Maar als dit het laatste setje banden is van Hamilton gaat die nog een probleem krijgen met die ultra's.quote:Op zondag 28 oktober 2018 21:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die auto is te lang, vreet banden met deze bochten.
Maar nog best kans dat Vettel zoveel sneller is dat hij kan winnen.quote:Op zondag 28 oktober 2018 21:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar als dit het laatste setje banden is van Hamilton gaat die nog een probleem krijgen met die ultra's.
Hij moet zijn banden nog bijna 20 rondjes zien heel te houden, die gaat niet met Max kunnen vechten gok ik.quote:Op zondag 28 oktober 2018 21:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Maar nog best kans dat Vettel zoveel sneller is dat hij kan winnen.
Die van Vettel zijn ook zgan.quote:Op zondag 28 oktober 2018 21:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij moet zijn banden nog bijna 20 rondjes zien heel te houden, die gaat niet met Max kunnen vechten gok ik.
Ja maar een zachtere compound, Max rijdt op SS en Vettel op US.quote:
Jawel, maar 20 ronden moet kunnen, alleen die gebruikte van Mercedes zijn inderdaad spannend.quote:Op zondag 28 oktober 2018 21:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar een zachtere compound, Max rijdt op SS en Vettel op US.
Zal die wel eerst nog Ricciardo voorbij moetenquote:Op zondag 28 oktober 2018 21:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jawel, maar 20 ronden moet kunnen, alleen die gebruikte van Mercedes zijn inderdaad spannend.
Komt zo wel. Als hij er niet afschuift.quote:Op zondag 28 oktober 2018 21:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal die wel eerst nog Ricciardo voorbij moeten
Ondertussen zit er al weer meer dan 10 seconden (bijna 12 zelfs) tussen Max en Vettel. Dus maar hopen op klapbandjes bij de Merc's voor nog wat spanning en sensatiequote:Op zondag 28 oktober 2018 21:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Komt zo wel. Als hij er niet afschuift.
uhhuhquote:Op zondag 28 oktober 2018 21:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Maar nog best kans dat Vettel zoveel sneller is dat hij kan winnen.
Hehe, mijn mattie zei net op wazzap exact hetzelfdequote:Op zondag 28 oktober 2018 21:39 schreef Fokker89 het volgende:
Je zou maar voor het fabrieksteam van Renault gaan rijden volgend jaar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |