niks mis meequote:Op vrijdag 2 november 2018 15:42 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
naar de mcdonalds gaan en dan vegetarisch eten
Je bent toch een vent of nietquote:
Werkte hier ook gewoon met een screenshot bij de bestelpilaar.quote:Op maandag 29 oktober 2018 19:09 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ik heb van een vriend gehoord die ook een printscreen had gemaakt dat dit niet werkte. Dus nu weet ik niet wie ik moet geloven.
Geldig tot 12-11.quote:Op vrijdag 2 november 2018 15:42 schreef SuperNeger het volgende:
Dus nu is het gedaan met de double cheeseburger?
Deel ff die screenshot danquote:Op zaterdag 3 november 2018 12:52 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Werkte hier ook gewoon met een screenshot bij de bestelpilaar.
quote:Op zaterdag 3 november 2018 16:11 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Deel ff die screenshot dannog 9 dagen de tijd
Ga ik proberen.
Bovenin op FOK! op je naam klikken -> Opties -> Zoomen inschakelen op 'ja' zetten -> Opslaanquote:Op zondag 4 november 2018 18:21 schreef ChilllayD het volgende:
Hij pakt hier de kleine nooit boehoe. Moet groter.... En dan nog heb ik moeite met scannen bij die kiosk
Thx!quote:Op zondag 4 november 2018 18:26 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Bovenin op FOK! op je naam klikken -> Opties -> Zoomen inschakelen op 'ja' zetten -> Opslaan
Of gewoon de afbeelding opslaan en in de Gallerij zoomen natuurlijk.
Inderdaad erg lekker! Alleen de prijs...quote:Op maandag 5 november 2018 11:03 schreef Nexum het volgende:
Die Old Dutch burger is echt de lekkerste burger die ze in tijden hebben gehad. Heb hem al regelmatig op gehad. Vlees is goed, alles wat er op gaat is gewoon een goeie combo en die saus is echt heerlijk, hoop dat ie niet snel weggaat!
Zullen die 2 burgers niet gewoon weer verdwijnen als de Big Tasty terug komt? Die moest namelijk tijdelijk volgens mcdonald's eigen woorden plaats maken voor deze nieuwe...quote:Op maandag 5 november 2018 11:03 schreef Nexum het volgende:
Die Old Dutch burger is echt de lekkerste burger die ze in tijden hebben gehad. Heb hem al regelmatig op gehad. Vlees is goed, alles wat er op gaat is gewoon een goeie combo en die saus is echt heerlijk, hoop dat ie niet snel weggaat!
Van de week en net nog met succes een double cheeseburger gehaald met deze screenshot, dus die codes zijn gewoon herbruikbaar.quote:
Je bon deed het trouwens niet, zoals ik al zeiquote:
LULKOEKquote:Op zondag 11 november 2018 19:38 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Van de week en net nog met succes een double cheeseburger gehaald met deze screenshot, dus die codes zijn gewoon herbruikbaar.
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 5 november 2018 11:03 schreef Nexum het volgende:
Laatst een potje truffelmayo gekocht...quote:Op maandag 12 november 2018 20:10 schreef yosander het volgende:
Binnenkort (of nu mss al) de maestro burger met truffelmayonaise. Ze blijven dat ding ook maar uitmelken
hij staat op de website, DEMAND THAT SHITquote:
Hier deed-ie het wel gewoon. Misschien andere regio?quote:Op maandag 12 november 2018 18:47 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Je bon deed het trouwens niet, zoals ik al zei
gelukkig bij een paal geprobeerd toen niemand keek zodat ik niet voor lul stond
Ja lame is dat wel, zouden ze hem daarom een tijdje uit het assortiment hebben gehaald? Zodat mensen de smaak een tijdje vergeten en bij het opnieuw introduceren hopen dat mensen de nieuwe smaak met de oude verwarren.quote:Op dinsdag 13 november 2018 13:29 schreef NoXia het volgende:
[..]
Met die nieuwe vieze saus, again. Bah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |