Nijmegen moet je echt tijdens de zomerfeesten bezoeken.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 18:33 schreef SuperNeger het volgende:
Ik bedenk me opeens dat ik nog nooit in mijn leven in Groningen, Leeuwarden of Nijmegen ben geweestTerwijl ik toch redelijk vaak door Nederland reis.
Hebben meer mensen dit?
Ja ik checkte net dat nieuwe filmpje van Boevenspotter en zag gelijk die grote brug ik dacht wtf die heb ik nog nooit gezien en toen kwam ik dus op het idee van dit topic.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 18:36 schreef halfway het volgende:
[..]
Nijmegen moet je echt tijdens de zomerfeesten bezoeken.
Wajoowquote:Op donderdag 18 oktober 2018 18:35 schreef SuperNeger het volgende:
En ook nog nooit op één van de Waddeneilanden.Misschien moet ik eens op vakantie gaan in eigen land.
Ja wtf is best raar hè?quote:
Wij boertjes houden niet zo van Holland.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 18:36 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ja ik checkte net dat nieuwe filmpje van Boevenspotter en zag gelijk die grote brug ik dacht wtf die heb ik nog nooit gezien en toen kwam ik dus op het idee van dit topic.
Wel raar dat je nog nooit in Rotterdam, Haarlem, Leiden of Den Haag bent geweest, hoe dan?
Naja Rotterdam en Den Haag zijn toch wel plaatsen daar ontkom je zowat niet aan. Leiden en Haarlem kan ik nog wel begrijpen daar valt niet zo veel te doenquote:Op donderdag 18 oktober 2018 18:38 schreef halfway het volgende:
[..]
Wij boertjes houden niet zo van Holland.
stop eens een template in een spoiler danquote:Op donderdag 18 oktober 2018 18:39 schreef Falco het volgende:
Bron: https://wikikids.nl/Lijst_van_grote_Nederlandse_steden
ik wel een keer als kind maar ik weet echt niet meer hoe het eruit zagquote:Op donderdag 18 oktober 2018 18:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Volgens mij ben ik nog nooit in Maastricht geweest, en anders kan ik me het gewoon niet herinneren
Ik wel een keer in Assen dat ligt toch nog net in Groningen?quote:Op donderdag 18 oktober 2018 18:43 schreef Nober het volgende:
10/12 provincies geweest, nooit in Friesland en Groningen. Ook nog nooit in Den Haag geweest.
Gewoon leuk om feesten enzoquote:Op donderdag 18 oktober 2018 18:37 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ja wtf is best raar hè?
Maar wat valt er te doen dan?
met wiequote:
ik moet zeggen ik vergeet altijd dat die eilanden bestaan. Misschien volgende zomer eens kijken of je er goedkoop heen kan. Moet je dan je auto op de pond zetten of kan je er ook lopend alles bereiken?quote:Op donderdag 18 oktober 2018 18:50 schreef wollah het volgende:
[..]
Vrienden? Niet met familie denk ik
Je kan de auto wel meenemen dacht ik. Op sommige eilanden niet maar ik weet niet precies welkequote:Op donderdag 18 oktober 2018 18:51 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
ik moet zeggen ik vergeet altijd dat die eilanden bestaan. Misschien volgende zomer eens kijken of je er goedkoop heen kan. Moet je dan je auto op de pond zetten of kan je er ook lopend alles bereiken?
ja dat lijkt me wel tof neem ik mn mountainbike meequote:Op donderdag 18 oktober 2018 18:52 schreef wollah het volgende:
[..]
Je kan de auto wel meenemen dacht ik. Op sommige eilanden niet maar ik weet niet precies welke
Of je gaat fietsen als het mooi weer is, over de duinen enz. Is best mooi
Auto meenemen is best duur. Op Ameland is Nes prima te voet te bereiken vanaf de boot, en anders kan je een fiets huren.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 18:51 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
ik moet zeggen ik vergeet altijd dat die eilanden bestaan. Misschien volgende zomer eens kijken of je er goedkoop heen kan. Moet je dan je auto op de pond zetten of kan je er ook lopend alles bereiken?
Ja precies. Die boottocht kost ook maar 20 euro voor een retour ofzo dacht ik maar dan moet je ff googelenquote:Op donderdag 18 oktober 2018 18:54 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
ja dat lijkt me wel tof neem ik mn mountainbike meegoed idee zeg zal vast ook niet te duur zijn daar
je mag zeker niet wildkamperen daar?quote:Op donderdag 18 oktober 2018 18:57 schreef wollah het volgende:
[..]
Ja precies. Die boottocht kost ook maar 20 euro voor een retour ofzo dacht ik maar dan moet je ff googelen
Computer says no.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 18:46 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ik wel een keer in Assen dat ligt toch nog net in Groningen?
Dan ben ik nog nooit in de provincie Groningen geweestquote:
Zou het niet wetenquote:Op donderdag 18 oktober 2018 18:58 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
je mag zeker niet wildkamperen daar?
Ik twee jaar geleden voor het eerst.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 19:01 schreef wollah het volgende:
Oh ja Enschede ben ik ook nog nooit geweest
Dat zijn toch geen grote bekende plaatsen?quote:Op donderdag 18 oktober 2018 19:03 schreef Coppi het volgende:
Helmond, Vlaardingen, Hoogeveen en Meppel. Dat was het wel zo'n beetje.
Nou dan zijn er geen grote plaatsen meer waar ik niet geweest ben.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 19:05 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Dat zijn toch geen grote bekende plaatsen?
quote:Op donderdag 18 oktober 2018 18:46 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Leeuwarden is net als Omsk.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 19:15 schreef Fok-it het volgende:
Leeuwarden, Breda, Enschede, Zaanstad, Delft, Alkmaar
Breda, Delft en Alkmaar wellicht zou ik nog weleens heen willen. De rest vind ik niet heel aanlokkelijk.
Je mist echt watquote:Op donderdag 18 oktober 2018 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zoetermeer is de grootste stad waar ik nooit ben geweest
Omsk was een echte tegenvaller jaquote:Op donderdag 18 oktober 2018 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leeuwarden is net als Omsk.
wel op de daar aangewezen palen zogenoemd paalkamperen, dit voor bescherming van natuurgebied.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 18:58 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Leisure Cityquote:Op donderdag 18 oktober 2018 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat is dus geen wildkamperen.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 20:02 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
wel op de daar aangewezen palen zogenoemd paalkamperen, dit voor bescherming van natuurgebied.
Volgens mij ben je geen fan van Limburg he?quote:
Mooie stad, maar net iets te ver wegquote:Op donderdag 18 oktober 2018 19:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omsk was een echte tegenvaller ja
Daar ben ik alleen geweest omdat er een evenement was in het ijshockeystadionquote:Op donderdag 18 oktober 2018 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
ja maar dat is toch niet hetzelfde en vaak super goor en er zijn ook al anderenquote:Op donderdag 18 oktober 2018 20:02 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
wel op de daar aangewezen palen zogenoemd paalkamperen, dit voor bescherming van natuurgebied.
Soms zijn ze goor, vooral als er weer eens iemand is geweest die er minder ervaring mee heeft. Soms zie je dat mensen bouwwerken gemaakt hebben (windschermen, bankjes of halve boomhutten) waar ze zelf dan wel trots op zijn maar een ander zit daar niet op te wachten.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 06:05 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
ja maar dat is toch niet hetzelfde en vaak super goor en er zijn ook al anderen
Het zijn niet eens steden, maar gemeenten.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 18:40 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
stop eens een template in een spoiler dan
Nou ja, best mooie stad hoor. Maar net iets te ver weg.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 19:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omsk was een echte tegenvaller ja
Hoofdstad van de provincie Drenthe... waar zou die liggen?quote:Op donderdag 18 oktober 2018 18:46 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Tyfusduur met de auto. Gewoon daar fiets of scooter huren.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 18:52 schreef wollah het volgende:
[..]
Je kan de auto wel meenemen dacht ik. Op sommige eilanden niet maar ik weet niet precies welke
Of je gaat fietsen als het mooi weer is, over de duinen enz. Is best mooi
Hoe weet jij dat nou? Je bent er nooit geweest.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 09:00 schreef speknek het volgende:
(Oh en Zaanstad zie ik nu. Zaanstad? Niet vals spelen stomme Noord Hollandse boeren, Zaandam is heel geen grote stad)
Hoe kan een stad nou weer leuk zijn? Is allemaal een beetje hetzelfde.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 08:59 schreef LurkJeRot het volgende:
Ik ben nog nooit in Breda geweest, terwijl dat een hele leuke stad schijnt te zijn.
Geen idee, ik ben er nog nooit geweest. Maar mensen zeggen het, en ik ga er maar vanuit dat ze niet allemaal liegen.quote:Op maandag 22 oktober 2018 09:06 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Hoe kan een stad nou weer leuk zijn? Is allemaal een beetje hetzelfde.
Alleen echt van die simpele mensen zouden een stad leuk noemen omdat het er "gezellig" is of wat dan ook. Echt elke stad in Nederland is een beetje hetzelfde. Bij de ene wonen alleen meer marokkanen dan in de ander misschien dat ze dat bedoelen. Verder ziet het er allemaal wel een beetje hetzelfde uit, heb je dezelfde winkels, zelfde terrasjes, etc.quote:Op maandag 22 oktober 2018 09:35 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben er nog nooit geweest. Maar mensen zeggen het, en ik ga er maar vanuit dat ze niet allemaal liegen.
Een stad is iets meer dan winkels en terrasjes.quote:Op maandag 22 oktober 2018 09:36 schreef SuperNeger het volgende:
Verder ziet het er allemaal wel een beetje hetzelfde uit, heb je dezelfde winkels, zelfde terrasjes, etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kortom:
Tilburg
Helmond
Zaanstad
Westland
Purmerend
Emmen
Dordrecht
Oss
Spijkenisse
Leidschendam-Voorburg
Almelo
Vlaardingen
Bergen op Zoom
Doetinchem
Terneuzen
Waarbij vooral Dordrecht en Doetinchem nog op mijn 'te bezoeken' plaatsen staan. De rest vind ik niet zo boeiend.Somebody that I used to know
Op Texel zijn wel van die campings voor jongeren. Waar iedereen zich de hele dag de gedver in zit te drinken. Denk dat het daar niet zo opvalt als je heel wild gaat kamperen. Anders neem je wat lege bierflessen mee en gooi je die rond je tent. Dan denkt iedereen dat gewoon dronken bent en daarom zo wild aan het kamperen bent.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 18:58 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ik zie nu ook pas dat de Zaansche Schans onder Zaanstad valt. Ja, daar was ik wel eens...quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 10:20 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou? Je bent er nooit geweest.
OK, heel veel is er niet te doen op het eerste gezicht. Het is echter wel een van de oudse industriesteden van Europa, mooie architectuur vaak die oude fabrieken en werkplaatsen. Huizen hebben ook wel iets, van oudsher van hout maar als je geld had dan een stenen gevel ervoor.
Gemeente Zaanstad is best wel groot hoor.
Iets met een Turfschip.quote:Op maandag 22 oktober 2018 09:06 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Hoe kan een stad nou weer leuk zijn? Is allemaal een beetje hetzelfde.
Aangezien Apeldoorn een van de grootste gemeenten in Nederland is, zul je er vast wel eens doorheen zijn geredenquote:Op maandag 22 oktober 2018 09:25 schreef Edding345 het volgende:
Ik ben naar alle relevante steden geweest, denk alleen niet in Lelystad, Apeldoorn, de waddeneilanden en een paar her en der steden doorheen gereden
quote:Op maandag 22 oktober 2018 18:19 schreef Postbus100 het volgende:
Definieer 'ergens geweest zijn'. Tilburg: ben ik wel een keer met de trein doorheen gekomen, maar heb nog nooit een stap in het centrum gezet. Lelystad: twee keer in een buitenwijk op een adres geweest, maar nog nooit het centrum gezien (behalve dat stukje uit de trein). Dus...
Maar als ik het definieer als: minimaal één gebouw van binnen gezien hebben in zo'n stad, dan kom ik tot een volgende lijst:Ik kan je de historische binnenstad van Vlaardingen aanbevelen. Bekend van de pleemoord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kortom:
Tilburg
Helmond
Zaanstad
Westland
Purmerend
Emmen
Dordrecht
Oss
Spijkenisse
Leidschendam-Voorburg
Almelo
Vlaardingen
Bergen op Zoom
Doetinchem
Terneuzen
Waarbij vooral Dordrecht en Doetinchem nog op mijn 'te bezoeken' plaatsen staan. De rest vind ik niet zo boeiend.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 09:39 schreef Dagoduck het volgende:
Klopt niet helemaal want er staan ook gemeenten tussen, maar vooruit:
6 Tilburg Noord-Brabant 209.043
18 's Hertogenbosch Noord-Brabant 143.373
19 Zoetermeer Zuid-Holland 123.505
23 Dordrecht Zuid-Holland 118.702
26 Westland Zuid-Holland 103.338
32 Sittard-Geleen Limburg 93.843
33 Helmond Noord-Brabant 89.139
34 Heerlen Limburg 88.461
36 Oss Noord-Brabant 84.944
39 Hengelo Overijssel 80.999
42 Schiedam Zuid-Holland 76.538
45 Leidschendam-Voorburg Zuid-Holland 72.962
46 Almelo Overijssel 72.519
47 Spijkenisse Zuid-Holland 72.499
50 Vlaardingen Zuid-Holland 70.863
52 Bergen op Zoom Noord-Brabant 66.319
53 Capelle aan den IJssel Zuid-Holland 66.166
55 Katwijk Zuid-Holland 62.799
56 Zeist Utrecht 61.233
57 Nieuwegein Utrecht 60.997
58 Roermond Limburg 56.937
61 Hoogeveen Drenthe 54.695
62 Terneuzen Zeeland 54.687
78 Middelburg Zeeland 47.754
Je kunt wel zien dat ik niet uit het zuiden kom.
Ik vind Groningen best leuk, wij hadden een jaarlijks Reunie Voetbaltoernooi omdat onze halve team daar gestudeerd had.quote:Op woensdag 26 februari 2025 09:52 schreef SuperNeger het volgende:
Ik ben inmiddels wel een keer in Groningen geweest
Groningen is een leuke stad inderdaadquote:Op maandag 3 maart 2025 11:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik vind Groningen best leuk, wij hadden een jaarlijks Reunie Voetbaltoernooi omdat onze halve team daar gestudeerd had.
Inmiddels ben ik in Maastricht geweestquote:Op donderdag 18 oktober 2018 18:39 schreef H_T het volgende:
Volgens mij ben ik nog nooit in Maastricht geweest, en anders kan ik me het gewoon niet herinneren
En? Wat vond je ervan?quote:
Ja wel okay, maar er is nog genoeg wat ik er niet van gezien heb. Ik was met een groep die kant op en het grootste deel van de groep heeft eigenlijk de hele middag op een terras gezeten. Zelf wel even wat rondgekeken. Zag er best okay uit, maar ik heb niet direct de aandrang om er snel nog eens heen te gaanquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |