abonnement Unibet Coolblue
pi_182671502
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 15:40 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Daar ga ik niet in mee, maar een aantal van de negatieve elementen die je terugziet in Rotterdam komen in mijn optiek wel sterk tot uiting in de clubcultuur van Feyenoord. Bij bijvoorbeeld Sparta is dat minder.
ja die elementen heb je ook in amsterdam

doe nou niet of amsterdam met zijn hoerenwijken en criminaliteit nou veel beter is dan rotterdam want dat is niet zo

Rotterdam stond op lijstje van 10 beste steden van de wereld om in te wonen geloof ik 2 jaar geleden.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  maandag 22 oktober 2018 @ 15:45:47 #252
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_182671528
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 15:41 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

Sparta is voor mijn gevoel ook veel meer hoe een rotterdamse club ooit bedoeld was en is.
Feyenoord is teveel gaan leunen op dat "o zo prachtige en loyale" legioen, wat voornamelijk bestaand uit doorgesnoven gekkies met waanideeën
Zelfs Feyenoorders beginnen zich te storen aan die cultuur van hun club _O- .
Oh.
  maandag 22 oktober 2018 @ 15:46:50 #253
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_182671544
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 15:45 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Zelfs Feyenoorders beginnen zich te storen aan die cultuur van hun club _O- .
wat geheel terecht is, want je pakt er geen punten (meer) mee en de manier van voetbal en bestuur legt ze ook geen windeieren (meer)
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_182671576
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 15:45 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Zelfs Feyenoorders beginnen zich te storen aan die cultuur van hun club _O- .
Joh dat is allemaal onzin

Feyenoord is de laatste 10 jaar helemaal veranderd

De fanatiek aanhang uit de jaren zeventig tot 2000 is bijna helemaal niet meer aanwezig

worden allemaal oud

Je ziet in het feyenoord stadion tegenwoordig gewoon vrouwen kinderen en veel aanhang uit de rijkere randgemeenten.

Feyenoord heeft bijna helemaal geen cultuur meer van rel supporters

dat is allemaal verleden tijd en dat is over 5-10 jaar denk ik helemaal verleden tijd.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  maandag 22 oktober 2018 @ 15:49:32 #255
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_182671583
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 15:46 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

wat geheel terecht is, want je pakt er geen punten (meer) mee en de manier van voetbal en bestuur legt ze ook geen windeieren (meer)
Beter gewoon kritisch publiek ja.
Oh.
pi_182671593
quote:
14s.gif Op maandag 22 oktober 2018 15:49 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Beter gewoon kritisch publiek ja.
ja dat zien we bij ajax heel erg sterk

het stadion was regelmatig leeg de afgelopen 4 jaar...

als je dat suppoters wil noemen
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  maandag 22 oktober 2018 @ 15:52:43 #257
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_182671624
wel fijn dat Klaas nog steeds een ban heeft, die zou helemaal los gaan op dit soort gesprekken met allemaal non argumenten dat Feyenoord geen doorgesnoven tokkies meer heeft maar gewoon gezinnen met kinderen op de tribunes, en dat het bij ajax altijd leeg is.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_182671642
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 15:52 schreef mokkiemok het volgende:
wel fijn dat Klaas nog steeds een ban heeft, die zou helemaal los gaan op dit soort gesprekken met allemaal non argumenten dat Feyenoord geen doorgesnoven tokkies meer heeft maar gewoon gezinnen met kinderen op de tribunes, en dat het bij ajax altijd leeg is.
0-2 zondag _O_
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  maandag 22 oktober 2018 @ 15:59:52 #259
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_182671736
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 15:41 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

Sparta is voor mijn gevoel ook veel meer hoe een rotterdamse club ooit bedoeld was en is.
Feyenoord is teveel gaan leunen op dat "o zo prachtige en loyale" legioen, wat voornamelijk bestaand uit doorgesnoven gekkies met waanideeën
Lastig om te zeggen. Op zich past een volksclub als Feyenoord wel bij een werkstad als Rotterdam. Niet in de laatste plaats omdat door het grotere succes dan Sparta, deze door de hele stad en de omgeving is gaan leven, terwijl Sparta meer een nicheclub is geworden. Alleen leunt het inderdaad erg sterk op dat legioen, waar zelfs mensen die niks met voetbal hebben lovend over praten 'die supporters van Feyenoord, die zijn toch wel heel mooi hoor, veel beter dan die van Ajax', maar als ze zelf een paar van die doorgesnoven parels van dat prachtige legioen tegenkomen in een kroeg, dan gaan ze toch maar even verder kijken naar een wat meer fatsoenlijk etablissement. :P

quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 15:44 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

ja die elementen heb je ook in amsterdam

doe nou niet of amsterdam met zijn hoerenwijken en criminaliteit nou veel beter is dan rotterdam want dat is niet zo

Rotterdam stond op lijstje van 10 beste steden van de wereld om in te wonen geloof ik 2 jaar geleden.
Ik doe zeker niet alsof Amsterdam beter is. Daarom ga ik er ook niet in mee dat Rotterdam het afvoerputje van Nederland is. Mijn visie is enkel dat de negatieve elementen een grotere stempel op de clubcultuur drukken dan bij Ajax. Dat komt in mijn optiek omdat de clubcultuur van Ajax meer gebaseerd is op het voetbal en die van Feyenoord op zaken eromheen (volksclub, loyale aanhang, niemand mag ons etc.).

Zo, dat was weer even genoeg Feyenoordpraat voor mij. :P
pi_182671875
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 15:59 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Lastig om te zeggen. Op zich past een volksclub als Feyenoord wel bij een werkstad als Rotterdam. Niet in de laatste plaats omdat door het grotere succes dan Sparta, deze door de hele stad en de omgeving is gaan leven, terwijl Sparta meer een nicheclub is geworden. Alleen leunt het inderdaad erg sterk op dat legioen, waar zelfs mensen die niks met voetbal hebben lovend over praten 'die supporters van Feyenoord, die zijn toch wel heel mooi hoor, veel beter dan die van Ajax', maar als ze zelf een paar van die doorgesnoven parels van dat prachtige legioen tegenkomen in een kroeg, dan gaan ze toch maar even verder kijken naar een wat meer fatsoenlijk etablissement. :P

[..]

Ik doe zeker niet alsof Amsterdam beter is. Daarom ga ik er ook niet in mee dat Rotterdam het afvoerputje van Nederland is. Mijn visie is enkel dat de negatieve elementen een grotere stempel op de clubcultuur drukken dan bij Ajax. Dat komt in mijn optiek omdat de clubcultuur van Ajax meer gebaseerd is op het voetbal en die van Feyenoord op zaken eromheen (volksclub, loyale aanhang, niemand mag ons etc.).

Zo, dat was weer even genoeg Feyenoordpraat voor mij. :P
Ja maar jij leeft nog echt in de jaren 80 ofzo

Er is helemaal geen aanhang meer zoals in de jaren 80,90, 2000 meer bij Feyenoord

Dat is echt helemaal uitgestorven

We leven nu in andere tijden

Playstation tijden.

De wereld is veranderd alleen jij bent denk ik in je plaatje blijven hangen in je mening daarover

Het is tegenwoordig een softe gedoe in de kuip.

Als ik soms weles de beelden zie van ajax tijdens europacup wedstrijden dan is er inderdaad in amsterdam niets is veranderd tegen opzichte van 20 jaar geleden.

Ik zie daar 1000 man in blote basten als debielen springen, nou dat zul je echt never nooit meer in de kuip zien.....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_182671894
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 16:08 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ja maar jij leeft nog echt in de jaren 80 ofzo

Er is helemaal geen aanhang meer zoals in de jaren 80,90, 2000 meer bij Feyenoord

Dat is echt helemaal uitgestorven

We leven nu in andere tijden

Playstation tijden.

De wereld is veranderd alleen jij bent denk ik in je plaatje blijven hangen in je mening daarover

Het is tegenwoordig een softe gedoe in de kuip.

Als ik soms weles de beelden zie van ajax tijdens europacup wedstrijden dan is er inderdaad in amsterdam niets is veranderd tegen opzichte van 20 jaar geleden.

Ik zie daar 1000 man in blote basten als debielen springen, nou dat zul je echt never nooit meer in de kuip zien.....
Je bent echt vermoeiend.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 22 oktober 2018 @ 16:11:15 #262
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_182671923
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 10:15 schreef klaasweetalles het volgende:
Het verschil is inderdaad pijnlijk groot.

Maar zelfs in het kampioensjaar van Feyenoord waren de ajax en psv selecties gewoon beter.

Wat ik er meewil zeggen is zolang je de punten tegen de rest blijft halen kan je ver komen, want zelfs in het kampioensjaar won Feyenoord alleen thuis van psv.
En dat was alleen door een hele domme fout van Zoet. Anders was Ajax nog kampioen geweest ook. Maar goed, je hebt wel een punt daar mee.

Alleen zeggen dat bij Feyenoord geen heilig moeten heerst is jezelf omlaag praten. Feyenoord vecht nu al voor zijn laatste kans. Zo lang het kan wil je meedoen om het kampioenschap. Ondanks dat Feyenoord niet zo veel geld en mogelijkheden heeft als Ajax en PSV willen ze wel kampioenskandidaat zijn.
Dat de rest van de wereld je geen kans geeft wil niet zeggen dat je je er bij neer gaat leggen.
Zou me heel erg tegenvallen van Feyenoord.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_182671929
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 16:08 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ja maar jij leeft nog echt in de jaren 80 ofzo

Er is helemaal geen aanhang meer zoals in de jaren 80,90, 2000 meer bij Feyenoord

Dat is echt helemaal uitgestorven

We leven nu in andere tijden

Playstation tijden.

De wereld is veranderd alleen jij bent denk ik in je plaatje blijven hangen in je mening daarover

Het is tegenwoordig een softe gedoe in de kuip.

Als ik soms weles de beelden zie van ajax tijdens europacup wedstrijden dan is er inderdaad in amsterdam niets is veranderd tegen opzichte van 20 jaar geleden.

Ik zie daar 1000 man in blote basten als debielen springen, nou dat zul je echt never nooit meer in de kuip zien.....
Idioot :')
Cuz I'm Mr. Brightside
  maandag 22 oktober 2018 @ 16:15:02 #264
374096 Liftdeur
Gaat open en dicht.
pi_182671986
Ik kan echt genieten van al die woeste simpele koppen en middelvingers in de tribune op de achtergrond als een scheidsrechter tegen Feyenoord fluit in die Kuip. :D
Ajacied.
pi_182671989
Dat van die gezinnen en kinderen is wel waar, dat zie je steeds meer in de kuip. Vind ik ook wel gezellig, dat je al snuivend antisemitische spreekkoren kan koppelen aan terminale aandoeningen maar de kinderen er niet voor hoeft thuis te laten O+
-nee-
  maandag 22 oktober 2018 @ 16:15:28 #266
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182671996
Jullie blijven er ook maar op ingaan. Chapeau!
  maandag 22 oktober 2018 @ 16:17:13 #267
374096 Liftdeur
Gaat open en dicht.
pi_182672025
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 16:15 schreef fetX het volgende:
Jullie blijven er ook maar op ingaan. Chapeau!
Dat komt omdat wij Klaas zijn mening ook echt waarderen in dit topic, en we zeker ook blij met zijn bijdrage.
Ajacied.
  maandag 22 oktober 2018 @ 16:17:23 #268
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182672027
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 16:15 schreef Marsenal het volgende:
Dat van die gezinnen en kinderen is wel waar, dat zie je steeds meer in de kuip. Vind ik ook wel gezellig, dat je al snuivend antisemitische spreekkoren kan koppelen aan terminale aandoeningen maar de kinderen er niet voor hoeft thuis te laten O+
Overgrote deel in de Kuip zijn prima normale mensen inderdaad. Dat verhaal over ‘doorgesnoven tokkies’ is wel een beetje uit z’n verband gerukt.
  maandag 22 oktober 2018 @ 16:18:06 #269
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182672041
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 16:17 schreef Liftdeur het volgende:

[..]

Dat komt omdat wij Klaas zijn mening ook echt waarderen in dit topic, en we zeker ook blij met zijn bijdrage.
Ik snap het. Het is toch iemand van Harvard.
  maandag 22 oktober 2018 @ 16:19:41 #270
374096 Liftdeur
Gaat open en dicht.
pi_182672069
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 16:18 schreef fetX het volgende:

[..]

Ik snap het. Het is toch iemand van Harvard.
Precies, dus als jullie ook graag meer Klaas willen in het Feyenoord topic moet je niet zo naar tegen hem doen.
Ajacied.
  maandag 22 oktober 2018 @ 16:21:28 #271
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182672103
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 16:19 schreef Liftdeur het volgende:

[..]

Precies, dus als jullie ook graag meer Klaas willen in het Feyenoord topic moet je niet zo naar tegen hem doen.
Nee hoor, ik gun ‘t jullie! :)
pi_182673493
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 16:19 schreef Liftdeur het volgende:

[..]

Precies, dus als jullie ook graag meer Klaas willen in het Feyenoord topic moet je niet zo naar tegen hem doen.
Houd hem vooral hier lekker bezig.
Van alles is weer waardeloos.
  maandag 22 oktober 2018 @ 17:39:59 #273
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
  maandag 22 oktober 2018 @ 18:11:05 #274
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_182674076
quote:
6s.gif Op maandag 22 oktober 2018 13:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Geen idee, jij en ik zullen ze allebei niet wekelijks zien spelen dus ik heb geen idee van het niveau daar.
Ik heb ze zien spelen tegen Porto en week of wat terug, en ik kan nou niet echt zeggen dat ik uit m'n stoel viel van het niveau. Nu kun je na één wedstrijd geen conclusie trekken, maar op basis van die 90 minuten scheelt dat nogal als je het vergelijkt met het Porto van x jaar geleden dat de Europa League won en welgeteld nul wedstrijden verloor in de competitie. De enige die ik écht goed vond was Pizzi, de centrale middenvelder, die ook indruk heeft gemaakt tegen Polen laatst.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_182674163
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 18:11 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Ik heb ze zien spelen tegen Porto en week of wat terug, en ik kan nou niet echt zeggen dat ik uit m'n stoel viel van het niveau. Nu kun je na één wedstrijd geen conclusie trekken, maar op basis van die 90 minuten scheelt dat nogal als je het vergelijkt met het Porto van x jaar geleden dat de Europa League won en welgeteld nul wedstrijden verloor in de competitie. De enige die ik écht goed vond was Pizzi, de centrale middenvelder, die ook indruk heeft gemaakt tegen Polen laatst.
Ik heb ze enkel tegen Bayern gezien. Dat vond ik niet direct heel overtuigend.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')