een operatie in het Slotervaart stond geplandquote:Op donderdag 25 oktober 2018 20:02 schreef T3hTommay het volgende:
Is Maijer ergens in Europa om B-voetballers te interviewen?
Helaas, hij zit gezond en wel bij Sporting - Arsenal.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 20:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Laten we hopen dat hij ziek is. Heel ziek.
Maar hij is in Lissabon om aan de rand van het veld opstellingen van een blaadje voor te lezen.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 20:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Laten we hopen dat hij ziek is. Heel ziek. En dat er net morgen een operatie in het Slotervaart stond gepland
Je zou nu de teleurstelling op mijn gezicht moeten zienquote:Op donderdag 25 oktober 2018 20:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar hij is in Lissabon om aan de rand van het veld opstellingen van een blaadje voor te lezen.
Sterkte, Wim.quote:
Chris Mason streamt wel dagelijks vanuit de sportschool in tegenstelling tot Niels.quote:
Wie wat waar. RuitGod? Ik zie niks op RTL7.quote:
RTLZ.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 20:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wie wat waar. RuitGod? Ik zie niks op RTL7.
Zendertje 12 (mits Ziggo)quote:Op donderdag 25 oktober 2018 20:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wie wat waar. RuitGod? Ik zie niks op RTL7.
Gewoon effe spugen joh.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 20:35 schreef LordVoldermort het volgende:
Dit potje weet mij nog niet echt nat te krijgen
Pas de laatste vier duels.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 20:36 schreef franklop het volgende:
Ben ik nog op tijd voor de HOLLANDSE avond?
Heeft Noppie kans tegen Cross? Tegen Price was hij wel aardig op de WGP alleen verneukte veel dubbels.quote:
Lastig te zeggen hoe Cross ervoor staat. Noppert moet vaak even opwarmen voor hij echt op gang is.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 20:38 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Heeft Noppie kans tegen Cross? Tegen Price was hij wel aardig op de GSOD alleen verneukte veel dubbels.
Heb je nu weinig tijd voorquote:Op donderdag 25 oktober 2018 20:38 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Lastig te zeggen hoe Cross ervoor staat. Noppert moet vaak even opwarmen voor hij echt op gang is.
Ik ga hardlopen, doei.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 20:42 schreef Masterminded het volgende:
Nu de grote held van Mani die twee toernooitjes goed heeft gegooid om hier te staan.
Tot over vijf minuten.quote:
Hopelijk komt Evans morgen op met Baby Shark.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 20:47 schreef Mani89 het volgende:
Jezus wat een vreselijk opkomstnummer ook wtf.
quote:Op donderdag 25 oktober 2018 20:48 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Hopelijk komt Evans morgen op met Baby Shark.
Hopelijk niet, Stijn.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 20:48 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Hopelijk komt Evans morgen op met Baby Shark.
Wel knap dat ze North zo ophemelen.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 20:51 schreef Mani89 het volgende:
"Het is een mannetje".
Oke Niels de Ruiter, jij hebt een fan minder.
Bedankt Hansquote:Op donderdag 25 oktober 2018 20:56 schreef Szura het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)school-voor-de-jeugd
Greebe opent dartschool voor de jeugd
Pas heel laat de top 32 voor dit toernooi binnengekrabbeld. Ellende.quote:
twitter:TheRedBit180 twitterde op donderdag 25-10-2018 om 21:33:14Ian White completely lost his scoring power after 3 legs.Leg 1-3AVG: 97.80First-9: 115.89Leg 4-7AVG: 82.62First-9: 81.92#LoveTheDarts #Unibet180#EuropeanChampionship #Darts reageer retweet
quote:Op donderdag 25 oktober 2018 21:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
jezus Whitlock is wel van de smerige finishes weer zeg.
quote:Op donderdag 25 oktober 2018 21:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Northaids
Kunnen we geen petitie opzetten om zijn Tourcard te verscheuren. Weg met die vent
Die febo verdient het om eens compleet weg te zakkenquote:Op donderdag 25 oktober 2018 22:13 schreef Masterminded het volgende:
Als Cullen wint, veroordeelt hij Van Barneveld bijna zeker tot een laatste 16 op het WK tegen MvG.
Als hij een kutWK beleeft, zakt hij tussen de 25-29e plek ergens. Dan is het gewoon over met Febo, of hij moet opeens de vloer op.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 22:13 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Die febo verdient het om eens compleet weg te zakken
Alleen de zege van North was duidelijk tegen de houdingen in.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 22:15 schreef Szura het volgende:
Op de zege van Smiss na is het een walgelijke avond
twitter:yannickdevos7 twitterde op donderdag 25-10-2018 om 22:10:11Erg teleurstellend dat de erg irritante en arrogante M Smith met 6-3 van de sympathieke Ier Lennon heeft gewonnen in de eerste ronde van het EK. Ik had Lennon een tweede ronde plek veel meer gegund #rt7darts reageer retweet
Is deze act nog actief op Fok?quote:Op donderdag 25 oktober 2018 22:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Erg jammer dat PSV vandaag met 6-0 van Emmen heeft gewonnen. Ik hoop dat mijn favoriete club Ajax al begin april de titel wint maar dan moet de KNVB waarschijnlijk PSV een aantal minpunten geven en ik hoop dan ook dat de KNVB een reden ziet om PSV minpunten te geven dit seizoen![]()
![]()
Verkeerde maatquote:Op donderdag 25 oktober 2018 22:24 schreef Masterminded het volgende:
Knap dat je die misschiet, Muriel.
Ik wilde letterlijk hetzelfde posten.quote:
Wij zijn een prima duo.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 22:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik wilde letterlijk hetzelfde posten.
Met een vies baardje. Heerlijk johquote:
Mensurquote:Op donderdag 25 oktober 2018 22:51 schreef Wereldgozer het volgende:
Mvg wint dit toernooi
Gras is groen
Maakt eik ook niet zo gek veel uit wat je doetquote:Op donderdag 25 oktober 2018 22:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nicholson is het helemaal kwijt
110 average genot. Heel weinig die dat kunnen.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 22:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maakt eik ook niet zo gek veel uit wat je doet
Dat diegene nog moeite doet johquote:Op donderdag 25 oktober 2018 22:22 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Is deze act nog actief op Fok?
Als wereldkampioen is het inderdaad teleurstellend maar gezien waar hij vandaan komt vind ik het nog redelijk. Barrygod heeft hem helemaal uitgewrongenquote:Op donderdag 25 oktober 2018 23:13 schreef Masterminded het volgende:
Niels is gewaagd en eerlijk en zegt dat Cross dit jaar heeft teleurgesteld.
Jongens, discuss!
Wat verwacht die Niels dan? Dat Cross een jaar lang in de 5e versnelling gaat? Komt zo ongeveer uit het niets. En met die aids verplichtingen die hij heeft zal hij vast en zeker mindere periodes krijgen, dus wat hij dit jaar gedaan heeft is normaal. Ben wel heel benieuwd naar hem dit WK.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 23:13 schreef Masterminded het volgende:
Niels is gewaagd en eerlijk en zegt dat Cross dit jaar heeft teleurgesteld.
Jongens, discuss!
Niels is gewoon een domme jongen die veel open deuren intrapt. Wimderon geniet hier van.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 23:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat verwacht die Niels dan? Dat Cross een jaar lang in de 5e versnelling gaat? Komt zo ongeveer uit het niets. En met die aids verplichtingen die hij heeft zal hij vast en zeker mindere periodes krijgen, dus wat hij dit jaar gedaan heeft is normaal. Ben wel heel benieuwd naar hem dit WK.
Nu moet hij maar zijn best doen op de GSoD-Q.quote:
twitter:ochepedia twitterde op donderdag 25-10-2018 om 23:14:52Just another 110+ stage average from MvG… his 11th of the year. No other player has more than 2. reageer retweet
Ik sta volledig achter het klotedwergje, Ricky Evans en Oskar.quote:Afternoon Session (1.45pm local time, 12.45pm UK time)
Jonny Clayton v James Wilson
Darren Webster v Stephen Bunting
Gerwyn Price v Kyle Anderson
Mensur Suljovic v Cristo Reyes
Daryl Gurney v Ricky Evans
Max Hopp v William O'Connor
James Wade v Martin Schindler
Adrian Lewis v Dave Chisnall
Evening Session (8pm local time, 7pm UK time)
Joe Cullen v Michael Smith
Simon Whitlock v Peter Wright
Richard North v Rob Cross
Michael van Gerwen v Steve West
Kleejtun - Wilsun wat een aidsquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 00:02 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik sta volledig achter het klotedwergje, Ricky Evans en Oskar.
Ben je van de Peter Griffin-trein afgesprongen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 00:02 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik sta volledig achter het klotedwergje, Ricky Evans en Oskar.
Zie het niet als afgesprongen; het klotedwergje heeft mijn sympathie veroverd.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 10:23 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ben je van de Peter Griffin-trein afgesprongen?
Op voetbalzone doet hij een Almere en Emmen act.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 23:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat diegene nog moeite doet joh
Is idd een fokker
Omdat het een doodsaaie choker is. De verminderde versie van White.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 12:22 schreef T3hTommay het volgende:
Waarom heeft iedereen de pik op Wilson eigenlijk?
Alles winnen dat toernooiquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 14:10 schreef Masterminded het volgende:
Clayton is echt een schande. Hoe heeft die gast in godsnaam ooit een ET kunnen winnen?
Op de Pro Tour dit jaar:quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 14:14 schreef LordVoldermort het volgende:
Leven de hypes Lewis en Van den Berg nog eigenlijk?
quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 14:15 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Op de Pro Tour dit jaar:
50 Jamie Lewis £22.000
55 Dimitri Van den Bergh £19.500
Tegen Webster en Richardson stond hij ook mensonterend goed te speren. Dit seizoen heb ik hem een keer op een ET zien gooien en dat was het wel.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 14:19 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]![]()
Die Lewis blijft echt een godswonder. Die pot tegen Wright vergeet ik nooit meer.
Maar die heeft Euro Tour-vrees. Op de PC Finals is hij dan weer 10e seed van de 64.quote:
Alleen vanavond.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 14:24 schreef de_boswachter het volgende:
Is het nu trouwens live op RTL7 of alleen vanavond?
quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 14:24 schreef de_boswachter het volgende:
Is het nu trouwens live op RTL7 of alleen vanavond?
quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 14:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
RTL mag ipv Stop! Politie wel middagsessie gaan uitzenden...
Wilsson loopt wel te schroeien zeg. 103 gemiddeldquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 14:21 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Maar die heeft Euro Tour-vrees. Op de PC Finals is hij dan weer 10e seed van de 64.
Morgen tegen Hopp of O'Connor. Vraag me af of hij om kan gaan met het thuispubliek.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 14:25 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wilsson loopt wel te schroeien zeg. 103 gemiddeld
#metooquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 14:28 schreef Masterminded het volgende:
Ik sta volledig achter het klotedwergje.
Dat moet Prijs v Kijl ook wel worden.quote:
Uit Reyes v Webster // Wilson v Hopp/O'Connor komt dus een bijzondere halve finalist.quote:
Mooie kans om wat ponden te pakkenquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 16:06 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Uit Reyes v Webster // Wilson v Hopp/O'Connor komt dus een bijzondere halve finalist.
Ik zie dat niet heel veel, nee.quote:
Maar het is toch niet gek? Met een enkele bull heb je alsnog één dart op een normale dubbel.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 16:16 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik zie dat niet heel veel, nee.
Dat klopt, maar de d17 is voor velen en met mij een reden om deze route te mijden.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 16:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar het is toch niet gek? Met een enkele bull heb je alsnog één dart op een normale dubbel.
Als je voor de 20 gaat moet je een triple gooien voor een normale dubbel, anders mag je slechts voor bullseye. Statistisch lijkt me dit geen slechte keuze, net als wegzetten als de tegenstander op een finish waar twee verschillende triples en een dubbel voor nodig zijn.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 16:24 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dat klopt, maar de d17 is voor velen en met mij een reden om deze route te mijden.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 16:27 schreef Mani89 het volgende:
Wtf wie gaat er nou voor dubbel 17 ahahahaha.
D19 en D17 zijn gewoon klotedubbels, tbh. Als je in die d17 aan de binnenkant gooit ben je ook weer een dart kwijt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 16:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als je voor de 20 gaat moet je een triple gooien voor een normale dubbel, anders mag je slechts voor bullseye. Statistisch lijkt me dit geen slechte keuze, net als wegzetten als de tegenstander op een finish waar twee verschillende triples en een dubbel voor nodig zijn.
Dat is persoonlijk lijkt me. En als je de bullseye niet gooit ben je ook een dart kwijt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 16:28 schreef Masterminded het volgende:
[..]
D19 en D17 zijn gewoon klotedubbels, tbh. Als je in die d17 aan de binnenkant gooit ben je ook weer een dart kwijt.
Alleen al vanwege het zeer kinderachtige klote walk on nummer baby shark mag die Evans van mij al zijn tv wedstrijden verliezenquote:
Kyle Anderson verdient het om volgend jaar zijn debuut te maken in de PL en als dat niet gebeurt dan mag de PDC wat mij betreft failliet gaanquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 17:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Alleen al vanwege het zeer kinderachtige klote walk on nummer baby shark mag die Evans van mij al zijn tv wedstrijden verliezen
Suljovic raus tegen Reyes, Gurney raus tegen Evans.quote:
Netjes, waren trouwens de Nederlanders gisteren slecht (naast MvG)?quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 17:07 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Suljovic raus tegen Reyes, Gurney raus tegen Evans.
Noppert had wel kansen tegen Cross maar hield het niet volquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 17:14 schreef Coco. het volgende:
[..]
Netjes, waren trouwens de Nederlanders gisteren slecht (naast MvG)?
6-0quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 17:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Noppert had wel kansen tegen Cross maar hield het niet vol
Wattimena was ranzig slecht. Met zn plofkop
Wattimena alleen linksonder haha. En dan moet je tegen beste dubbelaar (Wright). Tel daarbij sjooks van Wattimena op en je mag je witte kleren gaan wassen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 17:24 schreef Coco. het volgende:
[..]
MvG eenzaam en alleen
Wattimena mokerslecht.
Erg jammer dat PSV vandaag met 6-0 van Emmen heeft gewonnen. Ik hoop dat mijn favoriete club Ajax al begin april de titel wint maar dan moet de KNVB waarschijnlijk PSV een aantal minpunten geven en ik hoop dan ook dat de KNVB een reden ziet om PSV minpunten te geven dit seizoenquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 17:37 schreef Wereldgozer het volgende:
Is er al bekend hoe het met Yannick gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |