quote:Op donderdag 3 januari 2019 12:26 schreef yosander het volgende:
[..]
Vanaf vandaag is er ook een double BT in het assortiment (vast)
Godverdomme, dit was geniaal geweest als ze de oude saus nog gebruiktenquote:Op donderdag 3 januari 2019 12:26 schreef yosander het volgende:
[..]
Vanaf vandaag is er ook een double BT in het assortiment (vast)
Double Big Tasty kon ik nog wel eens gefixed krijgen via vrienden. Echter nu naait de Mc ons weer! Ook duidelijk te zien op het filmpje overigens dat je nu gewoon een Big Mac krijgt met andere saus (ja en het brood in twee gesneden ipv drie)?quote:Op donderdag 3 januari 2019 13:04 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Godverdomme, dit was geniaal geweest als ze de oude saus nog gebruikten
De bloedhonden!quote:Op donderdag 3 januari 2019 13:30 schreef FutureFairytale het volgende:
De gewone is een stuk kleiner geworden (standaard broodje).
De double zelfde formaat als de gewone alleen dubbel vlees.
Wauw, seriously fuck McDonalds. Daar hoef ik nooit meer heenquote:Op donderdag 3 januari 2019 13:30 schreef FutureFairytale het volgende:
De gewone is een stuk kleiner geworden (standaard broodje).
De double zelfde formaat als de gewone alleen dubbel vlees.
Wtf scamquote:Op donderdag 3 januari 2019 13:12 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
Double Big Tasty kon ik nog wel eens gefixed krijgen via vrienden. Echter nu naait de Mc ons weer! Ook duidelijk te zien op het filmpje overigens dat je nu gewoon een Big Mac krijgt met andere saus (ja en het brood in twee gesneden ipv drie)?
Oude Big Tasty:
[ afbeelding ]
Nieuwe Big Tasty:
[ afbeelding ]
Nieuwe Double Big Tasty:
[ afbeelding ]
Wilde ik net vragen! Kan het (nog) nergens vindenquote:
nah dat is zo'n mcexpress restaurant waar ze standaard een double cheeseburger verkopen en eigenlijk nooit actieburgers hebben.quote:Op donderdag 3 januari 2019 16:44 schreef Sigaartje het volgende:
Vreselijk!
Blijkbaar hebben de mensen in Alkmaar Centrum wel smaak, daar kunnen ze die blijkbaar aan de straatstenen niet kwijt.
Medium big tasty menu ¤8.50quote:Op donderdag 3 januari 2019 16:32 schreef kaos- het volgende:
[..]
Wilde ik net vragen! Kan het (nog) nergens vinden
Duurder geworden dus?quote:Op donderdag 3 januari 2019 20:32 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Medium big tasty menu ¤8.50
Medium Double Big Tasty menu ¤9.50
Vergeten foto te maken van de poster.
Dacht dat de normale BT voorheen 7,90 was. Weet het niet meer zeker. Kom net bij de mac vandaan en keek nog naar de poster boven de kassa's maar niet bij na gedacht om een foto te makenquote:Op donderdag 3 januari 2019 20:35 schreef yosander het volgende:
[..]
Duurder geworden dus?
Voorheen was een medium BT menu ook 8,50 volgens mij.
Prijzen verschillen wel per vestiging weet ik. Maar meende altijd ruim 9 euro te betalen voor een medium menu + sausquote:Op donderdag 3 januari 2019 20:37 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Dacht dat de normale BT voorheen 7,90 was. Weet het niet meer zeker. Kom net bij de mac vandaan en keek nog naar de poster boven de kassa's maar niet bij na gedacht om een foto te maken
Wat?quote:
Ik heb de BT (zonder bacon volgens mij) juist ontdekt in Italië, maar dat is bijna 10 jaar geledenquote:Op donderdag 3 januari 2019 22:04 schreef Lunatiek het volgende:
Weet iemand hoe dat internationaal zit met de BT?
Ik zie namelijk op de website van de Italiaanse Mac een Crispy McBacon en een Gran Crispy McBacon. Dat lijkt wat op de BT. Opvallend hier is dat ze dezelfde burger in een normale uitvoering en een Gran (big) uitvoering hebben.
https://m.mcdonalds.it/prodotti/panini
De gran:
[ afbeelding ]
De normale:
[ afbeelding ]
Zou interessant zijn als burgers ook hier in verschillende maten komen. De BT was lekker maar het is wel véél.
(Ik vind het boeiend om bij dit bedrijf te zien hoe het aanbod per land varieert).
Idem, maar dan in Parijs.quote:Op donderdag 3 januari 2019 22:27 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik heb de BT (zonder bacon volgens mij) juist ontdekt in Italië, maar dat is bijna 10 jaar geleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |