En dus heeft het AD journalistieke steken laten vallen.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 12:38 schreef Hamzoef het volgende:
Geloof je dat nou echt?
Het oogmerk is helemaal niet om journalistiek werk af te leveren. Dit soort wederhoor vergt echt geen journalistiek vernuft.
Het oogmerk is stemming maken. Die 'journalisten' weten heus wel dat een gesprek met andere partijen een genuanceerd beeld op zou leveren. Maar hé, een genuanceerde titel levert minder clicks op.
Steken laten zetten impliceert een bepaalde mate van (on)opzettelijkheid, maar laten we er inderdaad maar geen semantische discussie van maken.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 12:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dus heeft het AD journalistieke steken laten vallen.
Hebben ze de gestolen schoenen al teruggegeven dan?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 11:33 schreef Copycat het volgende:
Het AD heeft zeker wat journalistieke steken laten vallen door niet direct een reactie van B&W en deze Syriėrs te vragen.
Waardoor het eerste, incorrecte verhaal helaas wel bij het merendeel blijft hangen.
Er zijn geen schoenen gestolen.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 12:47 schreef MissGiraffe het volgende:
[..]
Hebben ze de gestolen schoenen al teruggegeven dan?
Zijn ze dan aan het werk?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 12:48 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Er zijn geen schoenen gestolen.
quote:Op woensdag 24 oktober 2018 12:53 schreef Klepper272 het volgende:
Wie, de schoenen?
En wat heeft dat met de onjuiste bewering te maken dat de schoenen gestolen waren?
Ik kan uit het bericht niet opmaken wie de schoenen heeft betaald. Dus kan ik geen oordeel hebben of de schoenen onrechtmatig in bezit zijn.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 12:55 schreef MissGiraffe het volgende:
[..]
De schoenen zijn onrechtmatig in hun bezit. Maar blijf het lekker goed praten joh.
quote:Op woensdag 24 oktober 2018 13:00 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Ik kan uit het bericht niet opmaken wie de schoenen heeft betaald. Dus kan ik geen oordeel hebben of de schoenen onrechtmatig in bezit zijn.
quote:De statushouders kregen speciale werkschoenen. Die hebben ze niet terug gegeven
Yep, maar van wie hebben ze die gekregen?quote:
ze hebben die schoenen van de aannemer gehad.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 13:11 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Yep, maar van wie hebben ze die gekregen?
Van de gemeente, de Stichting Welzijn of de aannemer?
Er is zeker geen sprake van gestolen schoenen!
quote:Op woensdag 24 oktober 2018 12:47 schreef MissGiraffe het volgende:
[..]
Hebben ze de gestolen schoenen al teruggegeven dan?
Ja typisch he? Typisch dat je iets wat onrechtmatig in je bezit is teruggeeft. Dat is heeeeeeeeel typisch!quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2018 15:03 schreef MissGiraffe het volgende:
[..]
Ja typisch he? Typisch dat je iets wat onrechtmatig in je bezit is teruggeeft. Dat is heeeeeeeeel typisch!
quote:
Begrijp je mijn punt? Die reactie van die moeder is zo typisch Hollands. Hilarisch.quote:
Ja ik begrijp je punt dat jij denkt dat je spullen die onrechtmatig in je bezit zijn niet hoeft terug te geven.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 15:15 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Begrijp je mijn punt? Die reactie van die moeder is zo typisch Hollands. Hilarisch.
Zo, en nu ga ik jouw filmpje even kijken.
quote:Op woensdag 24 oktober 2018 15:17 schreef MissGiraffe het volgende:
dat jij denkt dat je spullen die onrechtmatig in je bezit zijn niet hoeft terug te geven.
Helaassssquote:
Als niemand het weet waarom zou die/ik dan?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 15:17 schreef MissGiraffe het volgende:
[..]
Ja ik begrijp je punt dat jij denkt dat je spullen die onrechtmatig in je bezit zijn niet hoeft terug te geven.
Ze krijgen gratis opleiding.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 15:45 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Het is ook normaal dat mensen als ze 40 uur werken, loon-naar-arbeid krijgen, maar dat is in dt geval ook niet het geval...
Een uurtje luisteren naar de praatjes van de baas, die daarvoor “speciaal” een schoolbord (incl. krijtjes!) heeft aangeschaft.quote:
Volgens die wethouder ja.quote:Op maandag 22 oktober 2018 21:05 schreef Fascination het volgende:
Ligt toch allemaal net genuanceerder:
https://twitter.com/tjluimes/status/1054131789579673600?s=19
https://www.capelleaanden(...)ushouders_31774.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |