SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Game on
Oh.
Heerenveen is ook zo'n ploeg die in n keer de geest kan krijgen, zeker als Ajax slap begint...quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 21:46 schreef RensAjacied het volgende:
Heerenveen heeft zo'n zwakke defensie dat je met elke opstelling wel wint. Enige voorwaarde is wel dat je vol druk moet zetten op hun eigen helft.
Die gasten zijn dit jaar echt pure middelmaat, dit mag je dus echt geen puntverlies opleveren anders kan je eind oktober bijkans al gedag zeggen tegen de titelquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 09:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heerenveen is ook zo'n ploeg die in n keer de geest kan krijgen, zeker als Ajax slap begint...
Dus hopen op een Vitesse-scenario
Heerenveen begint sowieso meestal wel aardig tegen Ajax met wat aanvallen die dan stranden en dan begint de commentator al te roepen dat Heerenveen beter is. En dan scoort Ajax ineens uit het niks en pakken ze simpel de controle en lopen ze uit.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 09:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heerenveen is ook zo'n ploeg die in n keer de geest kan krijgen, zeker als Ajax slap begint...
Dus hopen op een Vitesse-scenario
Die lach :’)quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 12:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
https://twitter.com/sjenkiedejong/status/1053582293447725056
Bij dezen ben ik bang voor Ten Hagquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 12:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Telegraaf modus. Die lach kan echt niet. Daar spreekt de onzekerheid uit, deze trainer kan er niets van en hij ligt niet goed in de spelersgroep dat is wel duidelijk.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 12:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij dezen ben ik bang voor Ten Hag
rofl..quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 12:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Einige lastige wedstrijd was onder Bosz geloof ik. Ging erg stroef en de wissel Donny voor Ziyech maakte het verschil.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 12:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heerenveen begint sowieso meestal wel aardig tegen Ajax met wat aanvallen die dan stranden en dan begint de commentator al te roepen dat Heerenveen beter is. En dan scoort Ajax ineens uit het niks en pakken ze simpel de controle en lopen ze uit.
Vorig jaar hadden we er nog de do or die wedstrijd van Keizertje, toen kwam Ajax in het begin ook goed weg maar scoorde Neres ineens twee keer en was het gespeeld.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 19:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Einige lastige wedstrijd was onder Bosz geloof ik. Ging erg stroef en de wissel Donny voor Ziyech maakte het verschil.
Technisch juist prima, net ietsjes te traag alleen. Je zou het eigenlijk een paar keer zonder hem moeten zien om goed te kunnen oordelen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:06 schreef PicoMMP het volgende:
Deze wedstrijd laat precies zien hoe het zit met Schne. Speelt vrij slecht, past totaal niet bij de rest van het elftal qua talent en techniek, maar schiet er wel een bal in vanaf 30 meter.
Speelt ook geen RW meer.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 20:13 schreef PowerLoungen het volgende:
Sinds Haggie trainer is , is Neres best wel 'matig'
Al die positiewisselingen helpen niet neequote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:24 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Speelt ook geen RW meer.
Dat is weleens anders geweest. Ik kan me nog een 5-1, 4-1, 4-2 en 5-2 herinneren.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Altijd zo verschrikkelijk makkelijk bij dat Heerenveen.
Zelfs tijdens de gouden tijden met Louis hadden ze het daar altijd moeilijk op 95/96 naquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:55 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dat is weleens anders geweest. Ik kan me nog een 5-1, 4-1, 4-2 en 5-2 herinneren.
Maar die 5-2 is alweer tien jaar geleden, sindsdien winnen we daar zo vaak met grote cijfers voor mijn gevoel.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:55 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dat is weleens anders geweest. Ik kan me nog een 5-1, 4-1, 4-2 en 5-2 herinneren.
Die van Schne sowieso. Die van Ziyech prima ingeschoten. Niet de makkelijkste hoek.quote:
Klopt, Heerenveen - uit is op de seizoenen 2012-2013 en 2013-2014 na al bijna 10 jaar een zekerheidje.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar die 5-2 is alweer tien jaar geleden, sindsdien winnen we daar zo vaak met grote cijfers voor mijn gevoel.
De Wit zal zo wel invallen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 22:04 schreef PicoMMP het volgende:
Van mij mag Gravenberch wel minuten gaan maken.
En niet maar tien of zo.
Omdat hij niet scoort? Matig is niet het woord wat ik zou gebruiken. Hij speelt op een andere plek en dat doet hij prima.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 20:13 schreef PowerLoungen het volgende:
Sinds Haggie trainer is , is Neres best wel 'matig'
" lastig "quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 22:23 schreef TheVulture het volgende:
Dit had ik niet verwacht, maar heel fijn dat we dit soort lastige uitwedstrijden zo dik winnen
Heerenveen uit vind ik op papier altijd lastig, ook al winnen we er vaakquote:
Ja het is allemaal wel erg makkelijk dit jaar.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 22:23 schreef TheVulture het volgende:
Dit had ik niet verwacht, maar heel fijn dat we dit soort lastige uitwedstrijden zo dik winnen
Labyad is een mensonterende kutaankoop.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 22:31 schreef PeeJie_ het volgende:
Onana is er ook nog, toch twee lekkere reddingen
Labyad red het in deze wedstrijd niet eens om mee te komen, 3xde bal 3x balverlies. Kan je beter met 10 man spelen.
7 miljoen toch ?quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Labyad is een mensonterende kutaankoop.
puur De Ligt denk ik, psv uitquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja het is allemaal wel erg makkelijk dit jaar.
Behalve die eerste thuiswedstrijd wat een soort BLACKED out was en dan PSV-uit wat ook een schande was.
Wel weer een lekkere opwarmer voor dinsdag. Met dit team en de huidige staat van andere topteams in Europa, zou je ook nog een redelijke kans kunnen maken in de volgende ronde. Mits je het uiteraard red te overwinteren in de CLquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 22:31 schreef Duveldrinker het volgende:
Ajax heeft wel een meesterlijk team nu. Ik ben benieuwd of ze Benfica kunnen pakken en overwinteren in de CL
Wel dure miskoopquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 22:34 schreef Wave103 het volgende:
[..]
Wisselgeld in de huidige markt
Overigens nog steeds een kutaankoop
Muah denk dat PSV ook een beetje de kryptonite van dit Ajax is.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 22:34 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
puur De Ligt denk ik, psv uit
Bonus voor?quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
5 miljoen met 2 miljoen bonus ja.
Wel zonde die gozer moet toch spelen. Hij is 25 ofzoquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee, CL behalen/kampioenschap/aantal duels gespeeld gok ik.
Moet wel zeggen dat ondanks die afstraffing ik Ajax in de overige duels, tegen sterkere tegenstanders dan PSV heeft gehad, meer vind overtuigen. Ook in de breedte... Maar daar koop je vooralsnog geen reet voorquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah denk dat PSV ook een beetje de kryptonite van dit Ajax is.
Bij lange na niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 22:40 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Wel zonde die gozer moet toch spelen. Hij is 25 ofzo
Ajax heeft ook wel een lastiger programma achter de rug dan PSV.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 22:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat ondanks die afstraffing ik Ajax in de overige duels, tegen sterkere tegenstanders dan PSV heeft gehad, meer vind overtuigen. Ook in de breedte... Maar daar koop je vooralsnog geen reet voor
PSV is mega sterk in de omschakeling. In de eredivisie genoeg. Die lampen worden kampioen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 22:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat ondanks die afstraffing ik Ajax in de overige duels, tegen sterkere tegenstanders dan PSV heeft gehad, meer vind overtuigen. Ook in de breedte... Maar daar koop je vooralsnog geen reet voor
Ik ben er ook bang voorquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 22:42 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
PSV is mega sterk in de omschakeling. In de eredivisie genoeg. Die lampen worden kampioen.
Geen enkel team dat hun tegen gaat houden.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 22:42 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
PSV is mega sterk in de omschakeling. In de eredivisie genoeg. Die lampen worden kampioen.
Ja dat denk ik ook , Spurs gaat winnen en dan is het over.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 22:44 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Geen enkel team dat hun tegen gaat houden.
Sowieso spelen ze geen Europees meer na de winter dus die worden fluitend kampioen idd.
Ajax moet dit jaar kampioen worden klaar..quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 22:51 schreef PowerLoungen het volgende:
Schone :'' Maar in het verleden stonden we nog veel meer punten achter dus het kan nog steeds''
LALAALALALALLALALALALA
5 jaar zonder prijzen is eigenlijk best wel een schande ja met al die financile middelen .quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 22:52 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ajax moet dit jaar kampioen worden klaar..
Ja en je hebt mega sterke selectie. De Ligt, De Jong, Tadic, Zyiech, Neres. PSV heeft dat niet, dat is alleen maar Bergwijn en Lozano.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 22:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
5 jaar zonder prijzen is eigenlijk best wel een schande ja met al die financile middelen .
quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 22:45 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook , Spurs gaat winnen en dan is het over.
Ik ben Feyenoorder maar gun Ajax meer dan PSV. Ajax is een echte club. PSV niet .
1 keer een kamikaze tactiek tegen de concurrent en het kan je al fataal worden . Het is net de Portugese competitie zoquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 22:56 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ja en je hebt mega sterke selectie. De Ligt, De Jong, Tadic, Zyiech, Neres. PSV heeft dat niet, dat is alleen maar Bergwijn en Lozano.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:04 schreef duo-penotti het volgende:
Vrees ook dat die lampies kampioen gaan worden. Had je geen punten verspeelt tegen Heracles en gelijkgespeeld in Eindhoven. Dan was het een ander verhaal. Maar 5 punten gaan ze niet meer weggeven. En wij gaan natuurlijk ook niet alles winnen.
Onmogelijk is het niet en het seizoen is nog lang. Maar zo sterk heb ik ze de laatste jaren niet gezien.
PSV heeft het wel moeilijk in de kuip. Ajax wint daar wel.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:04 schreef duo-penotti het volgende:
Vrees ook dat die lampies kampioen gaan worden. Had je geen punten verspeelt tegen Heracles en gelijkgespeeld in Eindhoven. Dan was het een ander verhaal. Maar 5 punten gaan ze niet meer weggeven. En wij gaan natuurlijk ook niet alles winnen.
Onmogelijk is het niet en het seizoen is nog lang. Maar zo sterk heb ik ze de laatste jaren niet gezien.
Sowieso onverdient goed weggekomen die wedstrijd tegen VVV dankzij Blom. Want dan was het al 8 punten en al beslist. Ajax heeft weer hulp nodig uit Zeist om de competitie spannend te houden.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:04 schreef duo-penotti het volgende:
Toevallig ook naar Fortuna - PSV gekeken ?quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:10 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Sowieso onverdient goed weggekomen die wedstrijd tegen VVV dankzij Blom. Want dan was het al 8 punten en al beslist. Ajax heeft weer hulp nodig uit Zeist om de competitie spannend te houden.
(Terechte goal VVV afgekeurd en vervolgens onterecht een pingel krijgen)
Er zit een verschil tussen goed wegkomen (op eigen kracht) en hulp van de scheids nodig hebben.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:11 schreef duo-penotti het volgende:
[..]
Toevallig ook naar Fortuna - PSV gekeken ?
PSV is ook in 1-2 wedstrijd erg goed weggekomen.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:18 schreef Duveldrinker het volgende:
Vandaag ook weer counter goals. PSV is een counter ploeg. Die supporters zijn te triest voor woorden. maar wel goed beleid.
Allemaal counters. PSV is razendsnel in de omschakeling.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:21 schreef Scarface88 het volgende:
[..]welke wedstrijd heb jij gezien?
Die goal uit de corner was een geslaagde counter ook?quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:22 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Allemaal counters. PSV is razendsnel in de omschakeling.
Standaard situatiequote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:24 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Die goal uit de corner was een geslaagde counter ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |