quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:33 schreef CrashO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bron: Fédération Internationale de l'Automobile & Pirelli Motorsport
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Actueel weer Mexico Stad
[ afbeelding ]
# Hoeveel onderdelen mag je gebruiken in 2018?
# Hoe werken grid penalties in 2018?
# Hoe kiest Pirelli de compounds voor elk circuit?
# Hoe kan je een F1 Super licentie krijgen?
Dat zeg ik toch, partnership.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:40 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat kunnen ze toch echt alleen met een partnership, en het is niet dat pakweg BMW even voor ze aan de slag gaat, is nogal een project.
Ze hebben de deal met Renault en het lijkt er sterk op dat die niet kunnen waarmaken wat ze toezeggen, of het dan wel of niet moeilijk is lijkt me niet zo relevant. Ferrari en Mercedes doen het beter.
Ja, maar je doet voorkomen alsof het een zak geld meenemen is en dat de partners dan in de rij staan. Mijn punt is dat dat gewoon niet zo is, fabrikant stapt er alleen in als het echt in hun eigen strategie past om mee te draaien in de F1,quote:
Je hebt in de gaten dat de F1 auto's met Renault motor het vaakst uitvallen?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 21:06 schreef Gruj0 het volgende:
Ja maar juist om wat jullie schrijven vind ik dat RBR zijn toon jegens Renault wel enigzins mag matigen. Renault levert niet altijd bewust troep, dat is niet goed voor hun imago.
Ja dat heb ik wel, maar we hebben net geconcludeerd dat een F1 motor geen vanzelfsprekend product is vanwege alles wat erbij komt kijken.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 21:39 schreef daNpy het volgende:
[..]
Je hebt in de gaten dat de F1 auto's met Renault motor het vaakst uitvallen?
En dat Abieteboer vind dat het overal aan ligt - behalve aan Renault?
Nee, dat is moddergooien.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 21:54 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Tuurlijk gaat Abiteboul van alles roepen, dat is damage (control) management. Toto en Arrivabene zouden hetzelfde doen.
Dat ze hun best doen maakt de wanpresatie niet kleiner toch?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 21:06 schreef Gruj0 het volgende:
Ja maar juist om wat jullie schrijven vind ik dat RBR zijn toon jegens Renault wel enigzins mag matigen. Renault levert niet altijd bewust troep, dat is niet goed voor hun imago.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 oktober 2018 11:40 schreef BroesWillems het volgende:
Om één of andere reden heb ik het gevoel dat Max Pole gaat pakken komende race.Omdat merc en fer minder profijt hebben van de partymode in die ijle lucht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And so is the past
Misschien, ik hoop het.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 11:43 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Omdat merc en fer minder profijt hebben van de partymode in die ijle lucht?
quote:Op donderdag 25 oktober 2018 11:40 schreef BroesWillems het volgende:
Om één of andere reden heb ik het gevoel dat Max Pole gaat pakken komende race.Hij heeft nog 3 kansen. Laten we het hopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij blijft nog wel een aantal jaar racen hoor, dus hij krijgt nog wel meer kansen.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:00 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Hij heeft nog 3 kansen. Laten we het hopen.
Well duh.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:08 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Hij blijft nog wel een aantal jaar racen hoor, dus hij krijgt nog wel meer kansen.
regen kwalificatie in Brasil misschien, komend weekend lijkt me heel stugquote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:30 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Well duh.
3 kansen om jongste poll ooit te pakken.
quote:Op donderdag 25 oktober 2018 11:40 schreef BroesWillems het volgende:
Om één of andere reden heb ik het gevoel dat Max Pole gaat pakken komende race.Als Vettel Hamilton eraf ketst en Raikonnen tetst Bottas eraf is dat ook best een reële optie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
Tijdens qualifying?quote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als Vettel Hamilton eraf ketst en Raikonnen tetst Bottas eraf is dat ook best een reële optie.
Omdat de aero van Redbull beter is in het genereren van downforce in de ijle lucht.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 11:43 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Omdat merc en fer minder profijt hebben van de partymode in die ijle lucht?
Dit vooral denk ik.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 19:48 schreef Fer het volgende:
[..]
Omdat de aero van Redbull beter is in het genereren van downforce in de ijle lucht.
Ja, dat was namelijk een volkomen realistische, serieus bedoelde reactie.quote:
En feitelijk ook nog onjuist. Heb jij even je dag niet.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 19:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja, dat was namelijk een volkomen realistische, serieus bedoelde reactie.
Hoe kan een uitspraak over de toekomst feitelijk onjuist zijn?quote:Op donderdag 25 oktober 2018 20:11 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En feitelijk ook nog onjuist. Heb jij even je dag niet.
Daarom!quote:Op donderdag 25 oktober 2018 20:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hoe kan een uitspraak over de toekomst feitelijk onjuist zijn?
No offense maar Max had dik geluk. De ene na de andere Renault plofte dat weekend, en die van Max bleef die keer toevallig heel. De race erna werden alle Renaults terug geschroefd. En dat zeg ik als ontzettende Max Verstappen fan. Die kut Renault moet wel heel blijven en ik denk niet dat Max daar 2x mee weg komt.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 15:54 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Omdat het parcours zo hoog boven de zeespiegel ligt, kost dat veel motorvermogen. Het motorvermogen wordt dan ook minder belangrijk.
RBR had vorig jaar een voorsprong van bijna 20 seconden op Mercedes, dat is wel ver buiten de DRS range.
Ze gaan deze race ook met de B-Spec rijden, dat geeft ook wel aan motorvermogen dus minder belangrijk is deze race.
twitter:Marco111267 twitterde op woensdag 24-10-2018 om 16:59:34Max Verstappen bepaalt waar de limiet van de baan ligt! #GoMaxMagnussen: Als je naar Max kijkt weet je waar de limiet van de baan is, dan hoef je je eigen auto er niet op stuk te rijden..... 😂🤣 #Verstopper @RaceFanNo1 @Max33Verstappen @VanGamerenF1 @grandprixradio https://t.co/gDfXQdxB2G reageer retweet
de B-spec is natuurlijk wel een beetje betrouwbaarder dan de motor van vorig jaar. Daarnaast is het geen geluk als je motor heel blijft, maar heb je pech als je motor stuk gaat.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 23:44 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
No offense maar Max had dik geluk. De ene na de andere Renault plofte dat weekend, en die van Max bleef die keer toevallig heel. De race erna werden alle Renaults terug geschroefd. En dat zeg ik als ontzettende Max Verstappen fan. Die kut Renault moet wel heel blijven en ik denk niet dat Max daar 2x mee weg komt.
De mechanische grip is bij RBR veel beter dan de rest.. heeft juist niks met aero te maken, waar de rest weinig mechanische grip heeft en het wel met de vinnetjes en vleugels moet zien te doen in de ijle lucht.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 19:48 schreef Fer het volgende:
[..]
Omdat de aero van Redbull beter is in het genereren van downforce in de ijle lucht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |