Ja. Geen jurken e.d. meer voorlopig.quote:Op zondag 21 oktober 2018 20:53 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ohhh was het een selectief voornemen?
Eenzaam, naīef, niet bijster intelligent... It happens.quote:Op zondag 21 oktober 2018 21:36 schreef LPFAN het volgende:
Ik kijk oplichters op het internet, vrouw heeft 2 internetliefdes uit Afrika, aan wie ze 65000 euro totaal heeft uitgegeven. The f*ck. Ik snap niet hoe je daar in kan tuinen...
Ja inderdaadquote:Op zondag 21 oktober 2018 21:44 schreef Poes. het volgende:
[..]
Eenzaam, naīef, niet bijster intelligent... It happens.
Andersom zie je het met zulk soort mannen, die hun vriendinnetjes (meeste gevallen vriendjes) uit Thailand proberen over te vliegen.
Zelfde soort mensen die de Astrolijn bellenquote:Op zondag 21 oktober 2018 21:45 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Mens heeft zelfs een lening genomen zodat ze die lui geld kon blijven geven.
Haha jaquote:Op zondag 21 oktober 2018 21:45 schreef Poes. het volgende:
[..]
Zelfde soort mensen die de Astrolijn bellen
Geen fan van de herfst?quote:Op maandag 22 oktober 2018 08:18 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen!
Het is herfst. Meh. En volgende week de tijd veranderen. Meh.
Jawel. Alleen niet van de regen en de wind.quote:
Is dit nou bewezen of meer een tussen je oren gevoel met het verminderen van je vreetbuien?quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 09:23 schreef Poes. het volgende:
Issie weer; sinds de gemberthee heb ik ook veel minder vreetbuien, het ''tussen je oren'' hongergevoel is gewoon weg.
Ik heb zelfs vier avonden met die 2 bekers ijs gedaan!
Google zegt (lees; alle websites die je maar kunt vinden) dat het een bewezen effect is.quote:Op maandag 22 oktober 2018 09:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Is dit nou bewezen of meer een tussen je oren gevoel met het verminderen van je vreetbuien?
Neee geen sneeuw!quote:Op maandag 22 oktober 2018 09:10 schreef Poes. het volgende:
Herfst overslaan en gelijk door naar -10C en sneeuw
Jaweeeeelquote:
Boe sneeuw ;pquote:Op maandag 22 oktober 2018 10:41 schreef Poes. het volgende:
[..]
Jaweeeeel![]()
En dan het liefst tussen 6 december en 31 december, zodat je 's avonds mooi buiten kunt wandelen tussen alle Kerstlichtjes. *zwijmel*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |