Overal heb je van die bouwprojecten. Hier in de stad gooien ze er nog wat appartementen tegenaan in de komende jaren.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat komt wel goed. Wordt gebouwd door t zelfde bedrijf dat Knokke zo mooi gemaakt heeft *kuch.
Dit zijn vakantiewoningen als ik t goed begrepen heb.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 21:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Overal heb je van die bouwprojecten. Hier in de stad gooien ze er nog wat appartementen tegenaan in de komende jaren.
Is een lakje van O.P.Iquote:
Volgens mij zijn alle stranden nu ook weer open voor hondenquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 21:35 schreef Allures het volgende:
Door deze tt even gaan kijken voor een weekendje zee want het hondje is gek op de zee en we hadden er laatst een perfecte dag![]()
![]()
Ja en met deze opwarming van de aarde een heerlijke bezigheidquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 21:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij zijn alle stranden nu ook weer open voor honden
Strand hier is altijd open voor hondenquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 21:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij zijn alle stranden nu ook weer open voor honden
Ik heb t gevoel dat dat binnen nu en een paar jaar enorm aan banden gaat worden gelegd.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 21:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik had mijn huis moeten verhuren via airbnb; bekende van mij verdient daar best een goed zakcentje mee de komende maanden.
Vreemden in je huis tussen je spullen. Brrrrr .quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 21:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik had mijn huis moeten verhuren via airbnb; bekende van mij verdient daar best een goed zakcentje mee de komende maanden.
Het principe waarmee het begon was aardig; alleen nu zijn er gewoon bedrijven die meerdere huizen kopen en volledig in de verhuur gooien.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb t gevoel dat dat binnen nu en een paar jaar enorm aan banden gaat worden gelegd.
Ja daarom. Maar ook particulier gaat t nog wel voorbij denk ik.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 21:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het principe waarmee het begon was aardig; alleen nu zijn er gewoon bedrijven die meerdere huizen kopen en volledig in de verhuur gooien.
Daar ben ik morgen niet.quote:
Om die reden zou ik er zelf ook niet aan beginnen. Mijn bed en bank zijn van mij.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 21:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vreemden in je huis tussen je spullen. Brrrrr .
Ik welquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 21:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar ben ik morgen niet.
[..]
Om die reden zou ik er zelf ook niet aan beginnen. Mijn bed en bank zijn van mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |