Jammer dat podcasts voor mij niet zo werken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 23:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Denk qua informatie en analyses wel het meest uitgebreid wat er nu Nederlands beschikbaar is en opzich is de opzet ook best goed, luistert lekker weg.
Even door de eigenpijperij heen luisteren en dan is het prima vermaak.
Ik kan ook mijn mening over jou plaatsen hier?quote:
Die werkt nu toch ook samen met die nieuwe site van die gastenquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 23:23 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Erik wil iets teveel een mening hebben om een mening.
Had je die tweet van 11tegen11 gisteren overigens gezien? Die gast spoort echt niet.
VI is toch Nederlandse TVquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 23:24 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Professor Zenden is een VI referentie. [ afbeelding ]
In het heidendaagse topvoetbal telt maar één ding: winst.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 23:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zenden jaNet als analist Heitinga.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 23:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Denk het niet, heb je een linkje anders ga ik even zoeken.
Zijn content qua passmaps zijn wel handig
(lol). Op een toontje alsof dat krankzinnig of debiel is. Die is te vol van zijn eigen (verdien)modelletjes.twitter:11tegen11 twitterde op maandag 15-10-2018 om 21:25:12Less than one month ago, Barcelona extended Sergio Busquets' contract until... 2023. reageer retweet
Tagliano had ooit een goede uitspraak van Zenden in zijn sig.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 23:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zenden jaNet als analist Heitinga.
Ik heb Spanje - Engeland niet gekeken, maar ik neem aan dat dit tijdens die wedstrijd was net na een wat mindere pot van Busquets?quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 23:26 schreef Masterminded het volgende:
[..](lol). Op een toontje alsof dat krankzinnig of debiel is. Die is te vol van zijn eigen (verdien)modelletjes.twitter:11tegen11 twitterde op maandag 15-10-2018 om 21:25:12Less than one month ago, Barcelona extended Sergio Busquets' contract until... 2023. reageer retweet
Haha die zag ik wel jaquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 23:27 schreef Masterminded het volgende:
Sam Allardyce vanochtend: "Wat Busquets doet, kan Dier ook."
Omdat hij volgende week Benfica moet verkrachten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 23:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Waarom speelde Frenkie de Jong niet?²
Sinds 1 van die gasten zo negatief was over Tagliafico kan ik ze inhoudelijk ook niet echt meer serieus nemen en luister ik zelden meer.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 23:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Denk qua informatie en analyses wel het meest uitgebreid wat er nu Nederlands beschikbaar is en opzich is de opzet ook best goed, luistert lekker weg.
Terecht. Rodri in de basis.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 23:26 schreef Masterminded het volgende:
[..](lol). Op een toontje alsof dat krankzinnig of debiel is. Die is te vol van zijn eigen (verdien)modelletjes.twitter:11tegen11 twitterde op maandag 15-10-2018 om 21:25:12Less than one month ago, Barcelona extended Sergio Busquets' contract until... 2023. reageer retweet
Bij Spanje loopt Busquets regelmatig ver uit positie, ja. Ik snap for real niet hoe je dit soort shit kunt plaatsen terwijl Barça bewezen qua teamprestatie (niet qua uitslag) stevig door de ondergrens daalt als hij afwezig is.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 23:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb Spanje - Engeland niet gekeken, maar ik neem aan dat dit tijdens die wedstrijd was net na een wat mindere pot van Busquets?
Dat is wel lachwekkend.
EiF is ook een lachwekkend account trouwens.
Dat was geen satire? (lol) Las het vluchtig en dacht dat het een soort speld was ofzo.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 23:27 schreef Masterminded het volgende:
Sam Allardyce vanochtend: "Wat Busquets doet, kan Dier ook."
Had een lichte blessure.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 23:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Waarom speelde Frenkie de Jong niet?²
Hmmm ja daar was ik het ook niet zo mee eens,quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 23:28 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Sinds 1 van die gasten zo negatief was over Tagliafico kan ik ze inhoudelijk ook niet echt meer serieus nemen en luister ik zelden meer
Moet ik op een stream kijken omdat dan de ellendige Formule 1 is.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |