Hm?quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 16:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Het echte leven dus. Hoe is het met de schade van de familie eigenlijk?
Klopt. Zeker als je beetje op stand wil doenquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 16:46 schreef RensAjacied het volgende:
Safari staat ook nog op het lijstje maar is echt mokertjeduur in verhouding t.o.v. andere verre reizen.
Lekker man, beetje met een koloniaal pakje rondhuppelen.quote:
Vriendin van me is vanmorgen teruggekomen van half jaar in het kruger parkquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 16:46 schreef RensAjacied het volgende:
Safari staat ook nog op het lijstje maar is echt mokertjeduur in verhouding t.o.v. andere verre reizen.
Een Nederlandse vraag bij 1 tegen 100quote:
Nouja, mokerduur laat je je blijkbaar niet door afschrikken. Anders ga je niet naar Australie.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 16:46 schreef RensAjacied het volgende:
Oh datquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 16:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Een Nederlandse vraag bij 1 tegen 100
Gewoon IBOOKS tochquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 16:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja, had nog wat in de boekenkast staan
wordt dat straks trouwens een ouwe lullen ding? een boekenkast
Ik zit mobiel en de autocorrectie werkt niet echt mee. Zie nu inderdaad dat er schade staat.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 16:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Oh dat
We hebben het er niet meer over
Pics?quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 16:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Vriendin van me is vanmorgen teruggekomen van half jaar in het kruger park
die heeft nu echt een klotehekel aan Afrika en wilde dieren
Wat probeerde je te typen?quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 16:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik zit mobiel en de autocorrectie werkt niet echt mee. Zie nu inderdaad dat er schade staat.
Pics van die chickquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 16:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Vriendin van me is vanmorgen teruggekomen van half jaar in het kruger park
die heeft nu echt een klotehekel aan Afrika en wilde dieren
Zou je pinguïns wel overwegen?quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 16:47 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Lekker duizenden ponden betalen om een kanker leeuw te zien die ik ook op YouTube kan zien
Neequote:Op vrijdag 19 oktober 2018 16:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zou je pinguïns wel overwegen?
Ik denk dat een Safari wel iets duurder is.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 16:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nouja, mokerduur laat je je blijkbaar niet door afschrikken. Anders ga je niet naar Australie.
Schande.quote:
Gewoon naar dierentuin, al die beestjes zien en weer naar huis.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 16:47 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Lekker duizenden ponden betalen om een kanker leeuw te zien die ik ook op YouTube kan zien
Welke bierwinkel ga je meestal?quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 16:50 schreef Saind het volgende:
Oei de bierwinkel heeft een espressoapparaat
misschien straks ff shotje gaan halen op weg naar de trein
Naja Bierbrigadier welquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 16:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Welke bierwinkel ga je meestal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |