abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_182615783
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 14:16 schreef LurkJeRot het volgende:
Leven is asociaal, mensen die niet accuut zelfmoord plegen op het moment dat ze geboren zijn zijn uitvreters en egoïsten.
Zelfmoord plegen ook volgens veel mensen 🤔
pi_182615845
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 14:12 schreef wollah het volgende:
Ik geef geen fuck om het milieu dus ik vind er niets asociaal aan
Dit.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_182616069
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 16:20 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Ik vind de vergelijking mank gaan, omdat voortplanting niet hetzelfde is als aankoop van een product. Maar desalniettemin, ik vind het een hele mooie stelling en had er nog niet op die manier over nagedacht. Klasse post.

Variant van tweedehands auto is eigenlijk ook een lastige; het hangt denk ik er van af hoeveel kilometers je gaat maken. Indien weinig, dan zal het zeker een milieutechnisch beter alternatief zijn dan nieuw kopen.

[..]

:D
squatt3r was eerder. Slechts 40 seconden eerder, maar toch :-P

[..]

Okay en als je een Tesla kon rijden?
Indrukwekkende reactie. Ondanks dat het technisch offtopic is, nice.
pi_182616085
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 19:09 schreef julius123 het volgende:

[..]

Zelfmoord plegen ook volgens veel mensen 🤔
dat snap ik nooit zo. Iemand asociaal noemen, omdat het je zelf pijn doet dat hij dood is, is dat niet het meest hypocriete mogelijk?
pi_182616547
Elektrisch rijden vind ik pas interessant als de range van een elektrische auto minimaal 600km is en de prijs die van een middenklasser.
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 19:54:05 #56
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_182616615
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 18:22 schreef Q.C.Passed het volgende:
Kijk eens in mijn portemonnee?
Deelauto een optie? Of heb je 'm elke dag nodig?

Want ja, die prijs is nog wel een drempel. Het is gewoon nog te duur op dit moment, behalve als je ongelofelijk gaat inleveren op het bereik.

Meestal zijn er overigens wel mogelijkheden om een laadpaal aan te vragen bij de gemeente. Elektrische auto's zien ze graag.

quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 19:50 schreef Linkse_krijger het volgende:
Elektrisch rijden vind ik pas interessant als de range van een elektrische auto minimaal 600km is en de prijs die van een middenklasser.
En dat noemt zich linkse krijger ;')

Maar hoezo moet 'ie 600 km hebben, maak je zulke kilometers op een dag? Betaalbare elektrische auto's zoals de Renault Zoe hebben een bereik tussen de 180 en 240 km, dat is toch heel keurig voor een dag?
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_182616649
Ik ben het eens met TS. Heb dan wel een benzine auto, maar rijd er nauwelijks in, alles op de fiets! Zo blij dat ik niet meer dagelijks in de file sta! Heb met veel plezier leaseauto m'n ingeleverd.

Moet ook altijd lachen om veertigers die heel trots naast hun benzine of diesel stationwagen staan.. Alsof ze daar jaren op hebben gewacht en nu eindelijk mogen ofzo.

[ Bericht 8% gewijzigd door Sport_Life op 19-10-2018 20:01:13 ]
pi_182616655
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 19:54 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Deelauto een optie? Of heb je 'm elke dag nodig?

Want ja, die prijs is nog wel een drempel. Het is gewoon nog te duur op dit moment, behalve als je ongelofelijk gaat inleveren op het bereik.

Meestal zijn er overigens wel mogelijkheden om een laadpaal aan te vragen bij de gemeente. Elektrische auto's zien ze graag.
Ik denk eigenlijk dat elektrisch rijden helemaal niet de toekomst heeft. De ontwikkelingen zijn de afgelopen jaren nou niet echt spectaculair te noemen op het gebied van elektrisch rijden.
pi_182616691
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 19:54 schreef Hallmark het volgende:
En dat noemt zich linkse krijger ;')

Maar hoezo moet 'ie 600 km hebben, maak je zulke kilometers op een dag? Betaalbare elektrische auto's zoals de Renault Zoe hebben een bereik tussen de 180 en 240 km, dat is toch heel keurig voor een dag?
Lees m'n ondertitel.

Ik rijd best regelmatig meer dan 200 km per dag en daarbij is een Renault Zoe een hondenhok.
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 20:40:34 #60
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_182617402
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 19:57 schreef Linkse_krijger het volgende:
Ik rijd best regelmatig meer dan 200 km per dag en daarbij is een Renault Zoe een hondenhok.
Is de Kia Niro niks?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of de Hyundai Kona?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_182617817
quote:
Positieve effecten elektrische auto op luchtkwaliteit overschat

Als alle auto's elektrisch zouden zijn, zou het verkeer nog steeds behoorlijk wat fijnstof opleveren. De vraag is zelfs of het veel zou uitmaken ten opzichte van de bestaande toestand.

[..]

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2018 21:03:50 ]
pi_182619030
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 14:14 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Aicu’s doen echt geweldige dingen voor het milieu inderdaad :')
Terechte klacht.
pi_182619120
Mijn auto is ter beschikking gesteld, heb geen keuze, dus voel mij niet aangsproken.
.
pi_182619154
Ondertussen kijkt TS jaloers naar de M4 die hem over de linkerbaan voorbij knalt...
pi_182621142
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 14:21 schreef matigeuser het volgende:
Klein beetje eensch met OP, maar dan moet je wel de lijn doortrekken en eerlijk zijn.

De 15 grootste boten stoten meer rotzooi uit per jaar dan alle auto's op deze wereld bij elkaar. Dus of jij nou een benzinebarrel rijdt of een elektrische heeft 0.000001% invloed (niet nagerekend). Terwijl als je kapt met producten kopen die op een boot als deze vervoerd zijn, je direct veel meer invloed hebt.

Er zijn 10 bedrijven die 71% van alle rotzooi in de lucht uitstoten. Shell, Saudi oil, etc.

Daarnaast is vliegen veel meer vervuilend dan auto rijden.
Beetje bullshit verhaal natuurlijk. Die 71% uitstoot van shell is zodat jij daarmee in een auto kan rijden. Die uitstoot van die boten is omdat zij spullen vervoeren die wie nodig hebt. Dat CO2 uit die ene boot komt wil niet zeggen dat het wel of niet hebben van een auto geen impact heeft op de CO2 uitstoot. Je hebt dus naast de daadwerkelijke verbruik van brandstof ook indirect impact door productie op gang te brengen.

Jammer dat er ondertussen een discussie over kinderen ontstaat.

Discussies over uitstoot van nakomelingen vind ik ook altijd erg triest. Waarom is het asociaal 1 of meerdere kinderen te nemen. Dus die potentiële kinderen hebben minder recht op bestaan dan jijzelf? (Los van het feit dat we nou eenmaal nakomelingen nodig hebben om ons te verzorgen/vervoeren/etc) Als je dan zo graag uitstoot wilt beperken pleeg je toch zelfmoord? Als iedereen dit doet zijn er geen mensen meer op aarde en jippieeee minder uitstoot.. Is dat wat we willen bereiken?
Nakomelingen zouden geen discussie moeten zijn. Zonder mensen ook geen goede dingen. Focus inderdaad liever op iets bewuster gedrag.

Groot gebruik van elektronische auto's gaat er echt wel komen. Zijn nog in een transitie fase. Alles gaat al een stuk sneller dan 50 jaar geleden, dus ben al lang positief.
Eerst denken, dan typen
pi_182621351
Ongelofelijk dat mensen nog steeds in dat CO2 verminderen om de wereld te redden gelooft terwijl de international energie agency dit zegt:
https://twitter.com/veraartw/status/1053162878520434689?s=21

Het is veel te laat om de wereld te redden. Alleen een plaag of een grote oorlog waarmee je paar miljard mensen uitroeit zal de wereld redden.
De industrie produceert het meeste CO2 en de industrie kan je niet stil leggen.

Elektrische auto’s zijn leuk maar elekticiteit zorgt ook voor CO2. Daarbij zijn de accu’s op lange termijn even schadelijk als benzine etc. Als we de CO2 echt willen terugdringen dan moet de westerse wereld 50-60% van zijn welvaart inleveren. Je kan niet een luxe leven hebben (altijd groente en vlees eten, reizen, altijd de kachel aan hebben, elk jaar op reis, elke dag douchen, etc) en dan denken dat je de wereld gaat redden door hybrid te rijden.
pi_182621501
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 20:40 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Is de Kia Niro niks?
SPOILER
Of de Hyundai Kona?

SPOILER
KIA Niro is qua grootte wel prima, maar qua range niet.
  zaterdag 20 oktober 2018 @ 07:05:44 #68
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_182623845
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 14:12 schreef wollah het volgende:
Ik geef geen fuck om het milieu dus ik vind er niets asociaal aan
  zaterdag 20 oktober 2018 @ 09:11:43 #69
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_182624652
quote:
_O_ _O-

Overigens zou ik best een elektrische auto willen hebben, maar dat is voor de gemiddelde consument nog niet te betalen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Geelman op 20-10-2018 09:19:22 ]
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_182624989
TS leeft in zijn eigen kleine bubbeltje, wat schattig.

De meeste mensen kunnen geen elektrische auto betalen en zijn afhankelijk van het aanbod op een marktplaats.
pi_182625847
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')