Kan die niet gewoon standaard van de achterste plek vertrekken voor wat spanning in de race?quote:Op zondag 28 oktober 2018 20:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Meh, als Max voorop aan de parade rijdt is het ook gewoon een saaie race natuurlijk.
Dat maakt het in elk geval spannender, vond wat dat betreft de A1 ook leuker, daar startte de winnaars van de sprintrace in de hoofdrace achteraan.quote:Op zondag 28 oktober 2018 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan die niet gewoon standaard van de achterste plek vertrekken voor wat spanning in de race?
Mwah. We hebben Vettel nog!quote:Op zondag 28 oktober 2018 20:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Meh, als Max voorop aan de parade rijdt is het ook gewoon een saaie race natuurlijk.
Goeien aero en wielbasis.quote:Op zondag 28 oktober 2018 20:43 schreef Sounddragon het volgende:
9 seconden inmiddels, ongelofelijk dat een RB dat kan
Maar als dit het laatste setje banden is van Hamilton gaat die nog een probleem krijgen met die ultra's.quote:Op zondag 28 oktober 2018 21:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die auto is te lang, vreet banden met deze bochten.
Maar nog best kans dat Vettel zoveel sneller is dat hij kan winnen.quote:Op zondag 28 oktober 2018 21:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar als dit het laatste setje banden is van Hamilton gaat die nog een probleem krijgen met die ultra's.
Hij moet zijn banden nog bijna 20 rondjes zien heel te houden, die gaat niet met Max kunnen vechten gok ik.quote:Op zondag 28 oktober 2018 21:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Maar nog best kans dat Vettel zoveel sneller is dat hij kan winnen.
Die van Vettel zijn ook zgan.quote:Op zondag 28 oktober 2018 21:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij moet zijn banden nog bijna 20 rondjes zien heel te houden, die gaat niet met Max kunnen vechten gok ik.
Ja maar een zachtere compound, Max rijdt op SS en Vettel op US.quote:
Jawel, maar 20 ronden moet kunnen, alleen die gebruikte van Mercedes zijn inderdaad spannend.quote:Op zondag 28 oktober 2018 21:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar een zachtere compound, Max rijdt op SS en Vettel op US.
Zal die wel eerst nog Ricciardo voorbij moetenquote:Op zondag 28 oktober 2018 21:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jawel, maar 20 ronden moet kunnen, alleen die gebruikte van Mercedes zijn inderdaad spannend.
Komt zo wel. Als hij er niet afschuift.quote:Op zondag 28 oktober 2018 21:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal die wel eerst nog Ricciardo voorbij moeten
Ondertussen zit er al weer meer dan 10 seconden (bijna 12 zelfs) tussen Max en Vettel. Dus maar hopen op klapbandjes bij de Merc's voor nog wat spanning en sensatiequote:Op zondag 28 oktober 2018 21:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Komt zo wel. Als hij er niet afschuift.
uhhuhquote:Op zondag 28 oktober 2018 21:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Maar nog best kans dat Vettel zoveel sneller is dat hij kan winnen.
Hehe, mijn mattie zei net op wazzap exact hetzelfdequote:Op zondag 28 oktober 2018 21:39 schreef Fokker89 het volgende:
Je zou maar voor het fabrieksteam van Renault gaan rijden volgend jaar...
Die is net zo groot als dat het de 10 gaat gebeurenquote:
quote:Op zondag 28 oktober 2018 21:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hehe, mijn mattie zei net op wazzap exact hetzelfde![]()
![]()
Nu niet meer nee.quote:Op zondag 28 oktober 2018 21:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die is net zo groot als dat het de 10 gaat gebeuren![]()
Nee, hij komt niet op het podium, dus dat staat nu los van elkaar.quote:Op zondag 28 oktober 2018 21:49 schreef LTVDK het volgende:
Wel jammer dat Max gaat winnen en dan weer alle aandacht naar Hamilton gaat
We gaan het zien.quote:Op zondag 28 oktober 2018 21:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, hij komt niet op het podium, dus dat staat nu los van elkaar.
Stiekem hoop ik nog wel op die robotspin in rdr2quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |