abonnement Unibet Coolblue
  maandag 22 oktober 2018 @ 13:41:14 #126
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_182669481
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 13:25 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

krijgt Feyenoord nog wat van dat geld of geld dat niet meer
Binnenlandse transfer dus geen opleidingsvergoeding volgens mij
  maandag 22 oktober 2018 @ 13:43:58 #127
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_182669533
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 11:19 schreef govie het volgende:

[..]

Haps, Lewis (jeugd), StJuste + 1. Ik vind dat we zoveel mogelijk jeugdspelers moeten gebruiken voor de verdedigende posities waar mogelijk. Een rechtermiddenvelder uit de jeugd is vrij rap omgeturnd tot rechtsback hoor.
Zoveel mogelijk is ook weer gevaarlijk. Wel eens dat we één centrale verdediger uit de jeugd moeten doorschuiven. Die moet sowieso snel zijn en afhankelijk van z'n andere kwaliteiten zou ik dan Botteghin of Van der Heijden laten staan. Zo'n Noah Lewis is volgens mij meer een sterke verdediger a la Botteghin, terwijl Geertruida bijvoorbeeld meer voetballende kwaliteiten heeft.

Dus dan zou ik met St. Juste - Lewis / Botteghin - Van der Heijden / Geertruida - Haps spelen
  maandag 22 oktober 2018 @ 13:59:49 #128
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_182669858
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 13:43 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Zoveel mogelijk is ook weer gevaarlijk. Wel eens dat we één centrale verdediger uit de jeugd moeten doorschuiven. Die moet sowieso snel zijn en afhankelijk van z'n andere kwaliteiten zou ik dan Botteghin of Van der Heijden laten staan. Zo'n Noah Lewis is volgens mij meer een sterke verdediger a la Botteghin, terwijl Geertruida bijvoorbeeld meer voetballende kwaliteiten heeft.

Dus dan zou ik met St. Juste - Lewis / Botteghin - Van der Heijden / Geertruida - Haps spelen
In ieder geval zoek je naar varkenoordoplossingen, als er een linie is waarvoor feyenoord bijna geen spelers hoeft te kopen dan is het wel achterhoede.

quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 13:26 schreef Elan het volgende:

[..]

Zal eerder een anale vernedering worden als Gio zijn tactiek niet aanpast. Lijkt me in ieders belang dat we vooral niet teveel gaan proberen te voetballen daar.
Ten eerste kunnen we dat op het moment totaal niet, en op de posities waar we dat nog enigszins kunnen hebben zij betere spelers lopen.

Wil echt niet weten hoe het afloopt als we daar na 10 minuten 3-0 achter staan en zij krijgen het op hun heupen, dan krijg je Witsche-taferelen op het veld en ga je er echt met 8-0 af _O- .
Dan krijg ik spontane diarree. _O-
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_182670231
Ayoub geblesseerd uitgevallen bij Jong.
blablablabla
pi_182671026
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 13:39 schreef Elan het volgende:

[..]

Alsof dat kan met deze spelers.
Primair tegenhouden en hun het spel laten maken en hopen op een milde 1-0 of 2-0 nederlaag.

Achterin de boel dicht houden en hopen op een smerige counter en wie weet sleep je er nog een gelijkspel uit.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jouw plan was vorig seizoen ook het plan

maar iedere idioot weet dat je het doelpunt toch tegen gaat krijgen tegen ajax in de arena

ga lekker zelf proberen te scoren

de ligt blundert elke week wel een keer of 2

lokt dat uit

verdedigen heeft 0.0 zin

waarschijnlijk gaan ze dat wel doen maar je zal zien dat het geen flikker uitmaakt

clown
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  maandag 22 oktober 2018 @ 15:37:39 #131
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_182671396
Ondanks dat ik er totaal geen vertrouwen in heb zondag doet iedereen wel nu net alsof ze bij Ajax Messi, Ronaldo, Aguero, De Bruyne en Sergio Ramos hebben rondlopen en wij het met Ard van Peppen en Sjaak Polak moeten doen :')
  maandag 22 oktober 2018 @ 15:43:57 #132
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_182671487
Jullie onderschatten momentvoetballers als berghuis en vanpersie. Tijdens de JCschaal was psv ook beter maar won feyenoord (en ajax is slechter dan psv). Al is de kans nog zo klein, na regen komt soms ook zonneschijn. 10% kans op een overwinning is een kansje, maar dat is voor mij genoeg. Je moet gewoon vertrouwen blijven houden in je topspelers die wat extra kunnen, en dan hoef je nog niet af te stappen van je mening dat gio en vangeel moeten opkankeren.

Voetbaltechnisch wordt het echt een slag om het middenveld en dus al de opbouw verstoren bij De Jong (of zijn vervanger).
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_182671597
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 15:13 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

jouw plan was vorig seizoen ook het plan

maar iedere idioot weet dat je het doelpunt toch tegen gaat krijgen tegen ajax in de arena

ga lekker zelf proberen te scoren

de ligt blundert elke week wel een keer of 2

lokt dat uit

verdedigen heeft 0.0 zin

waarschijnlijk gaan ze dat wel doen maar je zal zien dat het geen flikker uitmaakt

clown
Gozer :')
De gaten die in onze verdediging vielen tegen PEC Zwolle waren al groter dan de gaten in jouw hersens.

Als je dat tegen Ajax flikt straffen ze je direct af, zoals AZ recent al aan den lijve heeft mogen ondervinden. En dan staan die positioneel nog beter dan wij.

Je bent echt compleet van de pot gerukt als je denkt dat wij lekker het spel moeten gaan proberen te maken tegen dit Ajax 8)7
blablablabla
pi_182671652
quote:
10s.gif Op maandag 22 oktober 2018 15:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Ondanks dat ik er totaal geen vertrouwen in heb zondag doet iedereen wel nu net alsof ze bij Ajax Messi, Ronaldo, Aguero, De Bruyne en Sergio Ramos hebben rondlopen en wij het met Ard van Peppen en Sjaak Polak moeten doen :')
Die adoratie gaat wel heel ver inderdaad.
pi_182671671
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 15:50 schreef Elan het volgende:

[..]

Gozer :')
De gaten die in onze verdediging vielen tegen PEC Zwolle waren al groter dan de gaten in jouw hersens.

Als je dat tegen Ajax flikt straffen ze je direct af, zoals AZ recent al aan den lijve heeft mogen ondervinden. En dan staan die positioneel nog beter dan wij.

Je bent echt compleet van de pot gerukt als je denkt dat wij lekker het spel moeten gaan proberen te maken tegen dit Ajax 8)7
lul niet idioot

we gaan zondag gewoon winnen
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_182671709
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 15:43 schreef govie het volgende:
Jullie onderschatten momentvoetballers als berghuis en vanpersie. Tijdens de JCschaal was psv ook beter maar won feyenoord (en ajax is slechter dan psv). Al is de kans nog zo klein, na regen komt soms ook zonneschijn. 10% kans op een overwinning is een kansje, maar dat is voor mij genoeg. Je moet gewoon vertrouwen blijven houden in je topspelers die wat extra kunnen, en dan hoef je nog niet af te stappen van je mening dat gio en vangeel moeten opkankeren.

Voetbaltechnisch wordt het echt een slag om het middenveld en dus al de opbouw verstoren bij De Jong (of zijn vervanger).
De enige reden dat we die wedstrijd ´wonnen´ is omdat we het PSV de hele wedstrijd onmogelijk gemaakt hebben om te voetballen en massaal tegenhielden.
Strafschoppenserie is dan een loterij, voetballend hadden we niks in te brengen. 1 schot op kool in 90 minuten hadden wij.
blablablabla
pi_182671720
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 15:55 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

lul niet idioot

we gaan zondag gewoon winnen
Is goed klaas _O-
blablablabla
  maandag 22 oktober 2018 @ 16:07:33 #138
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182671866
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 15:57 schreef Elan het volgende:

[..]

De enige reden dat we die wedstrijd ´wonnen´ is omdat we het PSV de hele wedstrijd onmogelijk gemaakt hebben om te voetballen en massaal tegenhielden.
Strafschoppenserie is dan een loterij, voetballend hadden we niks in te brengen. 1 schot op kool in 90 minuten hadden wij.
Die wedstrijd was erg saai. Bijna geen kansen voor beide partijen. Feyenoord maakte die wedstrijd figuurlijk dood. Zou er zondag voor tekenen, maar gaat niet gebeuren.
pi_182671920
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 16:07 schreef fetX het volgende:

[..]

Die wedstrijd was erg saai. Bijna geen kansen voor beide partijen. Feyenoord maakte die wedstrijd figuurlijk dood. Zou er zondag voor tekenen, maar gaat niet gebeuren.
PSV had de betere kansen hoor, 6 schoten op doel.
Niet dat we hun hier nu hoeven op te hemelen want als ze echt kwaliteit hadden gehad dan hadden ze er wel doorheen gekomen :) .

Anyway tegen Ajax hoop ik dat men veelvuldig op de counter speelt en niet gaat proberen door felle duels op het middenveld de slag daar te winnen want dat leg je af als je niet voortijdig tegen een rode kaart aanloopt.
blablablabla
  maandag 22 oktober 2018 @ 16:12:57 #140
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182671951
Schoten zijn niet per definitie grote kansen. De grootste kans was toch echt voor ons (Vilhena). Maar goed, verder eens.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 22 oktober 2018 @ 16:13:00 #141
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_182671952
dat Malacia niet speelt scheelt wel weer die rode kaart.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 22 oktober 2018 @ 16:14:24 #142
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182671979
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 16:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
dat Malacia niet speelt scheelt wel weer die rode kaart.
Als Berghuis het even niet meer ziet zitten kan het ook zomaar raak zijn. Die heeft een zeldzame Michiel Kramer-achtige kortsluiting.
pi_182672125
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 15:43 schreef govie het volgende:
Jullie onderschatten momentvoetballers als berghuis en vanpersie. Tijdens de JCschaal was psv ook beter maar won feyenoord (en ajax is slechter dan psv). Al is de kans nog zo klein, na regen komt soms ook zonneschijn. 10% kans op een overwinning is een kansje, maar dat is voor mij genoeg. Je moet gewoon vertrouwen blijven houden in je topspelers die wat extra kunnen, en dan hoef je nog niet af te stappen van je mening dat gio en vangeel moeten opkankeren.

Voetbaltechnisch wordt het echt een slag om het middenveld en dus al de opbouw verstoren bij De Jong (of zijn vervanger).
Als de spelers maar eens vertrouwen zouden hebben, kan het best.
pi_182672196
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 16:10 schreef Elan het volgende:

[..]

PSV had de betere kansen hoor, 6 schoten op doel.
Niet dat we hun hier nu hoeven op te hemelen want als ze echt kwaliteit hadden gehad dan hadden ze er wel doorheen gekomen :) .

Anyway tegen Ajax hoop ik dat men veelvuldig op de counter speelt en niet gaat proberen door felle duels op het middenveld de slag daar te winnen want dat leg je af als je niet voortijdig tegen een rode kaart aanloopt.
PSV is op dit punt ook een stuk verder dan destijds. PSV wint zo'n wedstrijd van de 100 keer minimaal 60 keer en dat aantal zal op dit moment niet lager zijn geworden.
pi_182672831
Doe voor 1x iets goed en pak punten van Ajax.
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 15:55 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

lul niet idioot

we gaan zondag gewoon winnen
2-2
  maandag 22 oktober 2018 @ 17:24:49 #146
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_182673331
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 15:57 schreef Elan het volgende:

[..]

De enige reden dat we die wedstrijd ´wonnen´ is omdat we het PSV de hele wedstrijd onmogelijk gemaakt hebben om te voetballen en massaal tegenhielden.
Strafschoppenserie is dan een loterij, voetballend hadden we niks in te brengen. 1 schot op kool in 90 minuten hadden wij.
Elan, Ik ben de grootste gio/geelhater in Nederland, maar feyenoord heeft wel individuele klasse voorin en de verdediging staat weldegelijk beter dan in het begin van het seizoen. Dat is niet zozeer omdat botteghin zo goed is (want dat is hij niet meer), maar zijn ervaring om e.e.a. uit te zetten heeft denk ik geholpen voor meer rust en duidelijkheid in defensief opzicht. Afgelopen week weer de nul gehouden, is maar pec, maar toch beter dan een tegendoelpunt. Zolang van persie in vorm is en jorgenson speelt, heb ik hoop.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  maandag 22 oktober 2018 @ 17:28:15 #147
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182673389
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 17:24 schreef govie het volgende:

[..]

Elan, Ik ben de grootste gio/geelhater in Nederland, maar feyenoord heeft wel individuele klasse voorin en de verdediging staat weldegelijk beter dan in het begin van het seizoen. Dat is niet zozeer omdat botteghin zo goed is (want dat is hij niet meer), maar zijn ervaring om e.e.a. uit te zetten heeft denk ik geholpen voor meer rust en duidelijkheid in defensief opzicht. Afgelopen week weer de nul gehouden, is maar pec, maar toch beter dan een tegendoelpunt. Zolang van persie in vorm is en jorgenson speelt, heb ik hoop.
Als PEC wat meer individuele klasse zou hebben, hadden ze er in de tweede helft zomaar 2 kunnen maken. Hebben wel wat kansen gehad.

De tweede helft was in de lijn van dit seizoen: ruk.
pi_182673535
Zoals ik gisteren schreef: hopelijk spelen we niet met RVP als middenvelder, dat zou zelfmoord betekenen.
#12 is not for sale!
  maandag 22 oktober 2018 @ 17:44:18 #149
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_182673649
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 17:28 schreef fetX het volgende:

[..]

Als PEC wat meer individuele klasse zou hebben, hadden ze er in de tweede helft zomaar 2 kunnen maken. Hebben wel wat kansen gehad.

De tweede helft was in de lijn van dit seizoen: ruk.
Irelevant, het is ajax - feyenoord en we hopen deze week op een overwinning in amsterdam! Volgend jaar is er toch een nieuwe coach of nieuwe td, dit jaar heb ik er nog maar weinig vertrouwen in dat het nog iets wordt. De beker en jcschaal kan me gestolen worden, ik wil gewoon meedoen om kampioenschappen met mooi voetbal en dan hoef ik ze nog niet eens te winnen.

Maargoed, om even een treffende vergelijking te maken tussen rotterdam en amsterdam. dit is de grootste artiest uit amsterdam:


en dit is lee towers (kuijt had bijna zijn moment verneukt) _O- :


feyenoord 1- 0 ajax

[ Bericht 3% gewijzigd door govie op 22-10-2018 17:50:01 ]
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  maandag 22 oktober 2018 @ 17:55:05 #150
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182673819
Over irrelevant gesproken... :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')