Wilde ik net vragen! Kan het (nog) nergens vindenquote:
nah dat is zo'n mcexpress restaurant waar ze standaard een double cheeseburger verkopen en eigenlijk nooit actieburgers hebben.quote:Op donderdag 3 januari 2019 16:44 schreef Sigaartje het volgende:
Vreselijk!
Blijkbaar hebben de mensen in Alkmaar Centrum wel smaak, daar kunnen ze die blijkbaar aan de straatstenen niet kwijt.
Medium big tasty menu ¤8.50quote:Op donderdag 3 januari 2019 16:32 schreef kaos- het volgende:
[..]
Wilde ik net vragen! Kan het (nog) nergens vinden
Duurder geworden dus?quote:Op donderdag 3 januari 2019 20:32 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Medium big tasty menu ¤8.50
Medium Double Big Tasty menu ¤9.50
Vergeten foto te maken van de poster.
Dacht dat de normale BT voorheen 7,90 was. Weet het niet meer zeker. Kom net bij de mac vandaan en keek nog naar de poster boven de kassa's maar niet bij na gedacht om een foto te makenquote:Op donderdag 3 januari 2019 20:35 schreef yosander het volgende:
[..]
Duurder geworden dus?
Voorheen was een medium BT menu ook 8,50 volgens mij.
Prijzen verschillen wel per vestiging weet ik. Maar meende altijd ruim 9 euro te betalen voor een medium menu + sausquote:Op donderdag 3 januari 2019 20:37 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Dacht dat de normale BT voorheen 7,90 was. Weet het niet meer zeker. Kom net bij de mac vandaan en keek nog naar de poster boven de kassa's maar niet bij na gedacht om een foto te maken
Wat?quote:
Ik heb de BT (zonder bacon volgens mij) juist ontdekt in Italië, maar dat is bijna 10 jaar geledenquote:Op donderdag 3 januari 2019 22:04 schreef Lunatiek het volgende:
Weet iemand hoe dat internationaal zit met de BT?
Ik zie namelijk op de website van de Italiaanse Mac een Crispy McBacon en een Gran Crispy McBacon. Dat lijkt wat op de BT. Opvallend hier is dat ze dezelfde burger in een normale uitvoering en een Gran (big) uitvoering hebben.
https://m.mcdonalds.it/prodotti/panini
De gran:
[ afbeelding ]
De normale:
[ afbeelding ]
Zou interessant zijn als burgers ook hier in verschillende maten komen. De BT was lekker maar het is wel véél.
(Ik vind het boeiend om bij dit bedrijf te zien hoe het aanbod per land varieert).
Idem, maar dan in Parijs.quote:Op donderdag 3 januari 2019 22:27 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik heb de BT (zonder bacon volgens mij) juist ontdekt in Italië, maar dat is bijna 10 jaar geleden
Duurste burger (meastro meen ik), groot menu 2 fritessaus en milkshake is rond de 11-12 euro...quote:
Waar dan? Zelfs hier in Zuid-Limburg kost een hamburger met friet in een 'goede' hamburgertent al snel een euro of twaalf. En dan heb je nog geen drinken en geen bijzondere dingen op je burger, alleen tomaat, sla en een basic saus.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 23:36 schreef RickoKun het volgende:
Voor 9 euro krijg je een dikke ambachtelijke hamburger met zelfgemaakte patatten en zelfgemaakte mayo bij de goede hamburgertenten
In Groningen ael!quote:Op zaterdag 5 januari 2019 00:11 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Waar dan? Zelfs hier in Zuid-Limburg kost een hamburger met friet in een 'goede' hamburgertent al snel een euro of twaalf. En dan heb je nog geen drinken en geen bijzondere dingen op je burger, alleen tomaat, sla en een basic saus.
Voor 9 euro heb je hier bij de snackbar een hamburger speciaal die elke burger van de Mac in het niet laat, heb je een grote friet met saus én heb je een drankje naar keuze, en dan zit je ook echt VOL. Oh, en je houd nog 1,50 over ook.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 23:36 schreef RickoKun het volgende:
Voor 9 euro krijg je een dikke ambachtelijke hamburger met zelfgemaakte patatten en zelfgemaakte mayo bij de goede hamburgertenten
ja dat zal jij wel heel goed wetenquote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:10 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Voor 9 euro heb je hier bij de snackbar een hamburger speciaal die elke burger van de Mac in het niet laat, heb je een grote friet met saus én heb je een drankje naar keuze, en dan zit je ook echt VOL. Oh, en je houd nog 1,50 over ook.
JA DAT WEET IK INDERDAAD HEEL GOEDquote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja dat zal jij wel heel goed weten
Wat een hipstertoko is dat zeg... Rucola, avocado, gorgonzola. Rot op met dat soort ingrediënten op m'n hamburger.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 00:45 schreef RickoKun het volgende:
[..]
In Groningen ael!
Oh wachtsorry, alleen voor de burgers.
http://wereldburgersgroningen.nl/menu/
Smaakt beter dan de Mac hoorquote:Op zaterdag 5 januari 2019 07:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat een hipstertoko is dat zeg... Rucola, avocado, gorgonzola. Rot op met dat soort ingrediënten op m'n hamburger.
Dan heb je niet eens supergoor gefrituurd hamburgertje?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:10 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Voor 9 euro heb je hier bij de snackbar een hamburger speciaal die elke burger van de Mac in het niet laat, heb je een grote friet met saus én heb je een drankje naar keuze, en dan zit je ook echt VOL. Oh, en je houd nog 1,50 over ook.
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 07:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat een hipstertoko is dat zeg... Rucola, avocado, gorgonzola. Rot op met dat soort ingrediënten op m'n hamburger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |