Geen voetbalteam met donkere spelers hebben anno 2018 :’)quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:45 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
Wij van groenlinks willen meer diversiteit!
Internetgestreamde audiovisuele content spelen op mijn high-definition televisiequote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dank je.
En wat doe jij persoonlijk zoal via de Chromecast? (laatste vraag)
Feest?quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:52 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Straks thee drinken en taart eten met de kleine
Het ging me om de taart, bolle.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Jojoortje is zo'n Hollander dat ze thee drinken te gek vindt als het geen feest is
taart eten denk ik eerderquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Jojoortje is zo'n Hollander dat ze thee drinken te gek vindt als het geen feest is
luidtquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:54 schreef Doublepain het volgende:
Zat net een meisje in de bus luidt te bellen met haar vriend die het ging uitmaken #topshow
bollequote:
het is vriendt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:54 schreef Doublepain het volgende:
Zat net een meisje in de bus luidt te bellen met haar vriend die het ging uitmaken #topshow
Zelden tot nooit gehad. Voetbalt 1 donkere speler bij ons maar die traint alleen want kan geen contributie betalen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen voetbalteam met donkere spelers hebben anno 2018 :’)
en interessant voor de rebound?quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:54 schreef Doublepain het volgende:
Heeft de gemeente daar geen potje voor? Hier in Tilburg heb je de meedoenregeling die in dit soort gevallen voorziet.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zelden tot nooit gehad. Voetbal 1 donekere speler bij ons maar die traint alleen want kan geen contributie betalen.
Ik heb geen idee, hij kan er geen reet van dus iedereen vindt het wel best zo.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heeft de gemeente daar geen potje voor? Hier in Tilburg heb je de meedoenregeling die in dit soort gevallen voorziet.
Leukquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Internetgestreamde audiovisuele content spelen op mijn high-definition televisie
Vooral star trek
Die spelen ws allemaal bij FC Barcelona(Breda)quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zelden tot nooit gehad. Voetbalt 1 donkere speler bij ons maar die traint alleen want kan geen contributie betalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |