abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_182671662
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 15:51 schreef potjecreme het volgende:

[..]

In zijn voorbeeld was het voor de gasten gratis. Gratis brengt meestal niet het beste naar boven.
Dat is niet zo relevant. Juist de enorm prijzige toegangskaarten voor sportevenementen worden vaak opgekocht door bedrijven die ze weer uitdelen aan mensen die nou niet direct het grootste sporthart hebben.

Dat je met een hogere ticketprijs echte sportliefhebbers gaat trekken lijkt me een hardnekkige illusie.

Je ziet het bij muziekevenementen ook. Juist op de plekken waar goedkoop en kleinschalig muziek wordt gespeeld vind je de liefhebbers, terwijl je op de grote evenementen met bizarre prijzen toch vooral heel veel mensen ziet die komen voor "de ervaring".
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 22 oktober 2018 @ 15:55:18 #152
131800 Tarado
capô de fusca
pi_182671666
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 15:51 schreef potjecreme het volgende:

[..]

In zijn voorbeeld was het voor de gasten gratis. Gratis brengt meestal niet het beste naar boven.
er moest wel iemand voor betalen :) en ik weet uiteraard niet hoe de verdeling bij de andere tafels was maar hoe dan ook zonde.
pi_182671706
quote:
3s.gif Op maandag 22 oktober 2018 15:46 schreef DutchTrain het volgende:
Ach ja, het kostte wat, maar dan krijg je ook wat. Verslag en ervaringen doe ik later in het GP bezoek topic wel, gelukkig hebben we de foto's alvast op https://flic.kr/s/aHsmuhybCJ
wat was je ongeveer kwijt? :Y
Hooray for boobies!
pi_182672120
quote:
3s.gif Op maandag 22 oktober 2018 15:46 schreef DutchTrain het volgende:
Ach ja, het kostte wat, maar dan krijg je ook wat. Verslag en ervaringen doe ik later in het GP bezoek topic wel, gelukkig hebben we de foto's alvast op https://flic.kr/s/aHsmuhybCJ
Mooie foto's ^O^

Alleen trok ik bij de gefrituurde Oreo's wel dit gezicht :')
Puur uit nieuwsgierigheid, maar wat betaal je daar op het circuit voor wat eten?
pi_182672159
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 15:57 schreef Spockjuh_ het volgende:

[..]

wat was je ongeveer kwijt? :Y
Drie dagen tribunekaarten waren ¤250 en dan zie je een kwart van de baan en een tv scherm (turn 9 laatste rij) en ik heb op de baan zo'n 25 dollar per dag uitgegeven aan eten en drinken (wat je niet mee mag nemen), door vooraf en achteraf in de stad te eten. (Amerikaanse blikken 'bier' voor 9-14 dollar wil je toch niet drinken en die hamburgers voor 18 dollar zijn ook de moeite niet waard. De hele pizza voor 12 dollar was best ok en andere drankjes voor 5 dollar per flesje (591ml) ook).
Onderdak in Austin voor 45 dollar per nacht en de busshuttle kost ook nog 45 dollar totaal voor drie dagen.

En dan nog een vliegicket voor ¤350 retour Amsterdam-Houston en autohuur voor ¤20 per dag, maar anders was ik ergens anders op vakantie gegaan.
pi_182672251
ok, dat "valt" mij nog wel mee moet ik zeggen. Hoe is het gesteld met de sanitaire voorzieningen e.d .?

zit er aan te denken om volgend jaar naar Austin te gaan, vandaar de vraag :)
Hooray for boobies!
pi_182672262
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 16:22 schreef GM78 het volgende:

[..]

Mooie foto's ^O^

Alleen trok ik bij de gefrituurde Oreo's wel dit gezicht :')
Puur uit nieuwsgierigheid, maar wat betaal je daar op het circuit voor wat eten?
Haha, ja 11 dollar ook echt voor 3 gefrituurde koekjes vond ik wel een foto waard. Opvallend was het grote prijsverschil door de verschillende aanbieders. Een hotdog kon voor 6 dollar, maar net zo goed voor 18.
pi_182672290
quote:
3s.gif Op maandag 22 oktober 2018 16:25 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Drie dagen tribunekaarten waren ¤250 en dan zie je een kwart van de baan en een tv scherm (turn 9 laatste rij) en ik heb op de baan zo'n 25 dollar per dag uitgegeven aan eten en drinken (wat je niet mee mag nemen), door vooraf en achteraf in de stad te eten. (Amerikaanse blikken 'bier' voor 9-14 dollar wil je toch niet drinken en die hamburgers voor 18 dollar zijn ook de moeite niet waard. De hele pizza voor 12 dollar was best ok en andere drankjes voor 5 dollar per flesje (591ml) ook).
Onderdak in Austin voor 45 dollar per nacht en de busshuttle kost ook nog 45 dollar totaal voor drie dagen.

En dan nog een vliegicket voor ¤350 retour Amsterdam-Houston en autohuur voor ¤20 per dag, maar anders was ik ergens anders op vakantie gegaan.
In Barcelona mocht je ook iets van 12 euro aftikken voor een beker alcohol vrij bier :')
pi_182672315
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 16:31 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Haha, ja 11 dollar ook echt voor 3 gefrituurde koekjes vond ik wel een foto waard. Opvallend was het grote prijsverschil door de verschillende aanbieders. Een hotdog kon voor 6 dollar, maar net zo goed voor 18.
Vroeger was het in Amerika veel eten voor weinig geld.
De tijden zijn veranderd als ik het zo lees :{
pi_182672324
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 16:30 schreef Spockjuh_ het volgende:
ok, dat "valt" mij nog wel mee moet ik zeggen. Hoe is het gesteld met de sanitaire voorzieningen e.d .?

zit er aan te denken om volgend jaar naar Austin te gaan, vandaar de vraag :)
Waren wat klachten over, maar aan mijn kant van de baan prima en zonder rijen. Vermijd de hoofdingang en de hoofdtribune en alles is ok. Er zijn meerdere ingangen en die zijn verbonden met heel veel bussen die in een rondje om het circuit rijden. Prima geregeld, ook de shuttle bussen naar de stad die vrijwel zonder file naar de baan rijden
pi_182672354
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 16:34 schreef GM78 het volgende:

[..]

Vroeger was het in Amerika veel eten voor weinig geld.
De tijden zijn veranderd als ik het zo lees :{
voor

Dat is nog steeds zo, tenzij je hipster bent en gefrituurde Oreos will. Krijg je wel veel calorieën voor je geld :+
pi_182672355
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 16:34 schreef GM78 het volgende:

[..]

Vroeger was het in Amerika veel eten voor weinig geld.
De tijden zijn veranderd als ik het zo lees :{
neeeuh, dat is nog steeds zo hoor. Alleen bij evenementen weten ze de prijs lekker op te drijven
Hooray for boobies!
pi_182672362
quote:
3s.gif Op maandag 22 oktober 2018 16:35 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Waren wat klachten over, maar aan mijn kant van de baan prima en zonder rijen. Vermijd de hoofdingang en de hoofdtribune en alles is ok. Er zijn meerdere ingangen en die zijn verbonden met heel veel bussen die in een rondje om het circuit rijden. Prima geregeld, ook de shuttle bussen naar de stad die vrijwel zonder file naar de baan rijden
ok, mijn snelwerkende darmen zijn daar blij mee :P
Hooray for boobies!
  maandag 22 oktober 2018 @ 16:37:37 #164
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_182672376
quote:
3s.gif Op maandag 22 oktober 2018 16:35 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Waren wat klachten over, maar aan mijn kant van de baan prima en zonder rijen. Vermijd de hoofdingang en de hoofdtribune en alles is ok. Er zijn meerdere ingangen en die zijn verbonden met heel veel bussen die in een rondje om het circuit rijden. Prima geregeld, ook de shuttle bussen naar de stad die vrijwel zonder file naar de baan rijden
Oh nu je het zegt die bussen zag je inderdaad de hele tijd in de achtergrond. Klinkt als veel waar voor je geld. Toch maar eens de vrouw lief aankijken en een paspoort voor jr regelen...
And so is the past
pi_182672805
Is er al bekend, wie er gisteren tijdens de race die geluiden maakte?
  maandag 22 oktober 2018 @ 17:04:45 #166
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_182672937
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 16:59 schreef GM78 het volgende:
Is er al bekend, wie er gisteren tijdens de race die geluiden maakte?
RIC.
And so is the past
pi_182673374
strax herhaling op ziggo?
  maandag 22 oktober 2018 @ 17:40:35 #168
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_182673585
quote:
3s.gif Op maandag 22 oktober 2018 16:25 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Drie dagen tribunekaarten waren ¤250 en dan zie je een kwart van de baan en een tv scherm (turn 9 laatste rij) en ik heb op de baan zo'n 25 dollar per dag uitgegeven aan eten en drinken (wat je niet mee mag nemen), door vooraf en achteraf in de stad te eten. (Amerikaanse blikken 'bier' voor 9-14 dollar wil je toch niet drinken en die hamburgers voor 18 dollar zijn ook de moeite niet waard. De hele pizza voor 12 dollar was best ok en andere drankjes voor 5 dollar per flesje (591ml) ook).
Onderdak in Austin voor 45 dollar per nacht en de busshuttle kost ook nog 45 dollar totaal voor drie dagen.

En dan nog een vliegicket voor ¤350 retour Amsterdam-Houston en autohuur voor ¤20 per dag, maar anders was ik ergens anders op vakantie gegaan.
Goede prijs ook voor het vliegticket.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 22 oktober 2018 @ 18:08:23 #169
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_182674026
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 11:23 schreef Tarado het volgende:

[..]

hier het artikel
tgruener twitterde op dinsdag 02-10-2018 om 10:48:48 GPS data from Singapore & Sochi shows Ferrari doesn't deploy that exceptional power "boost" on the straights anymore. According to our information FIA fitted a 2nd sensor to monitor battery energy output. Is there a connection?AMuS (in German): https://t.co/N7nyZ1H6YP https://t.co/rcwwCqPSBz reageer retweet
Het is opvallend dat Haas ook wat weggevallen is ten opzichte van Force India, terwijl Sauber er de ene race wel goed bij zit met Leclerc en de andere weer veel meer achteraan hobbelt
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_182674202
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 16:59 schreef GM78 het volgende:
Is er al bekend, wie er gisteren tijdens de race die geluiden maakte?
Mew mew!
SOONY
  maandag 22 oktober 2018 @ 18:36:12 #171
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_182674542
Een vraag die ik na gisteren nog heb: hoe kan het dat ze bij Ferrari al zo snel wisten dat Mercedes voor de 2-stopper ging? Mercedes leek op het moment dat die Ferrari-engineer dat riep nog gewoon netjes in het "window" te zitten voor een 1-stopper. En ik kan me niet voorstellen dat het o.b.v. de vrije training en de kwalificatie makkelijk af te leiden was. Of hebben ze bij Ferrari wat hele slimme simulaties van de tegenstanders draaien op een computer ergens?
  Redactie Frontpage / Sport maandag 22 oktober 2018 @ 18:39:22 #172
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_182674586
Ferrari zal de rekensom gemaakt hebben en op basis van eigen gegevens geconcludeerd hebben dat een eenstopper voor Hamilton onmogelijk was. Daarnaast wilden ze Kimi natuurlijk moed inpraten om het tempo vooral niet te laten zakken. Anders had Ferrari helemaal geen kans op de zege meer gehad.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_182674609
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 18:36 schreef beantherio het volgende:
Een vraag die ik na gisteren nog heb: hoe kan het dat ze bij Ferrari al zo snel wisten dat Mercedes voor de 2-stopper ging? Mercedes leek op het moment dat die Ferrari-engineer dat riep nog gewoon netjes in het "window" te zitten voor een 1-stopper. En ik kan me niet voorstellen dat het o.b.v. de vrije training en de kwalificatie makkelijk af te leiden was. Of hebben ze bij Ferrari wat hele slimme simulaties van de tegenstanders draaien op een computer ergens?
Me dunkt dat de noodzaak om voor een 1-stopper zo vroeg te pitten en terecht te komen in verkeer, niet aanwezig was (misschien zelfs dom zou zijn). Banden zagen er prima uit en Ferrari weet dat Mercedes geen amateuristisch team is. Dus altijd een 2-stop-strategie gehanteerd werd
  maandag 22 oktober 2018 @ 18:41:50 #174
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_182674616
Ze zijn bij Ferrari toch een stuk wakkerder dan ze waren. Of misschien waren ze dat al en is het dit seizoen vooral Vettel die de boel aan het verprutsen is.
  maandag 22 oktober 2018 @ 18:48:26 #175
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_182674726
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 18:36 schreef beantherio het volgende:
Een vraag die ik na gisteren nog heb: hoe kan het dat ze bij Ferrari al zo snel wisten dat Mercedes voor de 2-stopper ging? Mercedes leek op het moment dat die Ferrari-engineer dat riep nog gewoon netjes in het "window" te zitten voor een 1-stopper. En ik kan me niet voorstellen dat het o.b.v. de vrije training en de kwalificatie makkelijk af te leiden was. Of hebben ze bij Ferrari wat hele slimme simulaties van de tegenstanders draaien op een computer ergens?
Dat wisten ze natuurlijk niet 100% zeker, maar lijkt me dat ze vanuit hun eigen data wel een inschatting kunnen maken wat mogelijk is.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  maandag 22 oktober 2018 @ 19:18:45 #176
318507 Jester65
Stay frosty
pi_182675349
Ik weet niet of het al ergens gepost is, maar hier Horner in gesprek met Channel 4, waar hij onder meer vertelt dat de Honda motor 0,6 seconde sneller was dan de Renault. En uiteraard gaat het over Max. :)
https://streamable.com/r9945
pi_182676124
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 19:18 schreef Jester65 het volgende:
Ik weet niet of het al ergens gepost is, maar hier Horner in gesprek met Channel 4, waar hij onder meer vertelt dat de Honda motor 0,6 seconde sneller was dan de Renault. En uiteraard gaat het over Max. :)
https://streamable.com/r9945
Mooie gesprekken zijn het toch ook. Sowieso wie Sky allemaal te spreken krijgt. Gewoon ook communicatie met de pitmuur _O_

Zuur voor Riciardo. Energie opslag van de motor kapot. Lang leve Renault, al rijden die de laatste wedstrijden wel vaker uit dan Riciardo.
  maandag 22 oktober 2018 @ 19:58:43 #178
318507 Jester65
Stay frosty
pi_182676318
En nog een mooi linkje: de teamradio van Max over de hele wedstrijd: https://soundcloud.com/matt-betros/max-team-radio-usgp-2018 _O_
Die van Vettel en Hamilton staan er ook bij.
pi_182676403
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 18:36 schreef beantherio het volgende:
Een vraag die ik na gisteren nog heb: hoe kan het dat ze bij Ferrari al zo snel wisten dat Mercedes voor de 2-stopper ging? Mercedes leek op het moment dat die Ferrari-engineer dat riep nog gewoon netjes in het "window" te zitten voor een 1-stopper. En ik kan me niet voorstellen dat het o.b.v. de vrije training en de kwalificatie makkelijk af te leiden was. Of hebben ze bij Ferrari wat hele slimme simulaties van de tegenstanders draaien op een computer ergens?
Van wat ik op de baan zag, zonder de commentaren te horen was het Hamilton die nog een extra snelle ronde op zijn supersofts op zaterdag reed in Q2. En hij voor de race als enige 3 ronden naar de grid en dat ging niet langzaam. Dus die banden waren al net wat ouder dan die van iedereen om hem heen en leek het logisch dat er op zaterdag al besloten was om voor een tweestopper te gaan.

Maar met het verschil in temperatuur, de kans op veel meer zon of juist kou was alles afhankelijk van een banden sparen. Iets wat Hamilton niet heeft gedaan en daarmee gokte bij de vsc.
pi_182678141
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 19:52 schreef StephanL het volgende:

[..]

Mooie gesprekken zijn het toch ook. Sowieso wie Sky allemaal te spreken krijgt. Gewoon ook communicatie met de pitmuur _O_

Zuur voor Riciardo. Energie opslag van de motor kapot. Lang leve Renault, al rijden die de laatste wedstrijden wel vaker uit dan Riciardo.
Channel 4 is echt geweldig. Zo zonde dat dit hun laatste seizoen is..... :'( althans, ik geloof nog wel wat samenvattingen volgend jaar misschien... Maargoed, da's ook niets ...
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')