Willem Weijs?quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 23:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dacht ik alvind die jeugdtrainer van NAC altijd wel sterk
Sam Planting >> de rest.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 23:19 schreef skysherrif het volgende:
Voetbalpodcast is ook wel chill hoor, maar godverdomme wat zijn die drie arrogant.
Kam aan Arnold Bruggink?quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 23:18 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Arnold Bruggink, Kenneth Perez, Wim Kieft, Jan Boskamp, Danny Blind.
Brugging en Peres zijn heel solide ja.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 23:18 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Arnold Bruggink, Kenneth Perez, Wim Kieft, Jan Boskamp, Danny Blind.
Kieft moet je alleen niet over vernieuwing laten praten; daarbuiten vind ik hem de beste analist van Nederland. Oprecht.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 23:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Brugging en Peres zijn heel solide ja.
Kieft heb ik weinig mee.
Boskamp kan ik wel van genieten ja, pure liefhebber, dat enthousiasme is wel fijn.
Die heeft wel een heerlijke stem moet ik zeggen #nohomo, maar ook wel godvergeten arrogant.quote:
Ik snapte die Atlético-bash van Sjim een paar weken geleden for real niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 23:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Die heeft wel een heerlijke stem moet ik zeggen #nohomo, maar ook wel godvergeten arrogant.
Maarja hij heeft er wel kijk op.
Ik kijk Rondo eigenlijk bijna nooit, maar eens doen dan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 23:20 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Kieft moet je alleen niet over vernieuwing laten praten; daarbuiten vind ik hem de beste analist van Nederland. Oprecht.
Nooit geluisterd.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 23:19 schreef skysherrif het volgende:
Voetbalpodcast is ook wel chill hoor, maar godverdomme wat zijn die drie arrogant.
Die heb ik ook zelden iets zinnigs horen zeggen inderdaad.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 23:21 schreef Slobeend het volgende:
Bruggink verplaatst lucht, ik daar echt niet naar luisteren.
Sjim kijkt echt superveel maar ben het met takes niet altijd met hem eens, al doet ie geen hot takes om hot takes te maken zoals erik.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 23:21 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik snapte die Atlético-bash van Sjim een paar weken geleden for real niet.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 23:21 schreef Slobeend het volgende:
Professor Zenden vond ik wel sterk altijd.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 23:21 schreef Slobeend het volgende:
Erik wil iets teveel een mening hebben om een mening.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 23:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Sjim kijkt echt superveel maar ben het met takes niet altijd met hem eens, al doet ie geen hot takes om hot takes te maken zoals erik.
Denk qua informatie en analyses wel het meest uitgebreid wat er nu Nederlands beschikbaar is en opzich is de opzet ook best goed, luistert lekker weg.quote:
Jij kijkt toch nooit meer Nederlandse TV?quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 23:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Professor Zenden vond ik wel sterk altijd.
Verschrikkelijk zijn die ja, tering zegquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 23:19 schreef skysherrif het volgende:
Professor Zenden is een VI referentie.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij kijkt toch nooit meer Nederlandse TV?
Denk het niet, heb je een linkje anders ga ik even zoeken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 23:23 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Erik wil iets teveel een mening hebben om een mening.
Had je die tweet van 11tegen11 gisteren overigens gezien? Die gast spoort echt niet.
Zenden jaquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 23:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Professor Zenden vond ik wel sterk altijd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |