Zeeuws degelijk met een twistquote:Op woensdag 17 oktober 2018 15:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoek voor mij eens een sexy jurk uit.
Godverdomme wat lelijkquote:Op woensdag 17 oktober 2018 15:21 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Zeeuws degelijk met een twist
[ afbeelding ]
Heb iets in de kast liggen dat hier op lijktquote:Op woensdag 17 oktober 2018 15:21 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Zeeuws degelijk met een twist
[ afbeelding ]
Maar niet met zo een achterkant, gelukkigquote:
In dat geval ben ik wel benieuwd waar men voor mij mee komt.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 15:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mogen we kleding uitzoeken voor mensen hier?
quote:Op woensdag 17 oktober 2018 15:24 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Dames die zich sexy willen voelen.
Ik heb een licht vermoeden.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 15:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In dat geval ben ik wel benieuwd waar men voor mij mee komt.
Voor Vinniequote:Op woensdag 17 oktober 2018 15:27 schreef HostiMeister het volgende:
Voor wie waren we nou een slettenjurk aan het zoeken?
Nee ik ook niet, staat me niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 15:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar zou ik niet mee over straat gaan.
Meid, wat enigquote:
Ben jij zo klein dan ?quote:Op woensdag 17 oktober 2018 15:29 schreef Driepink het volgende:
Als ik mensen naar kleding voor mij laat zoeken, is er altijd wel 1 lolbroek die met een kabouter puntmuts aan komt kakken
Al zou t me wel staan, dat is iets voor in bed, niet op straatquote:
nee dan die je er een jas overquote:Op woensdag 17 oktober 2018 15:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar zou ik niet mee over straat gaan.
Dat is ongeveer ook mijn lengtequote:
Ik gok kotsgeluiden. Vind t echt niet mooi voor in t publiek.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 15:30 schreef Allures het volgende:
[..]
nee dan die je er een jas over
En dan ben je bij de kroeg, jas uit
Monden open, geluid van kaken op de vloer etc
Gewoon geen kleren aan in bed, gedoe.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 15:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Al zou t me wel staan, dat is iets voor in bed, niet op straat.
Van die vieze mannetjes die aan je gaan zittenquote:Op woensdag 17 oktober 2018 15:30 schreef Allures het volgende:
[..]
nee dan die je er een jas over
En dan ben je bij de kroeg, jas uit
Monden open, geluid van kaken op de vloer etc
kotsgeluiden? Jezus Tnx johquote:Op woensdag 17 oktober 2018 15:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik gok kotsgeluiden. Vind t echt niet mooi voor in t publiek.
Menig 16 jarige die wel een stijfje krijgen als ze je daarin zien hoor.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 15:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik gok kotsgeluiden. Vind t echt niet mooi voor in t publiek.
oh nee vind voor een feestje wel leukquote:Op woensdag 17 oktober 2018 15:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Al zou t me wel staan, dat is iets voor in bed, niet op straat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |