Op kantoor hadden we er een die een halfjaar geen water had gekregen. Ding was nog net niet dood. Omgepot, ondergrondse vergroeiingen eruit gehaald en nieuwe potgrond gegeven, en toen deed hij het beter dan ooit. Zelfs restjes koffie lust hij.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wow. Dank je.
Als ie onverwoestbaar is kan ie vast wel een paar daagjes zonder potgrond in een bodempje water. Heb geen potgrond meer
.
Nicequote:Op woensdag 24 oktober 2018 23:58 schreef Chicolade het volgende:
[..]
Op kantoor hadden we er een die een halfjaar geen water had gekregen. Ding was nog net niet dood. Omgepot, ondergrondse vergroeiingen eruit gehaald en nieuwe potgrond gegeven, en toen deed hij het beter dan ooit. Zelfs restjes koffie lust hij.
quote:Op donderdag 25 oktober 2018 12:53 schreef Stratotanker het volgende:
<Hans Klok intro>
Stratskis soillessgoddommeturbomix in actie.
• NOOIT MEER OVERBEWATEREN.
• NOOIT MEER ONDERBEWATEREN.
• NOOIT MEER TREURIGE PLANTJES.
• NOOIT MEER VARENROUWMUG.
• NOOIT MEER DRAMA.
Ik zoek nog een geschikterere productnaam overigens.
[ afbeelding ]
Stekje van een Rap .. Rhaps .. Rhapsel .. Ralph .. gvd .. Rhaphidophora tetrasperma (hihi boefje). Een klimplant. Vanuit de knopen groeien nieuwe wortels die zichzelf verankeren aan het oppervlak. Iedere wortel kan de plant voorzien van vocht en nutriënten. Over het algemeen worden deze wortels afgeknipt of vergeten. Dat is jammer, aangezien ze belangrijk zijn voor het snel groeien van een prachtige plant. Tijdens het aanschouwen van 'Quantum of Solace' gisteravond en de inherente jankpartij daarbij, heb ik nu een contraptie verzonnen om deze wortels in een paal te verwerken. Mospaal 2.0.
Leuk detail (dat ongetwijfeld niemand boeit). Aan de randen van mijn pot kan je de opgehoopte voedingsstofzouten aanschouwen.
<Hans Klok outtro>
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op donderdag 25 oktober 2018 12:53 schreef Stratotanker het volgende:
<Hans Klok intro>
Stratskis soillessgoddommeturbomix in actie.
• NOOIT MEER OVERBEWATEREN.
• NOOIT MEER ONDERBEWATEREN.
• NOOIT MEER TREURIGE PLANTJES.
• NOOIT MEER VARENROUWMUG.
• NOOIT MEER DRAMA.
Ik zoek nog een geschikterere productnaam overigens.
[ afbeelding ]
Stekje van een Rap .. Rhaps .. Rhapsel .. Ralph .. gvd .. Rhaphidophora tetrasperma (hihi boefje). Een klimplant. Vanuit de knopen groeien nieuwe wortels die zichzelf verankeren aan het oppervlak. Iedere wortel kan de plant voorzien van vocht en nutriënten. Over het algemeen worden deze wortels afgeknipt of vergeten. Dat is jammer, aangezien ze belangrijk zijn voor het snel groeien van een prachtige plant. Tijdens het aanschouwen van 'Quantum of Solace' gisteravond en de inherente jankpartij daarbij, heb ik nu een contraptie verzonnen om deze wortels in een paal te verwerken. Mospaal 2.0.
Leuk detail (dat ongetwijfeld niemand boeit). Aan de randen van mijn pot kan je de opgehoopte voedingsstofzouten aanschouwen.
<Hans Klok outtro>
[ afbeelding ]
Zie je wel, Careless Whisper Mix. Het is besloten.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 15:20 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Nice!
(Bij ieder bericht van jou, lees ik het bericht met Careless Whisper in mijn achterhoofd. Heerlijk haha)
Merk je al verschil?quote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:48 schreef maily het volgende:
Vanmiddag weer een kaneelbegieting gedaan.![]()
En wat ruikt dat zalig
Goede vondst! Ik snap dat je blij bent.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 15:03 schreef Koettie het volgende:
Ik kan geen foto plaatsen want gaat scheef maar vandaag ren Rhaphidophora tetrasperma variegata opgehaald! Gekocht via mp, die vrouw dacht dat het een monstera variegata was. Deze is veel zeldzamer dus helemaal vet! Joepie.
Oeps ...quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 17:14 schreef bloempje-moi het volgende:
En ik mezelf maar afvragen waar die fucking beestjes vandaan komen nu er geen plant meer in mijn woonkamer staat. Blijkt een van de zakken compost in de berging open te zijn. GRRRR!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 17:40 schreef maily het volgende:
[..]
Oeps ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik dacht echt dat ze allemaal dicht waren. Dr. Blond.
[ Bericht 0% gewijzigd door bloempje-moi op 26-10-2018 18:02:38 ]
quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 15:03 schreef Koettie het volgende:
Ik kan geen foto plaatsen want gaat scheef maar vandaag ren Rhaphidophora tetrasperma variegata opgehaald! Gekocht via mp, die vrouw dacht dat het een monstera variegata was. Deze is veel zeldzamer dus helemaal vet! Joepie.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 17:14 schreef bloempje-moi het volgende:
En ik mezelf maar afvragen waar die fucking beestjes vandaan komen nu er geen plant meer in mijn woonkamer staat. Blijkt een van de zakken compost in de berging open te zijn. GRRRR!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |