Heel lang recht stuk naar de eerste bocht waardoor diegene achter je je slipstream kunnen pakken een een aanval kunnen doen in de eerste bocht.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 14:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Want er ligt meer rubber (dus grip) aan de andere kant van de startopstelling?
Bij Max denken ze wel 2x naquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 19:34 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Heel lang recht stuk naar de eerste bocht waardoor diegene achter je je slipstream kunnen pakken een een aanval kunnen doen in de eerste bocht.
quote:Op donderdag 25 oktober 2018 11:40 schreef BroesWillems het volgende:
Om één of andere reden heb ik het gevoel dat Max Pole gaat pakken komende race.Als het dit jaar nog ergens gaat gebeuren is het hier wel iig. Ik hoop het, zou leuk zijn om toch dat recordje van jongste polesitter mee te pakken, ook al is dat zo onbelangrijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier
Maar is pole ook echt niet gunstig of is het voordeel minder groot dan anders?quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 19:34 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Heel lang recht stuk naar de eerste bocht waardoor diegene achter je je slipstream kunnen pakken een een aanval kunnen doen in de eerste bocht.
Ja dat laatste, als je vooraan start moeten ze er nog steeds voorbij zien te komen natuurlijk, maar hier is verdedigen gewoon een stuk lastiger, je kan wel de binnenkant afdekken maar als ze er gewoon voorbij slipstreamen kan het een lastig verhaal worden, helemaal als je al niet de sterkste motor hebt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 21:46 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Maar is pole ook echt niet gunstig of is het voordeel minder groot dan anders?
Ik heb de starts van afgelopen twee jaar en het laatste lijkt het geval, toch?
kan hij vast een beetje wennenquote:Op zondag 28 oktober 2018 23:37 schreef CrashO het volgende:
Je hoort gewoon zijn trillende lip door die radio heen![]()
Zal vanavond wel weer een muur sneuvelen.
Dat was echt wel een dingetje hoor die pole. Gelukkig heeft Max de race gewonnen.quote:"Ik was zelf ook niet echt blij, maar ik heb hem voor het slapen gaan nog even gesproken", zei Verstappen senior maandagavond in Peptalk. "Ik heb geprobeerd hem een beetje te kalmeren, hij was vooral boos omdat de auto niet in orde was. Die pole-position is mooi, maar winnen is natuurlijk veel belangrijker." Ondanks dat had Verstappen wel begrip voor de irritaties. "Hij zei [zondagochtend] direct dat hij heel slecht geslapen had, hij was vooral geïrriteerd door het missen van de pole en door die auto. Maar ook door de uitbundigheid van Ricciardo die de pole-position erg uitgebreid vierde. Dus hij was enorm getergd en wilde maar een ding, dat was het winnen van de race."
Dat snapt hij rationeel ook vast wel, maar in combinatie met ontzettend staan balen ben je een stuk minder tolerant.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 09:08 schreef Marcoss het volgende:
Toch kan ik me niet voorstellen dat Max niet snapte waarom Ricciardo zo blij was. Dat was niet enkel blijdschap door de pole (of omdat hij z'n teamgenoot klopte), maar vooral omdat het eindelijk een keer mee zat na al die problemen van de afgelopen races..
RIC gaat te ruw met de auto om..... toch 😜quote:Op maandag 29 oktober 2018 21:48 schreef Kickinalfa het volgende:
8 uit 18 dnf is ook bizar hoog,zeker met daarnaast ook nog alle kwalificatie perikelen.
Huldenberg heeft er overigens 5 en sainz, in de verguisde renault maar 2. Ook stoffel met de Renault komt op 2. Alleen Vettel, Hamilton en bottas hebben er maar 1.
Ik vind het een waanzinnig leuke gozer hoor, dit moet je dan ook even los van mijn volgende opmerking zien: in de afgelopen twee seizoenen is al gebleken dat de goedlachse Daniël soms ook een gemeen kantje heeft. Hij heeft dit zelfs een keer toegegeven bij een interview.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 09:08 schreef Marcoss het volgende:
Toch kan ik me niet voorstellen dat Max niet snapte waarom Ricciardo zo blij was. Dat was niet enkel blijdschap door de pole (of omdat hij z'n teamgenoot klopte), maar vooral omdat het eindelijk een keer mee zat na al die problemen van de afgelopen races..
Het was ook gewoon pathetisch wat Ric na afloop van de kwalificatie deed. Als een soort halve Jezus je in je raceoutfit voorover laten vallen in een of andere pool, erg overdreven. Gelukkig bleef de schoey achterwege, schijnbaar had ie met Armin van Buuren een deal dat die eraan mee zou doen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 12:55 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Ik vind het een waanzinnig leuke gozer hoor, dit moet je dan ook even los van mijn volgende opmerking zien: in de afgelopen twee seizoenen is al gebleken dat de goedlachse Daniël soms ook een gemeen kantje heeft. Hij heeft dit zelfs een keer toegegeven bij een interview.
Tuurlijk zal hij afgelopen zaterdag heel enthousiast zijn geweest, en logisch, maar zelfs Olav Mol (naast Jos) vond het er allemaal een tikkie té bovenop liggen. Net alsof RIC VER even wil inwrijven dat hij de pole voor zijn neus heeft weggekaapt. Valt niet te bewijzen of dit zo is natuurlijk, maar ik zie RIC er wel voor aan wat leedvermaak te hebben.
Die foto van het zwembad was van zijn overwinning in Monaco, had niks met de kwali te maken...quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 18:29 schreef aesop het volgende:
[..]
Het was ook gewoon pathetisch wat Ric na afloop van de kwalificatie deed. Als een soort halve Jezus je in je raceoutfit voorover laten vallen in een of andere pool, erg overdreven. Gelukkig bleef de schoey achterwege, schijnbaar had ie met Armin van Buuren een deal dat die eraan mee zou doen.
Haha serieus? Hoe kom ik daar dan bij...:)quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 18:32 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Die foto van het zwembad was van zijn overwinning in Monaco, had niks met de kwali te maken...
Ze hebben ook geeneens het grote Energy Station op het paddock staan tijdens niet-Europese races.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 18:29 schreef aesop het volgende:
[..]
Het was ook gewoon pathetisch wat Ric na afloop van de kwalificatie deed. Als een soort halve Jezus je in je raceoutfit voorover laten vallen in een of andere pool, erg overdreven. Gelukkig bleef de schoey achterwege, schijnbaar had ie met Armin van Buuren een deal dat die eraan mee zou doen.
Tuurlijk was RIC blij maar kan ook een psychologisch aspect bij zitten. Het blijft een wedstrijd op en naast de baan tijdens zo'n weekend.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:17 schreef BroesWillems het volgende:
Niet groter maken dan dat het is, Ric was blij dat hij naar een periode waar het minder ging eindelijk een pole had begrijpelijk dat je dan blij bent. Max had zichzelf wijs gemaakt dat de pole niet belangrijk was, maar het mislopen van de pole deed hem achter af meer dan verwacht. Ook begrijpelijk dat je baalt, maar hopelijk laat hij zich er de volgende keer niet zo op de kast jagen, volgende keer misschien wat eerder naast je neer leggen.
Hoewel het misschien wel de extra motivatie was die hij nodig had.
Volgens psvcl en weltschmerz... Toch?quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 12:54 schreef Predator38 het volgende:
[..]
RIC gaat te ruw met de auto om..... toch 😜
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |