Ach dat is voor 7 personen. J en M waren 25 euro kwijt voor 2 personen. Bij hun zit het van Joa en Tim bij.quote:
Tuurlijk zou ik ook doen haha.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 20:14 schreef Amphorapotje het volgende:
Let op wie de kaassouflé gaat eten. Ik wed op Jess en stiekem.
Als vegan???quote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2018 20:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Rond 9 minuten heeft Adriaan het over 2500 Euro ....![]()
[ afbeelding ]
Is in 1 keer besteld, alleen de groepsmensen John en Mike hadden voor zichzelf besteld en niets aan de anderen gevraagd.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 20:16 schreef Poezewoes het volgende:
Hebben ze nu het eten van de mongolen tent figuren aangepakt Jessie?
Ze is toch geen echte vegan. Doet een week alsof. Net zoals bas altijd gewoon aan de mayonaise zat.quote:
Okquote:Op woensdag 17 oktober 2018 20:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is in 1 keer besteld, alleen de groepsmensen John en Mike hadden voor zichzelf besteld en niets aan de anderen gevraagd.
Groot gelijk. Laatste keer dat ze samen bestelden werd John genaaid door Joa en Tim. Wie zijn hier de groepsmensen dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2018 20:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is in 1 keer besteld, alleen de groepsmensen John en Mike hadden voor zichzelf besteld en niets aan de anderen gevraagd.
En al dat gezeik elke keer wie wat heeft en dan nog afrekenen. Ze waren het zat.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 20:19 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Groot gelijk. Laatste keer dat ze samen bestelden werd John genaaid door Joa en Tim. Wie zijn hier de groepsmensen dan?
Lief hè ! Zou ze die kaassouflé ook nog in dr mik stoppen?quote:Op woensdag 17 oktober 2018 20:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
Broeder Tim geeft gelegenheids vegan Jessie een vegan snack.
quote:Op woensdag 17 oktober 2018 20:22 schreef lorrie03 het volgende:
Jes: o,ja die kaassoufflee had ik besteld
Tadaa,Zuster Lorrie let ook op.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 20:21 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Lief hè ! Zou ze die kaassouflé ook nog in dr mik stoppen?
Die er gratis bij was gegeven vertelde hij.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 20:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
Broeder Tim geeft gelegenheids vegan Jessie een vegan snack.
Misschien net zei oh kaassoufle maar mag niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 20:21 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Lief hè ! Zou ze die kaassouflé ook nog in dr mik stoppen?
Is toch eerlijk?quote:Op woensdag 17 oktober 2018 20:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die er gratis bij was gegeven vertelde hij.
Komt van Joa lijkt wel, staat niet in de brief.. volgens mij geintje over dat ze betalen voor een naaktshoot..quote:Op woensdag 17 oktober 2018 20:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Rond 9 minuten heeft Adriaan het over 2500 Euro ....![]()
[ afbeelding ]
Er waren vegan kroketten, ze kregen er twee graties !!quote:Op woensdag 17 oktober 2018 20:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die er gratis bij was gegeven vertelde hij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |