John B. Wells.quote:Op zondag 21 oktober 2018 09:58 schreef MadMaster het volgende:
Op het gevaar af dat niemand deze man (her)kent, ga ik het toch proberen, geinspireerd door het topicnummer...
[ afbeelding ]
Wie? of Waar kennen we deze heer van?
Goede binnenkomer!quote:Op zondag 21 oktober 2018 10:06 schreef J.Caesar het volgende:
[..]
John B. Wells.
Bekende voice over stem uit de US.
quote:During their six year existence,(bassist John Bonar, drummer Gary Simon Bernard (replaced by the late Robert Hall), keyboardist Kim Foreman and singer/guitarist Richard Orange) stood as one of Memphis' more talented (if lesser known) contributions to mid-'70s power-pop. Their lack of recognition wasn't a result of any absence of talent, rather seems to have been a reflection of the fact their affection for British pop and rock was at odds with contemporary tastes and what most of their Memphis competitors were playing.
edit: heb een iets bekender nummer van de band gekozen om te vragen. Daarmee vervalt wel de link naar de vraag ervoor, dus staar je er niet blind op.quote:So many days you passed me by
You saw the tears standin' in my eye
You wouldn't stop to make me feel better
By leavin' me a card or a letter
Niet eens dat geloof ik; ze vonden het gewoon een mooi woord.quote:Op maandag 22 oktober 2018 10:13 schreef bartrid het volgende:
ja ik vond er ook weing aan..ook geen idee hoe dat nou op mijn discover weekly komt, maar ik vond de naam wel interessant voor een Amerikaanse band. Nederlandse roots denk ik zo.
Please Mr. Postman van verschillende artiesten zoals The Carpenters.quote:Op maandag 22 oktober 2018 10:16 schreef Grobbel het volgende:
Wat van wie?
[..]
edit: heb een iets bekender nummer van de band gekozen om te vragen. Daarmee vervalt wel de link naar de vraag ervoor, dus staar je er niet blind op.
Ik zoek wel naar de originele uitvoerende, voor de volledigheid.quote:Op maandag 22 oktober 2018 10:33 schreef Blogman het volgende:
[..]
Please Mr. Postman van verschillende artiesten zoals The Carpenters.
dat geen enkele Engels sprekende persoon kan uitsprekenquote:Op maandag 22 oktober 2018 10:17 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Niet eens dat geloof ik; ze vonden het gewoon een mooi woord.
quote:
Spoilertje voor de voortgang, je weet maar nooit:quote:I memorize every line
And I kiss the name that you sign
And darling then
I read again
Right from the start
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 34% gewijzigd door methodmich op 22-10-2018 17:54:08 ]ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
quote:are a Scottish post-rock band, formed in 1995 in Glasgow. The band consists of Stuart Braithwaite (guitar, vocals), Barry Burns (guitar, piano, synthesizer, vocals), Dominic Aitchison (bass guitar), and Martin Bulloch (drums).
Ja die ja.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 11:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Bedoel je niet
[ afbeelding ]= ?
Die van methodmich is Love Letters van Frankie Miller
Welk nummer van wie?quote:She was far from small, as I recall
And a rather cumly lass
All men would say, as she passed their way
"what a love piece of aaaaaaaa..."
Ask her where she came from, she'd say
"My lips are sealed"
But a good guess would be Bristol
Or possibly Tenfield
And in every pub in Snodland
They still do speak her name
Zeker!quote:Op woensdag 24 oktober 2018 11:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Bedoel je niet
[ afbeelding ]= ?
Die van methodmich is Love Letters van Frankie Miller
Laten we de titel maar de titel laten. Staat toch al voor een deel in de tekst The Belle of Snodland Town.quote:
Het weglaten van de apostrof vergeef ik je.quote:
waar had die gemoeten dan?quote:Op maandag 29 oktober 2018 19:36 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Het weglaten van de apostrof vergeef ik je.
Stand:
J.Caesar 2
Grobbel 2
methodmich 2
n00biedoobiedoo 4
pipster 2
Ulx 2
Lonaa 2
Ik gok op 's avonds.quote:Op maandag 29 oktober 2018 19:43 schreef Lonaa het volgende:
Nog een "was in het nieuws" en waarschijnlijk iets makkelijker:
Wanneer staat Tool ook al weer in de Ziggo in 2019?
Oh, balls.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 07:32 schreef bartrid het volgende:
18 juni, maar er is een Tool topic met die datum in de titel dus doe maar een andere
quote:
Pas...quote:Op woensdag 31 oktober 2018 10:57 schreef Lonaa het volgende:
Hmm. De cover is van Peter Gabriel. Uit 2008.
Het origineel uit 2007, door een Canadese indierockband.
quote:is een Amerikaanse rockband, opgericht in 2006, die in 2009 zijn gelijknamige debuutalbum uitbracht. Het tweede album, Thank You, Happy Birthday, kwam in 2011 op 2 binnen in de Billboard 200. Beide albums werden geproduceerd door Jay Joyce van Jive Records.
Neushôrn!!!quote:Op donderdag 1 november 2018 15:39 schreef pipster het volgende:
Laatste hint en anders een nieuwe vraag: Kamahl.
quote:As Mr. Howell and Lovey burn alive inside their grass hut
Oh he'll kill again that Gilligan they he should of let him be
And like a postal clerk I'll go beserk if you don't stop teasing me
See the trick is only pick on those that can't do you no harm
Likeonly got one arm
Had zelf geen idee hoe ie in werkelijkheid heette, maar die tekst kon ik maar op 1 manier in m'n hoofd afmaken.quote:
quote:Op vrijdag 2 november 2018 19:33 schreef methodmich het volgende:
Dat lijkt mij Superorganism.
Plaat begin dit jaar best veel gedraaid en leek me toen nog een zekere top 10 notering in de eindlijst van dit jaar, maar daar ben ik niet meer zo zeker van. Wel een aantal erg leuke nummers!
mental Theo en Charlie lownoise?quote:Op vrijdag 2 november 2018 20:34 schreef MadMaster het volgende:
Wie vieren in februari hun 25 jarig jubileum in de Heineken Music Hall (die officieel niet meer zo heet)?
quote:
yes!quote:
quote:It's not a put down
I put my foot down
And then I make some love, I
Like Sweetie Pie by the Stone Alliance
Everybody knows I'm known for dropping science
I'm electric like Dick Hyman
I guess you'd expect to catch the crew rhymin'
Never let you down with the stereo sound
So Mike, get on the mic and turn it out
Stand:quote:Op zaterdag 3 november 2018 08:55 schreef bartrid het volgende:
Root down van beastie boys lijkt me zo
quote:is an American heavy metal supergroup that formed in 1991 in New Orleans, Louisiana.
Educated guess: Slayer?quote:Op zaterdag 3 november 2018 09:17 schreef Sheffield het volgende:
Welke band neemt in 2019 op Graspop afscheid van de BeNeLux?
Dit is een dubbele punten-topic, dus je mag het wel op 2 laten; en Lonaa er ook eentje extra geven.quote:Op zaterdag 3 november 2018 10:15 schreef Sheffield het volgende:
Stand:
J.Caesar 2
Grobbel 10
methodmich 4
n00biedoobiedoo 10
pipster 2
Ulx 2
Lonaa 5
bartrid 4
MadMaster 2
Sheffield 1
*Mezelf even braaf naar 1 gezet*
ah oke... kom hier te weinig... zo blijkt maar weerquote:Op zaterdag 3 november 2018 10:36 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Vraag is al beantwoord en goedgekeurd; Slayer was correct.
Yesquote:
quote:And in we go to the Roundhouse the other night, see this hippy shaking the tambourines, Horses, Horses, HORSE-SHIT.
Blijkbaar niet..quote:Op zaterdag 3 november 2018 14:46 schreef belsen het volgende:
John Lydon?
Ik dacht dat die nog wel hield van Smith...
Er gaat wat mis met de punten; Lonaa moet er zes hebben, en Sheffield is ineens weggevallen:quote:Op zaterdag 3 november 2018 14:56 schreef bartrid het volgende:
[..]
Blijkbaar niet..
Stand:
J.Caesar 2
Grobbel 10
methodmich 4
n00biedoobiedoo 10
pipster 2
Ulx 2
Lonaa 5
bartrid 6
MadMaster 2
belsen 2
Art Garfunkel...quote:Op zondag 4 november 2018 22:42 schreef belsen het volgende:
Oh, sorry.
Sam Smith maakt de soundtrack voor de serie Watership down, wie verzorgde de muziek voor de film?
Stand:quote:
Wat van wie?quote:Utanga zaba zolo
Zai akhia
Zai assina
Utanga zaba zolo…
De rest mag dit als hint opvatten...quote:Op maandag 5 november 2018 15:22 schreef bartrid het volgende:
Art of Noise geloof ik maar geen idee over het nummer.
quote:
Listen to the beatbox he will play...quote:Al weet ik niet of MC Miker G een beatboxer was....
quote:Op dinsdag 6 november 2018 14:41 schreef Ulx het volgende:
Als ik inzoom zie ik vaag iets als Skinny en ik denk Boy staan op het t-shirt.
Dus ik gok Skinny Boys.
Nee, die heet Christopher Wallace.quote:
Nee die heet Daryl.quote:Op woensdag 7 november 2018 15:41 schreef MadMaster het volgende:
Het zal niet die van Hall & Oates zijn, gok ik...
Oh ja.quote:Op woensdag 7 november 2018 13:34 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Nee, die heet Christopher Wallace.
Geen idee verder overigens wie de gezochte meneer dan wel is.
Of Chubby Checkerquote:Op woensdag 7 november 2018 15:43 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee die heet Daryl.
Misschien één van the Fat Boys?
Heeft ook op de Nederlandse tv Tien Voor Taal gepresenteerd met Anita Witzier.quote:
Ah, Robert Longquote:Op vrijdag 9 november 2018 21:47 schreef belsen het volgende:
[..]
Heeft ook op de Nederlandse tv Tien Voor Taal gepresenteerd met Anita Witzier.
En van de new wave groep Arbeid Adelt. Hij bracht vorig jaar zijn eerste soloalbum uit.quote:
Als je uit die voornaam 2 dezelfde letters weghaalt en er 1 aan toevoegt aan het einde, dan weet je het vast...quote:
En ze is uit 1970...quote:Op zaterdag 10 november 2018 12:19 schreef Grobbel het volgende:
Ik vind het op zich wel mooi dat er gokken voorbij komen van dames die in 1939 zijn geboren (Amanda Lear) en in 1984 (Mandy Moore, Alizee).
Fantastische... All Stars...quote:
Die hebben zich duidelijk laten 'inspireren' door dit nummer, maar het is niet Green Jelly.quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:27 schreef methodmich het volgende:
Three Little Pigs van Green Jelly ligt vast te veel voor de hand, maar ik gok het toch maar even.
Dan is het Mucky Pupquote:Op zaterdag 10 november 2018 19:29 schreef Berkery het volgende:
[..]
Die hebben zich duidelijk laten 'inspireren' door dit nummer, maar het is niet Green Jelly.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben ws een tijdje offline, antwoord in de spoiler.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
Tja. Ik heb vanmiddag pas voor het eerst iets gelezen over dat bizarre verhaal rond Bill Wyman (wat een griezel, yech), maar er werd blijkbaar door hem benadrukt dat ze zoveel ouder leek dan ze werkelijk was “dus dat maakt het okay”. Maar als je die clip ziet dan zie je toch gewoon een kind van 16 dat bijna in haar blote kont op nationale tv een muzikaal niemendalletje staat te playbacken. Duidelijk andere tijden, maar voelt toch niet bepaald okay.quote:
Ha, sneller typen danquote:Op maandag 12 november 2018 19:03 schreef Grobbel het volgende:
Frank Beard.
Je bent me echt net te snel af, wilde net kijken of ik nog een vraag moest stellen.
edit: en door dat laatste te typen is bartrid me ook echt te snel af. 4 seconden verschil.![]()
quote:Op maandag 12 november 2018 20:00 schreef Grobbel het volgende:
Alleen afgaande op The Monkees en the Sex Pistols gok ik op I'm not your steppin' stone, al vat ik even niet de Duffy/Jimi-verwijzing.
Nee, erger nog. En er is een link met het vorige antwoord.quote:Op maandag 12 november 2018 20:13 schreef belsen het volgende:
Zo slecht dat ik zelfs niet herken.
Gokje op Achy breaky heart van Billy-Ray Cyrus.
En nu tijd voor een koude douche.quote:
quote:He left a message saying "You are sick and twisted and I hope you die!"
But when I saw it on there, I commented "LOL!"
And here's the reason why
quote:I said
You've got the wrongmate
It's that what's made me smile
You've just called the bloke from Steps a twisted paedophile
He shares a name and was in a band
Similarity ends there
He'd never fuck a baby
Just ask Lee, Lisa, Faye and Claire
Welk nummer van wie?quote:Oh oh people of the earth
Listen to the warning
The Seer he said
Beware the storm that gathers here
Listen to the wise man
Welke band?quote:..was an American rock band, formed in the Tucson, Arizona punk scene, but based for most of its career in Los Angeles, California, where it was loosely associated with the Paisley Underground. Earlier records have the wide-screen psychedelic sound of first-wave desert rock, while later releases tended more towards traditional country rock.
ja dusquote:Op woensdag 14 november 2018 11:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit moet toch bijna wel een Chuck Prophet vervolgvraag zijn, dus Green on Red
dat zou best kunnen. In 1986, denk ikquote:Op woensdag 14 november 2018 13:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Volgens mij hebben ze wel eens in de Hitkrant gestaan..
quote:Riding on the range,
I've got my hat on,
I've got my boots dusty.
I've got my saddle
On my horse.
He's called... T-t-t-t-t-trigger
Of course.
Ik dacht al dat ze moeilijk van de foto alleen te herkennen zouden zijn...quote:Op woensdag 14 november 2018 13:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Boys don't cry? Van I wanna be a cowboy
Dat neigt met de vorige hint naar iets als B-52Unlimited...quote:Op woensdag 14 november 2018 15:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Nope, Grobbel had helemaal gelijk met het nummer en dit is de hint naar de uitvoerenden.quote:Op woensdag 14 november 2018 15:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat neigt met de vorige hint naar iets als B-52Unlimited...
Warm, denk meer aan zijn 'beroep'quote:Op woensdag 14 november 2018 17:20 schreef bartrid het volgende:
het zegt me zo allemaal niks. Screaming Blue Jesus?
quote:
Fred Flintstone en ome Neil was jarig pas geleden.quote:
afgaande op die eerste gok ik op een gecombineerde discografie van Tyrannosaurus Rex en T Rex.quote:Op donderdag 15 november 2018 07:38 schreef cafca het volgende:
MPWFAHSITHBNTCTWSOTB
TR
PSASTPOTA
U
ABOS
EW
TS
T
ZAATHROT
LOL
BZG
FD
DITU
Albumdiscografie van wie?
Stand:quote:Op donderdag 15 november 2018 07:46 schreef Grobbel het volgende:
[..]
afgaande op die eerste gok ik op een gecombineerde discografie van Tyrannosaurus Rex en T Rex.
quote:I'm all out of hope
One more bad dream could bring a fall?
When I'm far from home
Don't call me on the phone
To tell me you're alone
milf with no bra - zou dat dan moeten zijn, zo te zien.quote:Op donderdag 15 november 2018 12:40 schreef Lonaa het volgende:
Omdat ik het ook niet wist verder deed ik google reverse search.
Bij dame nummer 3 zei google: ' milf with no bra'
Je keek beter dan ik.quote:Op donderdag 15 november 2018 13:27 schreef pipster het volgende:
[..]
milf with no bra - zou dat dan moeten zijn, zo te zien.
Nummer 3 is Penny Lancaster dus die heb je goedquote:
Nee, maar zij was wel de aanleiding voor deze vraag na de vorige vraag.quote:Op donderdag 15 november 2018 14:01 schreef Berkery het volgende:
Mevrouw 2 hoort bij Ice T geloof ik
Zoals mevrouw 1 dus...quote:Op donderdag 15 november 2018 14:28 schreef bartrid het volgende:
Ik weet dat Gary Numan is getrouwd met een fan maar geen idee hoe ze heet of hoe ze eruit ziet
Daar zitten in ieder geval goeie stootbuffers op.quote:Op donderdag 15 november 2018 16:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
1 = Mevrouw Numan, zoals hierboven aangegeven...
Alleen mevrouw 2 moet nog gekoppeld worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |