quote:
Meesten hadden het niet eens gezien dacht ik.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 19:52 schreef Toweler het volgende:
Wat was vanmorgen de reactie op het bord van John kinderzandbak?
Klopt hè? .Zeyina hoorde het ook.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 19:53 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]Mevr: Moest Jessie fotoshoot doen voor de verhaallijn..
quote:Op woensdag 17 oktober 2018 19:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Klopt hè? .Zeyina hoorde het ook.
Ja, het is echt ernstig, wat een roddelend nietszeggend wijf ....quote:Op woensdag 17 oktober 2018 20:00 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik kan die Merel niet meer horen. Dacht ik van Sanne verlost te zijn, zit ik nu met een Merel opgescheept.
Vreselijk. Dacht dat mijn aversie voor Billy niet overtroffen kon worden. Heb nog op haar gestemd ook, omdat ik die kontenkruiper van een Mick niet wilde.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 20:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, het is echt ernstig, wat een roddelend nietszeggend wijf ....
De iglo van Brenda?quote:Op woensdag 17 oktober 2018 20:03 schreef Koos1958 het volgende:
Wie heeft er persoonlijke dingentjes vandaag aangeschaft waar Mike het over heeft tegen Gerrit. En waar haalt Gerrit eigen geld vandaan. Hij moet nog 175¤ aan de yurt mee betalen.
Ach dat is voor 7 personen. J en M waren 25 euro kwijt voor 2 personen. Bij hun zit het van Joa en Tim bij.quote:
Tuurlijk zou ik ook doen haha.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 20:14 schreef Amphorapotje het volgende:
Let op wie de kaassouflé gaat eten. Ik wed op Jess en stiekem.
Als vegan???quote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2018 20:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Rond 9 minuten heeft Adriaan het over 2500 Euro ....![]()
[ afbeelding ]
Is in 1 keer besteld, alleen de groepsmensen John en Mike hadden voor zichzelf besteld en niets aan de anderen gevraagd.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 20:16 schreef Poezewoes het volgende:
Hebben ze nu het eten van de mongolen tent figuren aangepakt Jessie?
Ze is toch geen echte vegan. Doet een week alsof. Net zoals bas altijd gewoon aan de mayonaise zat.quote:
Okquote:Op woensdag 17 oktober 2018 20:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is in 1 keer besteld, alleen de groepsmensen John en Mike hadden voor zichzelf besteld en niets aan de anderen gevraagd.
Groot gelijk. Laatste keer dat ze samen bestelden werd John genaaid door Joa en Tim. Wie zijn hier de groepsmensen dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2018 20:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is in 1 keer besteld, alleen de groepsmensen John en Mike hadden voor zichzelf besteld en niets aan de anderen gevraagd.
En al dat gezeik elke keer wie wat heeft en dan nog afrekenen. Ze waren het zat.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 20:19 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Groot gelijk. Laatste keer dat ze samen bestelden werd John genaaid door Joa en Tim. Wie zijn hier de groepsmensen dan?
Lief hè ! Zou ze die kaassouflé ook nog in dr mik stoppen?quote:Op woensdag 17 oktober 2018 20:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
Broeder Tim geeft gelegenheids vegan Jessie een vegan snack.
quote:Op woensdag 17 oktober 2018 20:22 schreef lorrie03 het volgende:
Jes: o,ja die kaassoufflee had ik besteld
Tadaa,Zuster Lorrie let ook op.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 20:21 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Lief hè ! Zou ze die kaassouflé ook nog in dr mik stoppen?
Die er gratis bij was gegeven vertelde hij.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 20:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
Broeder Tim geeft gelegenheids vegan Jessie een vegan snack.
Misschien net zei oh kaassoufle maar mag niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 20:21 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Lief hè ! Zou ze die kaassouflé ook nog in dr mik stoppen?
Is toch eerlijk?quote:Op woensdag 17 oktober 2018 20:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die er gratis bij was gegeven vertelde hij.
Komt van Joa lijkt wel, staat niet in de brief.. volgens mij geintje over dat ze betalen voor een naaktshoot..quote:Op woensdag 17 oktober 2018 20:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Rond 9 minuten heeft Adriaan het over 2500 Euro ....![]()
[ afbeelding ]
Er waren vegan kroketten, ze kregen er twee graties !!quote:Op woensdag 17 oktober 2018 20:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die er gratis bij was gegeven vertelde hij.
Ja zeker weten niet inhalig in ieder geval en te waarderen.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 20:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Is toch eerlijk?
Broeder Koos.
knoflooksausquote:Op woensdag 17 oktober 2018 20:28 schreef SjonSlot het volgende:
Dipt ze dat veganding nou in de mayonaise??
Knoflooksausquote:Op woensdag 17 oktober 2018 20:28 schreef SjonSlot het volgende:
Dipt ze dat veganding nou in de mayonaise??
Bestaat er ook dierlijke groente?quote:Op woensdag 17 oktober 2018 20:28 schreef Amphorapotje het volgende:
Jess: Hmmm lekker, vegan groente....iets met ronde cirkel![]()
En maar dippen in de mayo
Daarom schreef ik het ook zo, was te leuk om te horenquote:Op woensdag 17 oktober 2018 20:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Bestaat er ook dierlijke groente?
Mailen we de vraag ff door aan sleepbeen.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 20:29 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Daarom schreef ik het ook zo, was te leuk om te horen
Jess is echt te dom voor woorden, The Bitch of Utopiaquote:Op woensdag 17 oktober 2018 20:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Bestaat er ook dierlijke groente?
Ik had het haar niet gegeven.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 20:24 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Misschien net zei oh kaassoufle maar mag niet.
Jessie de gierigaard vroeg of ze er eentje mocht.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 20:25 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Er waren vegan kroketten, ze kregen er twee graties !!![]()
Tim gaf er één aan Jess weg.
Ooh ik hoorde ook merel over Hallal, als je het niet weet is het niet erg. Misschien doelde ze daarmee ook op vegan..quote:Op woensdag 17 oktober 2018 20:31 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
jeff zei dat ze het mocht, dus toen vond ze het goed, maar is volens mij echt niet vegan
Klopt.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 20:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Jessie de gierigaard vroeg of ze er eentje mocht.
Welnee, en dat weten ze allebei.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 20:31 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
jeff zei dat ze het mocht, dus toen vond ze het goed, maar is volens mij echt niet vegan
Afpakken na 1 hapje korstquote:Op woensdag 17 oktober 2018 20:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik had het haar niet gegeven.
Ja tuurlijk, ei is ook van een dier he.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 20:34 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Bestaat er ook dierlijke knoflook?
Zoiets zei ze ook en daar doelde ze ook op. Bij halal mag dat ook dus ..... zo werkt dat.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 20:33 schreef SjonSlot het volgende:
[..]
Ooh ik hoorde ook merel over Hallal, als je het niet weet is het niet erg. Misschien doelde ze daarmee ook op vegan..
Dus gewoon lekker nergens naar informeren en als vegan spareribs eten en dan zeggen, ooh ik dacht dat die aan een boom groeiden!
Ja, en in de prullenbak gooien.quote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2018 20:36 schreef PoezeligDing het volgende:
Shelley: Ik wil weten hoe duur een goedkope naaimachine is.
Kijk in de spiegel.
quote:Op woensdag 17 oktober 2018 20:36 schreef PoezeligDing het volgende:
Kijk in de spiegel.
quote:Op woensdag 17 oktober 2018 20:37 schreef PoezeligDing het volgende:
Shelley wil haar foto's opsturen naar een modellenbureau.
Zucht.
Ik weet wat ik waard ben.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 20:37 schreef lorrie03 het volgende:
[..]![]()
heb jij een prijskaartje op je spiegelbeeld?
Vanmiddag zei ze 300 euro.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 20:36 schreef PoezeligDing het volgende:
Kijk in de spiegel.
Als er een gratis bij was wat is dan het probleem. Alsquote:Op woensdag 17 oktober 2018 20:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Jessie de gierigaard vroeg of ze er eentje mocht.
Heeft Brandon ook eens gedaanquote:Op woensdag 17 oktober 2018 20:37 schreef PoezeligDing het volgende:
Zucht.
Iemand heeft haar dat wijsgemaakt, Merel?quote:Op woensdag 17 oktober 2018 20:37 schreef PoezeligDing het volgende:
Zucht.
Net bedelde ze al : Als iemand er één over heeft, daar zou ik heel blij van worden.quote:
Wat heeft dat ermee te maken dat het gratis was. Hij heeft het gekocht.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 20:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Als er een gratis bij was wat is dan het probleem. Als
Sorry?quote:
Mja, is daar een vervolg op gekomen?quote:
Heeft ze echt 'omvangmaten' gezegd?quote:Op woensdag 17 oktober 2018 20:40 schreef Yurtovic het volgende:
Vanmiddag zei ze ook dat ze de juiste omvangmaten niet had die mensen bestellen, kon ze misschien dan een stukje aannaaien......
Sorry Koos..................quote:Op woensdag 17 oktober 2018 20:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Als er een gratis bij was wat is dan het probleem. Als
wil ze de bh's zelf gaan naaien? Sorry kan niet meer aanpassen, en eenmaal getikt is getikt vaak. Komen de ontbrekende letters na de zinquote:
Denk dat hij die wel uit zijn hoofd kent na zoveel jaar slaapmedicatie.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 20:38 schreef Amphorapotje het volgende:
[ afbeelding ]
Jeff leest de bijsluiter.
Haha dat weet ik niet, kan ook van mij komen..quote:Op woensdag 17 oktober 2018 20:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Heeft ze echt 'omvangmaten' gezegd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |