abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 oktober 2018 @ 20:36:45 #241
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_182722300
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 19:40 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Dat kunnen ze toch echt alleen met een partnership, en het is niet dat pakweg BMW even voor ze aan de slag gaat, is nogal een project.
Ze hebben de deal met Renault en het lijkt er sterk op dat die niet kunnen waarmaken wat ze toezeggen, of het dan wel of niet moeilijk is lijkt me niet zo relevant. Ferrari en Mercedes doen het beter.
Dat zeg ik toch, partnership.

En nee, een PU is er niet zomaar opeens. Maar toch, ze kunnen wel alvast nu starten zodat ze de komende jaren iets op de plank kunnen zetten.

Enne, die deal met Renault, ze weten zelf ook wel hoeveel erin en eruit gaat bij Renault en dat dat bij lange na niet het getal van Merc en Ferrari haalt wat R&D betreft en dat dus niet alles waargemaakt kan worden.
pi_182722400
Het is niet alleen geld om zo’n motor te bouwen, het gaat om paar honderd geschikte engineers die je moet aantrekken. Wat een stuk moeilijker is zonder grote pool waar een autofabrikant in kan vissen. Denk daarnaast ook mensen van bijvoorbeeld Siemens of Magneti Marelli die je sneller kan vinden. Daarnaast moet je zo’n groep mensen managen, zodat ze ook nuttige zaken achtervolgen en onderzoeken.

Ook Honda en Renault hebben zo hun netwerken, alhoewel het moeilijk schijnt te zijn om mensen richting Viry te trekken.

Tenslotte moet je nooit de marketingwaarde vergeten van zo’n ontwikkeling vergeten. Je kan als Redbull 600 miljoen in zo’n motor smijten, maar wat moet Redbul met het imago van een goede motorfabrikant? Voor een automerk, zal de eventuele winst (prestaties op het circuit) veel meer nuttige waarde hebben voor het bedrijfsimago.
.
  woensdag 24 oktober 2018 @ 20:58:23 #244
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_182722565
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 20:47 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch, partnership.

Ja, maar je doet voorkomen alsof het een zak geld meenemen is en dat de partners dan in de rij staan. Mijn punt is dat dat gewoon niet zo is, fabrikant stapt er alleen in als het echt in hun eigen strategie past om mee te draaien in de F1,
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_182722743
Ja maar juist om wat jullie schrijven vind ik dat RBR zijn toon jegens Renault wel enigzins mag matigen. Renault levert niet altijd bewust troep, dat is niet goed voor hun imago.
  woensdag 24 oktober 2018 @ 21:39:18 #246
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_182723492
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 21:06 schreef Gruj0 het volgende:
Ja maar juist om wat jullie schrijven vind ik dat RBR zijn toon jegens Renault wel enigzins mag matigen. Renault levert niet altijd bewust troep, dat is niet goed voor hun imago.
Je hebt in de gaten dat de F1 auto's met Renault motor het vaakst uitvallen?
En dat Abieteboer vind dat het overal aan ligt - behalve aan Renault?
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_182723785
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 21:39 schreef daNpy het volgende:

[..]

Je hebt in de gaten dat de F1 auto's met Renault motor het vaakst uitvallen?
En dat Abieteboer vind dat het overal aan ligt - behalve aan Renault?
Ja dat heb ik wel, maar we hebben net geconcludeerd dat een F1 motor geen vanzelfsprekend product is vanwege alles wat erbij komt kijken.

Tuurlijk gaat Abiteboul van alles roepen, dat is damage (control) management. Toto en Arrivabene zouden hetzelfde doen.
  woensdag 24 oktober 2018 @ 21:56:40 #248
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_182723835
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 21:54 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Tuurlijk gaat Abiteboul van alles roepen, dat is damage (control) management. Toto en Arrivabene zouden hetzelfde doen.
Nee, dat is moddergooien.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  donderdag 25 oktober 2018 @ 07:28:37 #249
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_182728860
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 21:06 schreef Gruj0 het volgende:
Ja maar juist om wat jullie schrijven vind ik dat RBR zijn toon jegens Renault wel enigzins mag matigen. Renault levert niet altijd bewust troep, dat is niet goed voor hun imago.
Dat ze hun best doen maakt de wanpresatie niet kleiner toch?
Vind de teksten in de media ook niet sjiek hoor, maar dat heeft niets te maken met de vraag of Renault nu wel of niet zijn best doet.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_182732176
Om één of andere reden heb ik het gevoel dat Max Pole gaat pakken komende race.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 25 oktober 2018 @ 11:43:10 #251
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_182732217
quote:
7s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 11:40 schreef BroesWillems het volgende:
Om één of andere reden heb ik het gevoel dat Max Pole gaat pakken komende race.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat merc en fer minder profijt hebben van de partymode in die ijle lucht?
And so is the past
pi_182734005
quote:
7s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 11:43 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Omdat merc en fer minder profijt hebben van de partymode in die ijle lucht?
Misschien, ik hoop het.
pi_182739055
quote:
7s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 11:40 schreef BroesWillems het volgende:
Om één of andere reden heb ik het gevoel dat Max Pole gaat pakken komende race.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft nog 3 kansen. Laten we het hopen.
  donderdag 25 oktober 2018 @ 18:08:25 #254
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_182739168
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 18:00 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Hij heeft nog 3 kansen. Laten we het hopen.
Hij blijft nog wel een aantal jaar racen hoor, dus hij krijgt nog wel meer kansen.
pi_182739516
quote:
12s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 18:08 schreef Tinos85 het volgende:

[..]

Hij blijft nog wel een aantal jaar racen hoor, dus hij krijgt nog wel meer kansen.
Well duh.

3 kansen om jongste poll ooit te pakken.
  donderdag 25 oktober 2018 @ 18:37:00 #256
131800 Tarado
capô de fusca
pi_182739624
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 18:30 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Well duh.

3 kansen om jongste poll ooit te pakken.
regen kwalificatie in Brasil misschien, komend weekend lijkt me heel stug
pi_182739625
quote:
7s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 11:40 schreef BroesWillems het volgende:
Om één of andere reden heb ik het gevoel dat Max Pole gaat pakken komende race.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als Vettel Hamilton eraf ketst en Raikonnen tetst Bottas eraf is dat ook best een reële optie.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 25 oktober 2018 @ 19:06:43 #258
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_182740273
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 18:37 schreef Monolith het volgende:

[..]

Als Vettel Hamilton eraf ketst en Raikonnen tetst Bottas eraf is dat ook best een reële optie.
Tijdens qualifying? :')
pi_182741233
quote:
7s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 11:43 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Omdat merc en fer minder profijt hebben van de partymode in die ijle lucht?
Omdat de aero van Redbull beter is in het genereren van downforce in de ijle lucht.
.
pi_182741287
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 19:48 schreef Fer het volgende:

[..]

Omdat de aero van Redbull beter is in het genereren van downforce in de ijle lucht.
Dit vooral denk ik.
pi_182741348
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 19:06 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Tijdens qualifying? :')
Ja, dat was namelijk een volkomen realistische, serieus bedoelde reactie.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 25 oktober 2018 @ 20:11:04 #262
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_182741802
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 19:53 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ja, dat was namelijk een volkomen realistische, serieus bedoelde reactie.
En feitelijk ook nog onjuist. Heb jij even je dag niet.
pi_182741875
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 20:11 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

En feitelijk ook nog onjuist. Heb jij even je dag niet.
Hoe kan een uitspraak over de toekomst feitelijk onjuist zijn?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 25 oktober 2018 @ 21:30:05 #264
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_182743523
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 20:14 schreef Monolith het volgende:

[..]

Hoe kan een uitspraak over de toekomst feitelijk onjuist zijn?
Daarom!
pi_182745390
Anderzijds zo niet dan toch toch? Hans?
pi_182745684
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 15:54 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Omdat het parcours zo hoog boven de zeespiegel ligt, kost dat veel motorvermogen. Het motorvermogen wordt dan ook minder belangrijk.

RBR had vorig jaar een voorsprong van bijna 20 seconden op Mercedes, dat is wel ver buiten de DRS range. :P

Ze gaan deze race ook met de B-Spec rijden, dat geeft ook wel aan motorvermogen dus minder belangrijk is deze race.
No offense maar Max had dik geluk. De ene na de andere Renault plofte dat weekend, en die van Max bleef die keer toevallig heel. De race erna werden alle Renaults terug geschroefd. En dat zeg ik als ontzettende Max Verstappen fan. Die kut Renault moet wel heel blijven en ik denk niet dat Max daar 2x mee weg komt.
pi_182747209
Marco111267 twitterde op woensdag 24-10-2018 om 16:59:34 Max Verstappen bepaalt waar de limiet van de baan ligt! #GoMaxMagnussen: Als je naar Max kijkt weet je waar de limiet van de baan is, dan hoef je je eigen auto er niet op stuk te rijden..... 😂🤣 #Verstopper @RaceFanNo1 @Max33Verstappen @VanGamerenF1 @grandprixradio https://t.co/gDfXQdxB2G reageer retweet
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 26 oktober 2018 @ 08:29:40 #268
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_182748954
Max zoekt de limiet ten minste op :P
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_182750163
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 23:44 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]

No offense maar Max had dik geluk. De ene na de andere Renault plofte dat weekend, en die van Max bleef die keer toevallig heel. De race erna werden alle Renaults terug geschroefd. En dat zeg ik als ontzettende Max Verstappen fan. Die kut Renault moet wel heel blijven en ik denk niet dat Max daar 2x mee weg komt.
de B-spec is natuurlijk wel een beetje betrouwbaarder dan de motor van vorig jaar. Daarnaast is het geen geluk als je motor heel blijft, maar heb je pech als je motor stuk gaat. :P
pi_182750812
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 19:48 schreef Fer het volgende:

[..]

Omdat de aero van Redbull beter is in het genereren van downforce in de ijle lucht.
De mechanische grip is bij RBR veel beter dan de rest.. heeft juist niks met aero te maken, waar de rest weinig mechanische grip heeft en het wel met de vinnetjes en vleugels moet zien te doen in de ijle lucht.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')