quote:Op donderdag 3 januari 2019 12:26 schreef yosander het volgende:
[..]
Vanaf vandaag is er ook een double BT in het assortiment (vast)
Godverdomme, dit was geniaal geweest als ze de oude saus nog gebruiktenquote:Op donderdag 3 januari 2019 12:26 schreef yosander het volgende:
[..]
Vanaf vandaag is er ook een double BT in het assortiment (vast)
Double Big Tasty kon ik nog wel eens gefixed krijgen via vrienden. Echter nu naait de Mc ons weer! Ook duidelijk te zien op het filmpje overigens dat je nu gewoon een Big Mac krijgt met andere saus (ja en het brood in twee gesneden ipv drie)?quote:Op donderdag 3 januari 2019 13:04 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Godverdomme, dit was geniaal geweest als ze de oude saus nog gebruikten
De bloedhonden!quote:Op donderdag 3 januari 2019 13:30 schreef FutureFairytale het volgende:
De gewone is een stuk kleiner geworden (standaard broodje).
De double zelfde formaat als de gewone alleen dubbel vlees.
Wauw, seriously fuck McDonalds. Daar hoef ik nooit meer heenquote:Op donderdag 3 januari 2019 13:30 schreef FutureFairytale het volgende:
De gewone is een stuk kleiner geworden (standaard broodje).
De double zelfde formaat als de gewone alleen dubbel vlees.
Wtf scamquote:Op donderdag 3 januari 2019 13:12 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
Double Big Tasty kon ik nog wel eens gefixed krijgen via vrienden. Echter nu naait de Mc ons weer! Ook duidelijk te zien op het filmpje overigens dat je nu gewoon een Big Mac krijgt met andere saus (ja en het brood in twee gesneden ipv drie)?
Oude Big Tasty:
[ afbeelding ]
Nieuwe Big Tasty:
[ afbeelding ]
Nieuwe Double Big Tasty:
[ afbeelding ]
Wilde ik net vragen! Kan het (nog) nergens vindenquote:
nah dat is zo'n mcexpress restaurant waar ze standaard een double cheeseburger verkopen en eigenlijk nooit actieburgers hebben.quote:Op donderdag 3 januari 2019 16:44 schreef Sigaartje het volgende:
Vreselijk!
Blijkbaar hebben de mensen in Alkmaar Centrum wel smaak, daar kunnen ze die blijkbaar aan de straatstenen niet kwijt.
Medium big tasty menu ¤8.50quote:Op donderdag 3 januari 2019 16:32 schreef kaos- het volgende:
[..]
Wilde ik net vragen! Kan het (nog) nergens vinden
Duurder geworden dus?quote:Op donderdag 3 januari 2019 20:32 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Medium big tasty menu ¤8.50
Medium Double Big Tasty menu ¤9.50
Vergeten foto te maken van de poster.
Dacht dat de normale BT voorheen 7,90 was. Weet het niet meer zeker. Kom net bij de mac vandaan en keek nog naar de poster boven de kassa's maar niet bij na gedacht om een foto te makenquote:Op donderdag 3 januari 2019 20:35 schreef yosander het volgende:
[..]
Duurder geworden dus?
Voorheen was een medium BT menu ook 8,50 volgens mij.
Prijzen verschillen wel per vestiging weet ik. Maar meende altijd ruim 9 euro te betalen voor een medium menu + sausquote:Op donderdag 3 januari 2019 20:37 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Dacht dat de normale BT voorheen 7,90 was. Weet het niet meer zeker. Kom net bij de mac vandaan en keek nog naar de poster boven de kassa's maar niet bij na gedacht om een foto te maken
Wat?quote:
Ik heb de BT (zonder bacon volgens mij) juist ontdekt in Italië, maar dat is bijna 10 jaar geledenquote:Op donderdag 3 januari 2019 22:04 schreef Lunatiek het volgende:
Weet iemand hoe dat internationaal zit met de BT?
Ik zie namelijk op de website van de Italiaanse Mac een Crispy McBacon en een Gran Crispy McBacon. Dat lijkt wat op de BT. Opvallend hier is dat ze dezelfde burger in een normale uitvoering en een Gran (big) uitvoering hebben.
https://m.mcdonalds.it/prodotti/panini
De gran:
[ afbeelding ]
De normale:
[ afbeelding ]
Zou interessant zijn als burgers ook hier in verschillende maten komen. De BT was lekker maar het is wel véél.
(Ik vind het boeiend om bij dit bedrijf te zien hoe het aanbod per land varieert).
Idem, maar dan in Parijs.quote:Op donderdag 3 januari 2019 22:27 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik heb de BT (zonder bacon volgens mij) juist ontdekt in Italië, maar dat is bijna 10 jaar geleden
Duurste burger (meastro meen ik), groot menu 2 fritessaus en milkshake is rond de 11-12 euro...quote:
Waar dan? Zelfs hier in Zuid-Limburg kost een hamburger met friet in een 'goede' hamburgertent al snel een euro of twaalf. En dan heb je nog geen drinken en geen bijzondere dingen op je burger, alleen tomaat, sla en een basic saus.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 23:36 schreef RickoKun het volgende:
Voor 9 euro krijg je een dikke ambachtelijke hamburger met zelfgemaakte patatten en zelfgemaakte mayo bij de goede hamburgertenten
In Groningen ael!quote:Op zaterdag 5 januari 2019 00:11 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Waar dan? Zelfs hier in Zuid-Limburg kost een hamburger met friet in een 'goede' hamburgertent al snel een euro of twaalf. En dan heb je nog geen drinken en geen bijzondere dingen op je burger, alleen tomaat, sla en een basic saus.
Voor 9 euro heb je hier bij de snackbar een hamburger speciaal die elke burger van de Mac in het niet laat, heb je een grote friet met saus én heb je een drankje naar keuze, en dan zit je ook echt VOL. Oh, en je houd nog 1,50 over ook.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 23:36 schreef RickoKun het volgende:
Voor 9 euro krijg je een dikke ambachtelijke hamburger met zelfgemaakte patatten en zelfgemaakte mayo bij de goede hamburgertenten
ja dat zal jij wel heel goed wetenquote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:10 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Voor 9 euro heb je hier bij de snackbar een hamburger speciaal die elke burger van de Mac in het niet laat, heb je een grote friet met saus én heb je een drankje naar keuze, en dan zit je ook echt VOL. Oh, en je houd nog 1,50 over ook.
JA DAT WEET IK INDERDAAD HEEL GOEDquote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja dat zal jij wel heel goed weten
Wat een hipstertoko is dat zeg... Rucola, avocado, gorgonzola. Rot op met dat soort ingrediënten op m'n hamburger.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 00:45 schreef RickoKun het volgende:
[..]
In Groningen ael!
Oh wachtsorry, alleen voor de burgers.
http://wereldburgersgroningen.nl/menu/
Smaakt beter dan de Mac hoorquote:Op zaterdag 5 januari 2019 07:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat een hipstertoko is dat zeg... Rucola, avocado, gorgonzola. Rot op met dat soort ingrediënten op m'n hamburger.
Dan heb je niet eens supergoor gefrituurd hamburgertje?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:10 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Voor 9 euro heb je hier bij de snackbar een hamburger speciaal die elke burger van de Mac in het niet laat, heb je een grote friet met saus én heb je een drankje naar keuze, en dan zit je ook echt VOL. Oh, en je houd nog 1,50 over ook.
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 07:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat een hipstertoko is dat zeg... Rucola, avocado, gorgonzola. Rot op met dat soort ingrediënten op m'n hamburger.
En even klein als een normaal hamburgertje?quote:Op zondag 6 januari 2019 16:23 schreef yosander het volgende:
Vannacht de single BT gehad, kostte 4,75
QP formaatquote:Op zondag 6 januari 2019 22:21 schreef ChilllayD het volgende:
[..]
En even klein als een normaal hamburgertje?
Ik had hem voor 4,55. Is eigenlijk gewoon de quarter pounder nu, maar dan met ander, minder lekker, beleg.quote:Op zondag 6 januari 2019 16:23 schreef yosander het volgende:
Vannacht de single BT gehad, kostte 4,75
We worden beflikkerd jaquote:Op maandag 7 januari 2019 00:09 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik had hem voor 4,55. Is eigenlijk gewoon de quarter pounder nu, maar dan met ander, minder lekker, beleg.
Ik weet niet of het zin hebt. Noch pubers achter de kassa noch de manager (die er dan wordt bijgehaald) heeft geen invloed op het menu van de Mac.quote:Op maandag 7 januari 2019 09:11 schreef junkiesietze het volgende:
Is er nog niemand wezen klagen bij de kassa over de Big Tasty die niet big meer is?
Ben benieuwd wat voor excuus je zult krijgen
McRibquote:Op maandag 7 januari 2019 14:47 schreef Vlicious87 het volgende:
Alsof de Mac zo klantvriendelijk is. Ze luisteren nooit wat de klanten willen. En continu maar wat aankloten met hun assortiment. Dan weer erin, dan weer eruit. Nu weer BT erin, maar dan een slap aftreksel ervan of je kan kiezen voor de dubbele slappe aftreksel burger.
Enige reden waarom ik er nu dan nog kom is voor die happy meal voor m'n dochter..
Deutschland heeft hem nog. Ze hebben daar echt een leuk snackmenu en tijdelijke items. De pizza mac voor 1 euro klinkt goed en de Big Rosti is terug, net als de Cheesehearts met dip, kirschentasche und so weiter. Woensdag maar eens aangaan...quote:
Klinkt goed. Voor mij iets te ver om daarvoor naar Duitsland te rijdenquote:Op maandag 7 januari 2019 15:57 schreef MrsDuck het volgende:
[..]
Deutschland heeft hem nog. Ze hebben daar echt een leuk snackmenu en tijdelijke items. De pizza mac voor 1 euro klinkt goed en de Big Rosti is terug, net als de Cheesehearts met dip, kirschentasche und so weiter. Woensdag maar eens aangaan...
Zag 'm nu bij een andere Mac ook voor 4,55 en de grote voor 5,25quote:Op maandag 7 januari 2019 00:09 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik had hem voor 4,55. Is eigenlijk gewoon de quarter pounder nu, maar dan met ander, minder lekker, beleg.
BM/MB zijn kleiner dan QT/BTquote:Op maandag 7 januari 2019 19:47 schreef Vlicious87 het volgende:
[..]
Klinkt goed. Voor mij iets te ver om daarvoor naar Duitsland te rijden. Van mij mogen ze hier ook wel meer lekkere bijburgers hebben, maar het huidige assortiment wel behouden en niet aankomen met nog een meastro variant. Daar heb ik nu wel een beetje genoeg van.
Zijn nu alle burgers (BM, QP, BT, MB) op een even groot broodje?
Hier was de grote even duur als de Maestro. Iets van 5,80 ofzo. Belachelijkquote:Op maandag 7 januari 2019 22:31 schreef yosander het volgende:
[..]
Zag 'm nu bij een andere Mac ook voor 4,55 en de grote voor 5,25
Vergeet dan niet ff de kortingsbonnen van de site te halen of in de app.. zijn er sinds gisteren weer;)quote:Op maandag 7 januari 2019 15:57 schreef MrsDuck het volgende:
[..]
Deutschland heeft hem nog. Ze hebben daar echt een leuk snackmenu en tijdelijke items. De pizza mac voor 1 euro klinkt goed en de Big Rosti is terug, net als de Cheesehearts met dip, kirschentasche und so weiter. Woensdag maar eens aangaan...
quote:Op dinsdag 8 januari 2019 16:15 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Vergeet dan niet ff de kortingsbonnen van de site te halen of in de app.. zijn er sinds gisteren weer;)
Ik woon in Duitsland, hebben hier inderdaad veel, ook de signature burgers zijn altijd lekker en met de gewone burgers veel afwisseling. Als ik dan op de Nederlandse site kijk is het wel heel sneu wat ze daar hebben.
Haha juistquote:Op dinsdag 8 januari 2019 17:43 schreef Ruse het volgende:
Ik ben verdomme vegetariër, maar de enige uitzondering..
Zal er sowieso deze maand nog wel zijn. Die signature met ei is er al een tijdje, maar die zijn er altijd wel wat langer.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 17:39 schreef Lunatiek het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ben gelijk een trip aan het plannen. Enig idee hoelang dit assortiment zo blijft? Ik wil graag de Germknödel-donut proberen en zo'n burger met ei. Plus al die Rösti-zooi (Ik plan een heel weekend dus niet alles tegelijkertijd).
alles tochquote:Op dinsdag 8 januari 2019 23:17 schreef zeefje het volgende:
Ik gaat binnenkort naar Duitsland
Ik lees veel verschillend burgers.. Maar welke moet ik nou écht nemen?
McRib natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 23:17 schreef zeefje het volgende:
Ik gaat binnenkort naar Duitsland
Ik lees veel verschillend burgers.. Maar welke moet ik nou écht nemen?
Is de grootte van het broodje hetzelfde als de oude tasty? Wat voor saus zit er nu op?quote:Op zaterdag 12 januari 2019 13:50 schreef Vlicious87 het volgende:
Gister ook de double big tasty genomen. Was inderdaad niet zo lekker als de vorige. Die saus mis je echt wel.
Was dat maar geen leugen.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 15:45 schreef zeefje het volgende:
[..]
Is de grootte van het broodje hetzelfde als de oude tasty? Wat voor saus zit er nu op?
Die saus vind ik niks toevoegen. Erg neutrale saus. Als die big Mac saus erop zat was het misschien beter geweest.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 16:45 schreef ChilllayD het volgende:
[..]
Was dat maar geen leugen.
Kleiner broodje en helaas geen 'oude' saus. Gewoon dezelfde minder lekkere na de laatste aanpassing daarvan.
Ik weet niet of dat het beter maaktquote:Op dinsdag 8 januari 2019 17:39 schreef Lunatiek het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ben gelijk een trip aan het plannen. Enig idee hoelang dit assortiment zo blijft? Ik wil graag de Germknödel-donut proberen en zo'n burger met ei. Plus al die Rösti-zooi (Ik plan een heel weekend dus niet alles tegelijkertijd).
Ja die zijn idd prima als je daar bentquote:Op zondag 13 januari 2019 22:30 schreef Tuned22 het volgende:
Deze goddelijke lekkernijen hebben ze momenteel ook weer![]()
[ afbeelding ]
Jippieeeeeee juich juich![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klopt, net in Zuid Duitsland originele Big Tasty op met.. de originele saus... dus niet het nieuwe vaatwasmiddel sausje.quote:Op woensdag 9 januari 2019 23:28 schreef FutureFairytale het volgende:
Dat menu in DE![]()
En ze hebben geloof ik nog de originele big tasty
Ik vind de Veggie-burger erg lekker.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 14:24 schreef DKUp het volgende:
Hebben ze de milkshakes ook veranderd een aantal maanden geleden?
De smaak leek wel heel ander![]()
Buiten de nieuwe kipburger vind ik al die nieuwe producten en wijzigingen flops
Dat is toch uit de serie van die nieuwe kipburger?quote:Op zaterdag 19 januari 2019 16:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind de Veggie-burger erg lekker.
Hij kan als McChicken en als Homestyle inderdaadquote:Op zaterdag 19 januari 2019 16:13 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat is toch uit de serie van die nieuwe kipburger?
Wel een lekkere smaak dus?quote:Op zaterdag 19 januari 2019 16:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij kan als McChicken en als Homestyle inderdaad
Die vond ik ook altijd wel goed te doen. Toen ik er nog werkte vorige eeuw heb ik 'm een paar keer op. Dit is wel meer een vleesvervanger waar die andere gewoon de Bonduelle Mexico Melange in een krokant jasje wasquote:Op zaterdag 19 januari 2019 16:28 schreef DKUp het volgende:
[..]
Wel een lekkere smaak dus?
Iedereen was altijd lyrisch over de groenteburger.
Ook toen ze die saus verprutst hadden. Ze gaan er vast helemaal niets aan doenquote:Op zaterdag 19 januari 2019 20:54 schreef Ole het volgende:
er wordt ook op de fb site flink geklaagd over de big tasty
ff naar mega snack corner voor een big macquote:Op woensdag 16 januari 2019 21:41 schreef Halveprijs het volgende:
McDonalds verliset het alleenrecht op de naam "BicMac"
nu.nl mcdonalds-verliest-alleenrecht-merknaam-big-mac-in-europa
Opgeblazen nieuws. Er gaat niets veranderen.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 23:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ff naar mega snack corner voor een big mac
of naar een burger king?
De BIG NASTY!quote:Op zaterdag 19 januari 2019 20:54 schreef Ole het volgende:
er wordt ook op de fb site flink geklaagd over de big tasty
ik heb een 2 qp voor 6 euro coupon staanquote:Op dinsdag 22 januari 2019 11:24 schreef ChilllayD het volgende:
Quarter pounder altijd lekker!!
Alleen heb ik dan niet genoeg aan eentje hoor
Kom samen op date quarter pounder eten gr grquote:Op dinsdag 22 januari 2019 11:24 schreef ChilllayD het volgende:
Quarter pounder altijd lekker!!
Alleen heb ik dan niet genoeg aan eentje hoor
Dit is garantie voor boze kinderen aan tafel, de ouders zullen het boekje nemen terwijl het kind het speeltje wilt.quote:Op woensdag 23 januari 2019 08:45 schreef KingRadler het volgende:
Kids kunnen kiezen: boekje of speeltje bij McDonald’s Happy Meal
McDonald’s Nederland geeft klanten voortaan de keuze uit een speeltje of een leesboekje als cadeautje bij een Happy Meal. Zo wil de fastfoodketen lezen stimuleren bij kinderen en ouders.
In totaal zullen er twaalf verschillende boekjes worden uitgebracht, met iedere maand twee nieuwe exemplaren. De boekjes zijn speciaal voor McDonald’s geschreven door kinderboekenschrijfster Cressida Cowell. Zij is bekend van de boekenserie ‘Hoe tem je een draak’. De nieuwe McDonald’s-reeks gaat over twee tweelingen die samen met hun ouders terechtkomen in de tijd van de dinosauriërs.
https://www.ad.nl/koken-e(...)happy-meal~ada65a37/
Ik gok dat mijn kinderen juist blij zijn met een boekje. De speeltjes zijn leuk in het restaurant, maar thuis zijn ze er bijna alweer op uitgekeken. Boekjes blijven gelezen worden.quote:Op woensdag 23 januari 2019 11:33 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Dit is garantie voor boze kinderen aan tafel, de ouders zullen het boekje nemen terwijl het kind het speeltje wilt.
(tuurlijk heb je uitzonderingen, maar over het algemeen zal het kind een speeltje willen)
Mcdonalds is echt totaal de weg kwijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |