Sowieso, fuck off.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 09:31 schreef gcjoel het volgende:
het boeit me niet of mijn huis netjes is. Ik heb gewoon een hekel aan mensen die zomaar langs komen.
Ook als je aanbelt trouwens, maar dat is weer een ander verhaal.
Mensen mogen je ondergoed toch niet zien!quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 09:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ze aan de lijn hangen zijn ze schoon toch, ik zie het probleem niet.
Leuke mensen danquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 09:31 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja kreeg ineens een berichtje, Goh waar ga je heen? Ik denk hoe kan hij nou weten dat ik van huis ben als hij in Duitsland zit, zodoende kwam ik erachter. Als ik boodschappen had gedaan dan wist hij het al, als ik iets had gekocht wist hij het al.
Vervolgens toen mijn man overleed heeft de schoonfamilie de verkoop van het huis alleen maar tegen gewerkt. Nee nooit weer, de moeder van mijn vriend heb ik nu in 6 jaar tijd ook aar een paar keer gezien. We doen elkaar wel de groeten en dan is het ook mooi
Aan dit aspect van de preutsheid heb ik zelfs nog nooit gedacht.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 09:32 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Mensen mogen je ondergoed toch niet zien!Stel je voor.
Ben toch geen slet!quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 09:32 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat. Zo moeilijk is het niet. Ongevraagd voor je deur staan is sowieso niet handig. Laatst wilde mijn vader het voegwerk bekijken. Mijn vriendin en ik lagen nog in bedquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 09:33 schreef Samzz het volgende:
Visite prima, maar eerst even bellen/appen of t uitkomt.
Dit zegt wel watquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 09:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Aan dit aspect van de preutsheid heb ik zelfs nog nooit gedacht.
Ik neem aan dat je je ook doucht met kleren aan.quote:
Daar heb ik nog nooit last van gehad. Al belde een van mijn exen altijd op om te vragen waar ik was. En niet 1x per dag ofzo (wat al best zorgelijk kan zijn), maar meerdere keren op een dag. Op een moment ook gezegd dat ze dat niet moet doen omdat ik het storend vind. Werd ze helemaal laaiend en kwaadquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 09:35 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja toppers, zo'n familie blijft je altijd bij
Nu ik alleen woon is het wel vreemd als mijn ouders zien dat er vrouwenondergoed aan het drogen is, kom ik niet meer mee weg.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 09:32 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
It's super effective!quote:
Is joel mocro?quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 09:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je je ook doucht met kleren aan.
Alsof zij daar wat mee te maken hebbenquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 09:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu ik alleen woon is het wel vreemd als mijn ouders zien dat er vrouwenondergoed aan het drogen is, kom ik niet meer mee weg.
Wat?quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 09:39 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zie op youtube net een reclame voor afbreekbare tampons, die het respectloos noemt dat mannen vagina's een klamme dot of een mossel noemen.
Hoepel op met je aidsreclame.
Hoe anders?quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 09:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je je ook doucht met kleren aan.
Klamme dotquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 09:39 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zie op youtube net een reclame voor afbreekbare tampons, die het respectloos noemt dat mannen vagina's een klamme dot of een mossel noemen.
Hoepel op met je aidsreclame.
Die wil ik zien!quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 09:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hun slogan was 'onze tampons zijn afbreekbaar, ons zelfrespect niet'![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |